Gewoon gebrek aan grip.Maarten_E schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:14:
Wat was die zwieper van Leclerc naar Norris? Leek een bewussie.
Smerig inderdaadMaarten_E schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:14:
Wat was die zwieper van Leclerc naar Norris? Leek een bewussie.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
LEC is een vieze rijder bah.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nor, Ric.. ram die Lec dan gewoon!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kon wel slechter die start van Max! 
Fijne race allemaal!
Fijne race allemaal!
Iemand is serieus goed bezig geweest met se microfoons naast de baan. Geluid is erg lekker op F1TV
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
ah laten ze net de onboard niet zien van LEC tov NOR
ik heb een Skoda Olav.. dat lukt me niet.
Ik zou het doen!
Nee, was bewust.VidaR-9 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:15:
Gewoon gebrek aan grip.
Hopelijk kan ALB zo druk zetten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nee! Ik weiger jullie een saaie race te geven, haha
rammes schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:16:
ik heb een Skoda Olav.. dat lukt me niet.
Goeie pace van VER, hopelijk kan hij dit uitbouwen.
2 duizenden sneller door Max haha
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Enjoy the Race
heb de laatste tijd het gevoel dat Vet er niet veel zin meer in heeft, de wil de motivatie lijkt er niet te zijn.
heb de laatste tijd het gevoel dat Vet er niet veel zin meer in heeft, de wil de motivatie lijkt er niet te zijn.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mijn auto doet 4 seconden naar de 100. Dat is echt rap. 4 seconden naar 200 kan ik me echt niet voorstellen.
Wauw sainz doet lekker z'n best
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Stroll langs Ric? Renault rijd weer niet door.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Benieuwd hoe Albon hem gaat opvangen..U123456 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:17:
LEC in de punten, ondertussen al 9e.
ALB moet BOT voorbij zodat LEC eerst in gevecht kan met BOT.
"When you grow up your heart dies"
Radio lijkt erop dat hij een twee stopper gaat doen.TheBrut3 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:18:
Hopelijk denkt Max voldoende aan zijn banden.
schandalig, lijkt er niet op dat er een reden is voor een verlies aan grip. Eerder dat het bewust is
Dat is toch geen 'verlies van grip'? Dit is gewoon even pushen om je plek te willen houden. Het is dat Nor reactie vermogen goed zat, anders was het toch echt boem.
Waarom laten ze Lec zien? Hele run inhalen is toch niets bijzonders? Wordt pas interessant bij top5.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2019 18:21 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hamilton heeft Max gecovered qua racepace. Was belangrijk om Vettel P2 te houden maar helaas niet gelukt, nu gaat het spannend worden
LEC stoomt op.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar komt de eerste UI...
Van mij had Norris de auto mogen laten staan na die actie van lec, zodat LEC wel door het gras moest
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Olav heeft de boardradio van Russel weer eens niet goed verstaan
Okay... noted.
Ric, er is een team die wat vleugels heeft
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Geen lekkere actie van RIC
Schakelt hiermee effectief zichzelf uit en zal ook nog wel een straf krijgen.
[Streamable: Replay 2019-11-17 18-23-23] https://streamable.com/u8kwp
Touche RIC MAG
Touche RIC MAG
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 17-11-2019 18:24 ]
En dan snap je toch niet dat ze dit circuit van de kalender willen halen... ffing idiots...Barres B. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
Wat blijft dit een mooie baan, korte rondes iedereen lekker dicht op elkaar, weinig niemandsland en zo meer actie.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ric moet een nieuwe vleugel dus dat kost hem al veel tijd.
Ik krijg een beetje flashbacks naar Hongarije waarbij HAM op exact dezelfde tijd achter VER blijft hangen
PSN: xMaurice93
Nu mag Gasly z'n waarde even laten zien, Lec tegenhouden 
Meh.. DRS
Meh.. DRS
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2019 18:25 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Heh welke waardeSinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
Nu mag Gasly z'n waarde even laten zien, Lec tegenhouden
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit is voor mij ook 1 van de favorietenBarres B. schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
Wat blijft dit een mooie baan, korte rondes iedereen lekker dicht op elkaar, weinig niemandsland en zo meer actie.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik ookMaurice079 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
Ik krijg een beetje flashbacks naar Hongarije waarbij HAM op exact dezelfde tijd achter VER blijft hangen
Hm. Max loopt niet meer weg bij Hamilton
Flickr PSN ID= cheironnl
Gasly exit F1? Dien gast laat echt niks zien.
Volle tribunes wel!!
Heel simpel, het is niet zijn race. Die Toro Rosso kan dat tempo gewoon niet volgen...nadroJ schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:25:
man man man, waarom niet eens een licht verdedigende actie van Gasly...
Bensimpel
Positieve meneer
Banden sparen. Wachten op de undercut.cheiron schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:25:
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee, volgend jaar bij STRdr.lowtune schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:25:
Gasly exit F1? Dien gast laat echt niks zien.
hoeft ook niet he... gewoon bandjes sparen nu.cheiron schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:25:
Zorgen dat lewis uit de drs blijft.
UI voor RIC en MAG
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Weer niet? Dan kan je nog ballen hebben en gewoon die zooi dichtgooien. Hij blijft letterlijk z'n lijntje houden, hij mocht 1x sturen.sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:26:
[...]
Heel simpel, het is niet zijn race. Die Toro Rosso kan dat tempo gewoon niet volgen...
sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
[...]
En dan snap je toch niet dat ze dit circuit van de kalender willen halen... ffing idiots...
Banden/gap managen, (helaas)cheiron schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:25:
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ach. Dat trucje in Hongarije kan Mercedes niet meer doen, want de rest zit nu te dicht bij.Maurice079 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:24:
Aan albon heeft max ook echt geen klote zeg op dit moment
Samsung Flip 7
Yep, maar Gasly hè... die mist toch een bepaalde vechtersmentaliteit.SinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:26:
[...]
Weer niet? Dan kan je nog ballen hebben en gewoon die zooi dichtgooien. Hij blijft letterlijk z'n lijntje houden, hij mocht 1x sturen.
[Streamable: vlc-record-2019-11-17-18h26m06s-Replay 2019-11-17 18-25-54.mp4-] https://streamable.com/7o266
Sainz nog geluk met zijn halo.
Sainz nog geluk met zijn halo.
zijn er meer mensen die SHH SHH roepen thuis als er een boordradio komt?
Ik zou het doen!
Vibration left-front bij Max, geen idee waarom.
Je ziet de band ook wat bewegen, hmm...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik kan wel roepen, wordt toch niks mee gedaanrammes schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:27:
Dat had ALB ook. Apart.Maarten_E schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:28:
Vibration left-front bij Max, geen idee waarom.
Niet nodig, mijn vriendin weet toch wel dat ik 1.5 uur lang niet reageerrammes schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:27:
per aspera ad astra
Vliegt van alles van de links voor band af
Hamilton heeft meer pace, Hongarije 2.0 dit
Ik zat onboard te kijken bij Lec, gaat er opeens een blauw lampje links op z'n stuur branden.. interessant.
Bensimpel
Positieve meneer
Nee hoor. Alles onder controlePyrone89 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:28:
Hamilton heeft meer pace, Hongarije 2.0 dit
😆 - Denk ook eens om ;)
Bijzonder commentaar op Engelse radio: "Hamilton has maintained the gap." Als Hamilton vooraan rijdt en her gat blijft gelijk wordt gesproken van "managed the gap".
Nee, ik woon alleen, niemand vindt mij lief.rammes schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:27:
Wat dan?SinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:29:
Ik zat onboard te kijken bij Lec, gaat er opeens een blauw lampje links op z'n stuur branden.. interessant.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ham had in Hongarije een vrije pit stop door het grote gat. Gaat hier niet gebeuren vermoed ik
Sowieso schrijf je zo!
HAM lijkt nu iets in te lopen op VER. Hopelijk is het niet meer dan bandensparen door VER.
dacht ik ook, maar er reageerde net wel iemandMaarten_E schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:29:
[...]
Nee, ik woon alleen, niemand vindt mij lief.![]()
Ik zou het doen!
Dat is voor battery release toch?SinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:29:
Blauwe vlag zou twee blauwe ledjes aan de buitenzijdes van het stuurtje zijn dacht ik
HAM gaat voor de undercut...
Maar dat ding brand al de hele tijd, dan kan toch nooit zoveel rondjes?Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:30:
[...]
Dat is voor battery release toch?
Blauwe vlag zou twee blauwe ledjes aan de buitenzijdes van het stuurtje zijn dacht ik
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.