Bedoel je niet binnen 15 min?The-Priest-NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:30:
HAM en ALB moeten bij de stewards komen over 38 minuten
wat denken we boys, 10 of 5 sec, of zelfs helemaal geen pen..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Glazen bol: VET eruit, HUL erin vanaf komend jaar?DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:30:
[...]
De stewards tellen hier niet. Nee, wat er nu en de komende dagen binnen Ferrari besproken zal gaan worden, dat is belangrijk. Daar zijn ze nu de messen aan het slijpen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
5s denk ik. Zuur voor Sainz want dit is zijn eerste podium.Catmandos schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:32:

Geen idee.U123456 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:32:
[...]
Glazen bol: VET eruit, HUL erin vanaf komend jaar?
Oh en @Jasphur gefeliciteerd. De ban lijkt gebroken te zijn, eindelijk.
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2019 20:34 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen.Catmandos schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:32:
Tja... Sainz heeft ook niet op het podium gestaan dus wil je hem zo krijgen dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:33:
[...]
5s denk ik. Zuur voor Sainz want dit is zijn eerste podium.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zeg ik.DoeEensGek schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:34:
[...]
Tja... Sainz heeft ook niet op het podium gestaan dus wil je hem zo krijgen dan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kunnen die voetbal pussies niet gewoon een half uur wachten? De nabeschouwing van zo'n race mag best wat langer duren. Of gewoon verder gaan op Racing.
Het zou mij niets verbazen als ze het af gaan doen als racing incident. Maar HAM kan het lijden om een keer wat straf te krijgen. Het kampioenschap heeft hij al binnen. Ik vind het zo jammer dat ze hier weer zo lang over moeten doen en dat de kans bestaat dat er een verkeerd iemand gehuldigd is. Maar goed that's F1.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:33:
[...]
5s denk ik. Zuur voor Sainz want dit is zijn eerste podium.
"When you grow up your heart dies"
Ik neem aan dat McLaren al de beelden van het interview naar de stewards heeft gestuurd waarin Hamilton ruiterlijk toegeeft fout te zitten.Catmandos schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:32:
Als ze dit niet bestraffen ontnemen ze niet alleen Albon's of Sainz' zijn eerte podium, maar ook McLaren. en die gun ik het nog meer.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ach ik zie de internationale nabeschouwingen hier wel verschijnen.TheBrut3 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:34:
Kunnen die voetbal pussies niet gewoon een half uur wachten? De nabeschouwing van zo'n race mag best wat langer duren. Of gewoon verder gaan op Racing.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik bedoelde, als je voor het eerst een prijs pakt wil je toch ook op het podium staan, champagne spuiten etc.
Niet nu achteraf een prijsje in je handen gedrukt krijgen.
Of ik begrijp jouw verkeerd
Zal Max weer voorbij Lewis komen in de power rankings?
- DaniëlWW2
- Niet online
Je begrijpt me verkeerd.DoeEensGek schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:36:
[...]
Ik bedoelde, als je voor het eerst een prijs pakt wil je toch ook op het podium staan, champagne spuiten etc.
Niet nu achteraf een prijsje in je handen gedrukt krijgen.
Of ik begrijp jouw verkeerd.
Niets waarschijnlijk, want dan hadden ze HAM al van het podium moeten halen.Catmandos schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:32:
Wtf geen interview met albon ? Die wou ik graag zien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vooruitziende blik ?SunriseBGN schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:54:
Rustig hier. Hopen dat dat zo blijft![]()
Gasly kan vandaag vanaf P6 belangrijke punten scoren voor Toro Rosso.
Dat maakt over het algemeen geen fluit uit...warp schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:36:
[...]
Niets waarschijnlijk, want dan hadden ze HAM al van het podium moeten halen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het mag dan tot Frankrijk ietwat gezapig zijn geweest (@sjaool zijn mening daargelaten
). Maar hierna hebben we echt niks meer te klagen gehad. Heerlijke races, ook deze weer!

PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar gaan we. 

Lijkt er trouwens wel op dat Mercedes en Ferrari tov de Honda wel wat vermogen kwijt zijn? Zeker de eindsprint van Gasly won hij puur op vermogen lijkt mij. Het stiekeme gelijk van Verstappen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Over 7 minuten bij de stewards dus.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik verheug me nu al op alle filmpjes waar de onboard van GAS onder geplakt gaat worden...
per aspera ad astra
Bij Sky gaven ze wel aan dat kort gasly een 'squeeze' gaf zodat Ham wel erg krap links kwam te zitten, dat hij mogelijk daar even wat gas terug gaf.Wom schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:38:
Lijkt er trouwens wel op dat Mercedes en Ferrari tov de Honda wel wat vermogen kwijt zijn? Zeker de eindsprint van Gasly won hij puur op vermogen lijkt mij. Het stiekeme gelijk van Verstappen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
💬 “Max did a great job today. They just outpassed us in terms of overall performance. We coulnd't keep up with them on the straights, I gave it my all today. I raced my heart out and left nothing on the table” - @LewisHamilton #BrazilGP pic.twitter.com/iXrMqDTgm3
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 17 november 2019
Whoops.. .geen idee wat ik kijk....
[ Voor 74% gewijzigd door sjaool op 17-11-2019 20:40 ]
Een racing incident in de laatste rond is volgens mij nog nooit voorgekomensjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:34:
[...]
Het zou mij niets verbazen als ze het af gaan doen als racing incident.
Ik had net zin in een heerlijk lange nabeschouwing.........moet dat f&d#aking voetbal weer erop bij ziggo...... waarom. Iet naar achteren verplaatsen???
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
In theorie niet nee, in de praktijk gebeurd het nooit/zelden.Damian schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:37:
Dat maakt over het algemeen geen fluit uit...
Beste race van het seizoen, en niet alleen omdat Max hem gewonnen heeft!
Mwoah het is één circuit hè? Bovendien op flinke hoogte wat ook weer andere omstandigheden oplevert. Je weet ook niet in hoeverre Honda de motor hier nog kon "openschroeven". Misschien namen ze één race voor het einde nog wat extra risico.Wom schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:38:
Haha. Check de pasfoto van NOR bij het inchecken in de paddock. Video in de tweet.
Lando's paddock pass photo
— Maria (@mariaracingp) 17 november 2019
A thread pic.twitter.com/83uJ8royGr
- DaniëlWW2
- Niet online
En dit is denk ik waarom we Albon kennelijk niet zien bij de media. Hij is niet blij...
https://streamable.com/6vqd6
Laat dat.
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2019 21:15 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
VER gaf in de race nog aan dat HAM volgens hem niet voldoende snelheid inhield bij de gele vlag / SC situatie (gap van +2 seconden was ineens iets van 1 seconden. maar heb geen “under investigation” gezien of FIA noted banner ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hier een stukje van na de race:DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:43:
En dit is denk ik waarom we Albon kennelijk niet zien bij de media. Hij is niet blij...
[Embed: Albon Radio]
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Alex Albon]
...
interview Lewis:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Lewis Hamilton]
Horner:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Christian Horner (Extended)]
en Binotto:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Mattia Binotto]
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Lewis Hamilton]
Horner:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Christian Horner (Extended)]
en Binotto:
[YouTube: F1 2019 Brazilian GP - Post-Race - Mattia Binotto]
[ Voor 111% gewijzigd door sanderb op 17-11-2019 20:46 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Er hebben meet Toro Rosso´s op t podium gestaan dit jaar, als dat de 2e auto van RBR dat stond
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is volgens mij ook niets mee gedaan.Breezers schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:43:
VER gaf in de race nog aan dat HAM volgens hem niet voldoende snelheid inhield bij de gele vlag / SC situatie (gap van +2 seconden was ineens iets van 1 seconden. maar heb geen “under investigation” gezien of FIA noted banner ?
https://streamable.com/6dg8g
Max en zijn engineer over Alex. Niet op tv geweest.
[ Voor 29% gewijzigd door DoeEensGek op 17-11-2019 20:46 ]
Verwijderd
Tja, dat zijn fanboys van HAM. Zoiets als we in Nederland dat hebben met een oranje bril. Verbaasd mij nietsSinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:39:
[...]
Bij Sky gaven ze wel aan dat kort gasly een 'squeeze' gaf zodat Ham wel erg krap links kwam te zitten, dat hij mogelijk daar even wat gas terug gaf.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Fixed..Paulus07 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:31:
Twitter en de creaties gaan ook al los
[Afbeelding]

- DaniëlWW2
- Niet online
Marko's droom, maar het zal hem toch wat in de war hebben gebracht.
McLaren heeft al een klein beetje historie o.a. met de onbekende coureur A. Sennasanderb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:35:
[...]
Ik neem aan dat McLaren al de beelden van het interview naar de stewards heeft gestuurd waarin Hamilton ruiterlijk toegeeft fout te zitten.
Als ze dit niet bestraffen ontnemen ze niet alleen Albon's of Sainz' zijn eerte podium, maar ook McLaren. en die gun ik het nog meer.
Die weten (nog) wel hoe de champagne smaakt(e)
Zou kunnen dat HAM, de DRS nog gebruikte en daardoor inloopte op die plek. en ze hebben al gezegt dat ze dat gaan onderzoeken (geen namen van coureurs genoemt)Breezers schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:43:
Ik snap echt niet waarom Hamilton hiervoor langs moet komen. Hoeveel duidelijker wil je het hebben....
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
RBR 1 en STR 2. En dat op de verjaardag van Soichiro Honda himself. Heerlijk!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geven we Albon nu niet veel te veel credits? Bij dat incident met Hamilton liet hij de deur gewoon veel te wijd open en sneed hij naar de apex. Hamilton kon geen kant meer op, terwijl Hamilton aan de andere kant alle recht had om het daar te proberen als iemand de deur zo wijd open laat.
Verder zagen we Max in de slotfase bij Hamilton wegrijden, terwijl Albon nooit druk kon zetten op Hamilton en zelfs werd ingelopen door de Ferrari's. Dat hij een aantal aanvallen pareerde was goed, maar ook niet meer dan je verwacht van iemand in een topteam. In dat opzicht was Gasly gewoon slap, maar had bijvoorbeeld een Kvyat het niet minder gedaan.
Al met al gaat Albon beter om met de druk bij RBR dan dat Gasly dat deed, maar ik zie nog geen uitzonderlijk talent.
Verder zagen we Max in de slotfase bij Hamilton wegrijden, terwijl Albon nooit druk kon zetten op Hamilton en zelfs werd ingelopen door de Ferrari's. Dat hij een aantal aanvallen pareerde was goed, maar ook niet meer dan je verwacht van iemand in een topteam. In dat opzicht was Gasly gewoon slap, maar had bijvoorbeeld een Kvyat het niet minder gedaan.
Al met al gaat Albon beter om met de druk bij RBR dan dat Gasly dat deed, maar ik zie nog geen uitzonderlijk talent.
Daar ben ik nu inmiddels ook achter.
Er staat Nascar pacelap in de EPG en ik ken de circuits niet helemaal uit mijn hoofd. Maar goed Mexico naast de baan en dat stadion was natuurlijk al een behoorlijke hint.
Spuit 10.5 😜Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:41:
Haha. Check de pasfoto van NOR bij het inchecken in de paddock. Video in de tweet.
[Embed]
Het topic is ook zo groot.. 😁
Én in BraziliëIllegal_Alien schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:02:
Max is een legende aan het worden daar bij Honda
Sainz naar de stewards wegens drs op rechtste voor bocht 4 tijdens dubbel geel tijdens bottas
5 sec voor HAM?
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1196153539803983873
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1196153539803983873
Daar hadden ze het in de green room nog over met elkaar. Meen te horen dat Max zei dat de Torro Rosso met meer rake reed dan de Red Bull. HAM had lichte schade aan zijn voorvleugel wat mij ook niet bevorderlijk lijkt voor de topsnelheid.Wom schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:38:
Ook 5s?Catmandos schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:51:
Sainz naar de stewards wegens drs op rechtste voor bocht 4 tijdens dubbel geel tijdens bottas
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en nee denk ik. Albon pakt een racelijn en Hamilton doet een "Senna". Probleem is dat hij niet eens halverwege de auto kwam. Dat is meer crashen dan in een gat duiken.KlaasjeNL schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:49:
Geven we Albon nu niet veel te veel credits? Bij dat incident met Hamilton liet hij de deur gewoon veel te wijd open en sneed hij naar de apex. Hamilton kon geen kant meer op, terwijl Hamilton aan de andere kant alle recht had om het daar te proberen als iemand de deur zo wijd open laat.
Aan de andere kant als je iemand vlak achter je hebt, dan kan je vaak niet de normale lijnen rijden omdat dit kan gebeuren.
edit: Kijk eens aan, ik kan kennelijk denken als stewards.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2019 20:54 ]
Denk het wel dan...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Aan de andere kant had een coureur met de ervaring van Hamilton moeten weten dat daar inhalen er lastig is. Hij had hem met de volgende DRS ook kunnen pakken.KlaasjeNL schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:49:
Maar goed dat soort dingen wordt alleen gezegd als VER zo'n fout maakt.
Zo, stukje bijgelezen hier en ondertussen terug van de verjaardag. Het "extra commentaar" viel mee, ook weinig uit hoeven leggen (wel de race.met Olav moeten luisteren, dat ben ik niet gewend
)
Maar wat een race! Begin was heel consoliderend, alle teams deden hun dingetje en er gebeurde redelijk weinig. Vanaf de pitstops ging het heerlijk los! Echt genoten van meerdere gevechten en prachtig dat VER tot twee keer toe HAM op de baan inhaalt, er zijn er weinig die dat kunnen zeggen
En Ferrari...tja....heb nog niet precies uitgevonden wie er nou weer de schlemiel was, LEC of VET. Hoe dan ook, in de laatste rondes dit voor elkaar krijgen is toch wel het toppunt van slechte teamprestatie.

Maar wat een race! Begin was heel consoliderend, alle teams deden hun dingetje en er gebeurde redelijk weinig. Vanaf de pitstops ging het heerlijk los! Echt genoten van meerdere gevechten en prachtig dat VER tot twee keer toe HAM op de baan inhaalt, er zijn er weinig die dat kunnen zeggen
En Ferrari...tja....heb nog niet precies uitgevonden wie er nou weer de schlemiel was, LEC of VET. Hoe dan ook, in de laatste rondes dit voor elkaar krijgen is toch wel het toppunt van slechte teamprestatie.
Waiting on the world to change
Als SAI ook 5s penalty krijgt, staat Kimi op t podium
wie had dat ooit gedacht

@DaniëlWW2 Ik had de kromme gedachte dat het gat tussen Sainz en Lewis groter was.

[ Voor 51% gewijzigd door DoeEensGek op 17-11-2019 20:56 ]
VER/RIC in Baku anyone ? Goed, was niet tegen het eind van de race maar wel oliedom van beiden en het teampinda powerrr schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:53:
Sainz van P20 naar P3! Kunnen we de podiumceremonie even overdoen aub?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Sainz P3.
[ Voor 18% gewijzigd door Ari Gold op 17-11-2019 20:56 ]
Echt een schande. Misselijkmakend eigenlijk. Die FIA kan alles tijdens de race, maar in de laatste 10 ronden krijgen ze kortsluiting
come again?warp schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:41:
[...]
In theorie niet nee, in de praktijk gebeurd het nooit/zelden.
Wat ies probleem?PWM schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:56:
Echt een schande. Misselijkmakend eigenlijk. Die FIA kan alles tijdens de race, maar in de laatste 10 ronden krijgen ze kortsluiting
[ Voor 40% gewijzigd door Damian op 17-11-2019 20:58 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Behalve als ze Max van het podium moeten halen.PWM schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:56:

Vettel en Leclerc moeten zich ook melden.
Hij legt het in z'n interview prima uit, penalty is duidelijk dat Albon z'n racelijn behoud.KlaasjeNL schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:49:
Maar heb je verder Albon gezien? Actie op Vettel, inlopen op Bottas, Max reed op nieuwe bandjes dus het is logisch dat hij wel zou gaan lopen (plus mode10), terwijl Albon zelf al zei dat hij dit nooit zou volhouden omdat z'n banden veel ouder waren.
Je loopt niet zomaar weg bij Ham, Max was een beetje de enige die dat kon, daar is Albon weinig 'minder' in, hij kon gewoon bij de voorgroep blijven en heeft zelfs Ferrari 2x achter zich gehouden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Max en Gasly daar wel voor de porren zullen zijn. Kijken of ze het ook doen.PatrickC schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:55:
Sainz van P20 naar P3! Kunnen we de podiumceremonie even overdoen aub?
Ook mijn grootste irritatie van het hele Formula 1 circusPWM schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:56:
Lekker voor je Lewis!
VAMOS CARLOS!!!
VAMOS CARLOS!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Connelly was geen steward vandaag dus dat scheeltAri Gold schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:57:
[...]
Behalve als ze Max van het podium moeten halen.
Datameisje?mavaros schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:07:
F1 is ook gewoon lief.
Dat datameisje dat op het podium stond, wist totaal niet wat ze moest doen op het podium. Dat levert hele leuke TV op.
Hup Datameisje!
Chief Strategy Red Bull Racing.
Snapt meer van F1 dan wij allemaal bij elkaar.
ik ben bang (hoe erg ik hem ook gun) dat RAI de P3 krijgt
Allemaal (voormalige) Red Bull coureurs op het podium. Heerlijk! 😎
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat heeft Sainz gedaan?Wognummer schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:59:
[...]
ik ben bang (hoe erg ik hem ook gun) dat RAI de P3 krijgt
DRS onder dubbel geel.
- DaniëlWW2
- Niet online
En ze is waarschijnlijk ook nog eens de allerbeste in de paddock.Tomcat84 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:59:
[...]
Datameisje?
Chief Strategy Red Bull Racing.
Snapt meer van F1 dan wij allemaal bij elkaar.
Maar zullen we de "datameisje" nu laten rusten. Hopeloze discussie waar niks te winnen valt.
Verwijderd
Vooral ook omdat HAM in het interview na de race met BAR onmiddellijk toegaf dat het zijn schuld was.PWM schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:56:
/insert "Not bad"DoeEensGek schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:58:
[Streamable: bf813214fee2ca9c5f0e9de37781466a]https://streamable.com/9m2t6
Bottas toen hij de Ferrari's zag crashen. Hehe.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat lijkt mij eigenlijk wel een voldongen feit aangezien Ferrari en Mercedes geen vrouwelijke strategist hebben.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:01:
[...]
En ze is waarschijnlijk ook nog eens de allerbeste in de paddock.
daar valt zeker nog wel wat te winnen een heleboel races in de komende jarenDaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:01:
[...]
En ze is waarschijnlijk ook nog eens de allerbeste in de paddock.
Maar zullen we de "datameisje" nu laten rusten. Hopeloze discussie waar niks te winnen valt.
sorry ik zal me inhouden

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.