had ik ook, duurt evenDaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Ik mag niet op Vettel stemmen van de FOM. Site wil niet laden.
Bij mij ook nietDaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
DUGG
Vraagteken achter de url hielp bij mijDaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
-
100% verdiende 1-2. Geen gebitch op de radio, je grijze massa gebruiken om een strategie te kiezen en hoppa.poor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:30:
Wat een suffe race zeg.. t begin leek heel wat, maar..
En Mercedes een 'onverdiende' makkelijke winst
Maar zoals het nu is, komt Lec nog op podium, dat ik wil ik ook niet

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt me toch wat tegen dat Max tijd blijft verliezen. Je zou verwachten dat de softs nu wel hun beste tijd hebben gehad.
Ik ken dat. Bij mij werkt alleen Puffin Browser op de telefoon.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Waiting on the world to change
Idem. Server lijkt overbelast te zijn op dit moment.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Geduld hebben, ik heb ook lang moeten wachten.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Hier overigens ook stem op vet, net als zo ongeveer iedereen hier.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zilveren massaFranco10 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:32:
[...]
100% verdiende 1-2. Geen gebitch op de radio, je grijze massa gebruiken om een strategie te kiezen en hoppa.
People as things, that’s where it starts.
Als fans is dit een mooie manier om aan Ferrari te laten merken dat we niet van teamorders gediend zijn.
"When you grow up your heart dies"
Wordt die site van F1 door Team Williams onderhouden? Zo traag...
Ik denk dat het beslist is. Zie geen wijzigingen meer gebeuren in de top 4. Kijken of ALB nog aan SAI voorbij kan.
Pop up op de main feed.JeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
Waar zien jullie de tussenstand voor DotD?
Was in de uitzendingJeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dat was net op TVJeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Die zou het vast goed doen naast ene VER...autje schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
SAI rijdt stiekem wel een heel net seizoen.
Op TV.JeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
Waiting on the world to change
Was net op tv in beeld.JeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kwam net in beeld op tv.JeroenTheStig schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
Eeh, je weet dat Williams rete snel is met pitstops hea?DoeEensGek schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
Wordt die site van F1 door Team Williams onderhouden? Zo traag...
Same, op mobiel 4g niet en wifi ook niet. Normale site doet 't wel van F1.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
MAG 5s straf
Wat hebben ze nou zelf fantastisch gedaan dan? Zonder die VSC en de SC erachteraan, en de uitval van Vettel, hadden ze gewoon erachter gereden.Franco10 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:32:
[...]
100% verdiende 1-2. Geen gebitch op de radio, je grijze massa gebruiken om een strategie te kiezen en hoppa.
Dat heeft meer met geluk dan wijsheid te maken

Naast ene LEC misschien? HUL naar McLaren.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:35:
[...]
Die zou het vast goed doen naast ene VER...
Tempo van Verstappen t.o.v. albon houdt ook niet over. Tiende sneller maar. Maar misschien heeft ie dalijk een tiental top rondjes.
ik ben echt heel nieuwschierig als volgend jaar die mercedes motor erin hangt kijken wat ze dan kunnenautje schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:34:
SAI rijdt stiekem wel een heel net seizoen.
maclaren mercedes....
Ik denk dat de website van f1.com/vote traag is omdat er heel veel mensen op Vettel willen stemmen.
ALB rijdt wel op rood natuurlijk.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
Tempo van Verstappen t.o.v. albon houdt ook niet over. Tiende sneller maar. Maar misschien heeft ie dalijk een tiental top rondjes.
Magnussen net even gemist toen ik eruit liep denk ik... wat is daar gebeurd?sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
MAG 5s straf
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Thanks die werkt hier ook idd, de andere bleef maar laden. VET heeft mijn stemBreezers schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
https://www.formula1.com/en/appvote.html
Deze werkte wel voor mij
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Anoniem: 1245220
Is nog maar 6 rondjes, dus dat is knap.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
Mercedes heeft zo vaak "geluk", dat ik het geen geluk meer zou noemenpoor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
Wat hebben ze nou zelf fantastisch gedaan dan? Zonder die VSC en de SC erachteraan, en de uitval van Vettel, hadden ze gewoon erachter gereden.
Dat heeft meer met geluk dan wijsheid te maken
People as things, that’s where it starts.
Dit hielp bij mij ook! Vettel is een stem rijker
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
rechtdoor gegaan in bocht 2Barres B. schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
Magnussen net even gemist toen ik eruit liep denk ik... wat is daar gebeurd?
Een tiental?MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
Ging buiten de baan niet goed voorbij de bordjes..ofzo.Barres B. schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
Vettel heeft mijn vote
https://f1manager.info/ranking/4605
2021 pas, volgend jaar Renault motoren met zand erin.Wognummer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
ik ben echt heel nieuwschierig als volgend jaar die mercedes motor erin hangt kijken wat ze dan kunnen
maclaren mercedes....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
>>>>> https://www.formula1.com/en/appvote.html <<<<<
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Volgens mij niet de officiële route gevolgd bij het terugkomen op de baan. Ik heb de actie ook even gemist.Barres B. schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
Realistisch kan ie niks aan de top3 doen en heeft ie alsnog 21sec op Sainz. Dan kan je best iets rustiger aan doen voor als er toch iets geks gebeurt zo.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
VET heeft hier ook mijn stem! Benieuwd wat ALB nog kan doen.
Dat is pas in 2021Wognummer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
[...]
ik ben echt heel nieuwschierig als volgend jaar die mercedes motor erin hangt kijken wat ze dan kunnen
maclaren mercedes....
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Na de SC is VER toch al ruim 20 seconden weggereden en dat op een compound harder.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:36:
ow ja we zitten pas in 2019loekf2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:37:
[...]
2021 pas, volgend jaar Renault motoren met zand erin.
Albon heeft z'n mic weer ingeslikt
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijne ookpowah33 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:37:
Vettel heeft mijn vote
DUGG
Mjah, ik merk dat ik het lastig vind om de concentratie op de race te houden na dat gekloot van leclerc. Was er helemaal klaar mee.
Albon P5!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Albon had nog wat in te halen. Max had vrije lucht.TheBrut3 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:38:
[...]
Na de SC is VER toch al ruim 20 seconden weggereden en dat op een compound harder.
Dit kan bijna niet meer fout gaan voor Ham.
Nog nooit zo blij geweest met een win voor HAM. Iedereen behalve die jankerd nu.
I served in a company of heroes.
Go Albon!
En gaat BOT HAM nog mogen inhalen?
En gaat BOT HAM nog mogen inhalen?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Doettieffmooihoor 
(ik zit onboard van Albon te kijken)
(ik zit onboard van Albon te kijken)
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 14:39 ]
Regie, herhaling aub van de inhaalactie van Albon op Sainz
Sowieso schrijf je zo!
VER een gratis pitstop? Lijkt mij niet met een pitdelta van bijna 30s.
SAI mag elk weekend maar maximaal 5 seconden worden uitgezonden lijk het. Het is echt ongelooflijk dit jaar.autje schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:39:
We missen ALB op SAI weer,,,, zucht, regie.
Nette inhaalactie van Albon!
Sowieso schrijf je zo!
Delta ligt op 24/25s.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:39:
Mooie move van Albon
Flickr PSN ID= cheironnl
24 seconden.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:39:
Vraag is of hij dat gat op SAI kan krijgen. ALB zal hem wel voor laten.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:39:
ALB uit de pitstraat gestart en eindigen op P5... Goed gedaan jochie.
Zijn er ook inhaalacties die de regie niet mist?
Op naar de knal tussen LEC en BOT, VER en ALB podium!
Kuch SC voordeel kuchsjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:40:
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 14:41 ]
Dat is een DOTD.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:40:
Ik meende dat hij langer was. Maar dan zou het kunnen. Ik denk alleen niet dat Red Bull het doet.
Gasly was gewoon 15e geworden
Leuk als Vettel DotD krijgt, maar Albon verdient hem eigenlijk.
Die had de rest van de grid ook
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De vraag is: zou Gasly onder deze omstandigheden ook van p20 naar p5 gereden zijn...
Sowieso schrijf je zo!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.