[F1 2019] Race 20 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:
  • 97.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 21:00
Martinspire schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:02:
[...]

Het openen an sich van die vleugel is niet meteen een penalty, dus dat komt wel goed
Op het moment dat de achter vleugel open staat kan je niet een ontwijkende beweging maken, waardoor je uit eindelijk niet onder controle bent van je auto, en dat is denk ik het volledige punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:20:
[Embed]

Het lijkt erop dat RBR weer de oude standaard heeft bereikt. Ze waren inderdaad vergelijkbaar in de bochten, maar de RB15 was sneller op de rechte stukken. Het lijkt erop dat RBR weer met minder vleugel, vergelijkbare hoeveelheden neerwaartse druk kan genereren. Als ze dan niet meer hopeloos tekort komt qua vermogen, dan ben je opeens zo competitief. Bemoedigd is het in ieder geval wel. :)
Kleine kanttekening hierbij is dat RB een 4e motor en 5e ICE heeft gepakt zodat ze in races als deze de motor naar wens open kunnen zetten. Terwijl Mercedes, nou ja, we hebben gezien waar Bottas is geëindigd....

erutangiS

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[YouTube: F1 2019 - Round 20 [Brazilian GP] Post-Race Press Conference]

Haha mooie reactie van HAM tegen Max toen ze zeiden dat hij de derde plek in kampioenschap terug heeft.

“Nu mag je weer naar Parijs” :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

Horner: "I should have more birthdays" :D

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:36

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Olav weet volgens mij best wel wie er allemaal rondloopt in de paddock, daar loopt hij al zo lang voor mee. Dat is volgens mij ook 1 van de redenen dat hij op de commentaar positie blijft zitten en niemand een echte kans krijgt.
Giedo van der Garde was een erg prettige aanvulling, maar helaas tot zover niet nog een keer gebeurt. Ho-Ping Tun is ook prettig om te horen.
Olav gaat richting de 60 ik hoop persoonlijk ook dat ze wel eens gaan nadenken over zijn opvolger. Mensen die lang F1 kijken kunnen hem waarschijnlijk wel waarderen van vroeger en vergeven zijn foutjes, maar dat houdt een keer op. De jongere generatie zal hem een stuk minder waarderen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 22-10 21:00
Sainz heeft P3.. geen Pen...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:38

sjaool

Every life should have 9 cats

tweakduke schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:04:
De jongere generatie zal hem een stuk minder waarderen.
De jongere generatie heeft dan ook geen ervaring met fouten maken want zij zijn perfect. ;)
Er wordt gewoon weer veel te moeilijk gedaan over een zinnetje. Ik durf te wedden dat Olav verschrikkelijk veel waardering heeft voor deze "working mum" want dat moet er ook bij vermeld worden door Christan Horner. Het is gewoon deze tijd waarin alles wat je ook zegt altijd gewogen wordt. Helaas ziet men de balk in hun eigen ogen hierdoor niet meer. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Edd

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En daardoor is ie Albon dan weer (ruim) voorbij in het klassement ;(
Toch extra zuur die actie van Hamilton op Albon.

Gasly ook nog voorbij aan Albon natuurlijk.

6 Pierre Gasly FRA Scuderia Toro Rosso Honda: 95
7 Carlos Sainz ESP McLaren Renault: 92
8 Alexander Albon THA Red Bull Racing Honda: 84

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 17-11-2019 22:11 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:55:
[...]

Dan nog kan hij met meer respect praten over de mensen die in beeld komen, hij zei na die opmerking nog iets van: “Doen ze leuk bij Red Bull” (dat datameisje een podium bieden...)...

Zijn reactie op twee mensen op Twitter dan ook nav de opmerking..😳

https://twitter.com/Olav_Mol/status/1196149643593338886
Die lompheid zit er diep in blijkbaar,... zucht.
Maar o wee als je iets van zijn geweldige verslag vind, dan ben je gelijk een azijnpisser.

(Dat krijg je natuurlijk ook in het mediawereldje, meneer wordt als een godje behandeld door Ziggo en iedereen die hij tegenkomt vind hem geweldig want zonder hem geen F1...)

Winkelman en Kalff hoor ik dat soort dingen echt niet zeggen en op Sky laten ze dat ook wel uit hun hoofd.

Ontopic:

Geweldige race maar ik hoop echt dat de FIA iets gaat doen aan de snelheid van beslissen, Sainz had ik zo dat podium gegund,, zeker nadat HAM het zelf toegaf. Een gele vlag voor een pole en dan ruiterlijk toegeven kan wel snel beslist worden, waarom dit dan niet?
Tussen de interviews en de champagne zit genoeg tijd, dit gaat om een podium, geen 7e 8e of 9e plek.
Krijgt Carlos nu een flesje mee voor in het vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:09:
[...]

Ach, shit happens. Hij had geen marge. Volgend jaar is dat vast anders als ie ‘t hele jaar voor RBR rijdt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
Jolke schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:01:
[...]

Ja, precies mijn punt; hoe kun je dan zelf een fout maken? Knop druk je altijd in, maar alleen bij een klein genoeg gat gebeurt er iets.
wat is je punt?
Sainz en de andere 5 hebben zelf op DRS gedrukt waardoor die open ging tijdens een gele vlag. (of open was voordat ze bij een gele vlag waren)
jpiwf schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:02:
[...]

Daar hadden ze bij Sky ook last van. enthousiast een hele ronde over hoe Hamilton weer voorbij Verstappen was nadat die hem ingehaald had. Was het Albon (want die had Verstappen de ronde ervoor erlangs gelaten)
Corrigeerde zijn collega hem we netjes op, maar pas nadat hij uitgepraat was.
Je gaat je collega niet verbeteren als je het niet zeker weet. dus hij dubbelcheckte de data.
hardware-lover schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:09:
[...]

totaal niet relevant. aangezien albon de helft van het seizoen in een beduidend slechtere auto reed dan sainz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:58:
[...]

Pff, je neemt het allemaal wel heel zwaar op, of niet? Je leest er verder weer wat in, zonder dat het op feiten gebaseerd is. Je wil niet weten waar in mijn vakgebied bekwame mensen voor worden uitgemaakt wat hun rol ondermijnd. Big whoop. Zal ze niet mee zitten. Ze staat op eigen kracht op een fucking podium van de F1, haar dag kan niet meer stuk. Ga jij lopen mierenneuken over een term die wellicht wat kinderachtig is. Pffff

[...]

1 op de 3 lijkt hier een dame te zijn. Ik denk dat dit genoeg zegt over hoe vrouwonvriendelijk F1 is.
Nee hoor, Ik weet niet waarom jij het zo zwaar maakt en aangeeft dat ik ‘er weer wat inlees’ terwijl dit mijn eerste reactie is op dit onderwerp ;)

Meneer Mol heeft over het algemeen nogal wat uitspraken waar mijn dochter af en toe nog fronsend bij kijkt.. Dus tja.. Deze reactie vond ik totaal niet kunnen en geeft gewoon het niveau aan van dit reportertje..

Nu weer ontopic d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 23:24
Vuvuzela schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:04:
Horner: "I should have more birthdays" :D
Met zulke races wordt je op 1 dag al een paar jaar ouder. ;)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als Olav met pensioen gaat hopelijk krijgen we dan een koppel (bijv inderdaad Van Der Garde en Ho-ping Tun)
Je ziet met z'n tweeën veel meer en je hebt ook betere "discussie" onder het racen, dat is waar Sky toch wel in uitblinkt.

Of 1 vaste commentator en gewoon elke race een gast commentator (die iig ervaring heeft in de racewereld)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30
Olav gaat richting de 60 ik hoop persoonlijk ook dat ze wel eens gaan nadenken over zijn opvolger. Mensen die lang F1 kijken kunnen hem waarschijnlijk wel waarderen van vroeger en vergeven zijn foutjes, maar dat houdt een keer op. De jongere generatie zal hem een stuk minder waarderen.
psst.... :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ScrooLoose schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:13:
[...]

Als Olav met pensioen gaat hopelijk krijgen we dan een koppel (bijv inderdaad Van Der Garde en Ho-ping Tun)
Je ziet met z'n tweeën veel meer en je hebt ook betere "discussie" onder het racen, dat is waar Sky toch wel in uitblinkt.

Of 1 vaste commentator en gewoon elke race een gast commentator (die iig ervaring heeft in de racewereld)
Dus moet er een The F1 Voice georganiseerd worden tegen de tijd dat Olav met pensioen gaat? Ik durf te wedden dat elke volgende commentator net zoveel bagger over zich heen krijgt als Olav. Niemand kan het voor iedereen goed doen en daar hoef ik geen eens onderzoek naar te doen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:31
ScrooLoose schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:13:
[...]

Euhm, Winkelman anyone? 😇 Mijn stem heeft ie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Partypsych schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:18:
[...]

Die maakt net zoveel fouten. En om heel eerlijk te zijn hoef ik hem niet een hele race te horen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30
[...]

Niet echt prettig om naar te luisteren, Allard.... Kalff.... heeft.... ook.... niet.... mijn voorkeur want .... daar kan je echt niet naar .... luisteren.

We sturen gewoon 2 willekeuirige Tweakers uit dit topic.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Zijn ze Plooij niet al aan het oplijnen in FP3? Met Mol in de pitstraat.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:17:
[...]

Dus moet er een The F1 Voice georganiseerd worden tegen de tijd dat Olav met pensioen gaat? Ik durf te wedden dat elke volgende commentator net zoveel bagger over zich heen krijgt als Olav. Niemand kan het voor iedereen goed doen en daar hoef ik geen eens onderzoek naar te doen. ;)
Waar haal je dat nu in eens allemaal vandaan :?
Olav mag van mij nog wel vele jaren blijven hoor, die doet het prima!
Ik zeg alleen dat wel leuk zou zijn dat ze er een koppel neerzetten mocht Olav met pensioen gaan in de toekomst :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 21:45
[...]

Denk niet dat Rick F1 er full-time wilt doen :)
Gezien hij al zoveel doet bij Ziggo, en dan dingen moet opgeven.

Officieel is Rick eindredacteur van bijna alle autosport op Ziggo.
En voor zover ik weet is hij vooral NASCAR gek, en dat zou hij moeten opgeven als hij meer F1 wilt/moet gaan doen.

Note: ikzelf ben een enorm fan van Rick, vind hem een hele aardige persoon (ben 2x met hem in de kroeg geweest ;) ) en ook een goede commentator!

[ Voor 13% gewijzigd door Ryur op 17-11-2019 22:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 21:48
Allard mag van mij terug naar het paddock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat ik altijd de race op de BBC keek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:07:
[...]

De jongere generatie heeft dan ook geen ervaring met fouten maken want zij zijn perfect. ;)
Na millenials, dat is gewoon één hele grote vaut :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

redfoxert schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:21:
[...]

