⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
"When you grow up your heart dies"
WhySoSerious schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:34:
Spark 4. Ferrari schakelt de 4e cilinder in?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Even snel van mobile:Dentist schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:19:
[...]
is het belangrijke aspect hier niet het woord 'en'? (weet niet hoe letterlijk je het reglement vertaald hebt)

Ah ik zie dat de stewards niet te pas komen
Naja altijd voor beslissing wel natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Keida op 13-10-2019 08:36 ]
YUPsjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:34:
I need full power > HAM

PSN: xMaurice93
VET > P2
HAM > P3
HAM gaat het niet meer redden....
Lewis 3x soft en 1x medium zag ikMaurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:35:
Die infographs van die banden slaan werkelijk helemaal nergens op
https://streamable.com/czdpu
Lewis boardradio, I need more power.
Soort van slapstick. Hamilton nu met 10% bandenMaurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:35:
Die infographs van die banden slaan werkelijk helemaal nergens op
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 5% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-10-2019 08:36 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dus als de sensor het niet ziet, dan is het geen straf?Keida schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:35:
[...]
Even snel van mobile:
[Afbeelding]
Ah ik zie dat de stewards niet te pas komen
Naja altijd voor beslissing wel natuurlijk
Is dat lekker?
Bij het grote publiek niet hoor. Hier (Tweakers) zitten nog wel wat mensen met logisch verstand, maar ga vooral niet op Facebook of Instagram de reacties lezen na een fout van Verstappen..Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:31:
[...]
Wat een onzin. Fouten van Max worden hier gewoon benoemd hoor
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Natuurlijk haalt hij WK punten. Tussen plek 6 en 10 zit veel tijd.Geronimous schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:34:
meh als LEC hier WK punten haalt ben ik pissed. moet gewoon +5 bestraft worden...
Alleen maar meer reden om van die platformen ver weg te blijven!Fanta schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:37:
[...]
Bij het grote publiek niet hoor. Hier (Tweakers) zitten nog wel wat mensen met logisch verstand, maar ga vooral niet op Facebook of Instagram de reacties lezen na een fout van Verstappen..
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
BOT gewonnen, die had ik echt niet voorspelt
Jammer van het incident van LEC en Max. Verder was er niet heel veel spanning deze race.
Leek wel een incident uit.... ronde 1.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:38:
PER dus teveel risico genomen bij het buitenom inhalen...
Ben er maar blij mee. Zul je zien dat GAS wel een duw gaat krijgen voor eenzelfde actie.TommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:38:
P6 Lec met ruime marge op p7, not bad
Mijn boefje is liev!
Eh nee, dit is Gasly die een fout maaktsjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:38:
PER dus teveel risico genomen bij het buitenom inhalen...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja realiseerde me dat ook alVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:38:
[...]
Natuurlijk haalt hij WK punten. Tussen plek 6 en 10 zit veel tijd.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

https://streamable.com/i72h0
Crash Perez
[Streamable: https://streamable.com/6449k]
https://streamable.com/6449k
bottas wint Japan.
Alleen liet VER toen wel ruimte en LEC gleed weg...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dan wil ik graag een nieuw interview met verstappen zien
Je vergeet huilebalkP.O. Box schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:31:
dus leclerc heeft max eruit gebeukt, hamilton zijn spiegel gesloopt met die losvallende onderdelen én de race van norris verneukt door diezelfde onderdelen.... die zal wel geen straf krijgen...
+8 op Sainz, - 61 op Bottas. Wil je niet blij mee zijn als RBR zijnde?Jolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:41:
ALB goed gereden.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 13-10-2019 08:43 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ItaliëU123456 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:43:
Kreeg VET nu een kus op zijn hand van een Ferrari monteur alsof hij de paus is?!....

Als je een half seizoen in een Torro rosso rijdt....Vos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:42:
[...]
+8 op Sainz, - 61 op Bottas. Wil je niet blij mee zijn als RBR zijnde?
Iets met Verstappensjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:43:
Wat vroeg VET nu aan LEC?
Is Albon niet een keer extra gestopt?Vos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:42:
[...]
+8 op Sainz, - 61 op Bottas. Wil je niet blij mee zijn als RBR zijnde?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat hoorde ik ook nog wel maar het klonk alsof hij zei "did Verstappen crash into you".
Officeel is het een onderzoek naar LEC/MAX, dus de ander blamen en hopen dat er uiteindelijk niemand straf krijgt is geen slechte strategie.Lekker Ventje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:43:
Leclerc staat aan Vettel uit te leggen dat Max hem een beuk gaf
Denk ik ookWognummer schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:44:
En toch denk ik dat HAM hem uit had kunnen rijden op die gele band en P1 had kunnen pakken, maar ik gun het BOT net iets meer
BOT had ook nog wat tegoed natuurlijk en voor HAM maakt het niet zo heel veel uit om een keer 3e te worden.Wognummer schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:44:
En toch denk ik dat HAM hem uit had kunnen rijden op die gele band en P1 had kunnen pakken, maar ik gun het BOT net iets meer
SIX-IN-A-ROW! 🏆🏆🏆🏆🏆🏆
— Formula 1 (@F1) 13 oktober 2019
Congratulations @MercedesAMGF1 - champions again!!! #JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/YiEsk14wtF

[ Voor 37% gewijzigd door DoeEensGek op 13-10-2019 08:46 ]
Omdat het teamgenoten zijn?Frank1973 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:46:
De vraag is waarom zou VET dit vragen aan LEC gelijk na de race?
Hoe kun je in deze situatie Max uberhaupt iets verwijten? Wat voor schuld valt er Max te geven?Sempy schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
Officeel is het een onderzoek naar LEC/MAX, dus de ander blamen en hopen dat er uiteindelijk niemand straf krijgt is geen slechte strategie.
Omdat team matesFrank1973 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:46:
De beelden tonen in dit geval duidelijk dat VER ruimte liet voor LEC. Dus is het aan LEC om uit te leggen waarom hij in de sidepod van VER terecht kwam.Sempy schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
Officeel is het een onderzoek naar LEC/MAX, dus de ander blamen en hopen dat er uiteindelijk niemand straf krijgt is geen slechte strategie.
Omdat hij weet hoe het spel gespeeld wordt..Frank1973 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:46:
Ik kan me nog Baku herinneren waarin hij maar bleef vragen "when did I do dangerous driving?"
U123456 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:
Conclusie: het enige Nederlandse straks op het podium is Heineken

klopt en nu alsnog WCC en meteen wat freebees terug gegevensjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
BOT had ook nog wat tegoed natuurlijk en voor HAM maakt het niet zo heel veel uit om een keer 3e te worden.
Tuurlijk niet. VET zet ook graag zaken op scherp. En terecht met die LEC.
Mijn boefje is liev!

Hij had er de P in, zou Olav zeggen.TommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:46:
Lewis lekker cynisch
Omdat hij ook gewoon nieuwsgierig is wat er gebeurd is?Frank1973 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:46:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Toch ben ik nog niet heel erg wakker ondanks dat ik aan mijn vijfde bak koffie zit.Maurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:
Positieve noot: Het is dadelijk 9 uur en we hebben nog een gehele zondag voor de boeg
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Klopt wel meer niet vandaag...Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:48:
Perez stond niet als DNF net, is ie over de lijn gelopen ofzo?
Mijn boefje is liev!
Vanmiddag kun je de race nog een keer kijken. Ik vind deze eentje om snel te vergeten....Maurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:
Positieve noot: Het is dadelijk 9 uur en we hebben nog een gehele zondag voor de boeg
Als je binnen een bepaalde marge van de finish (in rondes) hebt gereden, dan wordt je niet als DNF geklassificeerd.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:48:
ForceIndiA conspiracy 1!!1!1!1Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:48:
Ohnee racing point...
Hij heeft 90% van de race afgelegd, dan wordt je in de F1 geklassificeerdQu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:48:
Idd ja, zometeen de bossen in met de hond.Maurice079 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:47:
Als je meer dan 90% van de race hebt uitgereden is het geen DNF dacht ik.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:48:
Die marge mogen ze van mij ook bij de start gebruikenSir_Lion schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:49:
[...]
Als je binnen een bepaalde marge van de finish (in rondes) hebt gereden, dan wordt je niet als DNF geklassificeerd.
Hij staat 9e in de uitslag, dat lijkt mij niet correct.JeroenTheStig schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:50:
[...]
Hij heeft 90% van de race afgelegd, dan wordt je in de F1 geklassificeerd
Achteraf had ik liever uitgeslapen en een samenvatting gekeken met de uitkomst van het onderzoek na de race.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:49:
[...]
Vanmiddag kun je de race nog een keer kijken. Ik vind deze eentje om snel te vergeten....
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.