Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Really dude?SurfBoy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:01:
DANKJE BOTTAS!!!!!!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 21:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zag ook geen vlaggen, pas nadat VER was gefinisht. Was dat bewust van de wedstrijdleiding? Normaal is het meteen geel....DataGhost schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:01:
Oooh wauw, zelfs nog een verbetering omdat er nog geen vlaggen waren!
I served in a company of heroes.
Vlag werd al gezwaaidRoD schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:02:
[...]
Ik zag ook geen vlaggen, pas nadat VER was gefinisht. Was dat bewust van de wedstrijdleiding? Normaal is het meteen geel....
Doe je ook aan financieel advies?basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:58:
Laat maar komen die rode vlag door een BOT in de muur ofzo
Ik stem voor NU al de topic titel te veranderen!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
Echt niet, hoogstens laatste tijd weg. Alsnog pole.FabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:02:
Dat gaat een penalty worden voor VER!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ze deden een investigation after the session om te kijken of er een gele vlag moest komen of niet. Het verbaast me dat 'ie er nu al hangtRoD schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:02:
[...]
Ik zag ook geen vlaggen, pas nadat VER was gefinisht. Was dat bewust van de wedstrijdleiding? Normaal is het meteen geel....
Iets met Jynxen..basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:58:
Laat maar komen die rode vlag door een BOT in de muur ofzo
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jawel, gele vlagWognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:02:
Maar er was nog geen geel toch ik heb het niet gezien in ieder geval
Not again
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Maar nu stoppen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het niet een beetje meh om iemand die zojuist een auto vrij hard de muur in heeft gereden te bedanken...
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 26-10-2019 21:05 ]
[ Voor 13% gewijzigd door DoeEensGek op 26-10-2019 21:05 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Waiting on the world to change
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zolang die niet op het stuur zichtbaar is valt het volgens mij wel mee, het kan best zijn dat je die niet ziet langs de baan, en dat je daar niet zo enorm alert op bent omdat je ze altijd op het stuur krijgt. Denk ik.
Inderdaad, bij de onboard van VET zag je ze zwaaien.FabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:04:
[...]
Jawel, gele vlag
Daarom ging Vettel meteen van het gas af
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Gegarandeerdgroggy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:05:
Dat wordt morgen vast weer een poepstart van max
Maar de Ferrari's vreten hun bandjes op.groggy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:05:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Samsung Flip 7
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Denk ik ook. VET zegt net dat ie af moest remmen ivm dubbel geel. Dan was dat dus ook zo voor VER.Franco10 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:06:
Denk dat de pole lap van Max werd wordt geannuleerd omdat ie paars reed in S3.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Echt niet, in bocht een zet hij beide Williamsen al op een ronde.groggy schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:05:
alles kan off-topic
Flickr PSN ID= cheironnl
Vettel ging inderdaad wel van het gas af. Doorgassen onder geel is gewoon een penalty.FabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:04:
[...]
Jawel, gele vlag
Daarom ging Vettel meteen van het gas af
PSN: xMaurice93
Nou... had ik toch gelijk!! Watttt goeddddd!!!!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik denk niet dat er een onderzoek komt. Dat zijn ze nu wel een keer verplicht aan VER hier in Mexico.Maurice079 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
[...]
Vettel ging inderdaad wel van het gas af. Doorgassen onder geel is gewoon een penalty.
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, je wilt geen boze mexicanen achter je aan.sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
[...]
Ik denk niet dat er een onderzoek komt. Dat zijn ze nu wel een keer verplicht aan VER hier in Mexico.
😆 - Denk ook eens om ;)
Die klap had nooit echt hard geweest aangezien de barrier met de bocht meeloopt....MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
Die barrièr staat wel erg onhandig zo zeg.. als die er niet had gestaan was de klap een stuk minder hard geweest...
Prima als er een onderzoek komt. Als ze dan de uitslag van 5s straf gewoon morgen na de race uitdelen...sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
[...]
Ik denk niet dat er een onderzoek komt. Dat zijn ze nu wel een keer verplicht aan VER hier in Mexico.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Tijd afpakken en klaar..FabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:11:
Nu ben ik wel benieuwd, moet de FIA nu ook consequent zijn en max straffen, of geldt dat nu ineens allemaal niet meer ?
I served in a company of heroes.
Dan krijgt Leclerc hem ookPhusebox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
Verstappen krijgt 5 plekken straf. Dat weet ik gewoon zeker. Zelfde vorig jaar met Ericsson en Leclerc. Dubbel geel negeren is +5 plekken
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Of moeten ze dit maar door de vingers zien zoals ze bij Ferrari ook altijd doenFabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:11:
Nu ben ik wel benieuwd, moet de FIA nu ook consequent zijn en max straffen, of geldt dat nu ineens allemaal niet meer ?
Die snap ik niet. Geel wapperen ze niet omdat ze dat zo mooi vinden staan op tv. Dat is een veiligheidsregel en dan moet je reageren. Een straf vind ik gewoon te rechtvaardigen.CrazyFool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:10:
Als ze VER nu een 5+ grid straf gaan geven voor dit, dan overweeg ik serieus te stoppen met F1 kijken....
alles kan off-topic
FIA en Max niet straffen? WhahahaFabianGTI schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:11:
Was er ook dubbel geel zichtbaar?Phusebox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:08:
Verstappen krijgt 5 plekken straf. Dat weet ik gewoon zeker. Zelfde vorig jaar met Ericsson en Leclerc. Dubbel geel negeren is +5 plekken
Testing, one, two ...
Als er al een onderzoek zou komen dan was die nu toch al wel bekend gemaakt lijkt mij... Maar goed, je weet het tegenwoordig nooit meer...RoD schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:12:
Net in de uitzending zeggen ze dat het officiële geel pas kwam nadat VER over de finish kwam. Dat is ook wat ik op de beelden zag.
Raar verhaal dit.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nou ja, Olav beweerde dat. Oftewel, een korreltje zout is aan te bevelen.RoD schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:12:
Net in de uitzending zeggen ze dat het officiële geel pas kwam nadat VER over de finish kwam. Dat is ook wat ik op de beelden zag.
Raar verhaal dit.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
[ Voor 90% gewijzigd door tweakduke op 26-10-2019 22:27 ]
Schrapend langs de muur leek nog wel mee te vallen maar die klap tot stilstand was wel even heftiger.
100% met je eens! Maarja, dan hadden de direct acties moeten geven!Ankona schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:12:
[...]
Die snap ik niet. Geel wapperen ze niet omdat ze dat zo mooi vinden staan op tv. Dat is een veiligheidsregel en dan moet je reageren. Een straf vind ik gewoon te rechtvaardigen.
Bensimpel
Positieve meneer
Stop maar met trollen.
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 26-10-2019 22:28 . Reden: Quote aangepast ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Bottas was echt al minimaal 20 seconden in de muur. Penalty zou meer dan terecht zijn.tweakduke schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:13:
Dat is wat ik ook zag. Max was al bijna of net over de finish toen Bottas crashte achter hem. Dus hooguit laatste tijd niet geldig en verder niks aan de hand.
PSN: xMaurice93
Huh? Max reed achteraan vziw...tweakduke schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:13:
Dat is wat ik ook zag. Max was al bijna of net over de finish toen Bottas crashte achter hem. Dus hooguit laatste tijd niet geldig en verder niks aan de hand.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 21:15 ]
Als Red Bull kan bewijzen dat hij even het gas losliet dan is er inderdaad niks aan de hand...Bensimpel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:13:
Mischien lifte max ook maar deed die een lage 14 als die niet had gelift? Kan ook nog he.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq