Volgens mij niet. Alleen Steiner en Perez hebben een boete heeft gehad.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:39:
Zijn er nog gridstraffen dit weekend die bekend zijn?
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij niet. Alleen Steiner en Perez hebben een boete heeft gehad.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:39:
-
Volgens mij alleen een geldboete voor Günther Steiner.,,0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:39:
"When you grow up your heart dies"
Die kan ik beter verteren dan plooij idd.zetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:44:
Ik vind die Doornbosch een leuke, relaxte kerel.
Nog 12 minuten, dan stopt het geneuzelsjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:46:
Ah, we zijn weer bij dit soort commentaar aangekomen... Elk weekend heeft hetzelfde verloop, je kunt erop wachten.
-
Elk weekend is ook hetzelfde opgebouwd.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:46:
Ah, we zijn weer bij dit soort commentaar aangekomen... Elk weekend heeft hetzelfde verloop, je kunt erop wachten.
Dat is wel het voordeel van het missen van FP3 nu. Geen Plooij als commentator0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:45:
[...]
Die kan ik beter verteren dan plooij idd.
I served in a company of heroes.
Hier gewoon een bakkie lekkere thee. Koffie moet ik maar even niet aan beginnen want dan heb ik na het weekend barstende hoofdpijn.Edd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:48:
[...]
Nog 12 minuten, dan stopt het geneuzel
Ik ga nog maar een koffie pakken om wakker te blijven...
Ik heb wat snacks in de airfryer gegooid.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:49:
[...]
Hier gewoon een bakkie lekkere thee. Koffie moet ik maar even niet aan beginnen want dan heb ik na het weekend barstende hoofdpijn.
Mijn lays is net opzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:50:
[...]
Ik heb wat snacks in de airfryer gegooid.
(sjeesus wat is dat een fijn apparaat)
De airfryer zet ik voor de race wel even aan. Dat ding is veel te handig. Ik gebruik hem echt dagelijks.zetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:50:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Cowamundo op 13-10-2019 02:53 ]
Ik heb nog wel een kaasbroodje.. Gooi die zo in de ovenzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:50:
[...]
-
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha! Had de wekker voor de Q gezet en werd zelf wakker 10 minuten voor die ging. Gebeurt mij anders ook nooit.Cowamundo schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:52:
Mijn plan was om de wekker om 6u te zetten, snel kwali te kijken en dan de race.
Blijkbaar dacht mijn lichaam er anders over.
Normaal nooit wakker snachts... en nu 2:45 klaar wakker en onrustig Ok ok ik ga wel naar beneden.
Moguh trouwens!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
予選開始 👊 Let's go get it Bulls! 🇯🇵 #JapaneseGP pic.twitter.com/Y9gR09yreM
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 13 oktober 2019
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 13-10-2019 03:01 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja idem... heel apart.Spotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 02:58:
[...]
Haha! Had de wekker voor de Q gezet en werd zelf wakker 10 minuten voor die ging. Gebeurt mij anders ook nooit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De marshalls mogen de baan nu schoonvegenDaniëlWW2 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:02:
Het zal wel liggen dat de baan helemaal schoongeveegd zal zijn van grip.
-
⏩ PVOutput☀️
Als ze onderdelen hebben wel ja.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:03:
Lukt het om die auto zo te fixen voor de race?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 46% gewijzigd door Vuvuzela op 13-10-2019 03:05 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
⏩ PVOutput☀️
Verstandig van Red Bull. Nooit zo vroeg de baan op gaan.
20e of pitssjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:04:
Nu maakt het voor de startpositie van KUB natuurlijk ook niet heel veel uit.
Gelukkig zijn het er ook niet een paar.. Tandjes... Niet op 1 hand te tellen..Spotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:06:
Die Japanners werken iig voortvarend!
-
Die bezems die ze gebruiken ook. Prima dingetjes...Spotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:06:
Die Japanners werken iig voortvarend!
Waarschijnlijk de auto of dat er een windvlaag was.albino71 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:07:
Waarom zegt kub dat het a fucking joke is?
Dat is Williams toch al het hele jaar...albino71 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:07:
⏩ PVOutput☀️
Omdat ie voor z’n eerste ronde er al uit ligt? Of nouja, dat weten ze eigenlijk al voor de kwalificatie, maar toch.albino71 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:07:
Niet zozeer hoop wind, maar compleet random. Licht draaiend, hard, zacht, misschien een verassing voor Kub.Vuvuzela schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:08:
Gok dat we dit vandaag nog een paar keer gaan zien. Hoop wind vandaag.
Ik heb ook begrepen dat ze de ontwikkeling van de ICE willen bevriezen en dat je alleen nog maar mag ontwikkelen met het accusysteem. Ik mag hopen dat dat niet doorgaat.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:07:
Wat olav zegt klopt niet. Pirelli wilt de bandenwarmers behouden om zo nog een constante factor te hebben in 2021.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat lijkt me niet echt in de geest van de f1?sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:09:
[...]
Ik heb ook begrepen dat ze de ontwikkeling van de ICE willen bevriezen en dat je alleen nog maar mag ontwikkelen met het accusysteem. Ik mag hopen dat dat niet doorgaat.
Je hebt klussen en dan heb je zoiets als opnieuw bouwenPalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:09:
Williams heeft wel lekker de meeste tijd om aan de auto te klussen voor de race
Valt mee toch? We hebben nog een kwartier.gambieter schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:10:
Pfff, dit gaat een loterij worden zo. Leuk!
Lekker handig zonder onderdelen.Hippocampus schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:10:
[...]
Je hebt klussen en dan heb je zoiets als opnieuw bouwen
Kan ook tactiek zijn dus.PalingDrone schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:09:
Williams heeft wel lekker de meeste tijd om aan de auto te klussen voor de race
⏩ PVOutput☀️
Deden dat natuurlijk voor zijn sponsor en het PR praatje. De gehandicapte(hard gezegd) die weer naar de f1 toe klom.Quad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:11:
[...]
Kan ook tactiek zijn dus.
Heeft Williams niet een rookie die kan rijden ipv Kubica? Die kerel is al ouder dan Sinterklaas, presteert voor geen millimeter.. Ik kan mij niet voorstellen dat er niemand is die iets beter is dan hem.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 13-10-2019 03:12 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Stuk jonger dan * PalingDroneQuad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:11:
[...]
Kan ook tactiek zijn dus.
Heeft Williams niet een rookie die kan rijden ipv Kubica? Die kerel is al ouder dan Sinterklaas, presteert voor geen millimeter.. Ik kan mij niet voorstellen dat er niemand is die iets beter is dan hem.
Ook nog een flink stuk jonger dan * sjaool
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq