5*.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:15:
Al 4 uitvallers, hoeveel volgen er nu nog?
@sjaool Kubica is ook gestopt.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 29-09-2019 14:16 ]
Dat doen ze nu toch? Je moet alleen wel een referentie hebben en die is er ook volgens mij.
"When you grow up your heart dies"
De kans dat Leclerc gaat crashen is vrij grootSir_Lion schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:15:
Het zou best een crash kunnen worden tussen Lec en Bot.
5 dus... hoeveel volgen er nog...
Vergeet niet dat je voor start finish niet mag inhalensjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:16:
[...]
Dat doen ze nu toch? Je moet alleen wel een referentie hebben en die is er ook volgens mij.
Dat was hem dus.BasvanS schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:17:
[...]
Vergeet niet dat je voor start finish niet mag inhalen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Laat Leclerc die oude softs maar helemaal opbranden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lewis mag de pace bepalen zodra de lampen van de SC uit gaan. Pas vanaf de SC line bij start/finish line is iedereen voor zich. (als je er overheen bent mag je pas inhalen)sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:16:
[...]
dat bedoelde die... Schijnbaar heeft brawn ook een aantal nieuwe ideeen hiervoor
Wat gebeurt er met Norris, albon, stroll en Perez Dan?
VER blijft nog enigzins in de buurt op 1.8s
Nee nu niet, want je moet afwachten totdat de eerste bepaalt.. en dan pas kun je reageren. Dan ben je altijd later.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:16:
[...]
Als iedereen nou tegelijk een seintje krijgt ofzo.
Anoniem: 1245220
Toch pijnlijk voor Max dit. Ook al zit je compound harder, het verschil is gewoon te groot.
Bottas ga eens fatsoenlijk verdedigen vent
PSN: xMaurice93
Haha en dadelijk staat max op het podium want hardere banden
Hoe lang houdt Bottas dit vol?! Die Ferrari loopt veel te hard met DRS.
Die gaat gewoon insturen als Leclerc er straks naast zitMaurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:18:
Bottas ga eens fatsoenlijk verdedigen vent
Zie de opmerkingen hier boven.poor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:18:
[...]
Nee nu niet, want je moet afwachten totdat de eerste bepaalt.. en dan pas kun je reageren. Dan ben je altijd later.
Als iedereen nou tegelijk een seintje krijgt ofzo.
Volgens z'n radioknakker: same pace as bottas atm.Anoniem: 1245220 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:18:
Toch pijnlijk voor Max dit. Ook al zit je compound harder, het verschil is gewoon te groot.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ham moet eigenlijk bot een DRS geven.Dj-sannieboy schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:19:
Max even snel als BOT
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Anoniem: 1245220
Niet lang, want Bottas.Dj-sannieboy schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:19:
Is denk net een lekker gat, om geen vuile lucht te hebben, maar nog wel een beetje towsjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:18:
VER blijft nog enigzins in de buurt op 1.8s
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op zich blijft ie aardig bij. En dit zijn de rondes waarin rood relatief meer winst heeft.Anoniem: 1245220 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:18:
VER sneller dan BOT en LEC op dit moment.
Bottas is gewoon veel te lief, als ik het was had ik die baguette in de banden gereden en een helm in zijn gebit gestopt, maarja dat ben ik...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik gok op lec p4. Die eerste softs hielden het ook niet zo lang vol als bij de concurrentie
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:17:
Laat Leclerc die oude softs maar helemaal opbranden.

pinda powerrr schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
[...]
Of juist profiteren van het feit dat LEC en BOT hun banden in het gevecht gaan oproken. Dus aan het einde van de race nog potentie.
Waiting on the world to change
Leclerc uit de DRS?
Flickr PSN ID= cheironnl
Auto's zijn veel lichter nu, dat gaat prima lukken.Franko P. schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:20:
Ik gok op lec p4. Die eerste softs hielden het ook niet zo lang vol als bij de concurrentie
De Totro Rosso's lekker in gevecht met elkaar.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 29-09-2019 14:21 ]
Heeft Kimi al zijn drivethrough gedaan?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Yes. Al heel vroeg toch?Illegal_Alien schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 14:22 ]
Jupp, anders had die een DSQ gekregen. Die straf moet binnen 3 rondes worden gediend.Illegal_Alien schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
Ja, moet binnen een paar ronden nadat je hem krijgt.Illegal_Alien schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
DRS is ook ontstaan door het "cheaten" (het was borderline legaal) van een teamPaulus07 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
Ik blijf dat hele drs gebeuren gewoon cheaten vinden.
Hopen dat er zo nog wat meer gevechten komen. Alleen maar goed voor VER.Vos schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:21:
Lec laat het ff varen.
Zal wel komen, even sparen en opladen.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:23:
[...]
Hopen dat er zo nog wat meer gevechten komen. Alleen maar goed voor VER.
LEC weer binnen DRS. Eens kijken wat er nu gaat gebeuren.
VER laat het nu wel oplopen. Hij zit nu op 2.7s.
Komt ook omdat LEC wat meer gas geeft nu.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:24:
Maar het zou ook goed kunnen dat hij het gewoon niet bij kan houden.
Hij maakte net een stuurfout, het loopt 0,15 per rondje op.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:24:
Hij mag naar Mode 9.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
laten BOT en LEX hun banden maar opstokensjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:24:
Cogitationis poenam nemo patitur
Of hij spaart zijn bandjes...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waar blijven de LEC boordradio’s?
Mijn boefje is liev!
Wel bizar dat DRS gewoon open kan in bochten, zoveel grip hebben die dingen dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk dat ze de stekker aan de paddock kant eruit hebben getrokken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
BOT laat het even vieren, laat LEC even zijn achterant zien en krijgt dan weer full power om ervoor te blijven. Jojo...en LEC trapt daar in.
Perfect moment van Bottas om z'n ballen weer te vinden.
I served in a company of heroes.
'Overtake available' voor Lec.
ALB kort op MAG. Dat wil ik ook wel zien
Valt tegen dat ALB met zijn softs niet vooruit komt.
Die hebben ze met de pitstop een speen gegeven.
https://f1manager.info/ranking/4605
Hij zit echt heel vlak achter MAG en die is heel tricky om in te halen wil je je wagen heel houden.TheBrut3 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:27:
Valt tegen dat ALB met zijn softs niet vooruit komt.
Bottas blijft wel keurig rond de 1 seconde voor Leclerc hangen, dit wordt echt wel een 1-2'tje.
People as things, that’s where it starts.
Doe maar een do or die Lec.
Schoothondje Bottas zou toch iets terug krijgen na Singapore?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Foutje van Albon
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Met z'n allen Vettel DotD maken?
Die Lec zegt echt niets meer op de radio afgelopen 3 rondjes.
Vettel heeft mijn stem
I served in a company of heroes.
niet zo zuur hoorTommyGun schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:29:
Doe maar een do or die Lec.
maar wel wat pech geef ik dan wel toe
Nette actie van Albon...
DOTD: Vettel. Had hem echt moeten/mogen winnen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
'wel done, next one Saintz'
Op 15seconde
Op 15seconde
Ik ooksjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:29:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Ik stem op Vettel...
Wat een suffe race zeg.. t begin leek heel wat, maar.. 
En Mercedes een 'onverdiende' makkelijke winst

hehe Max zn stem slaat over op de radio
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou prinses Leclerc heb je nog wat te melden op de radio over waarom je de makkelijkst in te halen concurrent niet kunt inhalen in je veel snellere auto?
Idemsjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:29:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Ik stem op Vettel...
Behoorlijk ja..poor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:30:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Op 4.x sec. Sainz zit zelf +15 van VER
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:19
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Albon lekker bezig. VET heeft mijn stem 
Kijken hoever LEC gaat om BOT voorbij te gaan.
Kijken hoever LEC gaat om BOT voorbij te gaan.
Dat is gat tussen SAI en max
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat is Sainz op Max. Albon 3.8 op Sainz
3e..sry
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik mag niet op Vettel stemmen van de FOM. Site wil niet laden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kijken is een vak, mijn foutalesandro_46 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
[...]
Op 4.x sec. Sainz zit zelf +15 van VER
Heb je adblocker?DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Met hoe Ferrari dit heeft aangepakt is het wellicht niet vreselijk verdient voor Merc, maar voor Ferrari vind ik een podium nog teveelpoor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:30:

People as things, that’s where it starts.
zou LEC voor staan nu en FER betaald hebbenDaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:31:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.