Ze staan nu al 3 punten achter op noord-ierlandVerwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:40:
[...]
Dit. Als ze zo spelen als de eerste helft, dan gaan ze zich niet kwalificeren.
Ach, het aantal doelpunten kwam wel in de buurt.

Verwijderd
Niet wanneer de spelers niet naast hun schoenen gaan lopen. Misschien is deze nederlaag tegen Duitsland wel heel goed wat dat betreft.PickleRick schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:42:
Mensen verwachten toch niet serieus dat die tweede plek in gevaar gaat komen?
Ja, duh. Die moeten nog tegen Nederland en Duitsland.Exocet schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:42:
[...]
Ze staan nu al 3 punten achter op noord-ierland
2 maal tegen hen en we staan 3 punten voor! Minder dan winst zou echt belachelijk zijn.Exocet schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:42:
[...]
Ze staan nu al 3 punten achter op noord-ierland
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Luxemburg staat bovenaan in groep B
Float like a butterfly, sting like a bee.
We gaan het zien, ze kunnen zich geen misstap meer veroorloven.Qu3st schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:44:
[...]
2 maal tegen hen en we staan 3 punten voor! Minder dan winst zou echt belachelijk zijn.
Zo jammer, de hele tweede helft zo goed druk zetten. Vlak voor de goal liep ik nog tegen de tv te schreeuwen dat ze moesten doordekken. Ze lieten ze dit keer wel combineren en prompt een doelpunt.
Verwijderd
Roep het nu maar niet zo hard. Eerst zienQu3st schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:44:
[...]
2 maal tegen hen en we staan 3 punten voor! Minder dan winst zou echt belachelijk zijn.
Net alsof die andere 3 landen alles gaan winnen, wat een onzin!
Die landen zijn echt prooi voor Oranje, en als we niet kwalificeren is dat gewoon belachelijk!
Die landen zijn echt prooi voor Oranje, en als we niet kwalificeren is dat gewoon belachelijk!
Verwijderd
Schijnt dat we een aantal eindtournooien niet aanwezig zijn geweest. SchijntQu3st schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:49:
Net alsof die andere 3 landen alles gaan winnen, wat een onzin!
Bij kwalificatie WK 2018 hadden we nog helaas te doen met Zweden, waar je eigenlijk ook gewoon 2 maal van Had moeten winnen en de andere wedstrijden waren ook dramatisch. Alleen hadden we toen een bondscoach van niks.Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:51:
[...]
Schijnt dat we een aantal eindtournooien niet aanwezig zijn geweest. Schijnt![]()
Bij kwalificatie EK 2016 waren we ook gewoon erg slecht.
De groep die er nu staat vind ik niet vergelijkbaar met de afgelopen kwalificaties. Ik vind gewoon dat we ons moeten plaatsen voor het EK, van de Duitsers kun je gewoon verliezen, van de andere mag je dat niet doen. Doe je dat wel, dan nogmaals, is het echt belachelijk!
Pierre, ga aub eens naar de kapper ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik vrees dat Noord Ierland straks per ongeluk gelijk speelt tegen Duitsland, en dan NL een soort McAteer-momentje gaat beleven ..Qu3st schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:55:
[...]
Bij kwalificatie WK 2018 hadden we nog helaas te doen met Zweden, waar je eigenlijk ook gewoon 2 maal van Had moeten winnen en de andere wedstrijden waren ook dramatisch. Alleen hadden we toen een bondscoach van niks.
Bij kwalificatie EK 2016 waren we ook gewoon erg slecht.
De groep die er nu staat vind ik niet vergelijkbaar met de afgelopen kwalificaties. Ik vind gewoon dat we ons moeten plaatsen voor het EK, van de Duitsers kun je gewoon verliezen, van de andere mag je dat niet doen. Doe je dat wel, dan nogmaals, is het echt belachelijk!
Houdoe
Ik kan me een andere kwalificatieserie herinneren waar we 'gewoon' tweede moesten worden en geloof ik, als vierde eindigden?
Anyway, zo erg als toen is het niet. Onderdeel van het opgroeien van het team denk ik. Wel jammer dat je binnen een paar maanden gewoon dezelfde pot speelt tegen Duitsland en nu hebben we wat minder mazzel en staan we met lege handen. Koeman heeft in elk geval werk te doen voor de volgende wedstrijd tegen Engeland.
Wel frappant dat we op papier een ijzersterke verdediging hebben maar als ze op het veld staan is het erg shaky.
Anyway, zo erg als toen is het niet. Onderdeel van het opgroeien van het team denk ik. Wel jammer dat je binnen een paar maanden gewoon dezelfde pot speelt tegen Duitsland en nu hebben we wat minder mazzel en staan we met lege handen. Koeman heeft in elk geval werk te doen voor de volgende wedstrijd tegen Engeland.
Wel frappant dat we op papier een ijzersterke verdediging hebben maar als ze op het veld staan is het erg shaky.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Koeman werd de 1e helft verrast, kan die zeggen dat dat meeviel, het viel tegen.
Maar goed, we moeten wel straks een inhaalrace doen, als we weer vd Duitsers verliezen, kan je zeggen ja het is maar N-Ierland, ja zal wel, de druk staat er dan toch op.
Maar goed, we moeten wel straks een inhaalrace doen, als we weer vd Duitsers verliezen, kan je zeggen ja het is maar N-Ierland, ja zal wel, de druk staat er dan toch op.
Zo het verschrikkelijke Oranje gedoe zit er weer op! @Hackus maak me blij met het schema wat er echt toe doet! 😎
Zo, Nederland weer met twee voeten op de grond?
Dat nieuwe Nederland zou dat kwakkelende Duitsland wel weer even oprollen.... Helaas, die Duitsers waren op alle fronten stukken beter. Tweede helft begon Nerderland een stuk scherper en zat het allemaal een beetje mee (die Duitsers lieten zich verrassen maar hun positiespel bleef echt een stuk beter) Laatste kwartier was de spirit er weer een beetje uit en corrigeerden de Duitsers de stand weer.
Nee, dit NL is er nog niet. Heeft leuk zijn best gedaan en kwam niet slecht weg. Helaas, nog even wachten tot we weer echte toppers hebben. Ze doen het leuk, maar niemand steekt er echt bovenuit voor de echte top.
Dat nieuwe Nederland zou dat kwakkelende Duitsland wel weer even oprollen.... Helaas, die Duitsers waren op alle fronten stukken beter. Tweede helft begon Nerderland een stuk scherper en zat het allemaal een beetje mee (die Duitsers lieten zich verrassen maar hun positiespel bleef echt een stuk beter) Laatste kwartier was de spirit er weer een beetje uit en corrigeerden de Duitsers de stand weer.
Nee, dit NL is er nog niet. Heeft leuk zijn best gedaan en kwam niet slecht weg. Helaas, nog even wachten tot we weer echte toppers hebben. Ze doen het leuk, maar niemand steekt er echt bovenuit voor de echte top.
alles kan off-topic
@Ankona
Volgens mij hebben we toppers genoeg alleen deze spelen allemaal nog in de NL competitie of gebruiken NL voor hun eigen persoonlijke BV. Ik blijf sowieso de hele voorhoede ernstig zwak vinden. Promes, Babel, Depay, Wijnaldum.... dat hele kwartet is om te huilen. Wat doet een Promes nou? Wat doet een Babel nou? Enz enz. Onbegrijpelijk dat een Luuk de Jong niet speelt (zal wel Mickey Mouse competitie zijn) met een Memphis meer op een flank en een willekeurige ander erbij.
Dumfries is ook zo'n verhaal. Ene moment hartstikke goed, andere moment zit ie compleet fout. De Ligt idem dito. Frenkie de Jong idem dito. Virgil van Dijk die twee ballen compleet verkeerd timed. Daley Blind die extreem goed in positiespel moet zijn anders loopt ie constant achter de feiten aan. En een middenveld met De Roon, Wijnaldum, De Jong mist compleet alle body. Ik weet zo 1,2,3 ook niet welke spelers allemaal in aanmerking zouden komen trouwens maar dit is wel ernstig.
Volgens mij hebben we toppers genoeg alleen deze spelen allemaal nog in de NL competitie of gebruiken NL voor hun eigen persoonlijke BV. Ik blijf sowieso de hele voorhoede ernstig zwak vinden. Promes, Babel, Depay, Wijnaldum.... dat hele kwartet is om te huilen. Wat doet een Promes nou? Wat doet een Babel nou? Enz enz. Onbegrijpelijk dat een Luuk de Jong niet speelt (zal wel Mickey Mouse competitie zijn) met een Memphis meer op een flank en een willekeurige ander erbij.
Dumfries is ook zo'n verhaal. Ene moment hartstikke goed, andere moment zit ie compleet fout. De Ligt idem dito. Frenkie de Jong idem dito. Virgil van Dijk die twee ballen compleet verkeerd timed. Daley Blind die extreem goed in positiespel moet zijn anders loopt ie constant achter de feiten aan. En een middenveld met De Roon, Wijnaldum, De Jong mist compleet alle body. Ik weet zo 1,2,3 ook niet welke spelers allemaal in aanmerking zouden komen trouwens maar dit is wel ernstig.
Ik snap de hype omtrent Luuk niet zo. In Duitsland scoorde hij 6 keer, in Engeland gewoon niet, in de CL een keer of 4 en in Oranje in totaal (incl onder 21/19) 10x(?). Voor een spits toch gewoon bijzonder beperkt?Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:45:
Onbegrijpelijk dat een Luuk de Jong niet speelt (zal wel Mickey Mouse competitie zijn)
Tegen Willem II, VVV en PEC scoort iedereen wel.
Ik maak me wel zorgen om onze backs. Volgens mij hebben we niet beter, maar oi oi.
Ik denk niet dat het een hype is maar ik denk wel dat het een speler is die duels wint en kopsterk is. Gisteren scoort Matthijs de Ligt uit een voorzet maar ik acht Luuk de Jong een nog betere kopper. Niet geheel toevallig hebben we nogal wat van dergelijke goals gemaakt tegen de Duitsers. Een betere spits zou ik zo niet weten.
Ajax: spits: dolberg/tadic....neres? Huntelaar voor nl maar te oud/gestoptTyphone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:38:
Ik denk niet dat het een hype is maar ik denk wel dat het een speler is die duels wint en kopsterk is. Gisteren scoort Matthijs de Ligt uit een voorzet maar ik acht Luuk de Jong een nog betere kopper. Niet geheel toevallig hebben we nogal wat van dergelijke goals gemaakt tegen de Duitsers. Een betere spits zou ik zo niet weten.
Fey: Jorgensen.....maar dit seizoen sowies uit vorm.....RVP zie huntelaar
PSV: Lozano! Tsja verder Luuk, maar ik denk dat afhankelijk van de wedstrijd je hem eigenlijk vooral van de bank wil laten komen.....in deze wedstrijd met ook grote/sterke verdedigers van de duitsers snap ik de keuze van koeman enigsinds, maar ik had hem die laatste 20 mins al laten komen ivp nu de 91ste minuut...
Oftewel, voornamelijk buitenlands talent voor de doelpuntjes
Internationaal: van wolfswinkel? hoor weinig over hem en in nl elftal nooit onder indruk van hem geweest......Vincent Janssen speelt niet.....en verder.....in onze 'mickey mouse' competitie inderdaad wat aankomende jongens meer niemand die je nu al zou kunnen inzetten.....al hoewel Kerk met zijn snelheid en effectiviteit wellicht een keer een kans verdiend. Maar in Kerk zie ik ook meer een buitenspeler dan een echte pointman.....
TLDR:
ik ook niet
10 second ninja DONE
Hij was echt compleet van mijn radar maar wat statistieken:Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:14:
@Sagat
Nu je het zegt: Wout Weghorst!
Waar was hij?
Appearances: 26 (25 starts)
Goals: 12
Goals per game: 0.46
"and is currently averaging a goal every fifth shot on target."
Wie start de lobby?
10 second ninja DONE
De vraag is welke lobby.
Sagat als bondscoach (ik ben nu al pro) of Weghorst in Oranje?
En de zgn analisten van oa VI, het wordt wel 4 of 5-0. Een team als Duitsland mag je nooit onderschatten.Ankona schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:45:
Zo, Nederland weer met twee voeten op de grond?
(btw; VI begint steeds hoger Tv-kantine gehalte te vertonen)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sjah, als je het puur vergelijkt me de vorige wedstrijden van beide teams is dat geen vreemde uitspraak.Hackus schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:11:
[...]
En de zgn analisten van oa VI, het wordt wel 4 of 5-0. Een team als Duitsland mag je nooit onderschatten.
(btw; VI begint steeds hoger Tv-kantine gehalte te vertonen)
Duitsland bakte er de afgelopen wedstrijden maar weinig van.
Eerlijk is eerlijk, als Nederland in de 1e helft speelde zoals ze het in de 2e helft deed (of we een Babel hadden die kon mikken), zaten we hier wellicht wel met een 4-0/1 overwinning. Zo wereldvreemd was die uitspraak niet. We speelde gewoon 1 helft bedroevend slecht.
Met alle respect, maar Wit-Rusland is wel wat anders dan Duitsland. en gaat het hier om EK-kwalificatie en geen vriendschappelijk spel.eric.1 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Sjah, als je het puur vergelijkt me de vorige wedstrijden van beide teams is dat geen vreemde uitspraak.
Duitsland bakte er de afgelopen wedstrijden maar weinig van.
Eerlijk is eerlijk, als Nederland in de 1e helft speelde zoals ze het in de 2e helft deed (of we een Babel hadden die kon mikken), zaten we hier wellicht wel met een 4-0/1 overwinning. Zo wereldvreemd was die uitspraak niet. We speelde gewoon 1 helft bedroevend slecht.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat maakt toch amper wat uit. Wat verwacht je dan van analisten? Die doen uitspraken n.a.v. wat ze zien, net zoals wij dat doen.Hackus schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:24:
[...]
Met alle respect, maar Wit-Rusland is wel wat anders dan Duitsland. en gaat het hier om EK-kwalificatie en geen vriendschappelijk spel.
En nogmaals, voor hetzelfde geld speelden we de hele wedstrijd ala de tweede helft. Was blijkbaar gewoon mogelijk.
Ze hebben het in de 1e helft laten liggen. thuis 0-2 achter tegen Duitsland is niet goed. te makkelijk gedacht we hebben al 3 punten van te voren of wat ook, het is gewoon niet goed. alsen was heb je niets aan.eric.1 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:51:
[...]
Dat maakt toch amper wat uit. Wat verwacht je dan van analisten? Die doen uitspraken n.a.v. wat ze zien, net zoals wij dat doen.
En nogmaals, voor hetzelfde geld speelden we de hele wedstrijd ala de tweede helft. Was blijkbaar gewoon mogelijk.
veel te slecht begonnen, en dat is moeilijk recht te brijen. je moet juist snel voor komen ipv achter in 15 min.
Gister aanwezig in de Johan Cruijff ArenA, daar om dus Nederland - Duitsland te mogen bijwonen.
Een stel prima plaatsen op de 2e ring vooraan schuin tegenover het uitvak. Prima zicht op de wonderschone kansen van Babel... die hij dus niet wist te verzilveren. Nu we het over Babel hebben, wat was die slecht gister, hij miste 2 100% kansen, maar nog erger hij verprutste meer momenten, liep verkeerd of buitenspel. Soms gewoon te lui om gelijk weer terug te lopen als Nederland gelijk druk zette en de bal veroverden. Ergens halverwege de eerste helft kwam de tribune al tot de conclusie Babel moest eruit. Ondertussen zagen we wat warmlopers beneden dus dat zou wel goed komen toch. Aan de andere kant vielen 2 doelpunten, waarbij wij concludeerde dat er 2 kansen waren en 2 doelpunten maar de Duitsers het er wel lastig mee hadden. Het ging niet allemaal van zijn leien dakje. Nederland was niet kansloos maar er moest wat veranderen, Babel was een stoor zender geworden en rechts achterin hadden we vooral last een buitenspeler die naar binnen trok en scoorde. Dat laatste verdenk ik vooral het midden veld van niet slim mee verdedigen.

2e helft kwam vrij snel positief op gang gelukkig. Schijnt dat Babel gewisseld was. (Had ik al gezegd dat die slecht speelde? Nee nou echt zeer slecht
.) Goed we hebben 2 prima koppers. Hoge ballen verdedigen moet geen probleem zijn, en scoren uit corners moet toch ook wel een belangrijk detail van dit elftal gaan worden! Memphis doet trouwens bijzonder veel werk in dit oranje! Ben zeer positief over hem, ik hoop oprecht dat we een slimme speler gaan vinden die voorin met hem mee kan voetballen! Een slimme spits. Hij loopt echt continu de tegenstander dwars, heerlijk om te zien. Zichzelf beloond met een goaltje
.
Dan nog het publiek... Wat een drama blijft het.
Bij de f-side zat een club heerlijk te zingen, alleen het vocabulaire is niet heel groot. Iedereen gaat braaf zitten, zit weinig beleving in. Een deel is bezig met zijn Instagram te updaten, andere deel belt moeders om te vragen hoe het gaat. Nee het blijft
<-- dit publiek.
Ook het oppeppen heeft geen zin. Best jammer.
Ondanks dat er toch verbetering is ten opzichte van jaren geleden, toen was het meer een kidsclub. Nu op naar het zomers toernooitje. Was vermakelijk alleen jammer dat de Duitsers op zijn psv's wonnen.
Ben er positief gesteld over oranje, Achterin zit knor, Middenveld valt nog wat aan te sleutelen alleen voorin moet echt een ander dan Babel...
Oh en scheids is een flapdrol.
Een stel prima plaatsen op de 2e ring vooraan schuin tegenover het uitvak. Prima zicht op de wonderschone kansen van Babel... die hij dus niet wist te verzilveren. Nu we het over Babel hebben, wat was die slecht gister, hij miste 2 100% kansen, maar nog erger hij verprutste meer momenten, liep verkeerd of buitenspel. Soms gewoon te lui om gelijk weer terug te lopen als Nederland gelijk druk zette en de bal veroverden. Ergens halverwege de eerste helft kwam de tribune al tot de conclusie Babel moest eruit. Ondertussen zagen we wat warmlopers beneden dus dat zou wel goed komen toch. Aan de andere kant vielen 2 doelpunten, waarbij wij concludeerde dat er 2 kansen waren en 2 doelpunten maar de Duitsers het er wel lastig mee hadden. Het ging niet allemaal van zijn leien dakje. Nederland was niet kansloos maar er moest wat veranderen, Babel was een stoor zender geworden en rechts achterin hadden we vooral last een buitenspeler die naar binnen trok en scoorde. Dat laatste verdenk ik vooral het midden veld van niet slim mee verdedigen.

2e helft kwam vrij snel positief op gang gelukkig. Schijnt dat Babel gewisseld was. (Had ik al gezegd dat die slecht speelde? Nee nou echt zeer slecht
Dan nog het publiek... Wat een drama blijft het.

Ook het oppeppen heeft geen zin. Best jammer.

Oh en scheids is een flapdrol.
Dat was dan toch ook belachelijk eigenlijk?Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:51:
Schijnt dat we een aantal eindtournooien niet aanwezig zijn geweest. Schijnt![]()
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV heeft vier nieuwe partners gestrikt, Philips, ASML, Jumbo, VDL en de High Tech Campus. Deze bedrijven gaan op de voorkant van het shirt komen te staan.
Meer informatie hier: https://www.ed.nl/nederla...hirt-sponsoren~abc8b4438/
Ook heel blij dat Philips weer op het shirt komt te staan, om 14.00 is er een persconferentie met meer informatie. Ben benieuwd over hoeveel miljoenen dit gaat.
Ook heel blij dat Philips weer op het shirt komt te staan, om 14.00 is er een persconferentie met meer informatie. Ben benieuwd over hoeveel miljoenen dit gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door TheRicolaa10 op 25-03-2019 13:23 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Philips op het shirt, zo hoort dat gewoon! Goede deal voor PSV.TheRicolaa10 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:22:
PSV heeft vier nieuwe partners gestrikt, Philips, ASML, Jumbo, VDL en de High Tech Campus. Deze bedrijven gaan op de voorkant van het shirt komen te staan.
Meerdere sponsors op de voorkant dus? 4 stuks totaal aan 1 kant. Lijkt me een drukke en lelijke bedoeling worden. Maar goed, geld....
Ow wacht, het betreft een verenigd gebeuren onder 1 naam.
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 25-03-2019 14:10 ]
Inderdaad, in de persconferentie hadden ze het over een consortium, er kunnen dus bedrijven aanhaken of afhaken, maar de bedrijven die nu aangesloten zijn blijven voor een aantal jaar verbonden aan dit 'contract'. Op het shirt komt metropoolregio Brainport Eindhoven te staan, zie hier voor het artikel op psv.nl en een foto van het nieuwe shirt.Sleehond schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:05:
Meerdere sponsors op de voorkant dus? 4 stuks totaal aan 1 kant. Lijkt me een drukke en lelijke bedoeling worden. Maar goed, geld....
Mooie deal voor mijn cluppie!
Hopen dat we Ajax financieel enigszins kunnen bijbenen de komende jaren.
Ziggo, Brainport Eindhoven, de lokale slager... Het liefst zie ik gewoon een shirt zonder sponsoring erop
Als Ajax twee keer verliest en PSV haalt de CL niet zie ik het somber inTominatie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:35:
Mooie deal voor mijn cluppie!
@eric.1 Duitsland speelde Servië letterlijk van de maat. Wie zegt dat dat niet zo was adviseer ik de wedstrijd eens terug te kijken. Kijk ook uit wat voor enorme klutsbal die 1-0 van Servië valt. Dat is scorebord journalistiek pur sang. Duitsland komt in een transitie die een jaar duurt en dan staat er weer een elftal dat meespeelt om de knikkers. Die transitie duurt bij ons al 4 jaar en op wat hosanna na in een Nations League waar twee landen in zitten die zich makkelijk zonder kwalificeren lopen wij al weg na een 4-0 overwinning tegen de defensieve grootmacht Wit Rusland.
Ik moet het nog zien die kwalificatie
[ Voor 51% gewijzigd door Typhone op 25-03-2019 14:55 ]
True, hoop ook echt dat Ajax weer gaat schitteren in de CL. Hoe ze Real van de mat veegde geeft iedergeval vertrouwen.Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:51:
[...]
Als Ajax twee keer verliest en PSV haalt de CL niet zie ik het somber in
Wat moet Ajax qua resultaten boeken om een CL-plek voor de kampioen zeker te stellen?
Tis wel echt klote hoe Feyenoord het heeft laten lopen dit seizoen, had je gewonnen van Trencin wás die CL-plek al zeker geloof ik.

Deze zondag wordt 't wat zeg! Ben benieuwd hoe PSV voor de dag gaat komen, vorig jaar kwamen we voor een puntje en toen werden we compleet afgedroogd en met een terechte 3-0 naar huis gestuurd.
Het is voor Ajax echt alles-of-niets.
@Tominatie
Minimaal een gelijkspel halen is voldoende om over Oostenrijk heen te wippen. 2x verliezen is funest.
Minimaal een gelijkspel halen is voldoende om over Oostenrijk heen te wippen. 2x verliezen is funest.
Snap even niet wat Jumbo met Brainport Eindhoven te maken heeft. VDL, ASML, Philips, DAF ok. Jumbo stopt wel veel geld in sponsering, zitten natuurlijk ook in de wieler/schaatsploeg en op de helm van Verstappen.Qu3st schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:44:
[...]
Philips op het shirt, zo hoort dat gewoon! Goede deal voor PSV.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kwalificeren gaat wel lukken, je moet alleen accepteren dat je 2e wordt en dat is ook helemaal niet erg.Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:51:
[...]
Als Ajax twee keer verliest en PSV haalt de CL niet zie ik het somber in
@eric.1 Duitsland speelde Servië letterlijk van de maat. Wie zegt dat dat niet zo was adviseer ik de wedstrijd eens terug te kijken. Kijk ook uit wat voor enorme klutsbal die 1-0 van Servië valt. Dat is scorebord journalistiek pur sang. Duitsland komt in een transitie die een jaar duurt en dan staat er weer een elftal dat meespeelt om de knikkers. Die transitie duurt bij ons al 4 jaar en op wat hosanna na in een Nations League waar twee landen in zitten die zich makkelijk zonder kwalificeren lopen wij al weg na een 4-0 overwinning tegen de defensieve grootmacht Wit Rusland.
Ik moet het nog zien die kwalificatie
Je gaat toch echt niet van een Noord-Ierland verliezen met dit materiaal. En zelfs als we ons niet kwalificeren via de groep heb je nog die Nations League playoff. Maar dat wil je eigenlijk echt niet hebben.
Om te beginnen moet de KNVB eens ballen tonen en Nederland alle wedstrijden in de De Kuip laten spelen. En nee, dat zeg ik niet omdat ik Rotterdam een mooiere stad vind als Amsterdam of iets dergelijks maar puur statistisch gezien. Een Spartaan die met lof spreekt over de Kuip....
Ik denk als wij twee helften spelen tegen Duitsland zoals onze tweede helft was dat de eerste plek ook nog wel een optie is. Overigens als wij van Portugal (daar moesten we tegen toch?) in de Nations League winnen dan zijn we automatisch geplaatst voor het EK of hoe zat dat?
De CFO van Jumbo zit in de raad van commissarissen van PSV. Dus ja, 1+1 = 2loekf2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:15:
[...]
Snap even niet wat Jumbo met Brainport Eindhoven te maken heeft. VDL, ASML, Philips, DAF ok. Jumbo stopt wel veel geld in sponsering, zitten natuurlijk ook in de wieler/schaatsploeg en op de helm van Verstappen.
De Jumbo komt uit Veghel. Dat ligt tussen Eindhoven en Den Bosch in. Jumbo is bezig om AH kleiner te maken. Die knakkers van de Jumbo hebben ook een geschiedenis van sponseren van clubs/sporten. Alles voor de groei van het bedrijf. Waar overigens niks mis mee is.loekf2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:15:
[...]
Snap even niet wat Jumbo met Brainport Eindhoven te maken heeft. VDL, ASML, Philips, DAF ok. Jumbo stopt wel veel geld in sponsering, zitten natuurlijk ook in de wieler/schaatsploeg en op de helm van Verstappen.
VDL hetzelfde. Streekbedrijf dat enorm gegroeid is. Straalt Brabantse gezelligheid uit. Philips is de moeder die ooit PSV heeft gebaard. Dus begrijpelijk. Niemand laat zijn eigen kind alleen. ASML is interessant. Een van de weinige plekken waar nooit een atoombom op zal worden gegooid. Volgens mij een overblijfsel van het oude Philips en voor mij niet echt bekend als sponsor. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
PSV mag heel blij zijn met deze groep kapitaalkrachtigen. Een gouden reddingsboei lijkt me. En ja, goud is zwaar, maar meer symbolisch bedoeld.
En aan toolkist: Alleen grote teams konden zonder shirtsponsor. Barcelona is ook overstag gegaan. De tijd dat men een kaal shirt liep te voetballen is helaas voorbij. Hopelijk komt ooit de rede weer terug in het voetbal.
Het nadeel van kapitaalkrachtigen is dat die risico's en investeringen wel zeer goed afwegen. En zodra daar ook maar een risico gelopen wordt zijn die met de noorderzon vertrokken. Tegelijk kun je je afvragen waarom het niet lukt om een enkele hoofdsponsor te strikken in deze (ik woon er) regio. 'Metropool Brainport Eindhoven' zou dat de shirtverkopen harder doen boosten dan het klassieke Philips?mavaros schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:44:
[...]
De Jumbo komt uit Veghel. Dat ligt tussen Eindhoven en Den Bosch in. Jumbo is bezig om AH kleiner te maken. Die knakkers van de Jumbo hebben ook een geschiedenis van sponseren van clubs/sporten. Alles voor de groei van het bedrijf. Waar overigens niks mis mee is.
VDL hetzelfde. Streekbedrijf dat enorm gegroeid is. Straalt Brabantse gezelligheid uit. Philips is de moeder die ooit PSV heeft gebaard. Dus begrijpelijk. Niemand laat zijn eigen kind alleen. ASML is interessant. Een van de weinige plekken waar nooit een atoombom op zal worden gegooid. Volgens mij een overblijfsel van het oude Philips en voor mij niet echt bekend als sponsor. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
PSV mag heel blij zijn met deze groep kapitaalkrachtigen. Een gouden reddingsboei lijkt me. En ja, goud is zwaar, maar meer symbolisch bedoeld.
En aan toolkist: Alleen grote teams konden zonder shirtsponsor. Barcelona is ook overstag gegaan. De tijd dat men een kaal shirt liep te voetballen is helaas voorbij. Hopelijk komt ooit de rede weer terug in het voetbal.
Wel grappig dat ze niet willen zeggen hoeveel het dan is
komt dat niet sowieso naar boven met jaarcijfers ofzo?
zei commercieel directeur Frans Janssen van PSV. Hij wilde niet zeggen hoeveel geld de club jaarlijks ontvangt. Janssen onthulde wel dat het „substantieel meer” is dan de huidige hoofdsponsor Energiedirect.nl, die jaarlijks 6 miljoen euro betaalt.
Deze bedrijven hebben PSV toch ook al geholpen met geld voor de Herdgang ? Dacht dat PSV toen voor lease-back constructie voor de grond ging en van het geld het trainingscomplex vernieuwd heeft. Daar zat ASML ook in met paar miljoen.mavaros schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:44:
[...]
De Jumbo komt uit Veghel. Dat ligt tussen Eindhoven en Den Bosch in. Jumbo is bezig om AH kleiner te maken. Die knakkers van de Jumbo hebben ook een geschiedenis van sponseren van clubs/sporten. Alles voor de groei van het bedrijf. Waar overigens niks mis mee is.
ASML als sport sponser. Ik zie idd Martin vd Brink (de CTO) nog niet met een PSV sjaaltje om in het stadion, maar misschien is ie al jaren fan.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Natuurlijk, deze bedrijven zitten al jaren achter de schermen af en toe een zak geld te schuiven. FC Eindhoven heeft VDL als shirtsponsor. Dat team doet het over het algemeen niet slecht meer in de ED. Kijk naar Helmond sport. Ligt op een steenworp van Eindhoven en daar gaat het ronduit slecht. Zij hebben geen openlijke steun van deze grote bedrijven.loekf2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:00:
[...]
Deze bedrijven hebben PSV toch ook al geholpen met geld voor de Herdgang ? Dacht dat PSV toen voor lease-back constructie voor de grond ging en van het geld het trainingscomplex vernieuwd heeft. Daar zat ASML ook in met paar miljoen.
ASML als sport sponser. Ik zie idd Martin vd Brink (de CTO) nog niet met een PSV sjaaltje om in het stadion, maar misschien is ie al jaren fan.
Ik hoop oprecht dat er een soort liefdesverklaring aan PSV is afgegeven. Ajax verdient veel poen door een goede lichting te verkopen. PSV heeft een stevige financieele pot poen van de sponsoren. Houdt de boel in evenwicht.
Feyenoord mag hopen op zo'n reddingsboei. Met hard werken in de haven kom je er vandaag de dag niet meer. Alles draait om de poen.
Tja als je Eindhoven als metropool ziet zal Veghel wel een voorstad van Eindhoven zijn?loekf2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:15:
[...]
Nu doe je alsof Ajax niets verdient aan sponsoren. In het seizoen 17/18 werd er 28.9 miljoen euro verdient aan partnerships (sponsoren), dat is een seizoen zonder Europees voetbal dus zonder bonussen die in die sponsorcontracten zitten.mavaros schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:17:
[...]
Ik hoop oprecht dat er een soort liefdesverklaring aan PSV is afgegeven. Ajax verdient veel poen door een goede lichting te verkopen. PSV heeft een stevige financieele pot poen van de sponsoren. Houdt de boel in evenwicht.
Bij PSV was dit, in 16/17 (laatste seizoen wat gepubliceerd is) 17 miljoen. PSV heeft nog wel wat in te halen qua sponsor inkomsten.
Leuk bedacht maar Veghel zit dan weer net niet in metropoolregio Eindhoven. Al zal ze dat bij VDL weinig interesseren denk ik.toolkist schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:22:
[...]
Tja als je Eindhoven als metropool ziet zal Veghel wel een voorstad van Eindhoven zijn?
Regio Eindhoven wordt al een tijd als regio neergezet, met zaken als de brainport en HTC, daar past dit goed in.
Vergis je niet in Vanderlande Industries, Jumbo en die voedselgigant in Veghel. Daar zit wat omzet die absoluut niet gering is.
Wat betreft Eindhoven, een metropool is het nog niet maar het gros van de buitenlanders wat daar komt, komt er om te werken bij de grote techbedrijven en niet om te blowen
.
Wat betreft Eindhoven, een metropool is het nog niet maar het gros van de buitenlanders wat daar komt, komt er om te werken bij de grote techbedrijven en niet om te blowen
Omzet vanderlande ongeveer 1.5 miljard dit jaar. Naast de Jumbo en de Sligro zit er ook nog de Mars. Bas Trucks (dat is qua ruimte echt super groot). na wat zoeken is de omzet van deze bedrijven bij elkaar ruim 10 miljard (exclusief Bas).Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:47:
Vergis je niet in Vanderlande Industries, Jumbo en die voedselgigant in Veghel. Daar zit wat omzet die absoluut niet gering is.
Wat betreft Eindhoven, een metropool is het nog niet maar het gros van de buitenlanders wat daar komt, komt er om te werken bij de grote techbedrijven en niet om te blowen.
Daarnaast zit er nog Kune nagel, de Mars. Vergis je niet in Veghel.
Zo ver ik weet sponsort Vanderlande alleen lokale bedrijven. Ik weet ook niet precies welke bedrijven hier aan meebetalen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wat doet Vanderlande erbij dan 
Dit zijn de sponsoren:
Dit zijn de sponsoren:
https://www.brainport.nl/vc2019/ASML, Philips, High Tech Campus, VDL Groep en Jumbo Supermarkten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik denk dat een aantal mensen denken dat VDL en Vanderlande hetzelfde bedrijf is, wat dus niet zo is
Wat een treurigheid
https://www.parool.nl/spo...jn-boos-op-ajax~a4624981/
Het was toch Twente wat vorig jaar degradeerde en er een amateuristische financiële puinhoop van heeft gemaakt? Verwachten ze dan dat ze in de ArenA worden ontvangen?'Het organiseren van zo'n wedstrijd op een 'amateurcomplex' natuurlijk totale waanzin,' schrijft Vak-P op hun facebookpagina.
CR waarschijnlijk een hamstringblessure opgelopen zojuist. Ben je vaak wel minstens 2 week zoet mee.
Maar CR zal wel wonderbaarlijk genezen, het blijft Juventus he
Maar CR zal wel wonderbaarlijk genezen, het blijft Juventus he
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 25-03-2019 21:23 ]
Iedere speler heeft wel eens blessure, 'gelukkig' ook CR.Vos schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:22:
CR waarschijnlijk een hamstringblessure opgelopen zojuist. Ben je vaak wel minstens 2 week zoet mee.
Tja ze vinden dat Ajax zich maar naar hun moet schikken. Geen idee waar ze die onzin vandaan halen.PolarBear schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:18:
Wat een treurigheidhttps://www.parool.nl/spo...jn-boos-op-ajax~a4624981/
[...]
Het was toch Twente wat vorig jaar degradeerde en er een amateuristische financiële puinhoop van heeft gemaakt? Verwachten ze dan dat ze in de ArenA worden ontvangen?
Straks vinden ze nog dat Jong Ajax voor de wedstrijd alvast een ere haag moet houden.
Er zit heel veel poen in oost/zuidoost Brabant. Vele sponsoren staan bekend als voetballiefhebbers. Neem RKC. Dat heeft jarenlang alleen maar bestaansrecht gehad, omdat een keukenmagnaat van voetbal hield. Iets zuidelijker. Roda JC. Had ook een suikeroom. Die Jumboknakkers en Vanderlande horen in die categorie. Veel poen en liefhebber van het spelletje als er groei en winst uit voortkomt.St@m schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:25:
Dit zijn de sponsoren:
[...]
https://www.brainport.nl/vc2019/
In ons stuk van Brabant wordt heel veel geld binnengeharkt. Dat vergeet de Randstad elke keer. ASML. Waar vindt je dat in de Randstad of ergens anders in de wereld. Ze schieten je dood als je over het hek klimt om eens te gaan koekeloeren.
Ajax heeft naar het schijnt zijn eerste zomeraankoop binnen. Ze zouden een akkoord hebben bereikt met Standard Luik over de transfer van de 22 jarige Razvan Marin, gehaald als opvolger van Frenkie de Jong. Alleen de medische keuring moet nog plaatsvinden, daarna ligt er een contract voor vijf seizoenen klaar. Ajax heeft volgens de Belgische media zo’n twaalf miljoen euro betaald.
Ik volg het Belgische voetbal niet, iemand bekend met deze speler?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vanderlande sponsort PSV niet. Ik kan ook wel bedrijven noemen die PSV niet sponsorenmavaros schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:47:
[...]
Er zit heel veel poen in oost/zuidoost Brabant. Vele sponsoren staan bekend als voetballiefhebbers. Neem RKC. Dat heeft jarenlang alleen maar bestaansrecht gehad, omdat een keukenmagnaat van voetbal hield. Iets zuidelijker. Roda JC. Had ook een suikeroom. Die Jumboknakkers en Vanderlande horen in die categorie. Veel poen en liefhebber van het spelletje als er groei en winst uit voortkomt.
In ons stuk van Brabant wordt heel veel geld binnengeharkt. Dat vergeet de Randstad elke keer. ASML. Waar vindt je dat in de Randstad of ergens anders in de wereld. Ze schieten je dood als je over het hek klimt om eens te gaan koekeloeren.
Misschien begrijp ik het wel verkeerd hoor, vraag me gewoon af waarom het over een willekeurig bedrijf gaat in het voetbaltopic.
Ah, dat zou het wel verklaren. VDL is natuurlijk van Tommie.. nouja..ElPaco schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:41:
Ik denk dat een aantal mensen denken dat VDL en Vanderlande hetzelfde bedrijf is, wat dus niet zo is
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 25-03-2019 22:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
*knip* Nee, dat wordt niet gezegd, noch bedoeld. Off-topic dus.
[ Voor 89% gewijzigd door naitsoezn op 26-03-2019 11:42 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik las net dat het nog niet bekend is of Ajax ook rond is met Marin zelf, volgens jouw bron wel?Han schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:59:
Ajax heeft naar het schijnt zijn eerste zomeraankoop binnen. Ze zouden een akkoord hebben bereikt met Standard Luik over de transfer van de 22 jarige Razvan Marin, gehaald als opvolger van Frenkie de Jong. Alleen de medische keuring moet nog plaatsvinden, daarna ligt er een contract voor vijf seizoenen klaar. Ajax heeft volgens de Belgische media zo’n twaalf miljoen euro betaald.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
VI en Telegraaf melden het. Dus het zal welGonadan schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:23:
[...]
Ik las net dat het nog niet bekend is of Ajax ook rond is met Marin zelf, volgens jouw bron wel?
Zo wordt dat hier toch al gezien (zie de reacties na thuisblijven Ajax directie bij ADO-Ajax)ST10©DE schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:17:
[...]
Vak P is niet FC Twente, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen. Dus om dit als een statement van de voetbalvereniging FC Twente op te vatten is op zijn zachtst gezegd een beetje raar. Dat zou betekenen dat we alle uitingen van de harde kern van Ajax ook als verenigingsmening moeten opvatten?
Beiden zeggen daar niets over, dus we moeten maar aannemen dat het allemaal in kannen en kruiken is.Terranova schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:29:
VI en Telegraaf melden het. Dus het zal wel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die zitten in Veghel en zijn vrij uniek in wat ze doenSt@m schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:25:
Dit zijn de sponsoren:
[...]
https://www.brainport.nl/vc2019/
@mavaros waar kom jij vandaan?
“Mooi” trouwens, Ronaldo geblesseerd uitgevallen bij Portugal met het aanzetten van een sprint.
[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 26-03-2019 06:42 ]
Volgens mij niet. Die kwalificatie via de nations league wordt pas gedaan nadat de reguliere kwalificatie is afgerond. En die halve finale tegen Portugal staat er los van en gaat alleen om het winnen van de Nations League, de eeuwige roem dus.Typhone schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:32:
Ik denk als wij twee helften spelen tegen Duitsland zoals onze tweede helft was dat de eerste plek ook nog wel een optie is. Overigens als wij van Portugal (daar moesten we tegen toch?) in de Nations League winnen dan zijn we automatisch geplaatst voor het EK of hoe zat dat?
PSN: Curvaa_
We moeten eerst tegen Engeland jongens
Zozo Pepe probeerde Tadic weer eens hard onder de grond te stoppen. Wat een ongeleid projectiel is die gast toch. Stop eens gauw met voetballen.
Pepe is gewoon een winnaar, verschrikkelijke speler tenzij hij voor je eigen team speeltTyphone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:30:
Zozo Pepe probeerde Tadic weer eens hard onder de grond te stoppen. Wat een ongeleid projectiel is die gast toch. Stop eens gauw met voetballen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind dat er wel een verschil zitten tussen winnaar en een ongeleid projectiel/idioot. Fijn als er iemand in je team staat die de grens op zoekt, maar Pepe gaat er vaak veel te ver overheen.Bossie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:50:
[...]
Pepe is gewoon een winnaar, verschrikkelijke speler tenzij hij voor je eigen team speelt
Deze gasten van die club hebben het wat hoog in de bol. Dat ze weer gaan promoveren is iets wat ik, na al dat wanbeleid, slecht kan trekken. Een van m'n zwagers is ook zo een overdreven supporter helaas dus ik mag dat vaak meebeleven hoe geweldig ze zichzelf voelen. Je zou denken dat ze na al die ellende zich wat bescheidener zouden opstellen maar niets is minder waar.PolarBear schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:18:
Wat een treurigheidhttps://www.parool.nl/spo...jn-boos-op-ajax~a4624981/
[...]
Het was toch Twente wat vorig jaar degradeerde en er een amateuristische financiële puinhoop van heeft gemaakt? Verwachten ze dan dat ze in de ArenA worden ontvangen?
Ergens hoop ik dat er in de komende tijd weer een paar lijken uit de kast komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 26-03-2019 08:38 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik ruik de ME hun knuppels alweer insmeren met de 'homeless party'. Maar ik snap goed dat ze liever in de stad dealen dan in een stadion. Dat was toch dat vak wat hermetisch omsingeld werd waarna er zo'n 40 dealers en handelaren opgepakt werden gaande van wapens, hard-/softdrugs tot anabolen? Dát vak?
* Typhone dacht even retorisch na
Haha, klopt.Typhone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:45:
Ik ruik de ME hun knuppels alweer insmeren met de 'homeless party'. Maar ik snap goed dat ze liever in de stad dealen dan in een stadion. Dat was toch dat vak wat hermetisch omsingeld werd waarna er zo'n 40 dealers en handelaren opgepakt werden gaande van wapens, hard-/softdrugs tot anabolen? Dát vak?
Het in Amsterdam willen kijken, is wel wat provocerend en stom van ze om dat in zo’n vroeg stadium kenbaar te maken. Reken maar dat mensen uit de richting van Enschede het gebied in Amsterdam wordt ontzegt. En terecht eerlijk gezegd. Wat is de meerwaarde om zoiets in Amsterdam te doen?
Als Ajax zijnde kunnen ze wel wat meer meewerken en het in de JC Arena laten spelen. Reken maar dat er genoeg animo is op Jong Ajax te supporten.
Alleen is Ajax niet de enige die daar wat over te zeggen heeft, Gemeente Amsterdam moet dit ook goedkeuren. Dus kan best zijn dat Ajax wel in de JC ArenA wil spelen, maar dat het niet mag.Curva schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:04:
[...]
Haha, klopt.
Het in Amsterdam willen kijken, is wel wat provocerend en stom van ze om dat in zo’n vroeg stadium kenbaar te maken. Reken maar dat mensen uit de richting van Enschede het gebied in Amsterdam wordt ontzegt. En terecht eerlijk gezegd. Wat is de meerwaarde om zoiets in Amsterdam te doen?
Als Ajax zijnde kunnen ze wel wat meer meewerken en het in de JC Arena laten spelen. Reken maar dat er genoeg animo is op Jong Ajax te supporten.
Ik las net een stukje van een Roemeense fan die hem volgt, hij wordt nu gebracht als vervanger van Frenkie, maar hij is wel een heel andere type speler stelt hij. Een box-to-box speler meer, hij zou ook een goed schot moeten hebben. Hij is hard in duels, dat is wel een pluspunt, ik vind dat we dat op het middenveld best missen. Marin komt van Viitorul Constanta, wat dé opleiding van Roemenië zou zijn, en hij zou 1 van de grootste talenten zijn. Hoe goed hij nu is weet ik niet van eerste hand, van het weekend maar even een wedstrijdje van Standard Luik mee pakken.Han schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:59:
Dat mag, hij heeft meer gewonnen dan 95% van alle andere active voetballers dus zijn aanpak is redelijk succesvol.Curva schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:29:
[...]
Ik vind dat er wel een verschil zitten tussen winnaar en een ongeleid projectiel/idioot. Fijn als er iemand in je team staat die de grens op zoekt, maar Pepe gaat er vaak veel te ver overheen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ik denk niet dat dit de vervanger van Frenkie is. Meer een middenvelder voor erbij, het is een type Van de Beek.Qu3st schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:21:
[...]
Alleen is Ajax niet de enige die daar wat over te zeggen heeft, Gemeente Amsterdam moet dit ook goedkeuren. Dus kan best zijn dat Ajax wel in de JC ArenA wil spelen, maar dat het niet mag.
[...]
Ik las net een stukje van een Roemeense fan die hem volgt, hij wordt nu gebracht als vervanger van Frenkie, maar hij is wel een heel andere type speler stelt hij. Een box-to-box speler meer, hij zou ook een goed schot moeten hebben. Hij is hard in duels, dat is wel een pluspunt, ik vind dat we dat op het middenveld best missen. Marin komt van Viitorul Constanta, wat dé opleiding van Roemenië zou zijn, en hij zou 1 van de grootste talenten zijn. Hoe goed hij nu is weet ik niet van eerste hand, van het weekend maar even een wedstrijdje van Standard Luik mee pakken.
Schone wordt ook een dagje ouder. Los van een De Wit of een Eiting op de bank heb je naast de basis maar weinig capable middenvelders. En dat worden er nog minder.
Hij wordt door de media zo wel gebracht, maar als ik van die fan uitga zal dat inderdaad niet zo zijn. Ik zal mijn scoutingsrapport (als ik niet vergeet te kijken) volgende week inleverendutchgio schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:37:
[...]
ik denk niet dat dit de vervanger van Frenkie is. Meer een middenvelder voor erbij, het is een type Van de Beek.
Schone wordt ook een dagje ouder. Los van een De Wit of een Eiting op de bank heb je naast de basis maar weinig capable middenvelders. En dat worden er nog minder.
Ik kan niet wachten tot de KNVB, naar aanleiding van het debakel FC Twente, alle clubs een keer goed gaat doorlichten om zeker te zijn dat het een incident betrof.Gunner schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:36:
[...]
Ergens hoop ik dat er in de komende tijd weer een paar lijken uit de kast komen.
Gezien het feit dat ze hierin gebreke blijven is het antwoord op die vraag overduidelijk.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Björn Kuipers fluit Ajax - PSV, Pol van Boekel is de VAR.
Serdar Gözübüyük fluit FC Utrecht - Feyenoord, met Dennis Higler als VAR.
https://www.knvb.nl/nieuw...-topper-ajax-psv-de-arena
Serdar Gözübüyük fluit FC Utrecht - Feyenoord, met Dennis Higler als VAR.
https://www.knvb.nl/nieuw...-topper-ajax-psv-de-arena
[ Voor 19% gewijzigd door SpeedQber op 26-03-2019 12:34 ]
Ik had minimaal Serdar verwacht als scheidsrechter!
Die word te zien op de echte toppers gezetTyphone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:52:
Ik had minimaal Serdar verwacht als scheidsrechter!
Een van de grootste @#€&@ in het voetbal.Bossie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:25:
[...]
Dat mag, hij heeft meer gewonnen dan 95% van alle andere active voetballers dus zijn aanpak is redelijk succesvol.
Dat hij met al die zooi die hij op het veld heeft uitgevreten zo vaak is weg gekomen is gewoon een wonder.
En als hij al een straf kreeg was het vak lachwekkend laag.
Kan me nog een wedstrijd herinneren waar hij overduidelijk express op de hand van een ander trapte, toen nog iemand die op de grond lag in de rug trapte.
Allemaal zonder een bal in de buurt.
Vraag me af hoe hij zijn agressie zal uit laten zonder voetbal
tipje van CR7 geweest?Typhone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:30:
Ik ben benieuwd of de nieuwe Frenkie deal rond komt en zo ja of het een tweede Frenkie gaat zijn. Oogt offensief wel een stuk sterker dan Frenkie
. Marin bedoel ik dus.
Als je de Wit en Eiting noemt, mag je van mij betreft ook Gravenberch benoemen. Deze jongen komt er ook aan en heeft in mijn ogen meer potentie als Eiting. Misschien heeft Ekkelenkamp nog wel meer potentie dan Eiting.dutchgio schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:37:
[...]
ik denk niet dat dit de vervanger van Frenkie is. Meer een middenvelder voor erbij, het is een type Van de Beek.
(Natuurlijk hebben we ook nog Ünüvar, maar dat duurt nog even)
Over Marin: Het lijkt mij inderdaad ook meer een Schöne/Vd Beek. Meer een speler dat de opbouw moet hebben van een goede pass ipv een goede dribbel (al heeft Frenkie beide wel natuurlijk).
Maar welkom is hij zeker
[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 26-03-2019 14:06 ]
Hij wist zelf nog van niets, zegt hij. Ofwel, waarschijnlijk speelt er echt wel wat maar is het nog niet helemaal rond. Weer eens wachten op de officiële presentatie want voordat je het weet leest een Spaanse middenmoter ook de Telegraaf en is al met een bod bezig. 
Qua type begreep ik dat het iets minder een loper is met die bal en wat doelgerichter maar ook erg sterk op 6. Dat zou op zich niet zo verkeerd zijn want Frenkie heeft mooie dribbels maar ik zou graag wat meer houthakkerswerk op het middenveld zien.
Qua type begreep ik dat het iets minder een loper is met die bal en wat doelgerichter maar ook erg sterk op 6. Dat zou op zich niet zo verkeerd zijn want Frenkie heeft mooie dribbels maar ik zou graag wat meer houthakkerswerk op het middenveld zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vanwege alle eredivisie-ervaring die hij heeft opgedaan in de wedstrijd tegen PSV was?Typhone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:40:
@LoeWn
Met Ajax-PSV zo dichtbij is de naam Gravenberch hier zwaar verboden!
[ Voor 1% gewijzigd door Napo op 26-03-2019 14:45 . Reden: topzin was het ]
Rustig hèNapo schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:43:
[...]
Vanwege alle eredivisie-ervaring die hij heeft opgedaan is in de wedstrijd tegen PSV?
Dat houthakken zou hij wel beheersen schijnt.Gonadan schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:05:
Hij wist zelf nog van niets, zegt hij. Ofwel, waarschijnlijk speelt er echt wel wat maar is het nog niet helemaal rond. Weer eens wachten op de officiële presentatie want voordat je het weet leest een Spaanse middenmoter ook de Telegraaf en is al met een bod bezig.
Ik moet zeggen dat het mij niet zo uitmaakt dat Frenkie niet zo doelgericht is, doelgerichte aanvallende middenvelders zijn altijd wel te vinden. Maar iemand die op een geode manier de opbouw vanuit achter in kan aanpakken, balveroverend is, balvast is zoals Frenkie dat is lastiger te vervangen.Gonadan schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:05:
En houthakkers, ik heb het liefst een goede vervanging voor Nico als die weg gaat, want linksback is altijd zwakke positie geweest.
Eens, maar dat geldt niet alleen voor de linksback positie. Noem mij namelijk maar eens de laatste echte goede rechtsback bij Ajax.. Hatem Trabelsi wat mij betreft, en dat is alweer wat jaartjes geleden. Ogararu, van der Wiel, van Rhijn, Bruno Silva, Veltman, Tete, ben ik er nog één vergeten? Allemaal geen échte toppers, al deed de één het wat beter dan de ander.PolarBear schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:54:
[...]
Ik moet zeggen dat het mij niet zo uitmaakt dat Frenkie niet zo doelgericht is, doelgerichte aanvallende middenvelders zijn altijd wel te vinden. Maar iemand die op een geode manier de opbouw vanuit achter in kan aanpakken, balveroverend is, balvast is zoals Frenkie dat is lastiger te vervangen.
En houthakkers, ik heb het liefst een goede vervanging voor Nico als die weg gaat, want linksback is altijd zwakke positie geweest.
Van Rhijn, vd Wiel en Tete hebben alle drie een goede periode gehad aan het begin,.Jorizzz schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:36:
[...]
Eens, maar dat geldt niet alleen voor de linksback positie. Noem mij namelijk maar eens de laatste echte goede rechtsback bij Ajax.. Hatem Trabelsi wat mij betreft, en dat is alweer wat jaartjes geleden. Ogararu, van der Wiel, van Rhijn, Bruno Silva, Veltman, Tete, ben ik er nog één vergeten? Allemaal geen échte toppers, al deed de één het wat beter dan de ander.
Vooral vd Wiel had zo een mooie carriere kunnen hebben, mja hobbys zijn belangrijker dan je beroep.
Dit topic is gesloten.