“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Gasly kan vandaag vanaf P6 belangrijke punten scoren voor Toro Rosso.
Zo vroeg wel ja.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
You don’t make friends with salad.spartacusNLD schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:53:
wat zij die red bull monteur nou net op ziggo?
[ Voor 7% gewijzigd door rammes op 17-11-2019 17:58 ]
Ik zou het doen!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I have no special talent. I am only passionately curious.
"When you grow up your heart dies"
Ben bang voor een rommelige eerste bocht/ronde
Ja dat gaat echt nooit allemaal goed door die eerste bochten combinatiesrammes schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:57:
ik denk dat bij de start er nog wel wat gaat gebeuren. De baan loopt iets omhoog bij de start ik zeg sc in lap1
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik zou het doen!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, achter Max.TrekDr0p schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:59:
Ben benieuwd...
Ben bang voor een rommelige eerste bocht/ronde
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ach, net ook al reclame voor een EV...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
zie liever hongarije, maar dan met omgekeerd resultaatLockeJohn schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:00:
Wordt een saaie race, Max zal heb gemakkelijk en eenzaam uitrijden
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En de coureurs achter hemTommy The Cat schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:00:
Eigenlijk is ‘t heel simpel. Max moet gewoon geen gekke dingen doen. Dan wint ie ‘m gewoon!
ik teken er voorLockeJohn schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:00:
Wordt een saaie race, Max zal heb gemakkelijk en eenzaam uitrijden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die reclame is voor alle vrouwen, en Binotto.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
www.google.nl
Denk ook niet dat dat gebeurd. De meeste sensatie zal in het middenveld gebeuren.
Zin in!! Mijn favoriete circuit!
Het probleem is dat er ook nog 19 anderen meerijden. Dan kun je het zelf nog zo netjes houden en geen gekke dingen doen. Als iemand anders iets geks doet kun je net zo goed het haasje zijn.Tommy The Cat schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:00:
Eigenlijk is ‘t heel simpel. Max moet gewoon geen gekke dingen doen. Dan wint ie ‘m gewoon!
Ik ga ervan uit dat ze wel weer een aantal starts van de afgelopen jaren hebben bestudeerd om te bekijken wat de beste strategie is.
Nope, het is daar nu dik 20 graden. Het is te hopen dat Ferrari en Mercedes wat last hebben van de hoogte en de koeling.MisteRMeesteR schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:01:
* MisteRMeesteR schakelt net in, nog kans op regen?
Wens iedereen een fijne race.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ocon doet niet mee dit jaar.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:02:
[...]
Het probleem is dat er ook nog 19 anderen meerijden. Dan kun je het zelf nog zo netjes houden en geen gekke dingen doen. Als iemand anders iets geks doet kun je net zo goed het haasje zijn.
Ik ga ervan uit dat ze wel weer een aantal starts van de afgelopen jaren hebben bestudeerd om te bekijken wat de beste strategie is.
Grosjean wel though..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Titelstrijd is toch al geweest
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
De bandenstrategie 1 of 2 stopper van Mercedes en Ferrari gaat interessant worden.
Ik hoop dat VET gewoon P2 houdt tov HAM de eerste ronden.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:07:
Als het maar geen herhaling van Hongarije wordt waarbij HAM alsnog de overwinning weet te pakken omdat VER heel lang door moest op zijn banden.
VER moet gewoon zijn eigen plan trekken. Inhalen kan hier.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:07:
Als het maar geen herhaling van Hongarije wordt waarbij HAM alsnog de overwinning weet te pakken omdat VER heel lang door moest op zijn banden.
Veel plezier allemaal!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
t langste ooit, sinds hij bij MERC zit!redfoxert schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:09:
Tjemig ... HAM al 9 races zonder Pole ... das best wel lang zeg maar
Sinterklaas bestaat niet.Franko P. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:09:
Grr sinterklaas journaal...
Ik zou het doen!
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Weekoverzicht, dus weg er meeFranko P. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:09:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Durf ik m'n kinderen nog niet te vertellen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
ach gewoon ze naar de iPad verwijzen (zucht ik heb ergens iets verkeerd gedaan want ik zit op de ipad te kijken lol)Franko P. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:09:
Is nu wel het moment...Franko P. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:10:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Tomcat84 op 17-11-2019 18:12 ]
PSN: xMaurice93
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zit ook al bovenFranko P. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:10:
[...]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Stond bij mij ook al verkeerd in de agenda, gelukkig werd ik er door vrienden op gewezen.SinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:12:
Pfoee, dacht ik even 10 over 7, even blij dat eten op tijd werd gebracht
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
VidaR-9 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:08:
[...]
Ik hoop dat VET gewoon P2 houdt tov HAM de eerste ronden.
[ Voor 14% gewijzigd door MisteRMeesteR op 17-11-2019 18:14 ]
www.google.nl
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.