Ik denk niet dat Plooij dat wil. Die vind het geouwehoer met de coureurs veel te leuk. FP3 is meer een noodgreep zodat Olav dan verslag kan doen van de technische dingen in de pitstraat. Een beetje zoals vroeger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Over het algemeen doen Mol en Plooij het gewoon leuk, het mag alleen wat minder plat en Idd een duo presentatie (ooit poging gedaan maar vd Garden toch?) mag ook wel standaard worden.. Dar mocht er een foutje gemaakt worden men elkaar kan corrigeren.. Dat doen wij hier ook in de woonkamer 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@sjaool Vroegâh deed Winkelman ook FP3. Geen idee waarom ze dat aangepast hebben. Een race door Winkelman laten verslaan lijkt me een keer geweldig om te horen!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Lasmibalsingh schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:53:
Hadden meer mensen hier het probleem dat 19:10 als race start in de f1 agenda stond?
Jup. Foutje in de F1 kalender die ik gebruik. Gelukkig wist ik dat het een uurtje eerder was en heb ik niets gemist.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
Was het al genoemd dat Williams geen schuld had aan de unsafe release en dat de FIA Kubica volledig de schuld geeft omdat hij te traag wegreed? Lijkt me mogelijk ook wel een dingetje van slechte communicatie, wellicht werd hij niet gewaarschuwd dat het close zou zijn met Verstappen.

https://www.fia.com/file/108898/download

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D-Ed schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:23:
Over het algemeen doen Mol en Plooij het gewoon leuk, het mag alleen wat minder plat en Idd een duo presentatie (ooit poging gedaan maar vd Garden toch?) mag ook wel standaard worden.. Dar mocht er een foutje gemaakt worden men elkaar kan corrigeren.. Dat doen wij hier ook in de woonkamer 👍
Als er een duo-presentatie komt met Olav moet je iemand vinden die tweede presentator wil zijn. Zo simpel is het. Jack en Olav zijn nu al zo'n twee-eenheid dat je daar moeilijk tussen gaat komen als je als derde persoon ook commentaar moet gaan geven. Giedo vond ik niet zo geslaagd om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
MrOleo schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:25:
Was het al genoemd dat Williams geen schuld had aan de unsafe release en dat de FIA Kubica volledig de schuld geeft omdat hij te traag wegreed? Lijkt me mogelijk ook wel een dingetje van slechte communicatie, wellicht werd hij niet gewaarschuwd dat het close zou zijn met Verstappen.

yup en maar goed ook want ze hebben geeneens poen voor reiskosten. Laat staan een boete.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 10:07
demonic schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:10:
[...]

wat is je punt?
Sainz en de andere 5 hebben zelf op DRS gedrukt waardoor die open ging tijdens een gele vlag. (of open was voordat ze bij een gele vlag waren)

[...]
Mijn punt is, dat ik niet wist dat je zelf als rijder ook op moest letten wanneer je die knop ontdrukt. :)
Thanks voor de uitleg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Was het al genoemd dat Williams geen schuld had aan de unsafe release en dat de FIA Kubica volledig de schuld geeft omdat hij te traag wegreed?
Ik moest gniffelen...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-10 10:02
Trouwens, kijk in lap 1 hoe Norris de aggresieve beweging van Leclerc moet ontwijken. Veel ergere move dan Vettel die langzaam richting Leclerc komt. Die jongen meet met 2 maten. Leclerc msg zichzelf ook op de vingers tikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:26:
[...]

Als er een duo-presentatie komt met Olav moet je iemand vinden die tweede presentator wil zijn. Zo simpel is het. Jack en Olav zijn nu al zo'n twee-eenheid dat je daar moeilijk tussen gaat komen als je als derde persoon ook commentaar moet gaan geven. Giedo vond ik niet zo geslaagd om heel eerlijk te zijn.
Je klopt, het was éénmalig dus heeft wellicht ook tijd (meer races) nodig om juiste balans te vinden.. Maar goed, zoveel mensen, zoveel wensen! ;)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:03
Tja, dat 'datameisje' was niet handig van Olav, en als hij dat dan gewoon zou toegeven dat het geen handige uitspraak was, maar in een opwelling gezegd was, hadden mensen het prima kunnen accepteren denk.. Commentaren is toch ontzettend impulsief.

Maar zijn reactie 'azijn pissen' is juist absoluut niet oké. En dat mensen hem dan terechtstellen en 'het commentatortje of commentaarkereltje van de Nederlandse tv' noemen, snap ik wel..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

redfoxert schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:21:
[...]

OMG. Laten we hopen dat ze dat uit hun hoofd laten. :X

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

asing schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:20:
[...]

Niet echt prettig om naar te luisteren, Allard.... Kalff.... heeft.... ook.... niet.... mijn voorkeur want .... daar kan je echt niet naar .... luisteren.

We sturen gewoon 2 willekeuirige Tweakers uit dit topic.
Ik zou het zo doen! Lijkt me een top baan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Olav weet volgens mij best wel wie er allemaal rondloopt in de paddock, daar loopt hij al zo lang voor mee. Dat is volgens mij ook 1 van de redenen dat hij op de commentaar positie blijft zitten en niemand een echte kans krijgt.
Giedo van der Garde was een erg prettige aanvulling, maar helaas tot zover niet nog een keer gebeurt. Ho-Ping Tun is ook prettig om te horen.
Olav was ooit begonnen als stadionspeaker op Zandvoort en heeft het talent om uren vol te kunnen lullen zonder dat er mensen weglopen, ook zijn er maar weinig die er zoveel tijd (willen) insteken om met dit hele circus mee te draaien. Da's best een opgave en ik neem aan dat GvdG en HPT verder ook nog wel een leven hebben en helemaal niet zitten te springen om zo'n baan.
Een paar uurtjes studio gaat nog wel of een keertje op Zandvoort maar de hele wereld overvliegen icm journalistiek en je hele leven laten regeren door de F1 en uren volpraten zie ik ze niet zo snel doen.

Murray Walker van de BBC/C4 is inmiddels 96 en die is nog niet (zo erg lang geleden) gestopt, op zijn 60e was hij pas lekker los en ging nog decennia door ;) Maak je borst maar nat.
Ook hij maakte foutjes maar had daar collega's voor die hem hielpen, en ja ik ben van een generatie dat ik zijn stemgeluid nog prima kan herinneren.

Aan de ene kant heb ik respect voor Mol hoe hij zijn werk doet maar aan de andere kant vind ik dat je zo af en toe best commentaar mag hebben op zijn taalgebruik al is de kans dat dat gaat veranderen bij een 60 jarige vrij klein.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 12-10 22:34

hoeveel sneller moet die zijn?

https://streamable.com/afidb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Tja lijkt weinig mis mee, stuurt iets te snel, dus wellicht te weinig gas?
Fia kijkt naar de markers die de teams opstellen. Als een andere auto nog niet voorbij de marker is mogen ze hem releasen en zou de rijder het moeten kunnen halen. Zal wel heel close zijn geweest?

Edit: Of het is een excuus zodat ze geen boete krijgen, zodat ze het personeel makkelijker kunnen betalen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door MrOleo op 17-11-2019 22:36 ]

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 21:27
F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Mattia Binotto

[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Mattia Binotto]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Edd

Edd

Sainz heeft wel zijn momentje gehad..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJmpz4EWoAEZrpl?format=jpg

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

WhatsappHack schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:37:
Met alle respect, ik denk dat mensen die “datameisje” denigrerend vinden er zélf rare associaties bij verzinnen en dat nu op Mol projecteren. Ik vind er niets denigrerends of incorrect aan. Een jongedame die met data werkt. Is hetzelfde als een ballenjongen bij het tennis, waarom zou dat meteen denigrerend zijn? Kom op zeg. ;) Laten we dit soort overdreven onzin alsjeblieft de race en het fijne gevoel dat we daaraan hebben niet verzieken :P

En dat van iemand die een behoorlijke hekel heeft aan Mol en Plooij. Winkelman en SkySports fan hier :P En daarover gesproken: het commentaar van Sky tijdens deze race was ook weer machtig mooi. :P Die zijn vaak best pro-Hamilton, maar hebben gewoon voor Max mee zitten juichen, heerlijk :D
Het stukje waar ze in de war waren en dachten dat Hamilton Max inhaalde maar dat het toen Albon was vond ik wel erg grappig. Op dat moment keek ik heel even weg en hoorde het dus alleen en toen ik keek was ik helemaal in de war omdat ik Max ver ervoor zag rijden.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:44
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NwYwgeP.png

Gasly en Helmut post-podium :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
WhatsappHack schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:24:
@sjaool Vroegâh deed Winkelman ook FP3. Geen idee waarom ze dat aangepast hebben. Een race door Winkelman laten verslaan lijkt me een keer geweldig om te horen!
Hij doet toch FP3 voor de F1 stream ofzo? Daarom dat Olav en Jack FP3 nu bij Ziggo doen. Althans, zo heb ik het begrepen.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

Een geweldige race gezien, echt genoten. Max was het hele wekend superieur, geen enkele misstap gemaakt. Letterlijk van FP1 tot Race op 1! Erg knap.

En wat is hij gegroeid in de interviews! Volwassen antwoorden van een kerel van begin twintig tegenover een miljoenen publiek. Het verschil tussen Vetel en Hammilton in interviews is vaak net de spontane reacties op vragen, Max is hier enorm in groeit, helder en duidelijk. Als een toekomstig kampioen.

Het zou geweldig zijn voor het volgend jaar als andere rijders zoals vandaag weten te winnen anders dan dat Mercedes fouten maakt. Natuurlijk de plof van Bottas was er, maar los daar van had hij dit weekend geen sterk optreden.

Vetel en Leclerc, een mooi duo! Het was duidelijk te zien dat Vetel met zijn overspeed richting Leclerc "dreef" hij had voldoende ruimte om hem niet te raken. Maar dan nog. Bij Ferrari zijn ze van slag sinds een race of twee. Iets wat bij mij inderdaad vermoedens doet komen dat er onder de motorkap echt dingen gebeurden die niet volgens het regelement waren. Dit gezien de opmerkelijke prestaties sinds de zomerstop.

Sneu voor Albon, ik had hem een 2e plaats gegund, aan de andere kant. Hij was niet bij machte om echt met de heren Vetel en Leclerc te racen, als deze niet aan het potje teammaat-kegel waren begonnen had hij volgens mij gewoon 5e geworden omdat Bottas er al af lag. Afijn... Hoe vertekend was zijn 2e plaats dan geweest.

offtopic:
Ik wordt een beetje moe van het gebash op Olav, Natuurlijk heeft hij niet alles door, dat heeft David Croft ook niet altijd. Vergelijk het met een voetbal verslaggever, ook daar worden fouten gemaakt. Ga er maar aanstaan, een scherm in de gaten houden, de tijd vol lullen met wat je ziet, Regie in NL in je oor, maar ook Jack..... Vervolgens ook nog allemaal cijfers in de gaten houden op schermen die wij ook zelf rechtstreeks kunnen zien via de F1 Livetiming apps. Afijn. Laat de man gewoon met rust, hij doet het prima voor de doorsnee F1 kijker.

Ik weet dat dit laatste in dit topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? thuis hoort, maar goed... Ik lees hier weer genoeg andere reacties over Ollie z'n prestaties....

p.s. ik ben van mening dat Ollie één van de drijfveren is waarom (naast Max) de F1 in Nederland zo populair is geworden. Eenvoudige uitleg, met af een toe iets minder actueels tussen door. Joh.... Formule 1 is een beleving, Ollie hoort daar bij. Kan je het echt niet met hem uit houden, schaf een F1 TV Pro abonnement aan en zet de taal op welke andere dan Nederland en je hoort niets van hem, volledig legaal!

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 17-11-2019 23:09 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Hehe, fijn dat ik jullie allemaal de kans geef om elkaar te proberen te outdeugen :P En net als bij Mol worden ook mijn woorden verdraaid.

Maar ik ga die enorm overdreven complete non-issue onzin echt het fijne gevoel over de race niet laten verzieken, dus ik ga er verder niet op in. :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:36

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Ok ik heb het er zelf ook even over gehad, maar nu kan het wel weer over Olav en het 'meisje' off-topic gepraat. Het was een mooie race, on-topic weer :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 17:57
We hebben een paar uur geleden een race gezien waar je uren over kunt praten maar het lijkt hier meer over een tv uitzendingen te gaan terwijl daar een ander topic voor is.

Is er eigenlijk al officieel melding dat er niemand straf krijgt voor drs onder geel?
Ik heb alleen nog maar fotos van sainz gezien met een p3 bord maar ja dat hoeft natuurlijk niets te zeggen ik heb ham met een p3 beker gezien vandaag

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Veel mensen geven af op Olav Mol. Laat wel zijn dat jarenlang Olav vol enthousiasme de huiskamers heeft gevuld met F1 commentaar! Het enthousiasme is ongeëvenaard met andere NLse commentatoren. Iedereen gebruikt wat andere woorden. Misschien heeft Olav absoluut geen negatieve bedoelingen bij datameisje en zitten we hier een beetje te ver door te graven. Geniet van de positieve dingen die deze man brengt!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 21-10 21:46
https://streamable.com/cdnpk

Wie anders dan Norris geeft Sainz een champagne douche.

https://streamable.com/j0rkn

Sky heeft nog een interview gedaan vanaf het podium.

[ Voor 30% gewijzigd door DoeEensGek op 17-11-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

hjvg schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:03:
We hebben een paar uur geleden een race gezien waar je uren over kunt praten maar het lijkt hier meer over een tv uitzendingen te gaan terwijl daar een ander topic voor is.

Is er eigenlijk al officieel melding dat er niemand straf krijgt voor drs onder geel?
Ik heb alleen nog maar fotos van sainz gezien met een p3 bord maar ja dat hoeft natuurlijk niets te zeggen ik heb ham met een p3 beker gezien vandaag
Volgens mij is er vanuit de FIA geen aankondiging gedaan dat ze Sainz op de korrel hebben i.v.m. een gele vlagsituatie

Ik heb de beelden gezien, inderdaad een gele monitor, maar de vraag is dan nog steeds, Had Sainz hem kunnen zien? Vergeet niet dat een blikveld van een onboard camera zeker niet volledig het zelfde is als dat wat een coureur kan zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bullet NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:06:
[...]
[knip]

Ik heb de beelden gezien, inderdaad een gele monitor, maar de vraag is dan nog steeds, Had Sainz hem kunnen zien? Vergeet niet dat een blikveld van een onboard camera zeker niet volledig het zelfde is als dat wat een coureur kan zien.
Dat excuus ging ook niet op voor een bepaalde coureur, 2 races geleden :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

hardware-lover schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:10:
[...]

Die had het stom genoeg zelf opgemerkt :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 21-10 21:46
hjvg schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:03:

Hij heeft de beker al gehad. Ja het is officieel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

hardware-lover schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:10:
[...]

Nee, maar Max (daar hebben we het over) was zelf zo eerlijk om toe te geven dat hij geen "gas los" had gereden in de betreffende sector.

Vergeet niet, De F1 is een sport, een goede sportman/vrouw zoekt de randjes van de regels op.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:44
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2mkNepS.jpg

Zoek iemand in je leven die je net zo koestert als Carlos zijn beker :p

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bullet NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:14:
[...]
Nee, maar Max (daar hebben we het over) was zelf zo eerlijk om toe te geven dat hij geen "gas los" had gereden in de betreffende sector.

Vergeet niet, De F1 is een sport, een goede sportman/vrouw zoekt de randjes van de regels op.
Dat klopt, dat had ie toegegeven. Maar ook uitgesproken dat ie de gele vlag niet had gezien, en daar doelde ik op. Dat excuus ging dus (ook) niet op, zoals hier eerder als mogelijk excuus voor Sainz wordt aangehaald.

Liegt zijn vader het, dan ik ook 8) https://www.gptoday.net/n...ax-niet-van-zijn-gas-ging

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Bullet NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:01:

Hij was niet bij machte om echt met de heren Vetel en Leclerc te racen, als deze niet aan het potje teammaat-kegel waren begonnen had hij volgens mij gewoon 5e geworden omdat Bottas er al af lag.
Haalde anders toch wel erg mooi Vettel in na de safety car van Bottas, verdedigde daarna die plek agressief maar fair, en had een gat van 1.6 seconde en ongeveer even oude banden.

Lag dus gewoon voor op beide Ferraris toen die elkaar eraf kegelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Nat-Water schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:19:
[Afbeelding]

Zoek iemand in je leven die je net zo koestert als Carlos zijn beker :p
Carlos: MY PRECIOUS

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als je dan toch je eerste post-podium haalt, laat het dan in Brazilië gebeuren. Zo jammer dat hij het officiële podium niet heeft mee mogen maken door het getreuzel van de stewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Krankenhausen schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:01:
Met mijn oranje bril ben ik altijd wel blij als Max en RBR het goed doen. Maar eigenlijk hoop ik ook dat we dit, 3 verschillende auto's en vooral 3 verschillende motorleveranciers op de eerste 3 plaatsen, veel meer gaan zien komend seizoen. Ik heb wel zin in een echte 3-strijd!
Wel jammer zo uiteindelijk toch maar 2 motorleveranciers op het podium :+
FabianGTI schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:23:
[...]
Ik meer in een 10 strijd, beetje meer variatie in het podium en mooie races ;)
Tevreden met de race vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Zou idd een leuk podium geweest zijn :)
Verstappen, Gasly en Sainz... allemaal (ex)RedBulls :)

Sainz verdient het inmiddels ook wel een keer, die beste kerel heeft afgelopen jaar ook zeer veel progressie gemaakt en zou ook wel een top auto onder zijn kont verdienen.
Hopelijk kan McLaren een stapje maken volgend jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ScrooLoose schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:29:
Hopelijk kan McLaren een stapje maken volgend jaar
Ze hebben dit jaar al gigantische stappen gemaakt. Als ze straks met Mercedes-motoren gaan rijden dan wordt het helemaal spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:31:
[...]

Ze hebben dit jaar al gigantische stappen gemaakt. Als ze straks met Mercedes motoren gaan rijden dan wordt het helemaal spannend.
Mercedes motoren is toch pas in 2021? het is dan helaas maar afwachten hoe de verhoudingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-10 13:28
sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:31:
[...]

Ze hebben dit jaar al gigantische stappen gemaakt. Als ze straks met Mercedes motoren gaan rijden dan wordt het helemaal spannend.
Ja hiervoor lag het tenslotte aan de Honda PU nietwaar ;)

Ja een Mercedes motor is beter als een Renault maar gaat het werken zoals gewenst bij McLaren?

[ Voor 1% gewijzigd door The-Priest-NL op 17-11-2019 23:35 . Reden: beter als renauilt ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vraag me ook af wat Renault gaat doen. Vanaf 2021 geen klantenteams meer, en zelf niks bereiken... Althans iig tot 2021..

Eigenlijk is het vertrek van RBR best een doodsteek geweest denk ik. Te weinig investeringen in de PU. Teveel loze praatjes van Cyril. Daarmee eigenlijk gewoon weg jagen van je klanten.
De Renault motor schijnt voor klanten ook duurder te zijn dan de Mercedes

[ Voor 55% gewijzigd door GAIAjohan op 17-11-2019 23:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

The-Priest-NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:34:
[...]

Ja hiervoor lag het tenslotte aan de Honda PU nietwaar ;)

Ja een Mercedes motor is beter als een Renault maar gaat het werken zoals gewenst bij McLaren?
Tja... Altijd afwachten….. McLaren-Honda was in hun laatste periode ook geen succes..... terwijl in de jaren 90...…..

Ik had McLaren-Renault, zoals dit jaar, ook niet hoog zitten qua motor. Dat blijkt al wel uit de prestaties van het fabrieksteam. Overigens denk ik dat alleen Red Bull succes kan hebben met een fabrieksmotor anders dan een team als Mercedes, Ferrari, of Renault, de klantenteams zullen altijd na fabrieksteams komen.

Vandaag kwam een Mercedes fabrieksmotor niet voorbij een 2e-rangs Honda team :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 17-11-2019 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:10
GAIAjohan schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:40:
Ik vraag me ook af wat Renault gaat doen. Vanaf 2021 geen klantenteams meer, en zelf niks bereiken... Althans iig tot 2021..
Het zou mij niet verbazen als Renault exit is in 2021.. Of na 2021 als blijkt dat ze dat jaar niet echt meedoen.
McLaren met een Mercedes kan een pijnlijk goede combinatie worden. Zeker voor een Renault als McLaren dan ineens voor de knikkers meedoet.

Aan de andere kant: Van Mercedes is ook nog niet duidelijk wat ze gaan doen. Of doorgaan...of helemaal stoppen.. of alleen als motorleverancier door.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
sanderb schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:44:
[...]

Aan de andere kant: Van Mercedes is ook nog niet duidelijk wat ze gaan doen. Of doorgaan...of helemaal stoppen.. of alleen als motorleverancier door.
Aangezien McLaren al een overeenkomst heeft met Mercedes voor 2021 lijkt me scenario 2 niet logisch.
3 zal het wellicht worden. Denk dat Mercedes volledig elektrisch wil gaan als 'eigen' merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:10
GAIAjohan schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:46:
[...]

Aangezien McLaren al een overeenkomst heeft met Mercedes voor 2021 lijkt me scenario 2 niet logisch.
3 zal het wellicht worden. Denk dat Mercedes volledig elektrisch wil gaan als 'eigen' merk
Die overeenkomst met McLaren kan natuurlijk ook een clausule bevatten dat de deal niet doorgaat als Mercedes zich uit de F1 terugtrekt.

Het zou zelfs ook kunnen dat er een freeze komt op de motoren als ze dicht bij elkaar zitten. Als de ontwikkeling weg is, maar het alleen nog produceren is, dan gaan de kosten voor een motor flink omlaag.
F1 is dan alleen niet meer de topklasse die het nu is.

Ik denk dat Mercedes op dit moment nog veel meer exposure haalt uit de F1 resultaten dan uit de FE de komende jaren.
Maar het is een feit dat er in de FE meer fabrikanten actief zijn: goedkoper en relevanter (in ieder geval in perceptie) voor straatauto's. Ze zitten daar niet voor niets, en dat geldt inmiddels ook voor Mercedes.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Final Classification..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJnDTVZXsAAljCp?format=jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:50
Heeft max nu ook fastest lap punt gekregen dan? Aangezien een Bottas een DNF heeft.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Bastie-88 schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:12:
[...]

Heeft max nu ook fastest lap punt gekregen dan? Aangezien een Bottas een DNF heeft.
Nope. Max heeft ook niet de snelste ronde gereden. Dat heeft Bottas gedaan. En hij is buiten de top 10 geeindigd, dus heeft niemand dat puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Sir_Lion schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:14:
[...]

Nope. Max heeft ook niet de snelste ronde gereden. Dat heeft Bottas gedaan. En hij is buiten de top 10 geeindigd, dus heeft niemand dat puntje.
Ja mee dat ik op send drukte viel m'n kwartje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Net even de persconferentie gekeken. Wat me opvalt is dat HAM al tijdens de persco tegen VER zegt dat hij net een 5 seconden penalty heeft gekregen. Ik snap dat niet helemaal. Hij moest zich toch eerst melden bij de stewards? En dat is toch na de persconferentie?

Ik begreep al heel weinig van de beslissing van de FIA om de uitspraak uit te stellen tot na de race, maar nu snap ik er nog minder van. Het was erg leuk geweest om SAI naast VER en GAS op het podium te hebben.

Overigens hulde aan HAM mbt hoe hij reageert, ook in de persco. Oprecht z'n excuses aangeboden, fijn om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21

Martinspire

Awesomeness

Het is nu wel genoeg geweest.
Dus geen verdere straffen voor de DRS + Geel?

Het valt me wel op dat het allemaal enorm lang duurt voordat ze eens een beslissing kunnen nemen daar. Doen ze eerst een rondje ganzenborden voor een beslissing of hoe werkt dat?

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 18-11-2019 00:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Aardig feitje over waarom Verstappen Hamilton kon inhalen via de Notebook:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Ted's Notebook]

Hamilton had in zijn outlap de motor op kwalificatie-stand gezet, maar moest dus ook Vettel nog voorbij. Daarna had ie geen batterij meer over en kon Verstappen er dus nog redelijk makkelijk voorbij.

Had ie gewacht, dan was het hem wellicht niet meer gelukt dus.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
IK PROBEER HET WEER. De race terugkijken zonder iets te weten van wat er gebeurtd is... Tenminste, iemand aan wie ik vroeg niets te verklappen moest zo nodig zeggen dat het vol met actie en verrassingen zit. En het aantal nieuwe reacties in dit topic zegt ook wel wat... Over de 2000 sinds 15:00, holyyyy ... wat gaat dit worden. Here we go. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Martinspire schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:23:
Dus geen verdere straffen voor de DRS + Geel?
Volgens mij bekijken ze in dat soort specifieke gevallen de beelden en bekijken ze data om te zien of er iets moet gebeuren. Daar gaat natuurlijk wel tijd in zitten.
Voor zover ik weet is er geen officieel document geweest voor een mogelijke DRS onder geel en is het alleen gebleven bij wat berichten op Twitter.
Het valt me wel op dat het allemaal enorm lang duurt voordat ze eens een beslissing kunnen nemen daar. Doen ze eerst een rondje ganzenborden voor een beslissing of hoe werkt dat?
Ze willen vaak de coureurs/teams horen, vooral in gevallen zoals bij HAM/ALB.
Nu schijnt HAM zelf niet naar de stewards te zijn geweest en heeft een team rep aangegeven dat HAM schuld had bekend.
Maar het duurt wel vaak lang...
Saturnus schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:36:
IK PROBEER HET WEER. De race terugkijken zonder iets te weten van wat er gebeurt is... Tenminste, iemand aan wie ik vroeg niets te verklappen moest zo nodig zeggen dat het vol met actie en verrassingen zit. En het aantal nieuwe reacties in dit topic zegt ook wel wat... Over de 2000 sinds 15:00, holyyyy ... wat gaat dit worden. Here we go. :w
Have fun! ;)

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:15

SomerenV

It's something!

Geen idee of het al genoemd is hier (vast wel), maar Ferrari kon weer niet echt mee doen deze race. Ze hebben niks aangepast aan de motor, ze zouden weer mee doen dit weekend, maar daar is uiteindelijk echt niks van te zien :+

Mercedes is altijd wat minder in wat ijlere lucht dus dat is geen verrassing, maar Ferrari laat sinds het motor-regalement-akkefietje duidelijk een hoop snelheid liggen.

Verder echt een prachtige race. Mooie gevechten en spannend tot het bittere einde. Wel echt enorm zonde dat Albon het podium niet gehaald heeft. Had het hem echt gegund. Reactie van Hamilton was wel netjes, ook dat ie na de race even naar hem toe gegaan is om excuses aan te bieden. Vervolgens gun je Sainz dat derde plekje, maar door de f*cking FIA ging ook dat niet door, althans niet tijdens de ceremonie. Hamilton gaf direct na de race al toe dat ie schuld had. Stel de podiumceremonie dan even uit en zorg dat je zsm tot een besluit komt. Nu wist Hamilton dat ie die 3e plek toch wel zou verliezen.

De enige 'maar' is dat Sainz under investigation was vanwege dat DRS-gedoe, maar goed, dat kun je ook vrij snel uitvogelen lijkt me. Maar goed, de FIA die tergend traag is met uitspraken is niks nieuws. Komt wel echt enorm amateuristisch over.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

[Streamable: Albon SC]
https://streamable.com/2geaf

Wow de race engineer van Albon is mega irritant! Terechte boodschap van Albon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

In de replay zie ik trouwens weinig raars bij Grojean dat ie terug valt van P7 naar buiten de punten. Ja hij moet met zijn linkerbanden naast de baan, maar het was geen heftige actie. Hij klaagde daarvoor al over power en het is duidelijk dat daar iets mis ging (wellicht verkeerde engine-mode of een fout daarmee want hij is echt trager). Hij was wel buiten gebleven met oude banden die koud waren geworden, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo enorm veel uitmaaktte. Alleen is het wel jammer voor Haas, want die had dus gewoon op het podium kunnen staan vandaag...

Ook bij Hulkenberg vind ik de straf raar. Ja hij is Magnussen voorbij, maar kan de inhaalactie niet afmaken, waardoor ik het raar vind dat het dan bestraft is. Je kunt op snelheid niet meteen een plek terug geven bv en door de hapering van Hamilton bij het aanvoeren van de grid, werd Grosjean tot de achterkant verrast dat ie dus even weer langzaam ging. Dus sowieso een rare situatie die je niet echt Hulkenberg kunt aanrekenen, waarbij ie dus ook geen plek wint en toch de 5 seconden straf krijgt.

Was er verder nog een investigation van Hamilton om het niet liften onder geel of wat was daar het resultaat?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2019 02:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/results/awards/dhl-fastest-pit-stop-2019/_jcr_content/featureContent/image_468425662.img.jpg/1574029270442.jpg

Holy Moley..

1.82s o.O

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Saturnus schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:36:
IK PROBEER HET WEER. De race terugkijken zonder iets te weten van wat er gebeurtd is... Tenminste, iemand aan wie ik vroeg niets te verklappen moest zo nodig zeggen dat het vol met actie en verrassingen zit. En het aantal nieuwe reacties in dit topic zegt ook wel wat... Over de 2000 sinds 15:00, holyyyy ... wat gaat dit worden. Here we go. :w
Damn dat was een race...

Vooraf wetende dat er actie in zat dacht ik dat er weer een incident zou zijn waardoor Verstappen niet zou winnen, zelfs na die twee mooie acties. Dan...na de safety car dacht ik een RBR P1 P2, daarna een Honda P1 P2 P3, en toen was er toch wel wat teleurstelling toen Albon eraf geknikkerd werd. Maar leuk eindresultaat, absoluut gezien. Deze gaat zeker de top 3 van 2019 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 18 november 2019 @ 02:14:
Was er verder nog een investigation van Hamilton om het niet liften onder geel of wat was daar het resultaat?
Ik heb daar echt helemaal niets meer van gezien. Tijdens de race was het al niet noted, under investigation of no further action. Dus het lijkt er op dat de wedstrijdleiding het niet interesseerde of meteen al zag dat het wel meeviel (onder die vlaggen en/of tijdens de VSC is er *altijd* gezeik over de delta's :P). Zover ik weet ook geen protest van RBR, en gezien hoe het er voor stond op dat moment en hoe de race geëindigd is zal dat er niet meer komen ook. ;) Als Hamilton Verstappen voorbij was gereden dan was het misschien anders geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-10 16:26

Appie

F1RST Racing

WhatsappHack schreef op maandag 18 november 2019 @ 04:25:
[...]

Ik heb daar echt helemaal niets meer van gezien. Tijdens de race was het al niet noted, under investigation of no further action. Dus het lijkt er op dat de wedstrijdleiding het niet interesseerde of meteen al zag dat het wel meeviel (onder die vlaggen en/of tijdens de VSC is er *altijd* gezeik over de delta's :P). Zover ik weet ook geen protest van RBR, en gezien hoe het er voor stond op dat moment en hoe de race geëindigd is zal dat er niet meer komen ook. ;) Als Hamilton Verstappen voorbij was gereden dan was het misschien anders geweest.
Op Sky hadden ze het over 0.1s voordeel voor Hamilton t.o.v die sector. Minimaal dus en niet noodzakelijk om te onderzoeken.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:13
Vuvuzela schreef op maandag 18 november 2019 @ 01:07:
[Streamable: Albon SC]
https://streamable.com/2geaf

Wow de race engineer van Albon is mega irritant! Terechte boodschap van Albon :D
Kan mij best voorstellen dat Albon daar een beetje pissig over is. Super geconcentreerd voor de herstart en dan blijft er iemand maar in je oor brullen. Zou mij niet verbazen als hij daarom net een tikkie te laat reageert op Max

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik was laatst bij de Kwikfit, die kunnen nog een hoop leren. Dat duurde bijna een uur voor slechts twee banden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Naar de kwikfit voor banden is epic fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 06:45:
Naar de kwikfit voor banden is epic fail.
Klopt, maar op een zaterdag middag zijn zij als enige wel open.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:52
Ankona schreef op maandag 18 november 2019 @ 06:52:
[...]

Klopt, maar op een zaterdag middag zijn zij als enige wel open.
Als dat de enige optie zou zijn, was ik lekker doorgereden met een lekke band

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Ach, ze zijn niet mijn eerste keus maar hebben me prima geholpen. Het kan dus wel.

alleen een beetje traag als je je realiseert dat vier banden binnen 2 seconde ook mogelijk is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastie-88
Ankona schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:09:
Ach, ze zijn niet mijn eerste keus maar hebben me prima geholpen. Het kan dus wel.

alleen een beetje traag als je je realiseert dat vier banden binnen 2 seconde ook mogelijk is.
Ho ho ho, die hebben maar 1 wheelnut die ze moeten los/vast draaien.
Op je auto zitten er meestal 5 dus ga maar uit van 9,1 sec, wel realistisch rekenen hoor :+

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.