"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Is al opgelost.sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:59:
RAI zit VER een beetje in de weg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
https://f1manager.info/ranking/4605
En Charles 14de, P3 in de WK stand komt dichterbij!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Turbo afgeschreven door overijverige steward in 3..2..1..VidaR-9 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:02:
"the car was on fire.."
- DaniëlWW2
- Niet online
Honda personeel krijgt flashbacks.VidaR-9 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:02:
"the car was on fire.."
Flickr PSN ID= cheironnl
En nu heel snel die tv op een andere zender, want dat gigantische ophemelen bij Ziggo hoeft van mij nooit zo
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat is normaal. Die auto heeft de neerwaartse druk niet.cheiron schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:03:
Leclerc moet wel een foutje in sector 2 hebben gemaakt. Opeens naar 3 tienden daar
"VER under investigation for suspicion of using post-combustion afterburner system"Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:02:
Stoppen met juichen. Even de FIA de tijd geven om te bedenken hoe ze dit willen fucken.
Plus amper sneller dan q2... Vaag.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En als ze morgen niet meteen door de McLarens voorbij gereden worden dan is het goedNiku schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:03:
Ferrari zit er trouwens wel gewoon goed bij.
Baantemperatuur was flink aan het dalen.v8power67 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:04:
Mooie pole voor max maar wtf Mercedes en ferrari geen quali mode gebruikt ?
- DaniëlWW2
- Niet online
De baan werd kouder en de banden zakken dan weg. Verder heeft Honda onderhand ook wel flink wat Q3 vermogen.v8power67 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:04:
Mooie pole voor max maar wtf Mercedes en ferrari geen quali mode gebruikt ?
In tegenstelling tot mijn hartslag.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:04:
[...]
Baantemperatuur was flink aan het dalen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ergens zat er voor max ook nog twee a drie tienden in.
Morgen zal ook wel weer droog blijven
- DaniëlWW2
- Niet online
Max was de enige die verbeterde?MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:04:
[...]
Baantemperatuur was flink aan het dalen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zoals gewoonlijk...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:06:
Inspector Seb is Max zijn auto aan het begluren.
Nee nieteens. Maar die had wel een dikke fout in q2 erbij.
Kijken waar RB aan het cheaten isDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:06:
Inspector Seb is Max zijn auto aan het begluren.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- DaniëlWW2
- Niet online
*Theme Hospital voice *d0s schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:07:
Geweldig. Die Honda' s lopen echt als een tierelier sinds de nieuwe olie in Rusland.
The Honda Engineers are cheating.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nu volhouden naar 2020 maar ik hou de “wind tunnel vs real life correlation bingokaart“ wel gereed
Nu heeft RBR de kabel zo geplaatstDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:08:
Maar ik begin toch te vermoeden dat Ferrari inderdaad een flinke "kink in de kabel" heeft opgelopen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, hij is de ultieme teamspion. Niemand gaat hem tegenhouden om alle details te zien.
Zou hij op zoek zijn geweest naar een flexibel brandstofslangetje?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:11:
[...]
Tja, hij is de ultieme teamspion. Niemand gaat hem tegenhouden om alle details te zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ongetwijfeld meer naar het "VTEC" knopje. Hij zat naar Max zijn stuur te kijken.PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:12:
[...]
Zou hij op zoek zijn geweest naar een flexibel brandstofslangetje?
Thanks.Rivanov schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:06:
Laatste Q3 momenten.
[Streamable: 2019-11-16 19-59-47]
Router kapte er weer eens mee bij "Here we go..."
Eat the bugs, live in a pod
Waarschijnlijk het slangetje in de stoel zodat methaangas richting de motor gevoerd kan worden. Max op een dieet van bruine bonen voor de kwalificatie...PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:12:
[...]
Zou hij op zoek zijn geweest naar een flexibel brandstofslangetje?

Uit handen van Rubens Barrichello, de Pirelli Pole Position Award.
Daar zit hooguit een VTEC lampje (weet ik als Honda rijder)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:13:
[...]
Ongetwijfeld meer naar het "VTEC" knopje. Hij zat naar Max zijn stuur te kijken.
Lijkt erop (tegen het eind) dat Max niet weet dat F1TV (dmv onboard kanaal) ons wel laat meegenieten wat betreft ongecensureerde radio berichten haha
[ Voor 3% gewijzigd door Tomcat84 op 16-11-2019 20:20 ]
Mocht VER lactose intolerant zijn dan ademt hij na wat yoghurt waterstofgas uit, wanneer je dat via het drinkslangetje de motor inblaast...sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:14:
[...]
Waarschijnlijk het slangetje in de stoel zodat methaangas richting de motor gevoerd kan worden. Max op een dieet van bruine bonen voor de kwalificatie...
Valt minder op dan een extra uitlaat.
- DaniëlWW2
- Niet online
Weet je, ik zie ze dat gewoon echt proberen bij de topteams als ze het voor elkaar zouden kunnen krijgen.PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:19:
[...]
Mocht VER lactose intolerant zijn dan ademt hij na wat yoghurt waterstofgas uit, wanneer je dat via het drinkslangetje de motor inblaast...
Valt minder op dan een extra uitlaat.
Nu nog even uitvinden hoe je een coureur lactose-intolerant krijgt...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:21:
[...]
Weet je, ik zie ze dat gewoon echt proberen bij de topteams als ze het voor elkaar zouden kunnen krijgen.
Horner na de kwalificatie.
[Streamable: https://streamable.com/702tm]https://streamable.com/702tm
Pole Lap Max.
[ Voor 32% gewijzigd door DoeEensGek op 16-11-2019 20:27 ]
En wat complimenten voor HondaDoeEensGek schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:24:
[Streamable]https://streamable.com/gpva3
Horner na de kwalificatie.
[Streamable]https://streamable.com/702tm
Pole Lap Max.
Ik denk dat er niemand toch echt meer over twijfelt of de keuze voor Honda wel de juiste was.
Had ik maar een VTEC lampje in die Civic van mij...PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:15:
[...]
Daar zit hooguit een VTEC lampje (weet ik als Honda rijder)
- tweakduke
Albon is maar 4 tiende langzamer dan VER dat is ook netjes. De snelheidswinst die Ferrari had lijkt nu weg en eigenlijk zitten Ferrari, RBR en Mercedes gewoon dicht bij elkaar. Ik denk dat Max het verschil maakt en daardoor de beste tijd neerzet in dit geval.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:13:
[...]
Ongetwijfeld meer naar het "VTEC" knopje. Hij zat naar Max zijn stuur te kijken.
Het is haast jammer dat het seizoen bijna is afgelopen.
Maar RIC zelf blijft wel een held hoor! Wat een relaxte gast en eeuwig zonde dat hij weg is gegaan. Zowel voor hemzelf als voor het team.DataGhost schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:28:
Die persdame van Ricciardo staat er ook wel echt zuur bij te kijken dat het *alweer* over Red Bull gaat en er daarna wat sarcastische opmerkingen over de 3000pk van Renault komen
Tweede pole van het seizoen, en redelijk soeverein ook nog!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind 0,4s eigenlijk helemaal niet netjes op zo'n korte baan.tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:29:
[...]
Albon is maar 4 tiende langzamer dan VER dat is ook netjes. De snelheidswinst die Ferrari had lijkt nu weg en eigenlijk zitten Ferrari, RBR en Mercedes gewoon dicht bij elkaar. Ik denk dat Max het verschil maakt en daardoor de beste tijd neerzet in dit geval.
Het is haast jammer dat het seizoen bijna is afgelopen.
Keihard, maar hij is absoluut niet van het niveau dat RBR eigenlijk nodig heeft. Ricciardo was meteen op acceptabele snelheid met Vettel en Max idem met Ricciardo. Zowel Gasly als nu Albon niet. Albon werd P6, achter Bottas die geen deuk in een pakje boter kan rijden. Dat is niet goed genoeg als je teamgenoot pole pakt. Het enige dat je kan zeggen is dat dit Albon zijn eerste seizoen in de Formule 1 is. Volgend seizoen zal hij toch echt beter moeten want anders komt Kvyat of Gasly alsnog terug.
CF230 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:14:
Toch jammer dat Albon het echt niet bij kan benen. Max zal het morgen weer helemaal zelf moeten doen...
Ja, hij zal nog wat sneller moeten worden om als wingman te kunnen fungeren, maar dat is dan ook de doelstelling van zowel Albon als RBR.. Zorgen dat-ie structureel op <0,4 sec van Max kan rijden en zo de Mercs en Ferrari's dwars kan gaan zitten.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Flickr PSN ID= cheironnl
Vettel grapt over de snelheid van Honda op de rechte stukken.
Ik zou het doen!
https://f1manager.info/ranking/4605
- tweakduke
Heb je een punt, eigenlijk zou hij p3 of hooguit p4 moeten pakken. Gasly terug dat zie ik niet gebeuren, ik ben bang dat Redbull geen betere coureur in huis heeft. Ricciardo had de kwaliteit wel, maar die wil geen 2e coureur zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:35:
[...]
Ik vind 0,4s eigenlijk helemaal niet netjes op zo'n korte baan.
Keihard, maar hij is absoluut niet van het niveau dat RBR eigenlijk nodig heeft. Ricciardo was meteen op acceptabele snelheid met Vettel en Max idem met Ricciardo. Zowel Gasly als nu Albon niet. Albon werd P6, achter Bottas die geen deuk in een pakje boter kan rijden. Dat is niet goed genoeg als je teamgenoot pole pakt. Het enige dat je kan zeggen is dat dit Albon zijn eerste seizoen in de Formule 1 is. Volgend seizoen zal hij toch echt beter moeten want anders komt Kvyat of Gasly alsnog terug.
We wachten af hoe Albon volgend seizoen presteert
Ik lees zo wel ff bij, houden jullie het rustig?
Waiting on the world to change
Hopelijk een sterke start morgen
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.