www.casarodriguillo.com
Als er geen gekke dingen gebeuren staat Max op het podiumJB schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:52:
LEC +40 lekker hoor!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, ik begreep Mol daar ook niet.Pierre schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:55:
Kakkershoek ligt dat in Italië.
denk dat max nog een keer moet stoppen en hamilton tot het eind doorgaattweakduke schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:55:
En nu afwachten of de marge die Max nu heeft op HAM genoeg is
Hopelijk red ie dat.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:54:
Uit de boordradio maak ik op dat Max op een een stopper zit.
edit: nu is het zeker. Net GP dat Max nog 32 ronden moet. Een stopper dus.
Mijn boefje is liev!
"When you grow up your heart dies"
(al zou ik het onsportief waarderen als ie Hamilton eruit kegelt nog
[ Voor 47% gewijzigd door rodie83 op 03-11-2019 20:58 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2019 20:58 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ze willen dat je de app kooptMaarten_E schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Kunnen ze op de livetimijg niet aangeven met een kleur wie al gestopt is en wie niet? Nu is het soms lastig te bepalen wie out of sync loopt of wie er goed bijzit.
ik zie VER nog wel naar rood gaan als ie 10 sec voor HAM kan blijven om nog een poging te wagen op het eind over een ronde of 10/15DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:54:
Uit de boordradio maak ik op dat Max op een een stopper zit.
edit: nu is het zeker. Net GP dat Max nog 32 ronden moet. Een stopper dus.
nee, hij had het idee van niet maar wilde dat het team nog beelden bekeek om het uit te sluiten.Jasphur schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Zei Vettel nou net op SKY dat ie geraakt is en dat dat de aanzet tot een gebroken vering was??
I served in a company of heroes.
Kijk je de onboard van VER? Ik krijg niet echt mee of hij nu heel veel aan het sparen is.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Oh dit gaat leuk worden. Bottas moet dadelijk nog wel stoppen en Max niet.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Af en toe zie je dat voorbij komen, ja.Maarten_E schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Kunnen ze op de livetimijg niet aangeven met een kleur wie al gestopt is en wie niet? Nu is het soms lastig te bepalen wie out of sync loopt of wie er goed bijzit.
nee, hij zei dat ze het niet wisten. (ook niet of het een broodje was)Jasphur schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Zei Vettel nou net op SKY dat ie geraakt is en dat dat de aanzet tot een gebroken vering was??
over die aanraking was vanwege het verlies van downforce aan het begin. Hij wilde dubbel laten checken.
meer niet
Normaal gesproken hebben Amerikanen een kruiwagen waar ze dit in vervoeren. Als ik een geanimeerde docu serie over Amerika mag geloven.
Het probleem komt echter rap van achteren.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
Oh dit gaat leuk worden. Bottas moet dadelijk nog wel stoppen en Max niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Erg jammer, hij paste wel bij f1..Ari Gold schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:58:
Hulk gaat DTM rijden..
😆 - Denk ook eens om ;)
Er staat toch achter hoe vaak er gestopt is?Maarten_E schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij rijdt iets van 1:40. Dat is langzaam.yorkick schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:58:
[...]
Kijk je de onboard van VER? Ik krijg niet echt mee of hij nu heel veel aan het sparen is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zie het rode vlak onder dit topic.aveenhuysen schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:57:
[mbr]Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen. [/mbr]
Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
harde banden, zou moeten kunnenAri Gold schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:59:
Hoop dat Ver z'n bandjes het volhouden..
Niet altijd. De livetiming geeft alleen aan wat de voorsprong/achterstand onderling is continu.MikeyMan schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:59:
[...]
Er staat toch achter hoe vaak er gestopt is?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 03-11-2019 21:00 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Die denken wat ferrari kan, kunnen wij beterwarp schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:00:
Gare strategie bij Renault.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zal straks wel minder worden. Maar zou knap zijn als Max hem voor blijft.sjaool schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:00:
HAM loopt 1s per rond in op VER.
Ze naaien de Hulk nu wel echt, zeg...warp schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:00:
Gare strategie bij Renault.

Ik zou het doen!
We zijn net over de helft van de race. Er kan dus nog van alles gebeuren.Vos schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:01:
[...]
Zal straks wel minder worden. Maar zou knap zijn als Max hem voor blijft.
Zijn 28 ronden heel gebleven, ze hebben het niet vol gehoudenautje schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:01:
HUL z'n harde banden hebben het 28 ronden volgehouden.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Inmiddels is het 7 tienden...Vos schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:01:
[...]
Zal straks wel minder worden. Maar zou knap zijn als Max hem voor blijft.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
- DaniëlWW2
- Niet online
Niks.
"We need these tyres to the end of the race."
Zal wel lukken, je verliest er niet opeens eentje ofzo... Oh wacht..
Ook niet eens "like clockwork"?
Dat heet bandenmanagement.Kyp5ki schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:02:
Racepace bij redbull toch minder dan verwacht. Jammer
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nee joh, grappenmaker. HAM rookt z'n banden op, Bottas moet nog een nieuw setje halen en max wint met 10 sec voorsprong.
Kyp5ki schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:02:
Racepace bij redbull toch minder dan verwacht. Jammer
Je weet dat Mercedes altijd snel is, en Max kan aardig mee...
Ik vind z'n pace prima eigenlijk
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online

Bottas gaat als het goed is voor een 2-stopper...Spotmatic schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:04:
Kans op P1 voor VER is echt wel aanwezig...
Maar dat moet Max ook wel doen denk ik..
- DaniëlWW2
- Niet online
F1TV, Max onboard.
Op tv
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
NeeRazr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:05:
[...]
SKY had het er net over.
Heeft VER nog een setje nieuwe hard banden?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik dacht 1 stop. In de eerste ronde.autje schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:03:
ALB met 2 stops toch 8e, en rap op weg naar de eerste McLaren.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
nope geen witte meer rode en gele nog welRazr schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:05:
[...]
SKY had het er net over.
Heeft VER nog een setje nieuwe hard banden?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.