3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lag niet aan Ferrari of 1 van hun rijders maar aan de scherpte van de onderplaat in samenwerking met de absurde zwakte van de bandenkwaliteit.LAD93 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:00:
Je zou door die actie van HAM / ALB en HAM / GAS bijna vergeten dat de beiden FER zichzelf er keihard af hebben gereden. Ik ben benieuwd hoe het van de week in Maranello is na kabel/olie-gate en nu dit weer.. zou best een paar geheime camera’s / microfoons waard zijn
In elke andere race serie hadden beide rijders na zo`n zwak tikje gewoon kunnen doorrijden.
How do you save a random generator ?
Ja en soms hangt ie dan ook in de hekken.
Het is maar net hoe ze geraakt worden. Soms vangen ze moeiteloos een harde klap op, en soms liggen ze er met een kusje al uit.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
Ik vond het trouwens best een zacht tikje van VET aan LEC. Dacht dat die wagens wel iets minder gevoelig waren
Het tikje was alleen wel op topsnelheid, dus dan is de hoeveelheid kracht die erop terecht komt wel extreem, hoe zacht het tikje ook.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
Ik vond het trouwens best een zacht tikje van VET aan LEC. Dacht dat die wagens wel iets minder gevoelig waren
Really...moet dit?
Die dame/mevrouw heeft de calls gemaakt waarmee Max de zege naar zich toetrekt.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2019 20:09 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Sneed band stuk op de vloer en voorvleugel. Die zijn scherpJasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
Ik kijk nu al uit naar dat nieuwe seizoen Drive to survive, lekker zo als opzweper weer voor het volgende seizoen F1!streamnl schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
Ik vermoed dat Netflix vandaag ook behoorlijk in hun nopjes was.
Wat een wedstrijd. Morgen rustig alles nog een keer bekijken
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Winnaars nemen risico en dat gaat niet altijd goed.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat datameisje dat op het podium stond, wist totaal niet wat ze moest doen op het podium. Dat levert hele leuke TV op.
Hup Datameisje!
Zo inderdaad. Dat wordt puur genietenGeronimous schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:06:
[...]
Ik kijk nu al uit naar dat nieuwe seizoen Drive to survive, lekker zo als opzweper weer voor het volgende seizoen F1!
PSN: xMaurice93
windvlaag (6)Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
Wat mij betreft zou dat geen verschil opleveren, ik vond bijv max die in vs van het podium werd getrokken ook terecht.Dj-sannieboy schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
[...]
Ik had dezelfde discussie graag gevolgd als het Max was ipv Lewis.
erutangiS
Helemaal eens... Vraag eens aan je vriendin/vrouw wat ze ervan vindtsanderb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:06:
[...]
[...]
Really...moet dit?
Een STR Honda die een Merc kan bijhouden.. zou ik ook huilenloekf2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:03:
Honda meneer moet huilen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Duitsland en Brazilie zijn nu al verplichte kost om te kijkenGeronimous schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:06:
[...]
Ik kijk nu al uit naar dat nieuwe seizoen Drive to survive, lekker zo als opzweper weer voor het volgende seizoen F1!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Kappensanderb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:06:
[...]
Really...moet dit?
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2019 20:10 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gehehe, maar ik was het niet die dacht dat massa aan het interviewen was..sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:06:
[...]
En zeggen dat alle Zuid-Amerikanen op elkaar lijken mag wel? Kom op niet zo raar doen?
Toch wel jammer dat ze niet zo snel een uitkomst kunnen geven op een eventuele straf voor Hamilton. Had toch echt graag Sainz op het podium willen zien!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Wang van de band is enorm kwetsbaar... Had ook een klein tikje zonder gevolgen kunnen zijn.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:07
FreeReef.nl
Not sure if sarcasm...enchion schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
[...]
Lag niet aan Ferrari of 1 van hun rijders maar aan de scherpte van de onderplaat in samenwerking met de absurde zwakte van de bandenkwaliteit.
In elke andere race serie hadden beide rijders na zo`n zwak tikje gewoon kunnen doorrijden.
per aspera ad astra
Zal ie blij mee zijn. Naar die gala gaan.tweakduke schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:08:
Max heeft nu 260 punten en staat derde. LEC heeft 249 punten en staat 4e. Als Max niet uitvalt volgende race heeft die de derde plek in principe binnen
Voor de zekerheid laten ze de baanverlichting nog even aan vanavondPaulus07 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:07:
Is williams al binnen?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- tweakduke
Dat is een nadeel ja, maar ja het hoort er eenmaal bij als je hoog in de stand eindigtAri Gold schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:09:
[...]
Zal ie blij mee zijn. Naar die gala gaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Gezien hoe makkelijk LEC's wiel ophanging brak, zou het mij niet hebben verbaast als hij zonder dat ongeluk ook niet gefinished was...zal waarschijnlijk al beschadigd zijn geweest.basvn schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:05:
[...]
Zijn expres scherp gemaakt op de hoeken
alleen was het niet de bedoeling dat ze elkaar zouden raken
iets met FER tactiek
Hoe lang mag die nog aanblijven met zijn plan A, B, C .. zo zie je maar dat je ze gewoon moet laten racen en moet ingrijpen wanneer dat wel nodig is. Dat gedoe zorgt alleen maar voor frictie en spanningen in het team.
Wel leuk dat er nu andere staan! Zowel Max als ook Gasly hebben echt alles gegeven. Heb altijd gezegd dat gezeik op hem veel te overtrokken was, die kan wel racen, maar denk niet met iemand met Max in het team.
Het Wilhelmus! Omdat het zo mooi is bij een sport overwinning.
En de champagne Brasil style!
[Streamable: https://streamable.com/o7xgj]https://streamable.com/o7xgj
[ Voor 27% gewijzigd door DoeEensGek op 17-11-2019 20:12 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daar kan ik ook altijd zo van genieten.DoeEensGek schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:11:
[Streamable]https://streamable.com/e93rd
Het Wilhelmus! Omdat het zo mooi is bij een sport overwinning.
www.google.nl
(Ik kan overigens prima de verschillende Zuid Amerikaanse dames uit elkaar houden hoor, alleen coureurs zonder helm blijft lastig....)
[ Voor 29% gewijzigd door PalingDrone op 17-11-2019 20:13 ]
Oei...PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:12:
ik maakte meer een fout door BAR en MAS niet te herkennen zonder helm en maakte daar een semi grappige opmerking over, ben geen professioneel betaald commentator
Dan moet je het topic uit...
Kubica staat op Mercedes payroll. Wilde overduidelijk Verstappen uit de race halen. Williams wist daar niets van.
Ferrari wil niet winnen. Winnow == obfuscatie. Ze willen grijze derde blijven.
Max en Hamilton zitten in een andere dimensie. De rest doet niet meer mee.
Eat the bugs, live in a pod
Albon had daar moeten staan, hoeveel ik het gun voor Gasly, dit had Albon moeten zijn.HollowGamer schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:11:
Zo mooi dit, vooral die Ferrari's.
Hoe lang mag die nog aanblijven met zijn plan A, B, C .. zo zie je maar dat je ze gewoon moet laten racen en moet ingrijpen wanneer dat wel nodig is. Dat gedoe zorgt alleen maar voor frictie en spanningen in het team.
Wel leuk dat er nu andere staan! Zowel Max als ook Gasly hebben echt alles gegeven. Heb altijd gezegd dat gezeik op hem veel te overtrokken was, die kan wel racen, maar denk niet met iemand met Max in het team.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sorry voor de euforie
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik vraag me af of Netflix uberhaupt Verstappen in beeld heeft in deze race.Luxicon schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:09:
Dit is wel iets voor Netflix
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
- tweakduke
Max was niet perse de meest interessante om te volgen deze race.Ome Ernst schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:18:
[...]
Ik vraag me af of Netflix uberhaupt Verstappen in beeld heeft in deze race.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Een van de vele mooie momenten van de race.tweakduke schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Zo wat een ontlading van Gasly, mooie boordradio
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar interessant genoeg. Tweemaal de leiding pakken met een inhaalactie is nogal wat voor de huidige F1.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
[...]
Max was niet perse de meest interessante om te volgen deze race.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
pitstop icm safety carAmple Energy schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:20:
Ik heb een paar stukjes gemist. Ook waarom Max een paar rondes achter Hamilton reed. Kan iemand mij dat kort vertellen? :-)
Pit.Ample Energy schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:20:
Ik heb een paar stukjes gemist. Ook waarom Max een paar rondes achter Hamilton reed. Kan iemand mij dat kort vertellen? :-)
Strategie en pitstopsAmple Energy schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:20:
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Ja daar maken ze bij Ziggo gelijk een heel ding van. Maar volgens mij staat ie vooral te bedenken of ie er iets grofs over zegt.skreppiedoe schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Die lach van VET aan het begin van het interview
Dat weet ik niet, maar dat stukje met Hamilton en Gasly wel. Of dat stukje met Albon er nog bij.Ome Ernst schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:18:
[...]
Ik vraag me af of Netflix uberhaupt Verstappen in beeld heeft in deze race.
...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
True. Maar in de F1.5 gebeurde ook meeeeer dan genoeg. Welke teams volgen zijn trouwens?DaniëlWW2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:20:
[...]
Maar interessant genoeg. Tweemaal de leiding pakken met een inhaalactie is nogal wat voor de huidige F1.
Leuk en goed voor het zelfvertrouwen van Gasly, en verdiend na zijn laatste goeie races en kwalificatie.
Heerlijke race gezien .......
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik denk dat het motorhome de volgende race een volledig nieuw interieur heeftLAD93 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:00:
Je zou door die actie van HAM / ALB en HAM / GAS bijna vergeten dat de beiden FER zichzelf er keihard af hebben gereden. Ik ben benieuwd hoe het van de week in Maranello is na kabel/olie-gate en nu dit weer.. zou best een paar geheime camera’s / microfoons waard zijn
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
welke pitstop?MikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
Snap trouwens nog steeds niet dat max zoveel tijd verloor op Hamilton terwijl de pitstop 1,4s sneller was
de eerste?
dat kwam vanwege Kubica die unsafe release had/deed
Een ding scheelt, het bloed hoeven ze niet weg te poetsen, rood op rood valt niet zo op.Chiron schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
[...]
Ik denk dat het motorhome de volgende race een volledig nieuw interieur heeft
HAM had een veel snellere outlap dan de inlap van VER.MikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
Snap trouwens nog steeds niet dat max zoveel tijd verloor op Hamilton terwijl de pitstop 1,4s sneller was
Singapore 2017 sandwichte hij Max zo.
Of ze sturen de coureurs met een tentje naar Abu Dhabi..Chiron schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
[...]
Ik denk dat het motorhome de volgende race een volledig nieuw interieur heeft
per aspera ad astra
Nee was de tweede geloof ik. Daar deed Hamilton 3,3 over en max 1,9demonic schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:24:
[...]
welke pitstop?
de eerste?
dat kwam vanwege Kubica die unsafe release had/deed
Dat is het hele idee van een undercut: De eerste ronde op nieuwe banden kun je het verschil maken en het gat de andere kant op krijgen. Dan zit je dus voor de ander als die later stopt en terug op de baan komt.MikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
Daar hebben ze goeie mensen voor bij zowel Mercedes als Red Bull om dat soort dingen te bedenken.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze gingen naar mediums en hier is dat zeker een relatief harde band. Het duurt gewoon even voordat die op temperatuur is. Je outlap is dus langzaam omdat je anders kan crashen. Na een ronde ging Max wel gas geven en was het afgedekt.MikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:23:
Het was een goede call van Mercedes, maar Hamilton was niet snel genoeg in zijn tweede ronde toen zijn banden op temperatuur kwamen.
Dit seizoen alle 10. Vorig jaar ontbraken Ferrari en Mercedes bij Netflix maar dit jaar niet.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:22:
[...]
True. Maar in de F1.5 gebeurde ook meeeeer dan genoeg. Welke teams volgen zijn trouwens?
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Aan de andere kant, Leclerc op Norris aan het begin had ook zo af kunnen lopen, dus Leclerc heeft in zekere zin het nog dezelfde race het deksel terug op zijn neus gekregen.d0s schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:25:
Tsja dat extreme knijpen van Vettel moest een keer fout gaan. Start Mexico was ook mega gevaarlijk toen.
Volgens mij doen alle teams mee dit jaar.Jasphur schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:22:
True. Maar in de F1.5 gebeurde ook meeeeer dan genoeg. Welke teams volgen zijn trouwens?
Zijn persdame ook. Die kon het ook niet meer verbergen.skreppiedoe schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Die lach van VET aan het begin van het interview
dat was puur outlap-inlap tijds verschil.MikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:25:
[...]
Nee was de tweede geloof ik. Daar deed Hamilton 3,3 over en max 1,9
meh... vettel bewoog iets op zij, en lec ging niet aan de kant. (zoals norris wel deed voor lec in de eerste ronde).d0s schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:25:
Tsja dat extreme knijpen van Vettel moest een keer fout gaan. Start Mexico was ook mega gevaarlijk toen.
Karma Lec.
Max dominant
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Totaal andere situatie..d0s schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:25:
LEC had ook niet hoeven in te halen en gewoon de punten kunnen binnenhengelen. Wat had het voor Ferrari uitgemaakt of ze nou 3 of 4 waren geworden. Waarom het risico nemen.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Leclerc had meer dan anderhalve autobreedte vrij links van zich en Vettel bewoog echt nauwelijks naar links (minder dan een bandbreedte volgens mij). Wat is daar "extreem" aan? Vettel lag gewoon voor en dan mag je van lijn wisselen om te verdedigen, en deed dat behoorlijk voorzichtig, dus ik leg de schuld persoonlijk zeker niet bij hem, maar bij Leclerc. Ik zou de actie van Leclerc op Norris als iets extremer bestempelen. Dit zal wel gewoon "no further action" worden omdat ze toch allebei uitgevallen zijn.d0s schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:25:
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk ik ook. Hij mist nu snelheid, maar hij probeert het tenminste en met meer ervaring kan het wel lukken in 2020.Spotmatic schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:22:
ALB zijn tijd komt nog wel...
Dit circuit is ook gewoon altijd gaaf. Moet blijven!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Hamilton
Albon
[ Voor 59% gewijzigd door The-Priest-NL op 17-11-2019 20:34 . Reden: Thanks gangsta_playa ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
- DaniëlWW2
- Niet online
De stewards tellen hier niet. Nee, wat er nu en de komende dagen binnen Ferrari besproken zal gaan worden, dat is belangrijk. Daar zijn ze nu de messen aan het slijpen.DataGhost schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:28:
[...]
Leclerc had meer dan anderhalve autobreedte vrij links van zich en Vettel bewoog echt nauwelijks naar links (minder dan een bandbreedte volgens mij). Wat is daar "extreem" aan? Vettel lag gewoon voor en dan mag je van lijn wisselen om te verdedigen, en deed dat behoorlijk voorzichtig, dus ik leg de schuld persoonlijk zeker niet bij hem, maar bij Leclerc. Ik zou de actie van Leclerc op Norris als iets extremer bestempelen. Dit zal wel gewoon "no further action" worden omdat ze toch allebei uitgevallen zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.