Dan zou ik die koffie maar zetten met Red Bull in plaats van waterfredgroes schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:13:
[...]
kwali kijken op tablet tijdens mlbplayoffs (honkbal yankees@astros) hopen dat wedstrijd rond 6.00 is afgelopen zodat ik kan overswitchen naar f1... en liters koffie![]()
Q ga ik kijken in bed, misschien met voorbeschouwing, maar dat zie ik dan wel(45min extra snoozen is wel fijn)DoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
Aangezien het hier toch vrij stil hier is.![]()
Poll: Wie gaat er de kwalificatie kijken, vannacht?
• Ja zeker, wekker ingesteld, koffie erbij!
• Ga een poging doen.
• Nee, kijk morgen ochtend wel.
• F1 interesseert me niks, wat doe ik hier?
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
na de Q weer slapen, en om 6 uur bij de plaatselijke kroeg zijn! voor een heerlijk F1 ontbijtje
en tijdens de race gewoon aan t bier!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik denk dat ik een poging ga doen.DoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ga wel live te kijken, maar dit keer geen biertje bij de race

Kwestie van het juiste biertje kiezen...ZieglerNichols schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:29:
Bokje ofzo kan wel bij het ontbijt toch?
Ik heb verplichtingen morgen. Race moet lukken, kwali niet
Vanavond eerst nog even naar manhoef kijken. Hoe laat begint mlb en waar kan je dat zien?fredgroes schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:13:
[...]
kwali kijken op tablet tijdens mlbplayoffs (honkbal yankees@astros) hopen dat wedstrijd rond 6.00 is afgelopen zodat ik kan overswitchen naar f1... en liters koffie![]()
Wat een orkaan zeg, gelukkig Suzuka niet vol getroffen! Morgen een minuut stilte voor de Q of race zou wel netjes zijn.
om 2.00. bij fox International of mlb.tv. alletwee abbo nodig. en anders even googlen0xygen500 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:43:
[...]
Vanavond eerst nog even naar manhoef kijken. Hoe laat begint mlb en waar kan je dat zien?
Ik zie via Whatsapp nog altijd wel foto's voorbij komen van vrienden die bij zo'n ochtendrace nog aan het bier gaan, maar dat stadium ben ik toch al wel een decennium geleden gepasseerd.ZieglerNichols schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:29:
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Gewoon een breakfast stout, ze noemen het niet voor niets zoMikeyMan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:32:
[...]
Kwestie van het juiste biertje kiezen...
Bokje ofzo kan wel bij het ontbijt toch?
11,9% ook... Goed begin van de dag!LA-384 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:58:
[...]
Gewoon een breakfast stout, ze noemen het niet voor niets zo
Full English breakfast erbij is wel aan te raden denk ik...
Zelfs m'n schrijftolk is bereid om de Q te ondertitelen, dus ja, ik zal de wekker zeker zetten!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier komt een Scottish breakfast op tafel, de haggis en fruitpudding zijn al uit de diepvries.MikeyMan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:01:
[...]
11,9% ook... Goed begin van de dag!
Full English breakfast erbij is wel aan te raden denk ik...
Verwacht er dan ook burned rolls en fried Mars bars bijQu3st schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:16:
[...]
Hier komt een Scottish breakfast op tafel, de haggis en fruitpudding zijn al uit de diepvries.
"Better ask questions before you shoot"
Om alvast een beetje in de mood te geraken YouTube: 2018 Japanese Grand Prix: Qualifying Highlights
Doe dan gelijk Balmoral Chicken. Je moet wel een beetje calorieën binnenkrijgen in de ochtend.Qu3st schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:16:
[...]
Hier komt een Scottish breakfast op tafel, de haggis en fruitpudding zijn al uit de diepvries.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
De wekker is gezet maar voor de zekerheid 'Ga een poging doen' gestemdDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]
Q-tijd is me toch echt te gek. Wekkertje staat half 7 en dan zie ik het wel. Daarna hier maar eens warmdraaien onder het genot van het (virtuele) kopje koffieDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]

PSN: xMaurice93
Is Hamilton nog steeds in Tokio?
Oom en tante zitten al 40 jaar met elkaar opgescheept, dat moet gevierd worden.
Wat speelt de band nu: Smooth operator
Ik ben middernacht thuis dus kwali wordt m niet. Race denk ik wel, kop koffie erin en doorrr
Wat speelt de band nu: Smooth operator
Ik ben middernacht thuis dus kwali wordt m niet. Race denk ik wel, kop koffie erin en doorrr
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 12-10-2019 19:59 ]
Zou normaal wel opstaan voor kwali maar moet fit zijn morgen dus sta op voor de race en laat mij verrassen wat de grid is
Ik zal het wel gemist hebben (ben een beetje ziek, kuch kuch), maar is al bevestigd dat Q door zal gaan?
Testing, one, two ...
Is niet bevestigd. Maar qua weer het ziet er wel goed uit dat ik wel verwacht dat de Q morgen kan rijden.hardware-lover schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:02:
Ik zal het wel gemist hebben (ben een beetje ziek, kuch kuch), maar is al bevestigd dat Q door zal gaan?
Enige wat nog 'dwars' kan zitten is dat men het circuit niet op tijd opgebouwd kan krijgen.
Chocovla schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:20:
[...]
Verwacht er dan ook burned rolls en fried Mars bars bij
Wat een kennis van de heerlijke Schotse cuisine hebben jullieMugwump schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:37:
[...]
Doe dan gelijk Balmoral Chicken. Je moet wel een beetje calorieën binnenkrijgen in de ochtend.
Gelukkig heeft schoonmoeders dit nooit op tafel gezet voor me, haggis kan ik nog wel naar binnenkrijgen en dat zelfs in de ochtend haha.
Nou kijk maar wat jullie doen, deze jongen gaat straks lekker naar bedje toe en is morgen ochtend 06:00 present!
De Q timer telt af in de F1 app. Dussssshardware-lover schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:02:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De race is pas 07:10 toch?TakeAway schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:51:
Nou kijk maar wat jullie doen, deze jongen gaat straks lekker naar bedje toe en is morgen ochtend 06:00 present!
Notificaties vanuit het Formule 1 management zijn ALTIJD kloppend
Testing, one, two ...
Voorbeschouwing of eerst de replay van Q kijken?
Zelf heb ik wekker ook om 5:30 gezet, replay van Q en dan meteen door met race en wat marge voor rode vlag en/of dit topic bijlezen.
Crumble+ pudding+ brandy butter is ook een lekker zacht ontbijtje.Qu3st schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:17:
[...]
[...]
Wat een kennis van de heerlijke Schotse cuisine hebben jullie![]()
Gelukkig heeft schoonmoeders dit nooit op tafel gezet voor me, haggis kan ik nog wel naar binnenkrijgen en dat zelfs in de ochtend haha.
Dat is helemaal geen slecht idee, dit ga ik ook doenRobertMe schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:07:
[...]
Voorbeschouwing of eerst de replay van Q kijken?
Zelf heb ik wekker ook om 5:30 gezet, replay van Q en dan meteen door met race en wat marge voor rode vlag en/of dit topic bijlezen.
6 uur voorbeschouwing, kan ik daar q3 in zien
Muhahahahardware-lover schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:05:
[...]
Notificaties vanuit het Formule 1 management zijn ALTIJD kloppend![]()
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik blijf gewoon op, ik ken dat in bed kijken nog wel van vroeger, dan zag ik alleen de start en werd weer wakker na de finish...
Lekker vannacht de Q kijken met wat snacks en sap, slapen kan zondag wel ergens.
Lekker vannacht de Q kijken met wat snacks en sap, slapen kan zondag wel ergens.
Kom er graag, niet in de laatste plaats voor een goede whisky. Die laat ik morgenochtend wel achterwege trouwens.Qu3st schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:17:
[...]
[...]
Wat een kennis van de heerlijke Schotse cuisine hebben jullie![]()
Gewoon aan de sakéMugwump schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:19:
[...]
Kom er graag, niet in de laatste plaats voor een goede whisky. Die laat ik morgenochtend wel achterwege trouwens.
Wellicht stond het meeste al wel klaar. Ze zullen niet 1 setje hebben, maar net als de teams meerdere setjes die ze via zeevracht naar de races toe sturen. Dan kunnen ze het prima in een ander weekend (wat beter uitkomt qua planning) neerzetten. En wellicht heeft het circuit zelf die tenten daar neergezet. Waarom dat niet meteen een orkaanbestendig tentje is geweest, snap ik dan ook niet nee. Of een andere plek op het circuit opzoeken, desnoods perscentrum opeisen en die elders bouwen.RobertMe schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:28:
[...]
Overigens wel opmerkelijk dat ze dit nu pas doen. Dat er een grote kans was dat die tyfoon er zou komen was al bekend, het personeel nu nog eens zo zwaar belasten met alles nog eens verhuizen, testen etc. lijkt mij ook niet echt ideaal als er blijkbaar toch al met wat passen en meten een oplossing voor handen was.
In ieder geval is het allemaal wel erg snel gegaan. Ik denk dat het vooral de vraag was of zaterdag door kon gaan en ze daarom nog niks hadden verplaatst. Sowieso hadden ze vrijdag nog uit te zenden, dus voor die tijd verhuizen was ook niet echt handig. En het F4 programma is ook pas op donderdag geschrapt.
Ik vind het wel jammer dat de F1 zelf niet meer van dit soort werk laat zien. Desnoods een versnelde opbouw/afbouw video. Lijkt me hardstikke leuk om te zien en de sfeer zal best prima zijn.
Vraag me af wat Netflix momenteel aan het filmen is.
De tent van FOM Broadcasting is van FOM zelf en heb zo'n vermoeden dat er daarvan maar één is, en hetzelfde voor de apparatuur erin. Ted had het bv ook erover dat er maar twee podiums zijn, en de tweede staat momenteel in de UK en die wat in Suzuka is gaat ook weer naar Mexico. Dus vermoed dat dat voor het complete FOM Broadcasting Center hetzelfde is. Misschien is er wel nog een tweede, maar niet beschikbaar.Martinspire schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:26:
[...]
Wellicht stond het meeste al wel klaar. Ze zullen niet 1 setje hebben, maar net als de teams meerdere setjes die ze via zeevracht naar de races toe sturen. Dan kunnen ze het prima in een ander weekend (wat beter uitkomt qua planning) neerzetten. En wellicht heeft het circuit zelf die tenten daar neergezet. Waarom dat niet meteen een orkaanbestendig tentje is geweest, snap ik dan ook niet nee. Of een andere plek op het circuit opzoeken, desnoods perscentrum opeisen en die elders bouwen.
In ieder geval is het allemaal wel erg snel gegaan. Ik denk dat het vooral de vraag was of zaterdag door kon gaan en ze daarom nog niks hadden verplaatst. Sowieso hadden ze vrijdag nog uit te zenden, dus voor die tijd verhuizen was ook niet echt handig. En het F4 programma is ook pas op donderdag geschrapt.
Ik vind het wel jammer dat de F1 zelf niet meer van dit soort werk laat zien. Desnoods een versnelde opbouw/afbouw video. Lijkt me hardstikke leuk om te zien en de sfeer zal best prima zijn.
Vraag me af wat Netflix momenteel aan het filmen is.
Ik ga het niet proberen. Weet al dat als ik de qualy kijk, ik onder de race in slaap ga vallensjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:09:
[...]
Natuurlijk kijk ik live... Dan maar een nachtje minder slapen... Tussen de kwalificatie en de race zit ook niet zoveel tijd dus ik blijf gewoon op de bank liggen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Podium e.d. zijn alleen wel vrij simpel. Die startlichten waren ook al ingepakt en weggehaald voordat ze aan die tent begonnen. Een hele tent met allemaal apparatuur en draden is echter veel werk. 3 dagen opzetten en 3 dagen instellen. Dat is al te kort om voor menig dubbel raceweekend heen en weer te halen. Dus daar zijn er zeker meerdere van. Verder zitten ze niet altijd in die tent, maar ook vaak zat gewoon in pitgebouw.RobertMe schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
De tent van FOM Broadcasting is van FOM zelf en heb zo'n vermoeden dat er daarvan maar één is, en hetzelfde voor de apparatuur erin. Ted had het bv ook erover dat er maar twee podiums zijn, en de tweede staat momenteel in de UK en die wat in Suzuka is gaat ook weer naar Mexico. Dus vermoed dat dat voor het complete FOM Broadcasting Center hetzelfde is. Misschien is er wel nog een tweede, maar niet beschikbaar.
Goed, geek-time. Deze vijf dames zijn gekleed in race-queen outfits gebaseerd op de outfits van de piloten van Japanse animatie-klassieker Neon Genesis Evangelion ("Neon Genesis Formulaoine" dus?), waarbij er twee in feite aan het crossplayen zijn.
Sorry, maar dit is Japan. Dus het enige juiste is:hardware-lover schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Zo, het moet wel even kloppend zijn vanzelfsprekend
Het nieuws en geruchten bouwen zich op tot een gigantisch drama en mediaspektakel.. en dan komt HAM natuurlijk op t állerlaatste moment in slowmotion staand op de bagagedrager van een fiets bestuurd door een heroische jonge dame in sailor fuku aan, trapt GojiraHagibis* daarbij nog even op de staart, springt in de auto...
..en pakt ff pole. En daarna de race.

* Geef toe dat "Hagibis" klinkt als de naam van het een of andere aan de aarde ontsproten allesverwoestende monster uit een Japanse kaiju-movie...
[ Voor 33% gewijzigd door Amphiebietje op 12-10-2019 21:53 ]
Gewoon op het forum posten dan blijf je wel wakker...YakuzA schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:34:
[...]
Ik ga het niet proberen. Weet al dat als ik de qualy kijk, ik onder de race in slaap ga vallen
"When you grow up your heart dies"
Ik ben altijd wel fan van de ochtend races maar om 3 uur qualy gaat mij wel ver. Suzuka altijd wel een van de mooiste circuits op de kalender.
Offtopic: Wel de remake films toch? Geloof niet dat 05 en 06 in de originele serie zaten (+EoE). Ook onvoorstelbaar dat de serie nu zo ongeveer al 25 jaar oud is...Amphiebietje schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:37:
[...]
Goed, geek-time. Deze vijf dames zijn gekleed in race-queen outfits gebaseerd op de outfits van de piloten van Japanse animatie-klassieker Neon Genesis Evangelion ("Neon Genesis Formulaoine" dus?), waarbij er twee in feite aan het crossplayen zijn.
Maar goed, nu de hamvraag. Wie rijdt er pole position, de snelste ronde en wie wint uiteindelijk de race?
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Is het al zeker dat de qualificatie vannacht doorgaat?
Max.sjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:53:
Maar goed, nu de hamvraag. Wie rijdt er pole position, de snelste ronde en wie wint uiteindelijk de race?
Ik ben benieuwd.
En trusten voor straks!
Voor de gene die niet doorhalen/te stappen gaan
en totzo
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Er zijn grenzen. Heb mijn nachtrust nodig.
Morgenochtend rustig wakker worden en de kwalificatie kijken. Daarna is hopelijk de race beschikbaar dus die meteen erachteraan.
Morgenochtend rustig wakker worden en de kwalificatie kijken. Daarna is hopelijk de race beschikbaar dus die meteen erachteraan.
Same here. Morgen eerst Q kijken en dan de race op replay. Als de Q gewoon vandaag was gereden dan was ik voor de race waarschijnlijk wel opgestaan, maar iets met slaapgebrek afgelopen week dus nu even nietD-dark schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:05:
Er zijn grenzen. Heb mijn nachtrust nodig.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Een Honda een-tweetje zou wel eens leuk zijnsjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:53:
Ik ben benieuwd.
Nou ik ga zelf maar een poging doen... Maar zo te zien gaan de meeste toch voor een normale nachtrust.
Of een-viertjePalingDrone schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:39:
[...]
Een Honda een-tweetje zou wel eens leuk zijn
Het reuzenrad staat iig nog.
En de teams druppelen ook binnen.
[ Voor 34% gewijzigd door Edd op 12-10-2019 23:50 ]
-
Pun intended?Edd schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:49:
[Afbeelding]
Het reuzenrad staat iig nog.
En de teams druppelen ook binnen.
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Word een droge kwalificatie en race. Zonnetje schijnt alleen nog wat wind.
https://www.suzukacircuit.jp/en/weather/
https://www.suzukacircuit.jp/en/weather/
[ Voor 77% gewijzigd door Barfman op 13-10-2019 00:06 ]
Ik heb morgen familliedag dus zal deze race missen, normaliter heb ik er niet veel moeite mee om iets eerder naar bed te gaan, twee uur eruit en dan weer erin.
Voor hen die gaan kijken - een goede race !
Voor hen die gaan kijken - een goede race !
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik zou zeggen @DoeEensGekDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:44:
Nou ik ga zelf maar een poging doen... Maar zo te zien gaan de meeste toch voor een normale nachtrust.
Poeh kriebelt hier ook. Zet gewoon mijn wekkertje denk ik. Fuck it
Mijn boefje is liev!
Volgens mij wel ja. Voorbeschouwing op Ziggo staat om 2.15 en race voorbeschouwing om 6.00D-Ed schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 00:09:
Hoe laat nu Q? 03 uur?
https://www.ziggosport.nl/programmagids/
Ik zit in Portugal deze dagen, loop een uurtje 'achter', dus de qualy is om 2u lokale tijd, ik denk dat k wakker blijf en dan de wekker tegen 6u zet.DoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:44:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zit er al klaar voor
en zo te zien nog wel wat hier!

Ik zit er ook klaar voor, alleen de man met hamer is net langsgereden.
* CrazyFool gaat nu toch maar naar bed
Iedereen die wakker blijft, goeie race en tot de nabeschouwing in dit topic!

Bij mij is die rond een uurtje of 8 vanavond langsgekomen.. Dus nu klaarwakker.. Ik blijf wel op, denk ik. Zolang ik niet in bed ga liggen, komt het goedCrazyFool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 00:56:
Ik zit er ook klaar voor, alleen de man met hamer is net langsgereden.
-
Ik kom straks lekker uit de kroeg, dus kan meteen aanhaken bij de kwalificatie. Alleen het gat tussen einde Q en start race is wel wat fors

Wel lekker toch, ff bijtanken! Wel ff voldoende water drinken tegen de kater.Aardappelbakker schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:11:
Ik kom straks lekker uit de kroeg, dus kan meteen aanhaken bij de kwalificatie. Alleen het gat tussen einde Q en start race is wel wat fors
⏩ PVOutput☀️
Kunnen best enerverende uurtjes worden wanneer er iets in de puinpoeier gereden wordt tijdens Q, 3 uurtjes is best kort.Aardappelbakker schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:11:
Drie uurtjes is inderdaad best kort om een F1-auto om te bouwen.PalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:23:
[...]
Kunnen best enerverende uurtjes worden wanneer er iets in de puinpoeier gereden wordt tijdens Q, 3 uurtjes is best kort.
Maar om midden in de nacht niks te doen te hebben, is drie uur best lang...
Ik dood mijn tijd met Trackmania spelen, warme Sake opdrinken, Chequered flag podcast luisteren en zo nog wat dingen, ik neem aan dat wanneer je via Ziggo kijkt er ook wel wat vermaak is met wat studiovolk en andere ongeinzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:35:
[...]
Drie uurtjes is inderdaad best kort om een F1-auto om te bouwen.
Maar om midden in de nacht niks te doen te hebben, is drie uur best lang...
Zouden ze dit als test gebruiken om te kijken of de Q en een sprintrace op zaterdag een haalbare kaart is?
Nog maar 1,5 uur....
@PalingDrone Trackmania, dat heb ik al een paar jaar niet meer gedaan.. Helaas geen PC mee waar k 't op kan spelen.
⏩ PVOutput☀️
Denk het niet; drie dagen kaartjes verkopen voor één race... dat is een goed businessmodel.PalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:39:
[...]
Ik dood mijn tijd met Trackmania spelen, warme Sake opdrinken, Chequered flag podcast luisteren en zo nog wat dingen, ik neem aan dat wanneer je via Ziggo kijkt er ook wel wat vermaak is met wat studiovolk en andere ongein
Zouden ze dit als test gebruiken om te kijken of de Q en een sprintrace op zaterdag een haalbare kaart is?
Nog maar 1,5 uur....
Ik speel zelfs de oude versie, Nations ftwQuad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:40:
@PalingDrone Trackmania, dat heb ik al een paar jaar niet meer gedaan.. Helaas geen PC mee waar k 't op kan spelen.
De nieuwe TM heb je een controller voor nodig en die heb ik (nog) niet maar de vorige versie is nog gewoon prima.
FP nog wel op de vrijdagzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:41:
[...]
Denk het niet; drie dagen kaartjes verkopen voor één race... dat is een goed businessmodel.
Geen console?Quad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:40:
(ik (maar dat is persoonlijk) heb al jaaaren geen dure spelcomputer (met videokaarten die steeds geupgrade moeten worden) meer, maar goedkope laptops als p.c. , en consoles voor gaming)
Mooie blauwe lucht in Suzuka nu.
I served in a company of heroes.
TM Nations draait ook nog wel op een laptop, ik nu met een GTX1060 in een 2600 AMD maar op een C2D met alles teruggeschroefd wil het ook nog wel.zetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:44:
[...]
Geen console?
(ik (maar dat is persoonlijk) heb al jaaaren geen dure spelcomputer (met videokaarten die steeds geupgrade moeten worden) meer, maar goedkope laptops als p.c. , en consoles voor gaming)
Vorige pc was 10 jaar oud en daar draaide TM ook best op.(passieve vcard)
Nope geen console, zoveel game ik niet, Linux en dualbootW10 (alleen voor TM)
Blijf het een leuk iets vinden om ff casual paar potjes te racen in een verloren kwartiertje.
Met een beetje geluk kijk ik de race ook op de PC, zoniet dan slinger ik Ziggo aan op TV.
[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 13-10-2019 01:51 ]
Nou nee, ben op vakantie in Portugal, en ik heb geen mooie koffer wat Max heeft.
Ik poker de tijd wel dood tot 't 2u (local time) is, en dan qualy!
Ik poker de tijd wel dood tot 't 2u (local time) is, en dan qualy!
⏩ PVOutput☀️
Op die amd-laptop moet het inderdaad makkelijk kunnen. Misschien zelfs ook zonder dedicated videokaart.PalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:49:
[...]
TM Nations draait ook nog wel op een laptop, ik nu met een GTX1060 in een 2600 AMD maar op een C2D met alles teruggeschroefd wil het ook nog wel.
Nope geen console, zoveel game ik niet, Linux en dualbootW10 (alleen voor TM)
Met een beetje geluk kijk ik de race ook op de PC, zoniet dan slinger ik Ziggo aan op TV.
En aan allen: sorry voor de off-topic
Is het al bijna 3 uur?
* zetje01 gaat zo maar effe shag halen.
[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 13-10-2019 01:54 ]
Idd offtopic maar mijn pc is gewoon ATX, op een 6 jaar oude laptop zal het ook wel werkenzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:52:
[...]
Op die amd-laptop moet het inderdaad makkelijk kunnen. Misschien zelfs ook zonder dedicated videokaart.
En aan allen: sorry voor de off-topic
Is het al bijna 3 uur?
Nog dik 1 uur...
* PalingDrone heeft gelukkig dampliquid genoeg
[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 13-10-2019 01:55 ]
De uitzending begint vast wel over een kwartiertje, of zo; er is vast genoeg te vertellen over de afgelopen 24 uur op suzuka, en hoe druk de teams (en organisatie) het gehad hebben.PalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:54:
[...]
Idd offtopic maar mijn pc is gewoon ATX, op een 6 jaar oude laptop zal het ook wel werken
Nog dik 1 uur...
* PalingDrone heeft gelukkig dampliquid genoeg
Bet Rob was a dab hand at Dance Dance Revolution back in the day 🕺😉#HaasF1 #JapaneseGP pic.twitter.com/FKzY0X64al
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 12 oktober 2019
Back to it. 👊 Shout out to the crews for getting everything back together again and ready to race (and qualify!).#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/5VYkQoewPy
— McLaren (@McLarenF1) 12 oktober 2019
Todo preparado en Suzuka
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 12 oktober 2019
All ready in Suzuka pic.twitter.com/nf1JzyP1Us
Voorbeschouwing zal interessant genoeg zijn.
⏩ PVOutput☀️
Ik baal wel van de 3 uur pauze tussen Q en Race.. maar denk er nu wel aan om het maar door te trekken..
I served in a company of heroes.
Ben de bob, dus dat scheelt!Quad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 01:21:
[...]
Wel lekker toch, ff bijtanken! Wel ff voldoende water drinken tegen de kater.
Iemand wellicht nog tips voor een goeie classic Grand Prix om de tijd te doden straks?

Gp van brazilie 2016?Aardappelbakker schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:02:
[...]
Ben de bob, dus dat scheelt!
Iemand wellicht nog tips voor een goeie classic Grand Prix om de tijd te doden straks?
Mogguh, present voor Q
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Morgen? Voor mij is het nog avondThe-Priest-NL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:13:
Mogguh, present voor Q
Ik wil nog wat spul voorbereiden voor verkoop.. Ga dat straks doen na de QVuvuzela schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:00:
Ik baal wel van de 3 uur pauze tussen Q en Race.. maar denk er nu wel aan om het maar door te trekken..
-
Lol, ok weet niet of ik boos of blij moet zijn op de mensen van het feestje bij mij in de straat die luidkeels onder m'n raam praten of ze wel/niet naar de KFC moeten gaan.
Nja als ik dan toch wakker ben en niet verder kan slapen..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
3 uur? Voor mij maar 2 uur.Vuvuzela schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:00:
KFC is toch al lang dichtMelantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:21:
Lol, ok weet niet of ik boos of blij moet zijn op de mensen van het feestje bij mij in de straat die luidkeels onder m'n raam praten of ze wel/niet naar de KFC moeten gaan.
Ja maar daar komen ze lekker zelf achter als ze er eenmaal zijn
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat ga jij ze zeker niet effe vantevoren alvast aan hun neus hangen, toch?Melantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:30:
[...]
Ja maar daar komen ze lekker zelf achter als ze er eenmaal zijneikels
Zijn er nog gridstraffen dit weekend die bekend zijn?
Volgens mij hebben wij de zelfde buren. 😂Melantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:21:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.