Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tsja. Nu is het een makkelijk grapje. Maar Ferrari kon niet weten wat de andere teams gingen doen en toen ze eraan begonnen / onderweg waren konden ze niet meer terug.
Voor hetzelfde geldt waren er meer teams die in de laatste 10 minuten een quali run gingen doen en was dit van Ferrari een meesterzet geweest.
Overigens weet ik niet of Ferrari issues had aan het begin van de sessie toen iedereen zijn quali runs deed. Met issues bedoel ik trouwens dan of ze toen ook in verkeer zaten bv.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb niet teruggekeken. Maar je hebt anderhalf uur en meestal doen ze de snelle runs juist in het midden van de sessie. Verder als topteam moet je kunnen bedenken dat je het beter voor elkaar kan hebben voordat op het einde iedereen gaat rijden. Natuurlijk gaan de teams die al snelle rondes hebben gezet, op het laatste ook rijden. Kunnen ze hinderen.RobertMe schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:50:
[...]
Tsja. Nu is het een makkelijk grapje. Maar Ferrari kon niet weten wat de andere teams gingen doen en toen ze eraan begonnen / onderweg waren konden ze niet meer terug.
Voor hetzelfde geldt waren er meer teams die in de laatste 10 minuten een quali run gingen doen en was dit van Ferrari een meesterzet geweest.
Overigens weet ik niet of Ferrari issues had aan het begin van de sessie toen iedereen zijn quali runs deed. Met issues bedoel ik trouwens dan of ze toen ook in verkeer zaten bv.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die smoes had Renault al geclaimd toch?RobertMe schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:34:
[...]
Je hebt de laatste 10 minuten niet gekeken?
Toen hebben ze wel nog een snelle rondetijd proberen te zetten. Maar doordat de rest allemaal met hun race sim bezig was was er zoveel verkeer dat ze nogal werden opgehouden. Zowel LEC als VET hebben toen volgens mij hun ronde verbeterd waarbij LEC van 6 (achter ALB nog) naar 4 ging, IIRC verbeterde VET wel maar bleef die daarmee 5e.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Aan het einde van FP1 liepen ze flink de pit te poetsen omdat er blijkbaar een vat omgevallen was en RUS z'n grille zat helemaal onder. Ook in FP2 waren ze er mee bezig.
Ik vond het over het algemeen wel wat rommelig. Red Bull (Verstappen), kwam naar mijn gevoel ook niet veel de baan op, hoewel "thuis" race dit weekeinde. Kon zich na zijn eerste snelle ronde ook steeds niet werkelijk verbeteren. Mercedes heeft iig aangegeven rekening gehouden te hebben met mogelijk GEEN kwalificatie;RobertMe schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:50:
[...]
"We wanted to get decent times on the board so we turned the power unit up a bit & had to run lower fuel than we would normally run. FP2 was solid, the update kit we've brought here seems to be working well."
Ferrari kwam wat overal pace te kort.
Testing, one, two ...
Normaliter, en dit was geen normale FP2, beginnen ze ook met de quali runs en daarna de race sim? Een of meerdere installation laps, quali run, en dan tot het eind de long run. Alleen was dit geen normale sessie en is er nu een grotere kans dat de uitslag hiervan wordt gezien als startgrid. Daardoor was het ten eerste een stuk drukker op de baan, en waar normaal na 40 minuten er geen auto's op het circuit zijn i.v.m. inleveren banden kun je nu, als je zou kijken naar bv alleen de data tracker, echt niet zien wanneer dat moment was. Daarnaast heeft ook Ferrari aan het begin een, als niet meerdere, quali runs gedaan. Alleen heeft Ferrari, i.t.t. de rest, besloten om aan het eind van de sessie, als de baan sneller is/zou moeten zijn, ook nog een quali run te doen. Waarschijnlijk in de hoop dat anderen dat ook zouden doen. Alleen was dat dus niet zo waardoor ze dus continu tussen het verkeer reden. Ferrari heeft dus gewoon een goed quali run gedaan aan het begin van de sessie, en toen waren ze P4 & P6 (VET & LEC respectievelijk). Die quali run aan het eind hebben ze de tijden wel verbeterd, maar geen "P1" tijd dus.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:52:
[...]
Ik heb niet teruggekeken. Maar je hebt anderhalf uur en meestal doen ze de snelle runs juist in het midden van de sessie. Verder als topteam moet je kunnen bedenken dat je het beter voor elkaar kan hebben voordat op het einde iedereen gaat rijden.
En ook die extra quali runs (meeste teams hebben daarvoor 2 of 3 sets banden opgeofferd) waren mogelijk door de bijzondere omstandigheden. Dit omdat FP3 dus komt te vervallen en ze daardoor weer extra sets banden konden gebruiken.
Ik meen dat ze sowieso een voorvleugel voor 2020 mee hadden voor Kubica zijn auto, maar die zullen ze tijdens de race niet gebruiken. Flow-viz zullen ze dus waarschijnlijk op beide auto's gebruikt hebben om een vergelijking te kunnen maken tussen de nieuwe en de oude vleugel.sambalbaj schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:05:
Wat liep Williams toch met de Flow-Vis te knoeien?
Aan het einde van FP1 liepen ze flink de pit te poetsen omdat er blijkbaar een vat omgevallen was en RUS z'n grille zat helemaal onder. Ook in FP2 waren ze er mee bezig.
Konden ze dan niet beter het direct daar opbouwen toen ze naar Suzuka kwamen?Aardappelbakker schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:09:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bron: Official F1 LinkedIn pagina (https://www.linkedin.com/company/5143084)
Wat je op de foto's ziet is volgens mij het F1 Broadcast centre. Om dat op te bouwen doen ze normaal 2 a 3 dagen over en nu moeten ze het afbreken en opbouwen in x-uur. Het wordt nu opgebouwd in de garage van de safety en medical car. Die vier auto's staan nu in een of andere doorgang van het pitcomplex.
Wel een vette operatie dit!Doet me denken aan de Duitse GP van dit jaar of vorig jaar, waar een van de TV wagens uitbrandde en ze met man en macht de uitzending hebben weten te redden.

Toch die software probleem niet gefixt. Doe eens even service packje uitrollen.
[YouTube: 'Zag er een stuk positiever uit' | Max Verstappen over vrije training Japan | Formule 1 2019]
[ Voor 41% gewijzigd door Ari Gold op 12-10-2019 00:17 ]
Räikkönen heeft sinds Rusland de rolling release.Ari Gold schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:59:
Toch die software probleem niet gefixt. Doe eens even service packje uitrollen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
"When you grow up your heart dies"
Goede oefening voor komende nacht/ochtend!sjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 06:54:
Vannacht de bank even getest hoe die ligt... net wakker geworden en nu toch nog maar even het bed in gedoken....
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heb je een illegale stream voor me?
Need your fix of track action on Saturday? We'll be streaming the 2005 #JapaneseGP LIVE on our YouTube channel from 0800 GMT
— Formula 1 (@F1) 11 oktober 2019
No spoilers, but if you're a Kimi fan, you won't want to miss it 😉 pic.twitter.com/qhnXFyDJOa
sorry, alleen een legale 2005 replay
Acutele situatie downtown Suzuka #hagibis pic.twitter.com/fah3y2FwRt
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 12 oktober 2019
klik voor video.
lijkt nu nog wel mee te vallen, FP3/Q hadden wellicht door kunnen gaan. maar wel veel regen.
Ik begreep gisteren van Formule 1 Café dat Jack en Olav op zo'n 40 kilometer van het circuit af zitten. Dan kunnen we weersomstandigheden natuurlijk behoorlijk verschillen met het circuit. De coureurs zitten geloof ik wel direct bij het circuit in een hotel. Dus even beelden van hun afwachten.basvn schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 07:41:
Actuele situatie!
[Twitter]
klik voor video.
lijkt nu nog wel mee te vallen, FP3/Q hadden wellicht door kunnen gaan. maar wel veel regen.
awh okay!sjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 07:50:
[...]
Ik begreep gisteren van Formule 1 Café dat Jack en Olav op zo'n 40 kilometer van het circuit af zitten. Dan kunnen we weersomstandigheden natuurlijk behoorlijk verschillen met het circuit. De coureurs zitten geloof ik wel direct bij het circuit in een hotel. Dus even beelden van hun afwachten.
dan heb ik wel deze van 2 uur geleden
#JapaneseGP #TyphoonHagibis 💨💨💨 pic.twitter.com/X3RgxQ1YGl
— Marc Gené (@marc_gene) 12 oktober 2019
klik voor video
Maar vind het een verstandige keuze van F1, om vandaag totaal te schrappen.
Als je op windy.com kijkt zie je dat de beslissing om de kwalificatie te verplaatsen de juiste beslissing is geweest. Het oog van de tyfoon ligt nu ter hoogte van het circuit en volgens de kaart regent het er behoorlijk.
https://www.windy.com/34....3.592,137.108,8,m:eDfajWK
[ Voor 67% gewijzigd door sjaool op 12-10-2019 08:15 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

P.S. het circuit ligt in de meest linker baai in het rode gebied.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 12-10-2019 08:28 ]
Zul je net zien dat F1TV dit weekend net weer eens niet lekker werkt.Aardappelbakker schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:09:
[...]
Wat je op de foto's ziet is volgens mij het F1 Broadcast centre. Om dat op te bouwen doen ze normaal 2 a 3 dagen over en nu moeten ze het afbreken en opbouwen in x-uur. Het wordt nu opgebouwd in de garage van de safety en medical car. Die vier auto's staan nu in een of andere doorgang van het pitcomplex.
Wel een vette operatie dit!Doet me denken aan de Duitse GP van dit jaar of vorig jaar, waar een van de TV wagens uitbrandde en ze met man en macht de uitzending hebben weten te redden.
⛔ Trackers of betalen ⛔
die maximaal 800mm is een stuk meer als de 250 die voorspeld werdsjaool schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
P.S. het circuit ligt in de meest linker baai in het rode gebied.
Stevige Hollandse storm in Suzuka. Vooralsnog niets extreems. Weinig leven op straat, maar de trein rijdt en de bar is open. pic.twitter.com/gaOBwDXyME
— Rik Spekenbrink (@rikspekenbrink) 12 oktober 2019
Als ik deze er bij pak : https://www.windy.com/-Ra...rainAccu,34.302,135.594,7
totale regen in 24h. is hij bijna 1meter

[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 12-10-2019 08:43 ]
Geen enkel probleem, heb net 2 oudere races teruggekeken, om voor morgen een beetje in te komen. Je moet iets....JohanKupers schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:34:
[...]
Zul je net zien dat F1TV dit weekend net weer eens niet lekker werkt.
Kunnen we daar geen apart topic voor openen
Bij hun gaat het vooral stuk bij live uitzendingen. Maar goed, de afgelopen races ging het ook goed, dus we hopen het beste voor morgenochtend (gelukkig nog wel een Ziggo backup voorhandenxippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:48:
[...]
Geen enkel probleem, heb net 2 oudere races teruggekeken, om voor morgen een beetje in te komen. Je moet iets....
⛔ Trackers of betalen ⛔
Elk uur ff reload van de website, je geheugen loopt vol...JohanKupers schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:50:
[...]
Bij hun gaat het vooral stuk bij live uitzendingen. Maar goed, de afgelopen races ging het ook goed, dus we hopen het beste voor morgenochtend (gelukkig nog wel een Ziggo backup voorhanden)
Dat is inderdaad een euvel in Chrome, in Edge blijft die wel normaal doorlopen. Maar tijdens de GP van België wilde de stream niet eens opstarten, bleef op initialiseren staan.xippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:52:
[...]
Elk uur ff reload van de website, je geheugen loopt vol...

Een week later tijdens de GP van Italië werkte het spontaan wel weer op exact hetzelfde systeem.

⛔ Trackers of betalen ⛔
Gevonden, kan die weer open?xippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:50:
[...]
Kunnen we daar geen apart topic voor openen
[F1] GP Japan 2005
"Beautiful Clean Coal"
Dat zou echt geweldig zijn als die weer open mochtxippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:11:
[...]
Gevonden, kan die weer open?![]()
[F1] GP Japan 2005
Ik mag echt hopen dat ze alles afgelasten als de schade in de rest van Japan te groot isleekers schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:13:
Ik hou er ergens toch wel rekening mee dat morgen alles afgelast kan worden vanwege enorme regenval en de verwoesting er overblijft na de typhoon als ik beelden van Japan bekijk van deze morgen .
Sorry dubbel vanaf m’n telefoon en het is nog vroeg
[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 12-10-2019 09:17 ]
Het is een goed idee om het af te lassen alleen al voor de veiligheid van de mensen die op en af willen reizen.
Een mogelijke maandag race?Nutral schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:46:
Het is hier in Tokyo nog niet begonnen maar de treinen lopen waarschijnlijk pas na morgen rond lunchtijd. Dus ik ga het niet redden om erbij te zijn. Belagrijkste wat ze hier zeggen is veel regen en overstromingen en windstoten kunnen vanalpes meesleuren en ook ramen kapot maken.
Het is een goed idee om het af te lassen alleen al voor de veiligheid van de mensen die op en af willen reizen.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/live/
[ Voor 3% gewijzigd door xippie op 12-10-2019 09:51 ]
[Instagram: Most competitive Saturday we’ve had in years 😅🎮⚽️]
PSN: xMaurice93
Lekker makkelijk zo! ps4 in een koffer!Maurice079 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:57:
Ondertussen wordt er in het hotel een potje FIFA gespeeld
Volgens mij verkoopt een of andere (prof) voetballer die dingen !
Is inderdaad iemand die uit de voetbal komt, en zelf graag zijn Playstation mee nam op reis. Dat handeltje is wat uit de hand gelopen zeg maarMEN-O schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:05:
[...]
Volgens mij verkoopt een of andere (prof) voetballer die dingen !
https://www.bnr.nl/nieuws...fs-lionel-messi-als-klant
Zit te kijken, maar Jezus wat een vet geluid. Dat missen we tegenwoordig echt wel.
Ja maar toch... Er zal toch wel ergens een beamer of scherm in dat hotel te vinden zijn? Klein schermpje zo.
Ublock uitzetten werkte bij mij.xippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:52:
[...]
Elk uur ff reload van de website, je geheugen loopt vol...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Die klonken achter de SC nog beter dan de auto's van tegenwoordig op race pacexippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:14:
[...]
Zit te kijken, maar Jezus wat een vet geluid. Dat missen we tegenwoordig echt wel.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Namen van vele oude rotten die toen nog broekies waren en maar liefst twee NL'ers die mee doen.
Pitstops die op hun, op het oog, dooie gemak gaan aangezien er toch getankt moet worden.
Ohja en had ik dat heerlijke geluid al genoemd?
Top!
Als ik dit zie, en terug denk aan vroeger, dan is het nu een diep triest circus geworden.xippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:14:
[...]
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Vroeger was alles beter !Edgenumber schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:49:
[...]
Als ik dit zie, en terug denk aan vroeger, dan is het nu een diep triest circus geworden.
[removed]
K weet wel dat ik 't van de voormalig nr 14 van de wereld het niet ga winnen met FUT.Maurice079 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:57:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar ze konden wel meer en langer druk zetten dus het is wel spannender en dan des te mooier als het uiteindelijk lukt, al dan niet via slipstream maar veel beter dan met DRS.
SAI PER en wie nog meer??Maurice079 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:57:
Of zijn dat de enige F1 rijders samen met VER?
- DaniëlWW2
- Niet online
Norris zit er ook bij iigTrekDr0p schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:38:
[...]
SAI PER en wie nog meer??
Of zijn dat de enige F1 rijders samen met VER?
Hamilton says he's going to go back to Tokyo tonight seeing as he has tomorrow off and then come back to Suzuka on Saturday evening. Odds on 19 starters in the race?! #F1 #JapaneseGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 oktober 2019
Als Hamilton nu werkelijk in Tokiyo zit heeft hij een probleem, want tot Zondag middag 12 uur rijden er geen treinen en is er geen vliegverkeer.
Inhalen was altijd al een probleem. Anders zou er ook geen Trulli train geweest zijn.Hertog_Martin schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:14:
Valt wel op dat ook toen auto's met overspeed er lang over deden om in te halen door vuile lucht.
Maar ze konden wel meer en langer druk zetten dus het is wel spannender en dan des te mooier als het uiteindelijk lukt, al dan niet via slipstream maar veel beter dan met DRS.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
https://streamable.com/ees9k
Gedurende de FP2.
Geen idee of die al voorbij was gekomen.
Ondertussen bij Renault

Alex Albon en George Russell bij Sky gisteren om hun ronde te vergelijken.
https://streamable.com/t8yu8
[ Voor 47% gewijzigd door DoeEensGek op 12-10-2019 13:15 ]
Hij heeft vast geen geld voor een autohuur met chauffeur of helicopterThomasG schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:16:
[Twitter]
Als Hamilton nu werkelijk in Tokiyo zit heeft hij een probleem, want tot Zondag middag 12 uur rijden er geen treinen en is er geen vliegverkeer.
PSN
Dat maakt niet uit. De auto rit is al 5 uur, maar het is langs de kust. Dus dat zal ongetwijfeld langer duren. Zijn plan was om met een helikopter terug te gaan, maar het ziet er naar uit dat dát niet gaat lukken (volgens mensen die in Japan wonen).YakuzA schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:51:
[...]
Hij heeft vast geen geld voor een autohuur met chauffeur of helicopter
Maar het rare is dat nu wel rugby gespeeld wordt, ook in Japan. Geen idee waar de wedstrijd is.ThomasG schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:55:
[...]
Dat maakt niet uit. De auto rit is al 5 uur, maar het is langs de kust. Dus dat zal ongetwijfeld langer duren. Zijn plan was om met een helikopter terug te gaan, maar het ziet er naar uit dat dát niet gaat lukken (volgens mensen die in Japan wonen).
In een gebied waar die typhoon niet langskomt... Zijn wel twee andere wedstrijden geschrapt wegens die typhoon. Zo raar is dat niet, Japan is 'iets' groter dan Nld qua oppervlakxippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:56:
[...]
Maar het rare is dat nu wel rugby gespeeld wordt, ook in Japan. Geen idee waar de wedstrijd is.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Maar 9 keer groter dan Nederland...naitsoezn schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
In een gebied waar die typhoon niet langskomt... Zijn wel twee andere wedstrijden geschrapt wegens die typhoon. Zo raar is dat niet, Japan is 'iets' groter dan Nld qua oppervlak
Ik ben gewoon lui, ik had het kunnen lmfg.naitsoezn schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
In een gebied waar die typhoon niet langskomt... Zijn wel twee andere wedstrijden geschrapt wegens die typhoon. Zo raar is dat niet, Japan is 'iets' groter dan Nld qua oppervlak
Maar wel heel veel reacties op de re-live YouTube van 2005. Was eigenlijk best heel leuk om dat te zien.
Jammer dat het [F1] GP Japan 2005 niet eventjes open ging.
[ Voor 8% gewijzigd door xippie op 12-10-2019 14:42 ]
[Instagram: Got a day off? Do what #KimiRaikkonen would do. ⛈️#F1 #Formula1 #japaneseGP . . . . . . . .@f1 #f1comic #formula1comic #f1art #f1 #maxverstappen #danielricciardo #fernandoalonso #vettel #kimiraikkonen #lewishamilton #valtteribottas #f1memes #motorracing]
[Instagram: It’s a strange one, isn’t it? That said though, hopefully Japan isn’t being affected too much by Typhoon Hagibis. ————————————————————— #ChamF1B #F1 #F1B #F1Banter #F1BanterGod #Formula1 #F12019 #TeamF1B #Formula1Banter #MSB #MotorsportBanter #banter #f1meme #f1racing #f1jokes #FormulaOne #racing #motorsport #racingjokes #F1Humor #racingmemes #racingbanter #WeHeartF1 #racing #jokes #JapaneseGP #TyphoonHagibis #FP3 #qualifying #Suzuka]
[ Voor 44% gewijzigd door basvn op 12-10-2019 15:02 ]
Verwijderd
Ja best wel, alleen gun ik het de backup driver van Mercedes niet.MikeyMan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:12:
Zou wel hilarisch zijn als Hamilton niet op tijd terug is
Denk dat die nieteens mag starten...?Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:17:
[...]
Ja best wel, alleen gun ik het de backup driver van Mercedes niet.
Volgens mij moet je de kwalificatie hebben meegedaan.
Job done! 💯👍❤️ https://t.co/c7CbGIRGFt pic.twitter.com/apJYWMrfXz
— Romain Grosjean (@RGrosjean) 12 oktober 2019
Raad eens wanneer de qualy isMikeyMan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:21:
[...]
Denk dat die nieteens mag starten...?
PSN
4 voorwielen, misschien dat hij dan wel eens een keertje op tijd kan remmen.
Prima voortschrijdend inzicht bij GRO
Ja duh, maar ik heb nog steeds de hoop dat die niet doorgaat. Heb namelijk helemaal geen zin om de wekker te zetten...
Je weet dat die nog moet plaatsvinden... En dat Hamilton die ook kan missen.MikeyMan schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:21:
[...]
Denk dat die nieteens mag starten...?
..en pakt ff pole. En daarna de race.

CringyDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:03:
[Streamable]
https://streamable.com/bg8r7
Jack en Daniel... Meer Jack Daniel's
Zo, het moet wel even kloppend zijn vanzelfsprekendpoor Leno schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:02:
Het nieuws en geruchten bouwen zich op tot een gigantisch drama en mediaspektakel.. en dan komt HAM natuurlijk op t állerlaatste moment in slowmotion heroisch aangerendstept, stoot iemand daarbij zijn telefoon uit handen, springt in de auto...
..en pakt ff pole. En daarna de race.
Testing, one, two ...
https://www.formule1.nl/n...-voor-suzuka-en-omgeving/
Als onderstaand bericht op Suzuka was geweest, was er geen race geweest

Volkomen terecht dat FP3 is afgelast en de Q aankomende nacht wordt gereden.
Ravage en ondergelopen straten in Japan door tyfoon Hagibis https://www.nu.nl/276701/...-door-tyfoon-hagibis.html (via @NUnl)
"You 're gonna explode..." nee Daniel, zo ziet 'ie er altijd uitDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:03:
[Streamable]
https://streamable.com/bg8r7
Jack en Daniel... Meer Jack Daniel's
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Poll: Wie gaat er de kwalificatie kijken, vannacht?
• Ja zeker, wekker ingesteld, koffie erbij!
• Ga een poging doen.
• Nee, kijk morgen ochtend wel.
• F1 interesseert me niks, wat doe ik hier?
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik mis: Ik ben nog/al wakker.DoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
Aangezien het hier toch vrij stil hier is.![]()
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]
(mocht het allemaal nog doorgaan natuurlijk)
Heb ik iets gemist?hardware-lover schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
stoot iemand daarbij zijn telefoon uit handen
Was even rekenen, maar ik heb al vanaf '74 nauwelijks een quali en race gemist. Zelfs vroeger nog de F1 op Zandvoort een paar keer meegemaakt.Sipio schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:32:
Gewoon uit 'traditie' ga ik vanacht zeker kijken, vanaf eind '93 geen kwalificatie of race live gemist dus nu ook niet.
(mocht het allemaal nog doorgaan natuurlijk)
That's a very expensive shot of Lewis Hamilton #F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/xwuygMGkXN
— Mattzel89 (@Mattzel89) 21 september 2019
Woooowxippie schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:41:
[...]
Was even rekenen, maar ik heb al vanaf '74 nauwelijks een quali en race gemist. Zelfs vroeger nog de F1 op Zandvoort een paar keer meegemaakt.
En waar ben je verder nog geweest??
Spa rond 1990, Hungaroring in 1995 of 1996.poor Leno schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:44:
[...]
Woooow![]()
En waar ben je verder nog geweest??
Ohhhhh ja, Zandvoort was met mijn moeder en een schepje om onder het hek door te graven.
[ Voor 22% gewijzigd door xippie op 12-10-2019 17:58 ]
Natuurlijk kijk ik live... Dan maar een nachtje minder slapen... Tussen de kwalificatie en de race zit ook niet zoveel tijd dus ik blijf gewoon op de bank liggen...DoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]
Samsung Flip 7
kwali kijken op tablet tijdens mlbplayoffs (honkbal yankees@astros) hopen dat wedstrijd rond 6.00 is afgelopen zodat ik kan overswitchen naar f1... en liters koffieDoeEensGek schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:15:
• Ga een poging doen.
[Afbeelding]
Was bij 2 races geleden volgens mij. Stepte hij binnen en stootte hij een telefoon uit iemand z'n hand. Later heeft hij een handtekening op die telefoon gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door Ari Gold op 12-10-2019 20:55 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.