Lec, zegt "for the rest of the season" als hij het over Vettel heeft, zou hij meer weten? Gaat Vettel stoppen?
Ik zou het doen!
Lec, zegt "for the rest of the season" als hij het over Vettel heeft, zou hij meer weten? Gaat Vettel stoppen?
Ik zou het doen!
Vond het ook erg gek klinken ja. Zou kunnen, zou ook kunnen zijn dat ze volgende jaar weer een duidelijke nr1 hebben en teamorders geven. Of hij zegt het gewoon raar.rammes schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:04:
[...]
Dat zei Olav niet echt.garriej schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:13:
[...]
Vond het ook erg gek klinken ja. Zou kunnen, zou ook kunnen zijn dat ze volgende jaar weer een duidelijke nr1 hebben en teamorders geven. Of hij zegt het gewoon raar.
Olav zei ook ‘de laatste tot t laatst bewaard’ dat gaat ook nergens over natuurlijk, mensen zeggen wel is iets raar/verkeerd. Denk dat we er niet teveel waarde aan moeten hechten
Hij zei ‘de laatste bewaren we tot het einde. En misschien bewaren we wel het beste tot het einde. Je weet het niet, max verstappen dus.....’Arjantje72 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:31:
[...]
Dat zei Olav niet echt.
Hij zei het beste tot het laatst bewaard
Ik vond Vettel daar ook wel heel lang heel weltschmerzerig staan kijken langs de baan in Brazilië, zo van 'hoe nu verder'? Leclerc ruikt bloed en heeft zelfs zijn vriendin gedumpt om zich volledig te focussen op het wereldkampioenschap, terwijl Vettel net weer vader is geworden. Ik zie hem eigenlijk niet nog een jaar de tweede viool spelen...Lec, zegt "for the rest of the season" als hij het over Vettel heeft, zou hij meer weten? Gaat Vettel stoppen?
[ Voor 51% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-11-2019 22:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het klonk wel raar aangezien het seizoen nog maar 1 race duurt. Ik hecht er verder niet veel waarde aan, of VET zou nu vol voor het vaderschap gaan met een derde kind er bij.rammes schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:04:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
En in navolging daarop, aangezien het over zijn "laatste" race in F1 gaat. (Zeg nooit nooit)
[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 28-11-2019 22:36 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ironisch genoeg zijn ze nu de enigste met grid girls dus de meest zedigewarp schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:59:
[...]
Bij Abu Dhabi is het altijd erg beschaafd geweest qua grid girls.
Wacht... zijn die weg? sinds wanneer? Dan moet ik maar eens een bril aanschaffen.Pyrone89 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 01:22:
[...]
Ironisch genoeg zijn ze nu de enigste met grid girls dus de meest zedige
Bottas zit zonder vrouw. Dat LECsingle is heb ik nog niet gehoordzilver7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:01:
[...]
Ik vond Vettel daar ook wel heel lang heel weltschmerzerig staan kijken langs de baan in Brazilië, zo van 'hoe nu verder'? Leclerc ruikt bloed en heeft zelfs zijn vriendin gedumpt om zich volledig te focussen op het wereldkampioenschap, terwijl Vettel net weer vader is geworden. Ik zie hem eigenlijk niet nog een jaar de tweede viool spelen...
Verstappen en Albon zijn marketing technisch zoveel beter als Verstappen en Gasly!DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:02:
Max weet niet meer hoe hij heet. Dat krijg je als je jezelf 5000 keer per seizoen moet voorstellen voor vragensessies.![]()
[Embed]
https://streamable.com/xmg6v
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Still no VER and RIC, but close enough.basvn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 07:54:
[...]
Verstappen en Albon zijn marketing technisch zoveel beter als Verstappen en Gasly!
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-11-2019 10:03 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die wil 3e worden in de eindstandDaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:58:
Om de laatste twee minuten tot FP1 te overbruggen.![]()
[YouTube: One last blast for 2019! | Max Verstappen and Alex Albon duel in the desert.]
En ja, Max rijdt al.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die wil Leclerc verslaan en zich vervolgens ziek melden voor het FIA gala.
Ik denk dat iedereen zijn bankrekening aan het plunderen is vanwege black fridayMr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:32:
Wat is het stil hier joh, training is bezig hé mensen!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Die wil gewoon al met vakantietweakduke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:40:
Mijn vrouw is op black friday jacht, laat mij maar F1 kijken
Let trouwens niet helemaal op, HAM zit te klagen over zijn motor, klinkt niet helemaal lekker lijkt me.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Nog een motor wissel lol.tweakduke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:40:
HAM zit te klagen over zijn motor, klinkt niet helemaal lekker lijkt me.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Of gewoon een plof tijdens de race. Daarom heeft 'ie alvast 1 op z'n auto laten zetten, hij weet dat het geen podium gaat worden
Tja, MERC dik bovenaan in Abu Dhabi, what's new...Mr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:32:
Wat is het stil hier joh, training is bezig hé mensen!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
En weer nummer 44 op de Mercedes.DataGhost schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:44:
[...]
Daarom heeft 'ie alvast 1 op z'n auto laten zetten, hij weet dat het geen podium gaat worden
De een start achteraan en de ander ploft tijdens de raceBansheeben schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:49:
[...]
Tja, MERC dik bovenaan in Abu Dhabi, what's new...
In een training met #1 rijden telt niet.
[ Voor 10% gewijzigd door DJTimo op 29-11-2019 10:52 ]
je verwacht het niet heMr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:00:
Renault plof!
Flinke facial voor Gasly jaPierre schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:01:
Dat was een lekkere hoor.
Het vuurwerk begint vroeg dit jaarPierre schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:03:
Er knalden ook onderdelen uit volgens mij.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Die zijn gestopt met vals spelen.tweakduke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:59:
Ferrari vraag ik me wel een beetje af wat die aan het doen zijn, 2 sec er vanaf is veel.
Smooooottthhh operatorTheBrut3 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:06:
Zo kan de STR van GAS een stuk sneller. Smooth oppervlak voor optimale airflow en minimale luchtweerstand.
Ze zijn nog aan het uitzoeken waar de nieuwe sensor precies zit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een steekvlam dus?NitroX infinity schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:16:
@Wom; dat lijkt me geen steekvlam. Meer de olie op de baan die in de fik staat.
Minder spectaculair, maar denk dat je dichter bij de waarheid zit dan ikzelf inderdaad.NitroX infinity schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:16:
@Wom; dat lijkt me geen steekvlam. Meer de olie op de baan die in de fik staat.
Nee, een steekvlam zou uit de uitlaat 'schieten'. Hier staat de olie op de baan gewoon in de fik.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Steekvlam"plotseling omhoog schietende vlam" Dat doet de olie wel natuurlijk.NitroX infinity schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:20:
[...]
Nee, een steekvlam zou uit de uitlaat 'schieten'. Hier staat de olie op de baan gewoon in de fik.
Is inderdaad ook mijn definitie. Maar ik ben slechts een verveelde pedant op een trage vrijdaggarriej schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:21:
[...]
Steekvlam"plotseling omhoog schietende vlam" Dat doet de olie wel natuurlijk.
PSN: xMaurice93
Ploffende motoren? Want dit verschil vind ik niet interessant in FP1. Zeker niet omdat FP1 niet representatief is voor de race. FP2 is leuker omdat die sessie de omstandigheden van de race benaderen. Dus ze gaan dan al kwali runs doen.Maurice079 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:24:
Mercedes geeft alvast even een indicatie wat ons de eerste helft van het seizoen 2020 te wachten staat
Maurice079 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:24:
Mercedes geeft alvast even een indicatie wat ons de eerste helft van het seizoen 2020 te wachten staat
[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 29-11-2019 11:32 ]
Oke, hij wilt er blijkbaar nu al naar toe.Ari Gold schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:03:
Oke, Vettel parkeert hem na bocht 1 en gaat naar z'n kind toe.
Natuurlijk niet. Binotto maakte zich nergens zorgen over. Very cool and very legallochpatje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:29:
Zou de FIA wat hebben gevonden bij Ferrari sinds vorige race toen ze onderdelen in moesten leveren.
[YouTube: Sebastian Vettel - You Spin Me Right Round]Spotmatic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:28:
Mission Spinnow.
Spotmatic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:28:
Mission Spinnow.
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 29-11-2019 11:33 ]
Weet je wie ook zonder contract zit? Hulkenberg.DataGhost schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:33:
Ferrari wilde Kubica hebben toch? Ik heb gehoord dat 'ie volgend jaar zonder contract zit.
DataGhost schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:33:
Ferrari wilde Kubica hebben toch? Ik heb gehoord dat 'ie volgend jaar zonder contract zit.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Neejoh, Hulk rijd LEC om de oren.Spotmatic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:35:
[...]
![]()
Maar de Hulk zou beter zijn als ondersteuning van LEC. Laat VET maar lekker vadertje en moedertje gaan spelen...
dan zet je de Hulk toch in de Ferrari.garriej schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:32:
Tsja zou kunnen natuurlijk, maar wie gaat er in die auto dan? GIO? Wie komt er dan in de alfa? Hulk?!
Zou ik wel doen ja. Maar ik ben dan gelukkig geen strategiejongen bij ferrari.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Niet alleen Vettel, Leclerc had ook last met de afstelling, Ferrari heeft nog werk te doen. Max had ook onderstuur. Meermaals op het astroturf. Merc is hier altijd snel geweest, Hamilton pole. Maar die Bottas tijd was op geel, op een groenere baan, dat MOET wel alvast even rondje high power mode geweest zijn (even de nieuwe motor testen).Pierre schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:29:
Lekker bezig Vettel.
een treffende spreuk
[ Voor 14% gewijzigd door Ari Gold op 29-11-2019 12:18 ]
Zijn ze niet de nieuwe motor voor 2020 aan het testen?Pyrone89 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:14:
Mercedes maakt wel even een statement. Halve seconde sneller op een compound harder met de 2e coureur
In alle voorbeschouwingen kwam terug dat dit nog de 2019 motor is. Deze wordt ingezet omdat ze hem nog op de plank hebben liggen. In hoeverre dat waarheid is, blijft giswerk natuurlijk.ppbruins schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:18:
[...]
Zijn ze niet de nieuwe motor voor 2020 aan het testen?
Mwa ik vermoed wel dat dit een 2019 model is, op vrijdag gebruiken ze vaak een oudere spec motor om zo de "actieve" motor wat te sparen.Wom schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:23:
[...]
In alle voorbeschouwingen kwam terug dat dit nog de 2019 motor is. Deze wordt ingezet omdat ze hem nog op de plank hebben liggen. In hoeverre dat waarheid is, blijft giswerk natuurlijk.
Motor hoeft maar 3 FP´s, 1Q en 1 race meeppbruins schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:18:
[...]
Ze rijden nu allemaal met vrijdag motoren.tweakduke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:25:
Bottas moest een nieuwe motor na het afgelopen weekend en die van HAM levert niet voldoende heb ik het idee.
Bottas heeft hier eerder gewonnen, dit circuit ligt hem wel.
Na fp1 valt er nog weinig te concluderen.
"When you grow up your heart dies"
of misschien zijn zij ook aan het vals spelen? Aan de andere kant het is nog maar FP1..Wom schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:23:
[...]
In alle voorbeschouwingen kwam terug dat dit nog de 2019 motor is. Deze wordt ingezet omdat ze hem nog op de plank hebben liggen. In hoeverre dat waarheid is, blijft giswerk natuurlijk.
Denk dat de scheiding Bottas "vleugels" geeft. Af van dat gezeur, advocaten, stomme appjes, nachtelijke telefoontjes en gemiep over geblokkeerde creditcards.tweakduke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:25:
Bottas moest een nieuwe motor na het afgelopen weekend en die van HAM levert niet voldoende heb ik het idee.
Bottas heeft hier eerder gewonnen, dit circuit ligt hem wel.
Na fp1 valt er nog weinig te concluderen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Doorgaans rijden ze op de vrijdag niet met de kwalificatie/race motor van dat weekend, maar een oudere motor uit de poule.pro_6or schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:15:
[...]
Niet alleen Vettel, Leclerc had ook last met de afstelling, Ferrari heeft nog werk te doen. Max had ook onderstuur. Meermaals op het astroturf. Merc is hier altijd snel geweest, Hamilton pole. Maar die Bottas tijd was op geel, op een groenere baan, dat MOET wel alvast even rondje high power mode geweest zijn (even de nieuwe motor testen).
Denk dat je gelijk hebt. Kilometers maken nu weinig meer uit. Het is toch de laatste race.basvn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:26:
[...]
Motor hoeft maar 3 FP´s, 1Q en 1 race meewaarom niet alles open schroeven?
Mooie laatste indruk achterlaten voor dit jaar
I served in a company of heroes.
Meer drinken dan Kimi op dat gala gaat lastig worden...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:09:
Die wil Leclerc verslaan en zich vervolgens ziek melden voor het FIA gala.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zou hij inmiddels niet het record hebben voor meest gereden kilometers achteruit met een F1 wagen?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:31:
[...]
[YouTube: Sebastian Vettel - You Spin Me Right Round]
* DaniëlWW2 vindt het stiekem best een goed lied.
"And for my next trick...
— Formula 1 (@F1) 29 november 2019
I'm going to disappear!" #AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 @Carlossainz55 pic.twitter.com/nBijlFRJxR
ppbruins schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:18:
[...]
Je mag niet zomaar een nieuwe spec motor of uberhaupt een motor die niet in de pool zit gebruiken zonder gridstraffen. Anders reed iedereen op vrijdag weer met splinternieuwe testmotoren die diezelfde dag nog mogen ploffen, en daarmee bovendien de motoren die al in de pool zitten sparen.Wom schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:23:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 29-11-2019 14:02 ]
Dat zou een flinke stunt zijn, maar acht de kans even groot als dat ze mick promoveren vanuit de F2NitroX infinity schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:07:
Alonso aanwezig. Alonso naar Ferrari volgend jaar?
Nee, dat zie ik niet gebeuren. Maar zou wel mooi zijn. Wordt hij straks ingehaald door GP2 HondaNitroX infinity schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:07:
Alonso aanwezig. Alonso naar Ferrari volgend jaar?
Dat zou pas KARMA zijn. Maar laten we niet vergeten dat hij op dat moment gewoon gelijk had. Dat ding het amper een race vol hield en echt weinig power had.ppbruins schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:11:
[...]
Nee, dat zie ik niet gebeuren. Maar zou wel mooi zijn. Wordt hij straks ingehaald door GP2 Honda
Alonso had inderdaad gelijk. Alleen was het niet zo slim om dat juist tijdens de Japanse gp over de boardradio te schreeuwen.garriej schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:12:
[...]
Dat zou pas KARMA zijn. Maar laten we niet vergeten dat hij op dat moment gewoon gelijk had. Dat ding het amper een race vol hield en echt weinig power had.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq