Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu je het zegt, een klein beetje wel ja. RBR moet per 2021 dus maar wisselen naar meer Honda wit.albino71 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:36:
[...]
Lijkt wel een 2022 auto. Simpele voor- en achtervleugel, groundeffect, en zelfs een mini aeroscreen!
Doubt.Verder heb ik niks met die auto of de toenmalige coureur.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Vind persoonlijk dit een van de mooiste.zonoskar schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:57:
Blijft een van de mooiste F1 auto's ooit.

Ziet er gewoon smooth uit op de een of andere manier.
Als het geen liefhebbers zijn ga jij er niet veel plezier aan beleven ben ik bang. Als je het op een later tijdstip kunt bekijken, dan zou ik dat doen. Of het moet zijn dat het voor jou voldoende is om het e.e.a. zijdelings mee te krijgen, dat kan ook natuurlijk.Wom schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:00:
We krijgen zondag bezoek wat blijft eten. Zou het gek zijn als ik voorstel om lekker op de bank te gaan zitten eten?
Ik heb mij één keer laten verleiden om er iemand bij te laten, wat bleek? Die kon werkelijk niets anders dan alles alleen maar afzeiken wat ie zag. Het meest erge wat je mee kunt maken, een anti-fan zullen we maar zeggen (daar helpt zelfs geen crucifix tegen). Dat was ééns en nooit meer, ik trap er niet meer in.
Testing, one, two ...
Mijn schoonvader is jarig, dus we gaan daar zondag eten. Ik eis daar ook de TV gewoon op.Wom schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:00:
We krijgen zondag bezoek wat blijft eten. Zou het gek zijn als ik voorstel om lekker op de bank te gaan zitten eten?
Het helpt dan wel dat m'n schoonvader al z'n hele leven F1 kijkt.

esthetisch valt er wel een en ander te verbeteren. Voorop lijkt meer op een sneeuwschuiver dan op een spoiler en die achterwielen zijn ook wat lomp. Maar het idee dat je zo lekker out of the box kunt denken en een afwijkend concept op de grid durft te zetten.... Jammer dat de regels daar tegenwoordig te strikt voor zijn.
alles kan off-topic
Ik zelf kijk ook altijd het liefst alleen. Heb dat ook met voetbal.hardware-lover schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:05:
[...]
Als het geen liefhebbers zijn ga jij er niet veel plezier aan beleven ben ik bang. Als je het op een later tijdstip kunt bekijken, dan zou ik dat doen. Of het moet zijn dat het voor jou voldoende is om het e.e.a. zijdelings mee te krijgen, dat kan ook natuurlijk.
Ik heb mij één keer laten verleiden om er iemand bij te laten, wat bleek? Die kon werkelijk niets anders dan alles alleen maar afzeiken wat ie zag. Het meest erge wat je mee kunt maken, een anti-fan zullen we maar zeggen (daar helpt zelfs geen crucifix tegen). Dat was ééns en nooit meer, ik trap er niet meer in.
Krijg ik toch het meeste mee. Niet in een keer tussendoor een verplichte babbel moeten houden omdat de gast het over iets totaal anders wilt hebben. Of tussendoor drinken moeten halen oid. Nope, laat mij maar lekker alleen kijken
Altijd baas boven baas. Ik kwam niet verder dan naast de McLaren MP4-5B kunnen staan. Waarmee Ayrton Senna wereldkampioen werd in 1990. Maar daar was ik natuurlijk al erg tevreden mee:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:55:
Brundle zijn weekend kan ook niet meer stuk.
[Afbeelding]

Dit was tijdens een McLaren tentoonstelling in het Louwman Museum. Je werd ook getrakteerd op bolides waarmee Mika Häkkinen en Lewis Hamilton kampioen werden.

Deze alstublieft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Later kijken? Ben je helemaal betoeterd. Het is meekijken of een andere keer terug komen.hardware-lover schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:05:
[...]
Als het geen liefhebbers zijn ga jij er niet veel plezier aan beleven ben ik bang. Als je het op een later tijdstip kunt bekijken, dan zou ik dat doen. Of het moet zijn dat het voor jou voldoende is om het e.e.a. zijdelings mee te krijgen, dat kan ook natuurlijk.
Btw vreemd of mooi... Bernie (Brabham) in actie...
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 15-11-2019 14:21 ]
"When you grow up your heart dies"
Bernd Mayländer is inspecting the track. Looks way too wet. I don't expect the session will be even started under conditions like that.#AMuS #F1 #BrazilianGP pic.twitter.com/Oz6kq1nURc
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 15 november 2019
Ik zou het doen!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja? Geen verrassing toch?Pyr0_ schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:49:
Latifi staat klaar in racepak om te rijden voor Williams vandaag?
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was veel natter in 2016 hoor.rammes schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:45:
ok, genoeg vintage materiaal, door naar VT1. Volgens bronnen is de baan te nat.
[Twitter]
Maar het regent, de baan is kletsnat en dan zal niemand wel durven. Dus kom op Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
net verstandskies laten trekken.
Veel kans op regen tijdens fp1&2. ben benieuwd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Kans? Het regent gewoon.basvn schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:52:
zo, zit/lig klaar voor FP1!
net verstandskies laten trekken.
Veel kans op regen tijdens fp1&2. ben benieuwd
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Niet online
Installation lap, aardige kans dat de kwalificatie ook nat is en misschien wat gewenning aan de baan als die nat is. Oke, niet iedereen heeft dat laatste nodig, maar toch.Ankona schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:54:
Zou het voor de teams veel zin hebben om door de regen te gaan rijden nu? Is er zinvolle data te verzamelen of neem je alleen het risico een wagen kort te rijden?
had nog geen beeld
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat als tijdens de Q ook zo'n weer word voorspeld dan wél, maar anders denk ik inderdaad dat het weinig zin heeft.Ankona schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:54:
Zou het voor de teams veel zin hebben om door de regen te gaan rijden nu? Is er zinvolle data te verzamelen of neem je alleen het risico een wagen kort te rijden?

Lekker weertje

[ Voor 36% gewijzigd door DoeEensGek op 15-11-2019 14:58 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En bedankt captain obvious.
Ik zou het doen!
Nee, echt?

Edit: spuit 11
[ Voor 11% gewijzigd door Pyr0_ op 15-11-2019 14:58 ]
Ik zit gelijk met het liedje in mijn hoofd... "You spin me round"...DoeEensGek schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:03:
En Vettel gaat naar buiten!
-

ik krijg alleen maar zwarte vlakken als ik een printscreen maak hoe doe jij dat?DoeEensGek schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 14:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lekker weertje. Goed voor de training van Max
.
Ik zou het doen!
vlcrammes schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:05:
[...]
ik krijg alleen maar zwarte vlakken als ik een printscreen maak hoe doe jij dat?
Ik zou het doen!
Wat serieus!? maar er was net aangekondigd dat hij in de redbull zou blijven, en nu neemt ie ontslag, wat een gekkieEdd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:12:
Nieuwtje van F1?
Albon has resigned for 2020?? Oftewel Ontslag genomen??
- DaniëlWW2
- Niet online
En Marko heeft Gasly ook ontslagen.Edd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:12:
Nieuwtje van F1?
Albon has resigned for 2020?? Oftewel Ontslag genomen??
Ik zou het doen!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou ja als er een nieuw talent opstaat is Gasly wel exit denk ik. Dat Albon nu weggaat lijkt me fake news, Max vindt het ook goed! https://nl.motorsport.com...-alexander-albon/4596982/
Het zal wel aan de regen liggen
Het staat er toch echtgarriej schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:15:
[...]
Wat serieus!? maar er was net aangekondigd dat hij in de redbull zou blijven, en nu neemt ie ontslag, wat een gekkie

En nee.. Ik kan niet photoshoppen..
-
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Oooooo natuurlijk, bedankt dat had ik niet doorDjie schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:21:
Moet natuurlijk re-signed zijn... haha
Ook de F1 regie moet trainenEdd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:19:
[...]
Het staat er toch echt
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als de baan snel droger wordt dan kan dat wachten ook niet veel kwaad. En zo te zien zijn het vooral de "top" coureurs (+ Albon 🤡), die nog niet naar buiten zijn gegaan nu.Pierre schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:29:
Red Bull doet weer eens waar ze goed in zijn tracktime verliezen door niet de baan op te gaan.
Edit: Verleden tijd...😏

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 15-11-2019 15:47 ]
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo zie je maar weer dat Engels gewoon een spellingwijze en grammaticaal domme taal is.Edd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:19:
[...]
Het staat er toch echt
[Afbeelding]
Meer gevalletje dat iemand het min teken niet kon vindenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:47:
[...]
Zo zie je maar weer dat Engels gewoon een grammaticaal domme taal is.
(buiten dat het met de uitspraak/klemtoon wel duidelijk verschillend is)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Flamable en Inflamable betekenen beide dat iets brandbaar isDaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:47:
[...]
Zo zie je maar weer dat Engels gewoon een spellingwijze en grammaticaal domme taal is.

Maar Nederlands is ook niet altijd consistent
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
en de "for" ipv "from"SinergyX schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:51:
[...]
Meer gevalletje dat iemand het min teken niet kon vinden![]()
(buiten dat het met de uitspraak/klemtoon wel duidelijk verschillend is)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Er is wel meer mee mis, hij is alleen opnieuw bevestigd dat hij bij RB rijd ipv TR.Edd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:19:
[...]
Het staat er toch echt
[Afbeelding]
Vermoed dat hij geen nieuw contract heeft getekend
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat zijn gewoon twee verschillende dingen hoor.SnowDude schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:58:
[...]
Flamable en Inflamable betekenen beide dat iets brandbaar is![]()
Maar Nederlands is ook niet altijd consistent
Brandbaar vs. ontvlambaar.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat Albon nu wel rijdt.
Het betekend beide "easily set on fire" in de woordenboekenralpje schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:10:
[...]
Dat zijn gewoon twee verschillende dingen hoor.
Brandbaar vs. ontvlambaar.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Testing, one, two ...
Aja, toch wel.hansvk schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:15:
Lijkt erop dat VER niet meer gaat rijden in FP1.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Samsung Flip 7
- DaniëlWW2
- Niet online
PSN: xMaurice93
Je moet er wat voor over hebben om bovenaan het lijstje te blijven staan voor FP1 🤡dave1972 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:27:
En albon er goed af ...
Testing, one, two ...
Precies dat vond ik ook maar ja wie zijn wij 🙂Chiron schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:28:
Te vroeg naar de slicks helaas.
Samsung Flip 7
Volledig de schuld van RBR.RoD schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:28:
Eerst VER, en dan ALB all the way. Lekker bezig RB in die laatste paar minuten van FP1
het kon gewoon nog niet..
- DaniëlWW2
- Niet online
Gegokt op softs en verloren.
Medical car rijdt, zal dus een G sensor zijn afgegaan. Geen zachte tik.
Dat was duidelijk inderdaad. Het was echt glibberen en glijden, geen houden aan. Dit kon inderdaad simpelweg niet.basvn schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:29:
[...]
Volledig de schuld van RBR.
het kon gewoon nog niet..
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Samsung Flip 7
Datadave1972 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:31:
Ze hadden net zo goed niet de baan op kunnen gaan voor die ene ronde....wat is dan t niet ervan denk ik dan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
1 rondje ?? Wat kunnen ze daar in godsnaam voor data uithalen ?
Samsung Flip 7
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.