[ Voor 18% gewijzigd door Harry Nak op 16-11-2019 19:33 ]
PSN: xMaurice93
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-11-2019 19:32 ]
"When you grow up your heart dies"
Paars paars groen.Harry Nak schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:32:
Verstappen paars paars paars!
Die mag toch bandjes kiezen?sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
Op zich logisch natuurlijk van Leclerc die gaat voor een lange eerste stint morgen.
@Niku het is geen gegeven dat ze dit jaar sneller zijn dan vorig jaar.
[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 16-11-2019 19:34 ]
LEC toch?MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:32:
Vreemd dat niemand op geel gaat.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Als hij doorgaat naar q3 niet hoor.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
[...]
Die mag toch bandjes kiezen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Yup, maar die heeft al 10 plaatsen gridstraf. Doet mee voor Q3, maar gaat flink achteruit voor de start.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
lec mag geen bandjes kiezen als die in Q3 gaat. Ook al start die niet in de top 10.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
[...]
Ik zeg toch ook 'kan'.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:55
Op welke banden heeft de top 6 deze tijden gereden?
Nee, als je door gaat in q2 dan moet je op die banden starten, ook als je door een pen. buiten de top 10 start.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
[...]
Als hij pole weet te pakken niet volgens mij.MikeyMan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:33:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Iedereen behalve Leclerc op soft.tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:35:
Ik kon het niet op tijd redden, maar ben aan het kijken
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Allen soft, behalve LEC (medium).tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:35:
per aspera ad astra
Iedereen op soft, behalve LEC die heeft zijn tijd op medium gezet.tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:35:
Ik zou het doen!
- tweakduke
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat hij al met Q3 vermogen reed. Immers nieuwe motor en hij moest iets doen om naar Q3 te komen op hardere banden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vermoed van wel, maar ik weet niet voor wie.Viccers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:41:
Was ook kort een gele vlag in S2, heeft dat nog effect gehad?
jupTomcat84 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:42:
Lando morgen na gridstraf LEC op 10 met vrije banden keuze?
GIO lijkt me.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:42:
[...]
Ik vermoed van wel, maar ik weet niet voor wie.
per aspera ad astra
Die zijn opeens gewoon vergelijkbaar met Ferrari motorensjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:42:
Beide HAASen in de top 10... verrassend....
Met verbeterde sjoemelsoftware want hoe verklaar je HAAS anders?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja zo ver was ik ook al. Meer wie gehinderd is door de gele vlaggen. Volgens mij is er iets dat je dan gas moet loslaten. Staat me vaag bij.
Ah - verkeerd geïnterpreteerdDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:44:
[...]
Ja zo ver was ik ook al. Meer wie gehinderd is door de gele vlaggen. Volgens mij is er iets dat je dan gas moet loslaten. Staat me vaag bij.
per aspera ad astra
Sws vind ik 'm nu erg spannend worden....
[ Voor 34% gewijzigd door PalingDrone op 16-11-2019 19:47 ]
Max: "I think it was karma"
Hele gesprek.(7+min)
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 16-11-2019 19:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Eerst graag even een P1 ronde voor Max, dan mag het losbarsten.PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:47:
Nou, wolken en waar blijven de druppels?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Je weet nog wie deze baan lekker kan plaatsen als het naar beneden piest?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:47:
[...]
Eerst graag even een P1 ronde voor Max, dan mag het losbarsten.
Met een wolkbreuk heb ik er wel vertrouwen in dat VER een pole haalt, maar idd liefst na een lage 7 hoge 6 op een droge baan, gun hem wel een trackrecord
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar als de eerste run droog is, dan is een natte tweede run een beetje zinloos.PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:50:
[...]
Je weet nog wie deze baan lekker kan plaatsen als het naar beneden piest?
Met een wolkbreuk heb ik er wel vertrouwen in dat VER een pole haalt, maar idd liefst na een lage 7 hoge 6 op een droge baan, gun hem wel een trackrecord
- tweakduke
Vanaf de laatste 2 minuten gaan kijkenPalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:51:
nog 10 minuten, 1 nagel per minuut opkluiven doet ...
Je hebt er als het goed is 20, dus je kunt er ook een per halve minuut doen.PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:51:
nog 10 minuten, 1 nagel per minuut opkluiven doet ...
zo lenig ben ik op mijn leeftijd niet meer hoor....sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:52:
[...]
Je hebt er als het goed is 20, dus je kunt er ook een per halve minuut doen.
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
klopt toch wel ? 3 keer sneller dan zichzelf en hij was al de snelstesjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:53:
Max met 3 keer groen toch snelste... wow....
- DaniëlWW2
- Niet online
In de slomo leek die anders niet zo klein...
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Normaal wordt hij met dat soort getallen genaaid, hoe vaak hij al een plek is opgeschoven op n paar honderdsten/duizendsten.tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:54:
Op 8 duizendste nou dat wordt een spannende 2e run dadelijk
Ach ja, misschien een verkeerde interpretatie omdat ik bij de anderen wel een paar keer paars zag.Wognummer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:54:
[...]
klopt toch wel ? 3 keer sneller dan zichzelf en hij was al de snelste
- DaniëlWW2
- Niet online
Zou zo'n fout niet verwachten van de fia, liberty global of wie dan ook in charge
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Net wel, dan heeft Max gewoon poleAardappelbakker schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:55:
Oke, nu even bidden dat er geen gele vlag komt jongens!
Of wel...Aardappelbakker schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:55:
Oke, nu even bidden dat er geen gele vlag komt jongens!
Nota bene nog een Braziliaan ook...GAIAjohan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:56:
Wie is Felipe Messa.
Zou zo'n fout niet verwachten van de fia, liberty global of wie dan ook in charge
- DaniëlWW2
- Niet online
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die staat in de garage, wordt wat lastigMaarten_E schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:57:
En zorgen dat Max daar niet volgas onderdoor rijdt..:+
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik zou het doen!
Zolang die paarse sectoren door minstens twee anderen zijn gezet en niet 1 persoon kan het wel kloppen. Die anderen hebben dan in hun niet paarse sector(en) meer verloren op de totale tijd dan dat Max met groen achter elke paarse sector zat.sjaool schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:55:
[...]
Ach ja, misschien een verkeerde interpretatie omdat ik bij de anderen wel een paar keer paars zag.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gezien Max zijn pole in Mexico kwijtraakte snap ik dan ook wel waarom die lui de "Dirty Sanchez" hebben uitgevonden...PalingDrone schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:57:
Dat gras heeft behoorlijk wat grip, ik snap wel dat ze daar de "Brazillian" uitgevonden hebben
Was een spelfout, dat moest Felipe Messia zijn.GAIAjohan schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:56:
Wie is Felipe Messa.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.