Lol, Vettel doet een plaagstootje terug. "We were surprised that they (Honda) were that quick on straights...little bit suspicious"
https://streamable.com/wlkkj
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Red Bull want Red Bull en McLaren want Renault.Spotmatic schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:48:
Laten we even bezinken dat alleen McLaren en Red Bull dit jaar op Interlagos sneller waren dan vorig jaar. Alle andere teams waren langzamer.
"When you grow up your heart dies"
Uh, je bedoeld Red Bull want Honda en McLaren want McLaren.sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:48:
[...]
Red Bull want Red Bull en McLaren want Renault.
Max was wel de hele ronde lekker aan het inhakken op die arme Lando.
Lewis Hamilton is now in his longest pole position drought (9 races) since joining Mercedes #F1 #BrazilGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 16 november 2019

[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-11-2019 21:12 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laat ze Bottas maar halen na volgend seizoenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:35:
[...]
Ik vind 0,4s eigenlijk helemaal niet netjes op zo'n korte baan.
Keihard, maar hij is absoluut niet van het niveau dat RBR eigenlijk nodig heeft. Ricciardo was meteen op acceptabele snelheid met Vettel en Max idem met Ricciardo. Zowel Gasly als nu Albon niet. Albon werd P6, achter Bottas die geen deuk in een pakje boter kan rijden. Dat is niet goed genoeg als je teamgenoot pole pakt. Het enige dat je kan zeggen is dat dit Albon zijn eerste seizoen in de Formule 1 is. Volgend seizoen zal hij toch echt beter moeten want anders komt Kvyat of Gasly alsnog terug.
Nee, Hulk.toolkist schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:13:
[...]
Laat ze Bottas maar halen na volgend seizoen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij houdt Ricciardo anders behoorlijk goed bij.toolkist schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:18:
[...]
Hulk heeft wellicht de gunfactor maar is echt niet sneller dan Albon.

[ Voor 48% gewijzigd door Ari Gold op 16-11-2019 21:29 ]
Er is een verschil tussen third en turd, Max
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
een treffende spreuk
Er zijn zelfs genoeg Engelsen/Amerikanen die hier problemen mee hebben...CH4OS schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:35:
Er zijn wel meer mensen met steenkolen Engels...
Genoeg idd die vallen over they're / their en you're / your etcetera.sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:42:
Er zijn zelfs genoeg Engelsen/Amerikanen die hier problemen mee hebben...
Dat heb je in alle talen. Genoeg Nederlanders die is gebruiken in plaats van eens/'ns/'s, of me in plaats van mijn/m'nCH4OS schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:49:
[...]
Genoeg idd die vallen over they're / their en you're / your etcetera.
Verwijderd
Yep!VidaR-9 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:29:
[...]
Maar RIC zelf blijft wel een held hoor! Wat een relaxte gast en eeuwig zonde dat hij weg is gegaan. Zowel voor hemzelf als voor het team.
Max being Max... Cheeky...
Aangezien er geen grote regelwijzigingen zijn mag je daar bijna wel vanuit gaan. Als Red Bull deze lijn aanhoudt en Honda nog verder verbetert. En misschien dat McLaren ook nog weer wat dichterbij weet te komen.Krankenhausen schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:01:
Met mijn oranje bril ben ik altijd wel blij als Max en RBR het goed doen. Maar eigenlijk hoop ik ook dat we dit, 3 verschillende auto's en vooral 3 verschillende motorleveranciers op de eerste 3 plaatsen, veel meer gaan zien komend seizoen. Ik heb wel zin in een echte 3-strijd!
Ik meer in een 10 strijd, beetje meer variatie in het podium en mooie racesKrankenhausen schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:01:
Ik heb wel zin in een echte 3-strijd!
Verwijderd
een treffende spreuk
Er werd met geel gezwaaid toen Verstappen zijn pole reed. Maar blijkbaar telt een geel shirt niet, gezwaaid door een Braziliaanse fan 🤡Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:23:
Breaking news. Ik heb net van de FIA vernomen dat ze niks hebben kunnen vinden om Ferrari de pole te geven. Ze verontschuldigen zich voor de lange wacht tijd, maar ze wouden er zeker van zijn dat ze geen mogelijkheid onbenut lieten....
Gaat een leuke race worden morgen...
Testing, one, two ...
I served in a company of heroes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nu doet Red Bull het altijd wel goed op hoog gelegen circuits. Vandaar ook mijn opmerking gisteren over hun aero pakket. Maar het is goed om te zien dat Honda de boel steeds beter voor elkaar krijgt en ook meer vertrouwen begint te krijgen in hun eigen kunnen. Ik blijf hoop houden voor 2020.Lasmibalsingh schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:32:
Honda/RBR pakket gaat wel lekker op circuits ver boven zeeniveau. Oostenrijk, Mexico en Brazilië, het begint een trend te worden.
Hoop had ik zeker wel, vergeet niet Honda en RB zag dit als een transitie jaar, dan hebben ze het erg goed gedaan vind ik.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:35:
[...]
Nu doet Red Bull het altijd wel goed op hoog gelegen circuits. Vandaar ook mijn opmerking gisteren over hun aero pakket. Maar het is goed om te zien dat Honda de boel steeds beter voor elkaar krijgt en ook meer vertrouwen begint te krijgen in hun eigen kunnen. Ik blijf hoop houden voor 2020.
Ik zou het doen!
Toen Honda de eerste keer een GP won in de jaren 60 was dat ook op grotere hoogte. Honda maakte (of maakt nog steeds) vliegtuig motoren, en ze gebruikte de vliegtuigmotorengineers om de motor af te stellen op grotere hoogte. Nu is dat vandaag de dag natuurlijk allemaal anders, maar ze zullen nog steeds wat vliegtuig expertise hebben. Al deed de Renault het vaak ook wel beter dan Mercedes en Ferrari op grotere hoogte.Lasmibalsingh schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:32:
Honda/RBR pakket gaat wel lekker op circuits ver boven zeeniveau. Oostenrijk, Mexico en Brazilië, het begint een trend te worden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voor zover mij bekend, komt de turbo (nu ook) van/in samenwerking met de luchtvaart afdeling.ThomasG schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:25:
[...]
Toen Honda de eerste keer een GP won in de jaren 60 was dat ook op grotere hoogte. Honda maakte (of maakt nog steeds) vliegtuig motoren, en ze gebruikte de vliegtuigmotorengineers om de motor af te stellen op grotere hoogte. Nu is dat vandaag de dag natuurlijk allemaal anders, maar ze zullen nog steeds wat vliegtuig expertise hebben. Al deed de Renault het vaak ook wel beter dan Mercedes en Ferrari op grotere hoogte.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Ach, als VER zijn pole weet te verzilveren, dan is het allemaal hemels voor RBR en hem en wordt hij in een RBR wereldkampioen. Als het dan even niet goed loopt, dan wordt hij weer door de tweakersgemeenschap verwezen naar MER of FER.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:35:
[...]
Nu doet Red Bull het altijd wel goed op hoog gelegen circuits. Vandaar ook mijn opmerking gisteren over hun aero pakket. Maar het is goed om te zien dat Honda de boel steeds beter voor elkaar krijgt en ook meer vertrouwen begint te krijgen in hun eigen kunnen. Ik blijf hoop houden voor 2020.
Over 2 weken kijk je weer nietJasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:28:
Man man man. Ik kijk 1 keer even geen Q.
Ben echt zeer benieuwd naar vanavond!
Aha, dus jij bent het!Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:28:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Stop nou gewoon eens met kijken joh. Het is nu wel duidelijk dat je alles jinxed.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:28:
[ Voor 3% gewijzigd door Tommy The Cat op 17-11-2019 11:59 ]
Mijn gok: kijken hoe de medium het doet. Bovendien is hij op de medium waarschijnlijk net zo snel of sneller dan de rest van het veld, dus verlies je ook niet heel veel tijd en kun je toch lang doorgaan. Dat ie dus na de eerste pitstops nog langer door rijdt, dan val je minder ver terug na je pitstop.Tommy The Cat schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:51:
Wat is de strategische gedachte achter starten op geel door Leclerc? Je ziet dit wel vaker als een top-drie-auto van ver moet starten.
Het is volgens Pirelli (voor wat het waard is) niet de snelste strategie om op medium te starten. En ik zou redeneren dat je in de eerste stint zo snel en zoveel mogelijk concurrenten wil inhalen voor zo weinig mogelijk tijdverlies; dus starten op de snelste band. Of dat je dus een goede start wil maken. Het enige dat ik kan bedenken is dat je door verder achteraan te starten niet de luxe hebt dat je een gat slaat die er anders voor zorgt dat je bij de eerste bandenwissel (eventueel) niet achter langzamere auto’s terechtkomt. Oftewel: lang doorrijden, zodat je na de bandenwissel niet nog een keer langzamere auto’s op de baan hoeft te passeren.
In UK wordt alles alsnog eruit gepiept.Tomcat84 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:19:
[...]
Lijkt erop (tegen het eind) dat Max niet weet dat F1TV (dmv onboard kanaal) ons wel laat meegenieten wat betreft ongecensureerde radio berichten haha
Hij zou op de gele sowieso snel genoeg moeten zijn om redelijk vlot achter de top 5 te zitten. In Q2 was hij op de Medium sneller dan Vettel op de Soft.Tommy The Cat schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:51:
Wat is de strategische gedachte achter starten op geel door Leclerc? Je ziet dit wel vaker als een top-drie-auto van ver moet starten.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik ken het gevoelJasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:28:
Waiting on the world to change
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 17-11-2019 14:47 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Op de zachte band moet je iedereen 2x inhalen.Tommy The Cat schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:51:
Het is volgens Pirelli (voor wat het waard is) niet de snelste strategie om op medium te starten. En ik zou redeneren dat je in de eerste stint zo snel en zoveel mogelijk concurrenten wil inhalen voor zo weinig mogelijk tijdverlies; dus starten op de snelste band. Of dat je dus een goede start wil maken. Het enige dat ik kan bedenken is dat je door verder achteraan te starten niet de luxe hebt dat je een gat slaat die er anders voor zorgt dat je bij de eerste bandenwissel (eventueel) niet achter langzamere auto’s terechtkomt. Oftewel: lang doorrijden, zodat je na de bandenwissel niet nog een keer langzamere auto’s op de baan hoeft te passeren.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Goeie vraag mijn agenda zegt ook 19.10Leoon. schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:38:
Mijn agenda zegt 19.10 uur. Vorige jaar ook al die fout gezegd. Denk dat ik deze agenda feed maar ga verwijderen. Klopt het dat het dus 18.10 uur is?
Samsung Flip 7
Bestel je toch gewoon iets van Pizza of zo?Bart-Willem schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:34:
Op tijd en gehaast eten straks (om nou vlees en groente in de blender te flikkeren is ook zoiets) en dan racen!
18:10 zo te zien op de F1 website. Mijn agenda geeft ook 19:10 aan dus ben blij dat ik even keek.
En @Leoon. volgens de F1 app is het nog 3 uur en 21 minuten, oftewel 18:10.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Had jouw vriendin niet toevallig 2 kaartjes voor het theater vanavond om 6 uur?Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:28:
Ja op tv/main feed wel ja. Bedoelde meer dat de onboard kanalen op F1TV Pro niet gecensureerd worden, ook achteraf niet (gelukkigdemonic schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:25:
[...]
In UK wordt alles alsnog eruit gepiept.
let maar is op als ze een live interview geven. 4 interviewers en bv. max.
Zodra max 1 woord 'verkeerd' zegt, dan staan ze alle 4 meteen, "sorry for the language".
Preutse bende daaro
Racingnews365.nl heeft wel altijd de juiste kalender.sanderb schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:59:
offtopic: Ik gebruik altijd deze , al heeft die geen agenda om te integreren: https://whenisf1on.com/
Ik baal er eigenlijk van dat ze de regels voor 2021 weer op de schop gaan gooien.
Zul je zien dat we volgend jaar eindelijk weer eens 3 teams hebben die om de overwinningen en wellicht het kampioenschap kunnen strijden... gaat er weer 1 team een gigantische voorsprong krijgen omdat ze binnen de nieuwe regels iets gevonden hebben
Kom maar op met die race. ik zit er klaar voor
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ehh.. waarom moet ik nu aan dat stel van Sluipschutters denken met die smoothies ?Bart-Willem schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:34:
Op tijd en gehaast eten straks (om nou vlees en groente in de blender te flikkeren is ook zoiets) en dan racen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mijn vriendin wel, mijn vrouw daarentegenAri Gold schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:01:
[...]
Had jouw vriendin niet toevallig 2 kaartjes voor het theater vanavond om 6 uur?
Mocht de race dus niks worden weten we nu allemaal wie we de schuld kunnen gaan gevenJasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:46:
[...]
Mijn vriendin wel, mijn vrouw daarentegen
Vanavond ga ik gewoon kijken. Heb er zin in.
Interlagos is zeker een top 3 favo baan van mij!
Om hier nog even op terug te komen. Ik zie het eerlijk gezegd niet zo dat Max richting Mercedes of Ferrari gaat. Hij zit prima op zijn plek bij Red Bull.Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:44:
[...]
Ach, als VER zijn pole weet te verzilveren, dan is het allemaal hemels voor RBR en hem en wordt hij in een RBR wereldkampioen. Als het dan even niet goed loopt, dan wordt hij weer door de tweakersgemeenschap verwezen naar MER of FER.
Honda en RBR doen het op dit moment gewoon goed. In 2020 moet de aansluiting gewoon stabiel zijn en kunnen ze meedoen. Het is wat RBR en Honda ook zelf hebben aangegeven. 2019 is een overgangsjaar. En als je het dan al prima doet, zie ik zeker in 2020 grote kansen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Zoiets dacht ik ook, alleen dan ondersteboven
13:37
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Als ik mij niet vergis: een half voordat de race begint. Dus 10 over half 6. Het commentaar begint pas vlak voor de race. Dus geniet voor die tijd van fijne ambient pitstraat en grid achtergrond geluidenmarcel19 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:16:
Ik heb sinds enige tijd de F1TV app met abonnement.
Ik kan alleen nergens vinden vanaf hoe laat de stream begint.
Iemand enig idee daarvan?
Goosebumps.@BSenna in Ayrton Senna's world-conquering MP4/4 in Sao Paulo...
— Formula 1 (@F1) 17 november 2019
Pre-race entertainment doesn't get more iconic than this! 😍#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/VqQlJbFktu
Gisteren al op.Martinspire schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:47:
[...]
Bestel je toch gewoon iets van Pizza of zo?
Turkse pizza...
Ik ook, maar dan met VER er nog bovenNibbz schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:02:
[...]
Zoiets dacht ik ook, alleen dan ondersteboven
Waiting on the world to change
Start in een paar minuten, stream is al actiefmarcel19 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:16:
Ik heb sinds enige tijd de F1TV app met abonnement.
Ik kan alleen nergens vinden vanaf hoe laat de stream begint.
Iemand enig idee daarvan?
[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-11-2019 17:36 ]
Voor zover ik me kan herinneren was 'ie uitgevallen op de baan tijdens Q, dus dan valt z'n auto al onder parc fermé. Zou de enige reden dat 'ie niet uit de pits hoeft te starten zijn dat het allemaal dezelfde spec is?Decision Required to start the race from the rear of the starting grid.
Reason The penalty is imposed in accordance to with Article 23.3 b) of the FIA Formula One
Sporting Regulations.
This Penalty under Article 23.3 b), does not change the fact that the competitor will be
placed on the grid in accordance with Article 35.1 of the FIA Formula One Sporting
Regulations as per document 22, failure to set a time in qualifying.
Hoe bedoel je? De rondjes van de pits naar de grid?Illegal_Alien schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:34:
Edit: Ze zijn al rondjes aan het rijden WTF?!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
First time?Illegal_Alien schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:34:
[...]
Start in een paar minuten, stream is al actief(Coverage will begin Shirley shortly)
Edit: Ze zijn al rondjes aan het rijden WTF?!
Welke stream kijk jij, of heb ik gewoon zitten slapen?AzzKickah schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:51:
Wat zit Ocon nou te zwetsen met 'we'. Hij heeft er geen klap mee te doen.
Ok, dan heb ik zitten slapen. Was kennelijk niet belangrijk genoeg om te merken
[ Voor 30% gewijzigd door DataGhost op 17-11-2019 17:54 ]
Bij Ziggo.DataGhost schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:52:
Welke stream kijk jij, of heb ik gewoon zitten slapen?
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 17-11-2019 17:54 ]
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 17-11-2019 17:54 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq