[F1 2019] Race 16 GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste
Acties:
  • 66.174 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:10
Simpele afspraak dat na de qualy dat de volgorde niet meer wordt aangepast in de race vanwege het voordeel van het lange rechte stuk. Het was dus hooguit Vettel die zich niet aan de afspraak hield..

Extra zuur dat de winst vervolgens is verloren vanwege een DNF van Vettel maar helaas, soms zit het tegen.

Zo, kom nu maar op met de ziedende haat richting Ferrari! Ik kan het hebben.. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volwassen interview van LEC.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Jammer voor de Ferrari fans maar voor de race vond ik het gewoon leuk. Het had weer heel saai kunnen worden maar ik vond hem weer vermakelijk.

Jammer dat Red Bull de aansluiting een beetje kwijt is. Ik hoop dat ze in Japan er wel weer bij zitten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:02
MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:56:
Gatverdamme Leclerc... Schijnheilig klereventje...

Shame that we are not here with two cars. :r "The second car"
FTFY, want hij zei het alsof hij de #1 car is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32

Bestla

M/M -> V/F

Als er 1 is die Driver of the day verdiende was het Albon. Ik heb mij echt vermaakt met die acties van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, vooruit... I stand corrected... Als het was afgesproken dat Vettel met een tow Als eerste de eerste bocht in mocht, heeft Leclerc een punt...

Kan ik mijn dotd nog wijzigen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:00
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:57:
Simpele afspraak dat na de qualy dat de volgorde niet meer wordt aangepast in de race vanwege het voordeel van het lange rechte stuk. Het was dus hooguit Vettel die zich niet aan de afspraak hield..

Extra zuur dat de winst vervolgens is verloren vanwege een DNF van Vettel maar helaas, soms zit het tegen.

Zo, kom nu maar op met de ziedende haat richting Ferrari! Ik kan het hebben.. :>
Dan moet je even terug lezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Waar is de baas? Die had er even geen zin in vandaag?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Vettel is woest zie hem niet lang meer bij Ferrari

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Hoezo 'afspraak'? Als je sneller bent dan de ander, dan is dat toch gewoon zo. Had de ander maar beter moeten starten/rijden, jammer dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:23
MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:53:
[...]

Zeker wel, was op finish al 24s.

Daarnaast, albon had ook wat in kunnen houden natuurlijk.

Maargoed, pitstop is altijd risico, en die wagen liep gewoon niet vandaag. Dus moet je maar zien of het lukt.
Pardon, Albon inhouden

We lopen allemaal te zeiken op Ferrari en Mercedes met teamorders, maar bij Verstappen mag het natuurlijk wel weer, zolang het maar in zijn voordeel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Bestla schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:57:
Als er 1 is die Driver of the day verdiende was het Albon. Ik heb mij echt vermaakt met die acties van hem.
Had hij ook maar die dikke vinger voor het steigerende paard en hart onder de riem voor Vettel was even heeld hard nodig. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 29-09-2019 14:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 15:22

JB

Cédric roelt!

Het 2e gezicht van Leclerc :r
Naamsverbastering

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2019 15:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:58:
Nou, vooruit... I stand corrected... Als het was afgesproken dat Vettel met een tow Als eerste de eerste bocht in mocht, heeft Leclerc een punt...

Als vervolgens Vettel aanzienlijk sneller is, dan hoort er een 'let them drive'.

Een tow op rechte stuk doet elke P1 tov P2 t/m P4, onzin daar een tactiek van te hebben.

Maar zei hij nu 'the second car', of 'the other car'? Eerste geval, zielig jochie.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 14:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
21% DOTD VETTEL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mugwump schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:56:
Ik vind het overigens wel prachtig die onderlinge strijd bij Ferrari. Het kampioenschap is toch al voor Hamilton.
Heb er weinig verstand van afgaande op de radio's, maar het lijkt me eerder op een chaos. Eerst moet je iemand voorlaten, daarna weer niet en vervolgens sta je 3de op het podium met één auto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Maar als Leclerc Vettel niet eens dichterbij naderde dan wat we nu gezien hebben waarom zou Vettel hem dan met veel seconden verlies voor hemzelf voorbij laten? Laat maar zien dat je er voorbij wil. Helemaal prima gedaan van Vettel en dom gezeur binnen het Ferrari team.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:58:

Nee, want schijt hebben aan absurde teamorders hebben is goud waard. :P Los daarvan is het ook een kwats-teamorder: als Leclerc zo nodig moest winnen en een tow moest hebben had 'ie zich maar als tweede moeten kwalificeren. Wisselen "want voordeel van slipstream" tijdens de race slaat nergens op.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 21:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48
Voorspellingen weer door het putje...
Benieuwd hoeveel punten er overgebleven zijn voor de GP poule...

Wel weer een heerlijke race gezien en Red Bull ook blij met de maximale punten.

Benieuwd of de Honda sterk genoeg is voor over twee weken...
07:10 nieuwe ronden, nieuwe kansen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FabianGTI schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:58:
[...]

Pardon, Albon inhouden

We lopen allemaal te zeiken op Ferrari en Mercedes met teamorders, maar bij Verstappen mag het natuurlijk wel weer, zolang het maar in zijn voordeel is
Onterecht iemand voordeel gunnen is wat anders dan een actie die je bewust moet uitvoeren om een extra punt te halen. Heeft niks met max te maken of niet...

Dat gezegd hebbende, het gat was net aan groot genoeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:59:
[...]

Als vervolgens Vettel aanzienlijk sneller is, dan hoort er een 'let them drive'.

Een tow op rechte stuk doet elke P1 tov P2 t/m P4, onzin daar een tactiek van te hebben.

Maar zei hij nu 'the second car', of 'the other car'? Eerste geval, zielig jochie.
Een tow bij de start is natuurlijk sowieso een belachelijk iets om af te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Hé, lang niet gehoord..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wordt nog wat in Mexico dan ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 17:52

ricardo246

Life's what you make it!

Heerlijk hè 8)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 22:19

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Die LEC is not happy at all :D

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:00:
[...]

Een tow bij de start is natuurlijk sowieso een belachelijk iets om af te spreken.
Niet echt. Aangezien je weet dat je als eerste startend een fors nadeel hebt. In die zin snap ik de team strategie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 21:02

Franko P.

Hit it.

Verstappen heeft 'm strategisch geparkeerd daar onder het podium

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:00:
[...]

precies.. Dat is Lec die de bui al voelt hangen en een afspraak wilt maken. "Gave him the tow" is onzin want iemand pakt gewoon je tow daar kan je weinig tegen doen. Het enige wat Lec evt heeft gedaan is plek 1 aan Vettel gunnen vs Hamilton.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Jammer dat HAM de winst niet aan BOT gaf. Had nog wat goed te maken na vorig jaar maar blijkbaar werkt het zo niet.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:01:
[...]

Niet echt. Aangezien je weet dat je als eerste startend een fors nadeel hebt. In die zin snap ik de team strategie wel.
Dan moet je niet voor P1 gaan.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Terechte DotD voor Vettel, na dat eeuwige gehuil van Leclerc. Wat een zuur mannetje is dat.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Maar hoe wisten ze van te voren al dat VET voor LEC zou komen? Die had echt een wereldstart ervoor nodig. Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Mooie bokaal! geen saaie Heineken versie.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:01:
[...]

blijft raar. Als Vettel had gezegd tijdens die bespreking: neuh, doe ik niet. Hoe had Leclerc hem dan onttowt? of had hij dan de tow aan Lewis gegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 17:52

ricardo246

Life's what you make it!

Hoor ik wat boeh roepen bij LEC?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
Gé Brander schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:59:
[...]

Maar als Leclerc Vettel niet eens dichterbij naderde dan wat we nu gezien hebben waarom zou Vettel hem dan met veel seconden verlies voor hemzelf voorbij laten? Laat maar zien dat je er voorbij wil. Helemaal prima gedaan van Vettel en dom gezeur binnen het Ferrari team.
Ze hebben specifiek voor dit circuit deze afspraak gemaakt na de qualy, daar kun je het niet mee eens zijn maar het is wat het is.

Dat Vettel vervolgens geen zin heeft om aan de kant te gaan en Leclerc zich afvraagt wat er met de afspraak gebeurt is lijkt me niet meer dan logisch. Ze strijden om de kroon binnen Ferrari, die gaan ze elkaar echt niet kado geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

-

[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 29-09-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MrSleeves schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:02:
[...]

Dan moet je niet voor P1 gaan.
Ja want jezelf op P2 kwalificeren is zo makkelijk. 8)7

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Dat ben ik, vanuit Nederland...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:03:
[...]

Ze hebben specifiek voor dit circuit deze afspraak gemaakt na de qualy, daar kun je het niet mee eens zijn maar het is wat het is.

Dat Vettel vervolgens geen zin heeft om aan de kant te gaan en Leclerc zich afvraagt wat er met de afspraak gebeurt is lijkt me niet meer dan logisch. Ze strijden om de kroon binnen Ferrari, die gaan ze elkaar echt niet kado geven!
Zou dit dan nog een pay back geweest zijn vanwege Monza?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tarabass schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:03:
Maar hoe wisten ze van te voren al dat VET voor LEC zou komen? Die had echt een wereldstart ervoor nodig. Of mis ik nu iets?
Ze wisten het waarschijnlijk helemaal niet. Het zal wel doorgesproken zijn, mocht het gebeuren, maar er was bijvoorbeeld ook afgesproken dat Vettel een tow zou krijgen in Monza...

Die twee gaan elkaar niks meer geven en dat vermoede ik al na Monza. Dit gaan we nog veel vaker zien tussen die twee.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat LEC er voor zou zorgen dat ik veel meer respect voor Hamilton krijg, niet gedacht. Wat een goede winnaar / verliezer is dat achteraf bezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ze gingen uit van IFTTT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:23
Ugch, en die Coronel trekt ook zijn waffel weer eens open

Wat zal hij zuur zijn dat zijn big boy niet op het podium staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 16:04
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:03:
[...]

Afspraak of niet, als je in 2 rondjes 1,3 seconden voor ligt ga je toch niet op de rem staan?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Coronel begrijpt de DotD ook niet... Hebben ze nu echt niet in de gaten dat het een populariteitspoll is? Het is een manier van de kijker om hun onvrede of juist tevredenheid te uiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eerste rechte stuk is nogal lang, dus uit de wind rijden levert je extreem veel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:04:
[...]

Zou dit dan nog een pay back geweest zijn vanwege Monza?
Misschien, Vettel heeft denk ik gewoon gedacht laat hem eerst maar in mn versnellingsbak zitten dan lift ik voor 0,1s. Zo niet zien we later wel of hij er voorbijkomt en dat heeft het team imo keurig bij de pitstop geregeld.

Dat vervolgens de hele race in duigen ligt vanwege een DNF van Vettel is mega zuur maar heeft er verder niets mee te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Max heeft nou toch ook zijn beste resultaat in Sochi gehaald?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:07:
[...]

Misschien, Vettel heeft denk ik gewoon gedacht laat hem eerst maar in mn versnellingsbak zitten dan lift ik voor 0,1s. Zo niet zien we later wel of hij er voorbijkomt en dat heeft het team imo keurig bij de pitstop geregeld.

Dat vervolgens de hele race in duigen ligt vanwege een DNF van Vettel is mega zuur maar heeft er verder niets mee te maken.
Keurig bij de pitstop :z O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik hoop dat ze ook Albon zijn inhaal acties even achter elkaar zetten. Vanuit de pit naar P5!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iIv2bQM.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:52
Sir_Lion schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:08:
Max heeft nou toch ook zijn beste resultaat in Sochi gehaald?
Correct, nooit hoger dan plek 5 geëindigd tot vandaag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Al staat er in Japan permanent een tyfoon in de pitstraat te draaien geloof ik geen zak meer van wat welke weerprofeet dan ook beweert over regenbuien.
En die klimaatwichelroedelopers zijn m.i. nog onbetrouwbaarder :p

Ondanks droog asfalt toch weer een geweldige race gezien :D

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 29-09-2019 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

https://streamable.com/xuoe8

Feestje op het podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

PalingDrone schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:10:
Al staat er in Japan permanent een tyfoon in de pitstraat te draaien geloof ik geen zak meer van wat welke weerprofeet dan ook beweert over regenbuien.
En die klimaatwichelroedelopers zijn m.i. nog onbetrouwbaarder :p

Ondanks droog asfalt toch weer een geweldige race gezien :D
Het weerbericht zat er een paar duizend kilometer naast. Het is hier buiten zeiknat. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Bring back the **** V12's

Inderdaad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:17
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:07:
[...]

Was het niet zo vat VET op een gegeven moment naar binnen wilde voor nieuwe banden, maar hij buiten gehouden werd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 22:37

TheBorg

Resistance is futile.

sig69 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:06:
[...]

Afspraak of niet, als je in 2 rondjes 1,3 seconden voor ligt ga je toch niet op de rem staan?
Dat vind ik dus ook. Je kan wel een afspraak maken maar als Vettel er als een raket vandoor gaan dan moet het plan gewoon de prullenbak in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ligt het aan mij of staat Leclerc zijn feest vaak alleen te vieren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:13
sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:06:
Coronel begrijpt de DotD ook niet... Hebben ze nu echt niet in de gaten dat het een populariteitspoll is? Het is een manier van de kijker om hun onvrede of juist tevredenheid te uiten.
Door race ervaring in de Clio of Saxo cup roepen ze zo nu en dan dingen die hout snijden over auto's, maar bij zaken waar echt een klein beetje intellect nodig is vallen ze door de mand.

Anyway, zo snel kan het dus gaan: tweakers die een (uiteindelijk saaie) 1-2 van de zilveren jongens met open armen ontvangt.

Zit er bij Ferrari niemand die het gewicht heeft om te zeggen: hè claire, uitingen die op het viva forum horen niet meer over de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
BasvanS schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:12:
[...]

Was het niet zo vat VET op een gegeven moment naar binnen wilde voor nieuwe banden, maar hij buiten gehouden werd?
Klopt, maar niet (te) lang. Vettel is binnen 2 rondjes gestopt na zijn call dat de banden eraan gingen en die tijd reed Hamilton het gat met 0,8s dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:12:
[...]

Ligt het aan mij of staat Leclerc zijn feest vaak alleen te vieren?

:+

Het ligt zeker niet aan jouw. Viel me ook al op.

[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 29-09-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Max had toch weer geen top start. De Renaults voor hem waren beter weg.

@Franco10 met alle respect, maar Tom Coronel kon toch echt wel een bekkie sturen vroeger.

[ Voor 40% gewijzigd door MikeyMan op 29-09-2019 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 16:38
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:14:
[...]

Klopt, maar niet (te) lang. Vettel is binnen 2 rondjes gestopt na zijn call dat de banden eraan gingen en die tijd reed Hamilton het gat met 0,8s dicht.
Het is dan maar wat je niet te lang vind ... hij verloor meer dan 1 seconden per lap.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
powah33 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:17:
[...]

Het is dan maar wat je niet te lang vind ... hij verloor meer dan 1 seconden per lap.
Kijk de data maar terug, 0,8s in 2 rondjes. Trouwens, who cares? Hamilton was normaal gesproken ruimschoots achter Vettel terecht gekomen na zijn stop.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ari Gold
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFohcOxW4AE0mlf?format=jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• powah33
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:19:
[...]

Kijk de data maar terug, 0,8s in 2 rondjes. Trouwens, who cares? Hamilton was normaal gesproken ruimschoots achter Vettel terecht gekomen na zijn stop.
Vet zou 3+ seconden voor Leclerc naar buiten zijn gekomen, als hij dirrect naar binnen was gegaan. Who cares??? prima Ferrari strategie. Good Job bois

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

OOOooh hahaha dat interview met Vettel, dit was 100% bewussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Goed. De heren in de nabeschouwing hebben niet door dat de SC door Russel kwam. |:(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
powah33 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:21:
[...]

Vet zou 3+ seconden voor Leclerc naar buiten zijn gekomen, als hij dirrect naar binnen was gegaan. Who cares??? prima Ferrari strategie. Good Job bois
Zucht, het hele idee was toch juist om Vettel achter Leclerc te krijgen. Dat is was er is afgesproken na de kwalificatie en dat had waarschijnlijk gewoon een 1-2 opgeleverd als Vettel niet was uitgevallen.

Er was niets mis met de strategie vandaag maar volgens mij wil je het liever niet snappen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:24:
[...]

Zucht, het hele idee was toch juist om Vettel achter Leclerc te krijgen. Dat is was er is afgesproken na de kwalificatie en dat had waarschijnlijk gewoon een 1-2 opgeleverd als Vettel niet was uitgevallen.

Er was niets mis met de strategie vandaag maar volgens mij wil je het liever niet snappen..
Het is geen race tussen Vet en Leclerc ... Ferrari hoort te racen tegen de rest
... je probeert je eerste man zo snel mogelijk te laten zijn ... who cares wat er is afgesproken voor of na de kwalie .... Vettel was veel sneller als Leclerc en daar had het team aan moeten toegeven en aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasvanS
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:14:
[...]

Het was discutabel te noemen natuurlijk. En als LEC niet na 2 ronden was gaan vragen dan was het niet eens opgevallen. Het is gewoon een opeenstapeling van kleinen dingen die er eigenlijk niet toe doen.

*Vragen om de eerste plek na 1 ronde terwijl je niet sneller bent
*Het negeren van de order van VET
*Het niet meteen naar binnen halen van VET (1 ronde wachten)
*De Pitstop van 3 seconden.

Ze doen het gewoon niet zo handig bij FER..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Maurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:23:
Goed. De heren in de nabeschouwing hebben niet door dat de SC door Russel kwam. |:(
De VSC kwam door Vettel en was het moment dat iedereen naar binnen ging ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
Vettel interview met Jack

https://streamable.com/71ogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

De start van Max zag er naar mijn mening prima uit. Er is nog wel iets verbetering mogelijk maar je ziet hem vrij snel grip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
powah33 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:26:
[...]

Het is geen race tussen Vet en Leclerc ... Ferrari hoort te racen tegen de rest
... je probeert je eerste man zo snel mogelijk te laten zijn ... who cares wat er is afgesproken voor of na de kwalie .... Vettel was veel sneller als Leclerc en daar had het team aan moeten toegeven en aanpassen.
Agree to disagree d:)b

Afspraak is afspraak (mits je daarmee het beoogde resultaat nog steeds kunt halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Iemand adres van de Vetel fanclub? ik wil lid worden
Ik ben al lid van de Pinocchio fanclub dus dat komt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
naitsoezn schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:27:
[...]

De VSC kwam door Vettel en was het moment dat iedereen naar binnen ging ;)
Als die VSC nou gewoon 30 seconden eerder gestopt was, hadden ze max mss nog een rondje buiten gehouden.. en dan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:28:
De start van Max zag er naar mijn mening prima uit. Er is nog wel iets verbetering mogelijk maar je ziet hem vrij snel grip hebben.
Ehh? Er rijden drie Renaults voor hem die 30/40 meter pakken. Prima zou ik het zeker niet willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
simons schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:28:
Iemand adres van de Vetel fanclub? ik wil lid worden
Ze kunnen het vast waarderen als je zijn naam goed schrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:28:
[...]

Ehh? Er rijden drie Renaults voor hem die 30/40 meter pakken. Prima zou ik het zeker niet willen noemen.
Vergeleken met de eerdere starts dit jaar kun je deze prima noemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Lol, Kamphues wordt lekker onderbroken door de reclame. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ari Gold schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:30:
Lol, Kamphues wordt lekker onderbroken door de reclame. _O-
PMS legend!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Oeh... het is nog maar 15:30 uur... Lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:30:
[...]

Vergeleken met de eerdere starts dit jaar kun je deze prima noemen. :P
Mjah... Zo kun je het bekijken... Maar als ie vijf plekken naar voren had gestaan had het er nog rotter uit gezien. Geloof dat ze nog wel wat werk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-05 16:15
Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:24:
[...]

Dit jaar heeft FER serieus best goede strategie-calls. Daarnaast vind ik juist Mercedes vaak veel harder met teamorders. FER heeft er alleen handje van op de meest onlogische momenten dit soort calls te doen.
Een "regel" dat je niet mag inhalen door het goede vermogen is trouwens toch te bizar voor woorden?

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:31:
Volgende week nog maar net 09.30 uur rond dit moment :*)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DoeEensGek
sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:31:
En ik dus al 3x proberen een pizza te bestellen terwijl die toko nog dicht is. Heel m'n biologische klok slaat op hol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:31:
[...]

Mjah... Zo kun je het bekijken... Maar als ie vijf plekken naar voren had gestaan had het er nog rotter uit gezien. Geloof dat ze nog wel wat werk hebben.
Ze hebben zeker nog wat werk te verrichten. Dat was ook een van de problemen die ze dit jaar hebben. De motor en het chassis zijn qua het verwerken van het vermogen nog niet perfect op elkaar afgestemd. Het is te hopen dat ze dat voor 2020 wel voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BasvanS schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:12:
[...]

Ja, want Ferrari wilde hem terugzetten tot achter leclerc.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

D-Ed schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:32:
[...]

Over 14 dagen. :'( Maar goed... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
D-Ed schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:32:
[...]

2 weken. Maar god, zo vroeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Leuke promo voor de Japanse GP op Ziggo... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
yorkick schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:31:
[...]

Dit jaar heeft FER serieus best goede strategie-calls. Daarnaast vind ik juist Mercedes vaak veel harder met teamorders. FER heeft er alleen handje van op de meest onlogische momenten dit soort calls te doen.
Een "regel" dat je niet mag inhalen door het goede vermogen is trouwens toch te bizar voor woorden?
Sja, als Vettel niet was uitgevallen was het waarschijnlijk dus wel een race tussen de twee Ferrari's geworden (even een slag om de arm houden voor Hamilton op softs aan het eind). Dan krijg je dit soort afspraken om conflict op de baan te voorkomen.

Wat ik begrepen heb is dat de afspraak was dat Leclerc bij de start een tow aan Vettel zou geven zodat ze Hamilton konden pakken en de race controleren. Als Vettel hiermee zelfs Leclerc voorbij zou komen (Leclerc verdedigde dus ook niet) dan was de afspraak dat ze zouden switchen.

Dat de daadwerkelijke switch vervolgens moeizaam ging snap ik wel vanwege de interne strijd.. >:)

Imo heeft het team het daarna goed opgelost door de afspraak alsnog te bekrachtigen tijdens de pitstop.

Niet dat het er iets toe doet verder na het uitvallen van Vettel.. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:58

Pierre

Van nature lui!

Ari Gold schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:34:
[...]

2 weken. Maar god, zo vroeg.
Vroeg, i like that time :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.