Maar saai was in ieder geval niet, toch?sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:49:
[...]
Vanmiddag kun je de race nog een keer kijken. Ik vind deze eentje om snel te vergeten....
PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar saai was in ieder geval niet, toch?sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:49:
[...]
Vanmiddag kun je de race nog een keer kijken. Ik vind deze eentje om snel te vergeten....
Uiteraard:Jolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:50:
De felicitaties van Toto Wolff aan HAM over de boordradio waren ook best koel en zakelijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik niet, ik moet zo gaan werkenKlaasjeNL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:51:
[...]
Achteraf had ik liever uitgeslapen en een samenvatting gekeken met de uitkomst van het onderzoek na de race.
Hamilton is al verteld dat ie na komend seizoen moet pleitheinen voor Max zeker?Jolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:50:
De felicitaties van Toto Wolff aan HAM over de boordradio waren ook best koel en zakelijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Samsung Flip 7
Deutsche punktlichkeit... en Duitsers maken geen grapjesJolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:50:
Ik moet zeggen dat ik HAM tijdens de race over de boardradio ook maar een beetje een zeurkous vind. Heel onzeker... Hij is ontzettend snel maar het lijkt net of hij die nadrukkelijke coaching en bevestiging van het team nodig heeftJolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:50:
"When you grow up your heart dies"
Daarom zien we die nier waarschijnlijk.Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
Als ze de onboard van LEC hebben weet je toch meteen of er opzet was?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Oostenrijker.TakeAway schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
Deutsche punktlichkeit... en Duitsers maken geen grapjes
Hopelijk leest Van Gameren hier mee, ik ook wel namelijkdave1972 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
Ik zou wel eens het verschil van Valse start tussen vettel en RAI willen zien
Zelfs dat niet! A bathing ape!! Nooit van gehoord!U123456 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:
Conclusie: het enige Nederlandse straks op het podium is Heineken
Iets met blauwe kleur in de vlag.TakeAway schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
[...]
Deutsche punktlichkeit... en Duitsers maken geen grapjes
Weet je wie ook Oostenrijker was en Mercedes reed?
Oh ik dacht VWBart-Willem schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:54:
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als hij in de laatste ronde is uitgevallen, dan kan iedereen die meer dan een ronde achter hem ligt hem niet meer inhalen, omdat de race dan afgevlagd is.Vos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:51:
[...]
Hij staat 9e in de uitslag, dat lijkt mij niet correct.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar dat blijkt een Japans kledingmerk te zijn... Niks Nederlands aan.U123456 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:53:
[...]
Zelfs dat niet! A bathing ape!! Nooit van gehoord!
Nee saai was hij zeker niet maar als fan van Max valt het allemaal wel een beetje tegen.Maurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:51:
[...]
Maar saai was in ieder geval niet, toch?![]()
Rai kwam voor zijn vak.dave1972 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
Ik zou wel eens het verschil van Valse start tussen vettel en RAI willen zien
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als het live gedeelte zometeen is afgelopen, zullen de replays vanuit F1TV snel genoeg beschikbaar komen en zullen de filmpjes wel opduikenExocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:52:
Als ze de onboard van LEC hebben weet je toch meteen of er opzet was?
Ook een soort van team leader?Bart-Willem schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:54:
[...]
Moet je eens fan van Ferrari worden. Ik weet zelfs het aantal jaren zonder WK niet meersjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:54:
[...]
Nee saai was hij zeker niet maar als fan van Max valt het allemaal wel een beetje tegen.
Daarom nu snel vergeten en door naar de andere kant van de wereld.
I know, maar dat was hier toch niet het geval? Hulkenberg bijv. reed in zelfde ronde?JvS schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:54:
[...]
Als hij in de laatste ronde is uitgevallen, dan kan iedereen die meer dan een ronde achter hem ligt hem niet meer inhalen, omdat de race dan afgevlagd is.
DUs als je 5 rondes voor het eind uitvalt, en iemand finisht met 6 ronden achterstand, dan heb je alsnog van die persoon gewonnen en sta je geklassseerd.
Het grappige is dat de functie van Wolff in het Duits "Geschäftsführer" zal heten.
Die krijgt niks hoor, hooguit een waarschuwingDoeEensGek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:56:
Gaan we nou over een uur of 5/6 te horen dat Leclerc straf krijgt.
Lol noobpoor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
OK dammit #$%&#.. doe ik de tv aan om de race terug te kijken, gaat ie automatisch aan op Ziggo kanaal (laatst gekeken).. bij het champagne spuiten.
Nou, dikke spoiler dus![]()
5s even nog, nu kunnen ze mooi de maximale straf bepalen zonder dat hij er last van heeft.DoeEensGek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:56:
Gaan we nou over een uur of 5/6 te horen dat Leclerc straf krijgt.
Ik las "bating"...
Echt hè!?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:55:
Wat een vrolijkheid. Mercedes WCC en zowel Toto als Hamilton kijken meer zuur dan blij...
Had je gewoon op tijd je nest uit moeten komen! Lui varkenpoor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
OK dammit #$%&#.. doe ik de tv aan om de race terug te kijken, gaat ie automatisch aan op Ziggo kanaal (laatst gekeken).. bij het champagne spuiten.
Wees blijpoor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
minder Fer fans das altijd goedTommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
27 okt zit ik in Dubai (wat erg) dus moet helaas Mexico missen
Jij had verwacht dat ze met Fanta zouden spuiten?poor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
Ga speciaal voor jou proberen wel te posten hier
Zeker geen straf daar te zijn, maar een maandje later was leuker geweest om de race in Abu Dhabi even mee te pakken.TommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
27 okt zit ik in Dubai (wat erg) dus moet helaas Mexico missen
Vorig jaar al gedaanBernardV schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:59:
[...]
Zeker geen straf daar te zijn, maar een maandje later was leuker geweest om de race in Abu Dhabi even mee te pakken.
Waarschijnlijk hebben ze net van hogerhand te horen gekregen dat Mercedes per 2021 gaat stoppen met F1Dentist schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:55:
ligt het aan mij of is er een beetje een rare sfeer bij de podium-ceremonie? Zelfs het team viert niet echt een overwinning.
poor Lenopoor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:57:
Na zo'n flinke storm is dat ook niet echt gepast, mede ook omdat alle coureurs behalve Bottas een beetje zuur waren en Bottas is een Fin, die zijn sowieso onderkoeld. al valt Bottas wel meeDentist schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:55:
ligt het aan mij of is er een beetje een rare sfeer bij de podium-ceremonie? Zelfs het team viert niet echt een overwinning.
Heb nog een hele dag Bokbierdag voor de boeg, dus moest wel even beetje slaap hebbenTakeAway schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:58:
[...]
Had je gewoon op tijd je nest uit moeten komen! Lui varken![]()
![]()
Eerste 20 rondes had je toch niet willen missen toch ?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:00:
Maar hier heb ik dus iets meer dan vier voor voor geslapen.![]()
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Zoiets als 5 seconden?autje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:04:
Met die onboard van LEC erbij vind ik dit een fout die een jonge(re) VER ook nog wel eens gemaakt heeft. Niet je plek weg willen geven terwijl het eigenlijk niet anders kan.
Straf waardig, maar niet een hele zware.
En wat weten we nu?MC_Sparkles schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:03:
Eindelijk de onboard van leclerc nu bij ziggo
Gewoon dik ondersteur. Niks meer, niks minder.
Had hij excuses tegen Jack, de aanvoerder van de Verstappen fanclub, moeten maken? Ok, als je het zo stelt misschien welVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:06:
Niet eens een excuses van Leclerc bij Ziggo. Wat een smerig ventje.
Nu ben ik geen racer maar hij kon wel wat strakker insturen. Naar mijn idee had ie z'n stuur ook wel zo staan dat hij hem nog wat naar buiten liet lopen. Stuur kon iig meer naar rechts..
Dat denk ik dus ook. Krijgen we dan Wolff Racing?JeroenTheStig schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:00:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze net van hogerhand te horen gekregen dat Mercedes per 2021 gaat stoppen met F1
Verder naar rechts sturen heeft geen nut, minder gas was de oplossing imo.Melantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:09:
[...]
Nu ben ik geen racer maar hij kon wel wat strakker insturen. Naar mijn idee had ie z'n stuur ook wel zo staan dat hij hem nog wat naar buiten liet lopen. Stuur kon iig meer naar rechts..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jack zei letterlijk aan het begin: I have to have a word with you, on behalf of the Dutch army. Dus ja dat wist hij wel.RobertMe schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:09:
[...]
Had hij excuses tegen Jack, de aanvoerder van de Verstappen fanclub, moeten maken? Ok, als je het zo stelt misschien wel. Die coureurs werken gewoon hun standaard verhaaltje af voor een aantal microfoons waarbij ze niet eens weten wie de microfoon vast heeft. Weet hij veel dat Jack voorzitter van the Dutch army is en daarom een excuses verdient.
Ehh... Dat is het hele ding met onderstuur...Melantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:09:
[...]
Ik heb verdorie toch geen nacht doorgehaald om Max er door ene Charles er in de eerste ronde door onkunde afgetikt te zien worden?RobertMe schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:09:
[...]
Had hij excuses tegen Jack, de aanvoerder van de Verstappen fanclub, moeten maken? Ok, als je het zo stelt misschien wel. Die coureurs werken gewoon hun standaard verhaaltje af voor een aantal microfoons waarbij ze niet eens weten wie de microfoon vast heeft. Weet hij veel dat Jack voorzitter van the Dutch army is en daarom een excuses verdient.
Leedvermaak haha.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:11:
Je zult @TommyGun zijn en Ziggo nabeschouwing kijken. Dan heb je je abbo al half opgezegd
Je had idd al vroeg gelijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:29:
En gefeliciteerd Mercedes met jullie zesde WCC.
Oke duidelijk, thanks.MikeyMan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:11:
[...]
Ehh... Dat is het hele ding met onderstuur...
Je kunt wel extra insturen, maar zonder grip gaat ie rechtdoor. Minder insturen om grip terug te krijgen is logisch.
Ik heb het met je te doen hoorTommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:12:
[...]
Leedvermaak haha.
Maar Vet zat dus binnen de marge qua valse start. Kimi rolde meer
Dit inderdaad, hij had zijn plekje moeten laten gaan. Maar is wellicht de ontbrekende ervaring. Wel erg jammer. Max had wellicht mooie dingen kunnen laten zien vandaag.Vos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:10:
[...]
Verder naar rechts sturen heeft geen nut, minder gas was de oplossing imo.
Ik vind 'm vrij eerlijk, weinig mis met dat interview, behalve die semi-grappige opmerking van de interviewer aan het begin.DoeEensGek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:08:
[Streamable]
https://streamable.com/2ldfh
Leclerc interview
is wel al geweest bij ziggo dus ergens zweeft ie rondBasvanS schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:14:
Onboard LEC, anyone?
Aangezien het na de race is, zullen ze geen tijdstraf meer geven.autje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:04:
Met die onboard van LEC erbij vind ik dit een fout die een jonge(re) VER ook nog wel eens gemaakt heeft. Niet je plek weg willen geven terwijl het eigenlijk niet anders kan.
Straf waardig, maar niet een hele zware.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Marges van de sensor trigger.BasvanS schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
En even wat anders, een Valse start binnen de marges, is dat iets nieuws @TommyGun
Saturnus schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:17:
Rukkkk rukkkk....ik ging toch maar voor het verlate kijken van Q en race, ...en dan per ongeluk teletekst openen.
Het kan nog zeker gevolgen hebben, want LEC moet niet alleen bij de stewards komen voor zijn aanvaring met VER, maar ook voor het (blijven) rondrijden in een auto in onveilige conditie.Yonix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[Afbeelding]
Hoe kan dit geen gevolg(en) hebben gehad? Onbegrijpelijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Time penalty na de race kan ook. Laatste die ik mij herinner was Mexico met het Verstappen, Vettel, Ricciardo trio. Verstappen straf tijdens/na de race en van podium gehaald. Vettel had nog een Investigation voor moving under breaking, en heeft wel op het podium gestaan door de straf van Verstappen maar naderhand alsnog de beker kunnen ruilen met Ricciardo.YakuzA schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
Aangezien het na de race is, zullen ze geen tijdstraf meer geven.
Zal wel reprimande + strafpunten op licentie worden.
Of als ze het echt erg vonden paar gridplekken voor volgende race, maar als ze het echt zo erg vonden dan hadden ze tijdens de race al wel een beslissing genomen.
Sorry hoor, dikke onzin. Bewegen is bewegenBasvanS schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:16:
En even wat anders, een Valse start binnen de marges, is dat iets nieuws @TommyGun
Ik verzin het niet, zo werd het gebracht bij Ziggopoor Leno schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:18:
[...]
Sorry hoor, dikke onzin. Bewegen is bewegen
Anders kun je net zo goed een mini startmotortje inbouwen die je héél zachtjes laat rollen binnen t witte vak..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq