"When you grow up your heart dies"
Ik hoop stiekum ook altijd op dat soort onverwachte acties op t einde, die de boel compleet omgooienkleintjopie schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:40:
Op naar de knal tussen LEC en BOT, VER en ALB podium!
(Ongeacht wie t zijn)
Zeker, maar het publiek wil even een signaal afgeven richting Ferrari.Albinoraptor schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:41:
Leuk als Vettel DotD krijgt, maar Albon verdient hem eigenlijk.
Daar lijkt het wel op. P4 is sowieso al beter dan verwacht.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:43:
Had wel verwacht dat red bull op geel sneller zou zijn dan de mercs en de Ferrari's op basis van de long runs... Maar misschien is dit een beetje cruisen om het blok te sparen ofzo
Ja natuurlijk, dat geluk moet je soms hebben. Maar het scheelt heel wat secondes en posities met een reguliere stop, vsc stop of sc stop.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zit al sinds de SC te cruisen. Geen hoge engine modes, gewoon rondjes rijden.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:43:
Had wel verwacht dat red bull op geel sneller zou zijn dan de mercs en de Ferrari's op basis van de long runs... Maar misschien is dit een beetje cruisen om het blok te sparen ofzo
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
[ Voor 4% gewijzigd door warp op 29-09-2019 14:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Snap het dan niet zo goed. Beetje druk zetten op het gevecht tussen Leclerc en bottas was misschien wel een goed idee geweest.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
[...]
Max zit al sinds de SC te cruisen. Geen hoge engine modes, gewoon rondjes rijden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die heeft al opdrachten voor Suzuka gekregenDaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
[...]
Max zit al sinds de SC te cruisen. Geen hoge engine modes, gewoon rondjes rijden.
Geen risico, we zijn al hoger dan verwacht ... head down en gaan
Let him try, met z'n vernaggelde banden. Ik hoop dat 'ie het verprutst.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
LEC wil de snelste ronde hebben.
Ferrari 0 punten? Hm...SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
Rij je auto dan maar meteen kapot Lec, met je snelste rondje
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk niet dat ze de dirty air kunnen overbruggen. Max kan denk ik wel sneller, maar niet een paar seconden wat hij nodig heeft.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
[...]
Snap het dan niet zo goed. Beetje druk zetten op het gevecht tussen Leclerc en bottas was misschien wel een goed idee geweest.
https://streamable.com/48nbr
Leclerc boordradio voor de snelste race ronde
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
People as things, that’s where it starts.
Lijkt me dat hij dat gewoon niet kan. Max die zich niet in een gevecht mengt? Nah.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:44:
[...]
Snap het dan niet zo goed. Beetje druk zetten op het gevecht tussen Leclerc en bottas was misschien wel een goed idee geweest.
Pace was hele race al ondermaats.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 14:47 ]
PSN: xMaurice93
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Klopt, slecht vooruitzicht voor komende races en volgend jaar.Maurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
Maximale voor RBR dit. Zijn gewoon niet bij machten om het Ferrari of Mercedes echt lastig te maken.
- DaniëlWW2
- Niet online
El abandono de Kubica fue una decision de equipo para conservar piezas.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 29 september 2019
Kubica's retirement was a team decision to conserve parts.
waarom rijden ze dan nog mee dit seizoen..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
1 HAM
2 BOT
3 LEC
4 VER
5 ALB
6 SAI
7 PER
8 MAG NOR
9 NOR MAG
10 HUL
[ Voor 11% gewijzigd door U123456 op 29-09-2019 14:57 . Reden: 5 seconden straf MAG ]
Toch?U123456 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
Uitslag race:
1 HAM
2 BOT
3 LEC
4 VER
5 ALB
6 SAI
7 PER
8 NOR
9 MAG
10 HUL
Ik heb hier gisteren meermaals de ondergang van Mercedes geproclameerd zien worden. Dat liep weer even anders.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
En de Mercedes 1-2 is terug hoor. Al sinds 1913 is Mercedes-Benz ongeslagen in Rusland.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Inderdaad. En dan die excuses van banden en motor sparen. Zo is Max niet. Ze waren gewoon veel te langzaam vandaag.Vos schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
[...]
Lijkt me dat hij dat gewoon niet kan. Max die zich niet in een gevecht mengt? Nah.
Pace was hele race al ondermaats.
Winners of the #RussianGP:
— PlanetF1 (@Planet_F1) 29 september 2019
2014: Mercedes
2015: Mercedes
2016: Mercedes
2017: Mercedes
2018: Mercedes
2019: F̶e̶r̶r̶a̶r̶i̶ Mercedes#F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee, MAG +5U123456 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
Uitslag race:
1 HAM
2 BOT
3 LEC
4 VER
5 ALB
6 SAI
7 PER
8 MAG
9 NOR
10 HUL
Ari Gold schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
GET IN THERE LEWIS!!!
Ferrari's are red
Seb, let Charles pass you
Engine problem
Mercedes 1 - 2
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat is toch zijn normale gezicht?warp schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:48:
Kan Leclerc weer een gezicht als een oorwurm trekken op het podium.
Waiting on the world to change
Omdat Ferrari...janvanmil schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:48:
Waarom zou Vettel in het begin van de race z'n plek aan Leclerc hebben moeten geven?
- DaniëlWW2
- Niet online
We hebben geen idee.janvanmil schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:48:
Waarom zou Vettel in het begin van de race z'n plek aan Leclerc hebben moeten geven?
Ik zet in op: What a incredible job
Best crowd ever!simons schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:49:
Iemand al de HAM speech bingo bij de hand?
Ik zet in op: What a incredible job
Klopt, ik had overgetikt wat in beeld stond .....
Omdat ferrari niet spoort...janvanmil schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:48:
Eerst moest leclerc in begin seizoen aan vettel geven nu weer andersom... Slaat nergens op vettel mega start en dan straffen ervoor bizar.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

En Merc 1/2, vind ik helemaal best. waarom?
OMDAT LEC HAHAHAH kutjoch….
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 14:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
on-track overtakes onlyKlaasjeNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:49:
Geweldige inhaalacties gezien van Hamilton. Wat een fenomeen is het toch.
om HAM te laten winnen natuurlijkD-Ed schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:50:
[...]
En waarom VET z’n auto langs de kant moest zetten? Ik heb daar nog niets van kunnen vinden..
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat leek een kapotte PU te zijn...D-Ed schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:50:
[...]
En waarom VET z’n auto langs de kant moest zetten? Ik heb daar nog niets van kunnen vinden..
Sowieso schrijf je zo!
Start verplichting? Anders boete? Is dat niet een regel? Wel doodzonde van dat team.basvn schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:47:
[Twitter]
waarom rijden ze dan nog mee dit seizoen..![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 14:51 ]
Sowieso altijd wel apart dat je de boordradio achteraf altijd kraakhelder hoort, en dat het tijdens de race slecht klinkt.SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:50:
Die albon moet echt wat aan z'n mic doen, 3rde race dat hij onverstaanbaar is
Geen flauw idee, maar alleen daarom al vind ik deze 1-2 van de Mercs heerlijk! Vroeger was ik een Ferrari fan, maar man o man wat heb ik een hekel aan deze rare team orders...janvanmil schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:48:
MGU-K las ik
Was niet genoeg ruimte naar Albon.streamnl schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:51:
Het verbaast mij toch wel een beetje dat Ver niet voor de snelste tijd ging.
Elk puntje is er 1.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou de sprong van de auto verklaren.
PardonKlaasjeNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:49:
Geweldige inhaalacties gezien van Hamilton. Wat een fenomeen is het toch.
Van de achterblijvers bedoel je?
Zeker wel, was op finish al 24s.
Daarnaast, albon had ook wat in kunnen houden natuurlijk.
Maargoed, pitstop is altijd risico, en die wagen liep gewoon niet vandaag. Dus moet je maar zien of het lukt.
en de boordradio van Vettel dat hij zegt dat hij z'n K kwijt is.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:52:
[...]
Dat zou de sprong van de auto verklaren.
I served in a company of heroes.
Je sarcasmemeter is stuk denk ikpoor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:52:
[...]
Pardon
Van de achterblijvers bedoel je?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het was great crowd maar ik reken um goed
Naamsverbastering
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 29-09-2019 15:15 ]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
ja, LeClaire is de beste ClaireHollowGamer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:55:
Voor mij mogen ze die interviews wel afschaffen na zo'n race, al hoop ik op een beetje vuurwerk van Leclaire.
En Bottas weer super gereden voor een 2e rijder. Je cadeautje komt nog wel hoor

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Lezen van onder naar boven.

Idd langdradig gedoe. Hop naar dat podium!HollowGamer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:55:
Voor mij mogen ze die interviews wel afschaffen na zo'n race, al hoop ik op een beetje vuurwerk van Leclaire.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Shame that we are not here with two cars.

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.