4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
U zei?hoevenpe schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:06:
Albon P5, mazzelaar
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 14:07 ]
Hij reed net voorbij rechte stuk bij start finish dus niks gelukpoor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:06:
Heeft die HAM toch wéér dat vieze stink geluk, met de VSC. Altijd heeel toevallig vlakbij de pit

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Liever Hamilton, dan dat Leclerc nog meer naast zijn schoenen gaat lopenpoor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:06:
Heeft die HAM toch wéér dat vieze stink geluk, met de VSC. Altijd heeel toevallig vlakbij de pit

PSN: McMillan0984
Waiting on the world to change
https://streamable.com/gl5e1
Hamilton leider in de wedstrijd.
Dat had deze race nu net even nodig.JvS schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:07:
Ja eigenlijk is het echt stom dat je in die VSC of SC zoveel voordeel kan pakken, maar dit is wel lekker.
Ik gun het Ferrari ook niet als het op deze manier moet.
LEC binnen voor soft.
"When you grow up your heart dies"
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik ga even naar de WC..

Ik zou het doen!
VSC en SC.HollowGamer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:08:
Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd?
Ik ga even naar de WC..
VSC voor VET en SC voor RUS
Push the kid off the track.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weinig slijtage op dit circuit.rammes schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:08:
22 op oude rode banden. hmm
One word: Ferrari.HollowGamer schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:08:
Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd?
Ik ga even naar de WC..

Gewoon niet mogen pitten tijdens SC en VSC, klaar.JvS schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:07:
Ja eigenlijk is het echt stom dat je in die VSC of SC zoveel voordeel kan pakken, maar dit is wel lekker.
Ik gun het Ferrari ook niet als het op deze manier moet.

SC? Grote afstand, en je mag niet te hardMikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:09:
Waarom duurt het zo lang voordat max aansluit dan?
[ Voor 10% gewijzigd door ThomasG op 29-09-2019 14:09 ]
Ja dan zit je toch niet aan een delta vast?
No overtaking, zal vast achter iemand van F1,5 vast zitten.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:09:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
SC is gewoon aansluiten. VSC is delta.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:09:
[...]
Ja dan zit je toch niet aan een delta vast?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beeld stoorde net even en heb nu heel lage kwaliteit beeld. Ligt dat bij mij?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 29-09-2019 14:10 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Rb is relatief beter op geel dan op roodMaurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:10:
Max als enige op mediums. Die kan niks uitrichten en moet gewoon P4 thuisbrengen
Het is niet gewoon aansluiten, er is niet voor niets een SC. Als je net in de gele sector komt, duurt het aansluiten even.
10 rondjes bij blijven, dan is het voordeel van de softs weg!MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:10:
[...]
Rb is relatief beter op geel dan op rood
FML

Gaat om de auto van NorrisRoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
Is die auto van VET er nu nog niet weg? Duurt allemaal wel lang dit.
DUGG
Zou die m expres in een versnelling gezet hebbenRoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
Of juist profiteren van het feit dat LEC en BOT hun banden in het gevecht gaan oproken. Dus aan het einde van de race nog potentie.Maurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:10:
Max als enige op mediums. Die kan niks uitrichten en moet gewoon P4 thuisbrengen
Waiting on the world to change
Je hebt een tweede SC gemistRoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
- DaniëlWW2
- Niet online
De SC is zo langzaam dat je wel aansluit.ThomasG schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
[...]
Het is niet gewoon aansluiten, er is niet voor niets een SC. Als je net in de gele sector komt, duurt het aansluiten even.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We hebben al gezien dat de mensen die op softs starten er een stuk langer mee hebben gedaan, gaat dus niet gebeuren.P.O. Box schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
nog 22 ronden... ik stel voor dat alle rode banden over 18 ronden gigantisch inkakken
Dat was VSC.. die is allang weg..RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
de SC is voor Russel
Karma, voor zijn gehuil.Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
Dus Vettel zijn DNF kost Leclerc de leiding..
FML
Volgens mij zit je dan aan de VSC delta vast en met dat tempo mag je dichterbij komen.
Ze hadden Max eigenlijk binnen moeten halen toen VET hem stil zette en op het begin van de SC nog eens terug naar soft.
Volgens mij flikt VET dit Ferrari... de timing is gewoon....Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
FML
Omdat de auto's niet alleen achter de SC rijden, maar ook op 40% van hun snelheid mogen rijden.MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:09:
Nu dat lukt niet, Sai zat en zit te dichtbij. Leclerc had meer dan voldoende tijd tussen hem en max. Dat was + 30 secondenofzo.robpol schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:09:
Kunnen ze Max niet op softs zetten nu?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Karma, na dat ze de Vettel met opzet langer buiten hielden om Leclerc erlangs te krijgen.Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
FML
Tja, dat krijg je met dat gekonkel...Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
FML
sorry maar totaal gegundGrimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
FML
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Karma voor Ferrari hun strategie BS.Grimmie187 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:11:
FML
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heb ff voor je gekeken en hier is de kwaliteit ook heel erg slechtMaarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:10:
Mensen die via duitse RTL kijken?
Beeld stoorde net even en heb nu heel lage kwaliteit beeld. Ligt dat bij mij?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hoe wilde je dat anders doen dan?poor Leno schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:13:
Ook zo belachelijk dat degene die pole rijdt mag bepalen wanneer ie 'gaat' na een SC
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ehh, ja dat bedoelde ik eigenlijk ook. Even niet wakkerdemonic schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:12:
[...]
Dat was VSC.. die is allang weg..
de SC is voor Russel
Bedankt voor het bevestigen, dan ligt het niet aan mij. Dank!Franko P. schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:14:
[...]
Heb ff voor je gekeken en hier is de kwaliteit ook heel erg slecht
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De laatste, da's pas dolle pret
People as things, that’s where it starts.
Lucky Merc
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
5...sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:15:
Al 4 uitvallers, hoeveel volgen er nu nog?
5sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:15:
Al 4 uitvallers, hoeveel volgen er nu nog?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.