[F1 2019] Race 16 GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 66.219 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Trackrun in plaats van trackwalk zo te zien.
Hij heeft echt wel dunne benen als je het vergelijkt met de rest waarmee hij loopt.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:55
Lonestander schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:44:
Hij heeft echt wel dunne benen als je het vergelijkt met de rest waarmee hij loopt.
...moest van Newy, kan de airo package kleiner...

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

vhal schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:42:
[Afbeelding]

Dit is niet echt een 'Eliud Kipchoge' looptechniek die VER laat zien met z'n overstride en arminzet :+

Strava or it didnt happen :P
https://www.strava.com/activities/2741483262
Zag ook de foto op zijn Instagram, van soepelheid geen sprake :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Lonestander schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:44:
Het zijn sowieso iele mannetjes allemaal.
Komt er geloof ik ook geen een boven de 70kg uit.
Ocon bijv. 186cm / 66 kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:53:
[...]

Het zijn sowieso iele mannetjes allemaal.
Komt er geloof ik ook geen een boven de 70kg uit.
Ocon bijv. 186cm / 66 kg.
Jemig, dat is wel erg graatmager, en beneden BMI

Spieren zijn zwaar, heeft hij die dan niet! O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 16:01

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFdLe_LUwAAaG9k?format=jpg&name=large

[ Voor 36% gewijzigd door basvn op 27-09-2019 09:59 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32

Pierre

Van nature lui!

Het weer ziet er goed uit daar in Rusland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:08
Verstappen is er op tijd bij. En Albon ook buiten. (y)

[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 27-09-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 08:52
Installatie lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ah ja alles is een uur eerder dit weekend. Net op tijd aan gedacht :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zo, Max is al buiten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 19:26
Kreeg gelukkig een melding via de Google agenda :-)
VER gaat de eerste tijd neerzetten?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 19:26
offtopic: Ziggo Go op de PC buffert steeds grrrr. Al een post in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? gezet.

ontopic: Nee, VER weer naar binnen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:17

Martinspire

Awesomeness

De teams weten het goed te verkloten voor lokale fans. Lijkt me dat naast Kvyat er ook wat meer voor Kubica aanwezig zullen zijn, maar daar hoeven ze dus ook weinig van te verwachten. In ieder geval op zaterdag.

Toch knap hoe teams zoiets om zeep kunnen helpen. Van Honda vind ik de push voor Japan iets te groot. Kijk, dat je wilt winnen met Verstappen lijkt me logisch en een Toro Rosso erbij ook prima, maar waarom moet Kvyat hier een penalty pakken? Laat hem dan lekker in Japan van achter beginnen. Wie weet is dat ook gewoon een prima strategie ivm banden oid. Om meteen maar penalties met al je auto's te pakken vind ik op een baan als deze gewoon niet top. Gaan ze volgend jaar ook alles weer opofferen voor een aardige race in Japan? Wat als het daar niet lukt met bv een startcrash of contact? Grote gok met veel kans op mislukken

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:13:
De teams weten het goed te verkloten voor lokale fans. Lijkt me dat naast Kvyat er ook wat meer voor Kubica aanwezig zullen zijn, maar daar hoeven ze dus ook weinig van te verwachten. In ieder geval op zaterdag.

Toch knap hoe teams zoiets om zeep kunnen helpen. Van Honda vind ik de push voor Japan iets te groot. Kijk, dat je wilt winnen met Verstappen lijkt me logisch en een Toro Rosso erbij ook prima, maar waarom moet Kvyat hier een penalty pakken? Laat hem dan lekker in Japan van achter beginnen. Wie weet is dat ook gewoon een prima strategie ivm banden oid. Om meteen maar penalties met al je auto's te pakken vind ik op een baan als deze gewoon niet top. Gaan ze volgend jaar ook alles weer opofferen voor een aardige race in Japan? Wat als het daar niet lukt met bv een startcrash of contact? Grote gok met veel kans op mislukken
Want powertrack, dus toch al geen grote kans om hoog te komen met die auto? En in Japan dus wel...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-06 15:58

Soggney

Zeekomkommer

Hier kan je inhalen, in Suzuka is dit moeilijker

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:35
hansvk schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:10:
offtopic: Ziggo Go op de PC buffert steeds grrrr. Al een post in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? gezet.

ontopic: Nee, VER weer naar binnen.
Heb er ook wel eens last van gehad.
Wat hielp was om vanuit de replay met vertraging te kijken.
Die dus opstarten en dan tot aan ongeveer 30 seconden tot aan de live uitzending 'vooruitspoelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 08:52
Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:13:

Zal je net zien dat dan Max een offday heeft :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Kvyat motor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:45

DataGhost

iPL dev

Ja, klinkt niet zo lekker, motor is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dat klonk niet best...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

GP2 engine!

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Het is meer een FE engine nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 16:38
"engine is done" of "engine is gone" ..... jammer voor KVY dat dit zo vroeg in de FP gebeurd .

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 06-06 16:16
Voordeel zal wel zijn dat dit hoogstwaarschijnlijk een vrijdag motor is of te wel een oudere motor die nog in de pool zit.
Zijn nieuwe Spec4 is wss nog in orde.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trixi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-05 07:46
Zo te zien is Honda weer terug bij de oude standaard, zo wordt onze max nooit wereld kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Martin0 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:34:
Voordeel zal wel zijn dat dit hoogstwaarschijnlijk een vrijdag motor is of te wel een oudere motor die nog in de pool zit.
Meestal zetten ze juist een nieuwe motor meteen in FP om dit soort problemen op te sporen. Gearbox zal wel oud zijn, wellicht is het die nog.

Dat podium bij de fontein ziet er wel aardig uit, maar die grote pilaren (voor licht?) zitten de rest van het publiek wel gruwelijk in de weg

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Martin0 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:34:
Mag je een motor die je in FPs wilt gebruiken ook repareren (bv. kapotte zuiger) ? Ik snap dat je op zondag alleen met werkende motoren mag rijden, en stuk = stuk.

Kan mileage schelen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Trixi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:43:
Zo te zien is Honda weer terug bij de oude standaard, zo word onze max nooit wereld kampioen.
Kijk aan, we hebben iig wel een hot take wereld kampioen :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Zo die vogel was wel heel dichtbij Bottas :X

Tweakers Discord

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zo te zien is Honda weer terug bij de oude standaard, zo wordt onze max nooit wereld kampioen.
Franz Tost zij bij Sky net dat het waarschijnlijk iets met het brandstofsysteem was. Dus stop alsjeblieft eens met het doomdenken. Het begint zeer vermoeiend te worden, elke FP sessie weer, van weet ik veel wie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:39

Wom

tweakduke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:51:
En HAM dit bij GRO :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFdVmhEU0AE-y3O?format=jpg&name=large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 09:32
tweakduke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:51:
Ja idd, was helaas te laat om een screenshot te maken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:13
Kvyat nieuwe SPEC stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:51:
[...]

Franz Tost zij bij Sky net dat het waarschijnlijk iets met het brandstofsysteem was. Dus stop alsjeblieft eens met het doom denken. Het begint zeer vermoeiend te worden, elke FP sessie weer, van weet ik veel wie. :/
Ik begrijp dat ook niet. Het lijkt wel alsof sommigen er miljoenen op ingezet hebben dat ie een keer een WDC binnen harkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-06 23:25
Jup hoorde ook dat het een nieuwe motor is. Kan natuurlijk ook een maandagochtend model geweest zijn

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sarcasme tag vergeten? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
mjjveldt schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:55:
Jup hoorde ook dat het een nieuwe motor is. Kan natuurlijk ook een maandagochtend model geweest zijn
Het is een vrijdag ochtend model ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 09:13
Jezus, wat is dat commentaar op Sky slecht. Weet niet of iemand een stream aan het kijken is, maar ze hebben het over de team order aan Valtteri om langzamer te rijden in Singapore nu.

Ik paraphrase even, want kan het me niet exact herinneren maar het ging iets als 'You don't have to accept what your engineer says, but it works both ways. Just think of multi-21, you can just ignore team orders. If Valtteri gets in a similar situation later though, he will definitely get the same help later, so it makes sense he slowed down. Hamilton would do the same for him.'

Wat een onzin, Vettel was op dat moment al de young champion kid bij RB en ze konden hem niks maken. Als Valtteri een team order niet opvolgt, dan ligt hij er gewoon volgend jaar uit. Ik weet zeker dat Hamilton (als hij niet al lang en breed kampioen was) helemaal niks voor Valtteri zou doen en ik denk dat Valtteri dat ook prima weet. Maar goed, Sky en Hamilton. Waarschijnlijk hetzelfde als Ziggo en Verstappen, maar goed, dat zie ik nooit omdat ik niet in NL woon.

Kan me alleen toch wel aan dat soort commentaar irriteren, dus het moest er ff uit I guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Mercedes heeft nog geen rondje gedaan op de softs toch?

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
Snowdog schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:05:
Jezus, wat is dat commentaar op Sky slecht. Weet niet of iemand een stream aan het kijken is, maar ze hebben het over de team order aan Valtteri om langzamer te rijden in Singapore nu.

Ik paraphrase even, want kan het me niet exact herinneren maar het ging iets als 'You don't have to accept what your engineer says, but it works both ways. Just think of multi-21, you can just ignore team orders. If Valtteri gets in a similar situation later though, he will definitely get the same help later, so it makes sense he slowed down. Hamilton would do the same for him.'

Wat een onzin, Vettel was op dat moment al de young champion kid bij RB en ze konden hem niks maken. Als Valtteri een team order niet opvolgt, dan ligt hij er gewoon volgend jaar uit. Ik weet zeker dat Hamilton (als hij niet al lang en breed kampioen was) helemaal niks voor Valtteri zou doen en ik denk dat Valtteri dat ook prima weet. Maar goed, Sky en Hamilton. Waarschijnlijk hetzelfde als Ziggo en Verstappen, maar goed, dat zie ik nooit omdat ik niet in NL woon.

Kan me alleen toch wel aan dat soort commentaar irriteren, dus het moest er ff uit I guess :P
Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Hmm geen Sky, dus lijkt me dat je mag klagen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 16:38
tweakduke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:05:
Mercedes heeft nog geen rondje gedaan op de softs toch?
Correct ...Medium voor beidde Mercs

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 17:17
Snowdog schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:05:

uhhm, Hamilton ging paar seizoenen geleden gewoon opzij voor Bottas om plek terug te geven.
YouTube: Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:22

Edd

Je let even niet op en Max zet hem op P2... :+

EDIT: Ik voel wel tracklimits komen voor bocht 18 ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Edd op 27-09-2019 11:13 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoeEensGek schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:09:
[...]

[...]

Hmm geen Sky, dus lijkt me dat je mag klagen :9 .
Wijsneus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Iets zegt me dat Hamilton dit soort dingen expres doet. Of is dat mijn bril die dat laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Jeetje die tijd van VER is opeens dichtbij Ferrari, dat had ik niet verwacht :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Edd schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:12:
Je let even niet op en Max zet hem op P2... :+
Whew inderdaad! Ik ging er vanuit dat ze de hot laps al opgegeven hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ze zijn Max zijn voorvleugel al aan het controleren of Max de boel niet gesloopt heeft met zijn obsessie om elke kerb maximaal te nemen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:18
tweakduke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:14:
Jeetje die tijd van VER is opeens dichtbij Ferrari, dat had ik niet verwacht :)
FP1 8)7

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + LG OLED42C35LA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18

Spotmatic

Ken sent me

Die tijd van Max is trouwens eigenlijk hetzelfde als zijn FP1 tijd van vorig jaar, en toen stond-ie ook P2 (achter VET). Verder niet interessant maar gewoon een leuk weetje.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Tomcatter_31 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:11:
[...]

uhhm, Hamilton ging paar seizoenen geleden gewoon opzij voor Bottas om plek terug te geven.
YouTube: Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?
Andere situatie. Hamilton kreeg die plaats kado en moest hem daarna terug geven. Dat is wat anders dan Valtteri op de baan inhalen en daarna die plaats zonder tegenprestatie terug te geven. Maar goed, je hebt wel gelijk dat hij idd ooit wel eens een keer wat goeds heeft gedaan. Nooit zoals afgelopen weekend tho, maar goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Snowdog op 27-09-2019 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kubica weer lekker aan het spinnen terwijl ie flowvis erop heeft zitten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 17:17
Snowdog schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:21:
[...]

Andere situatie. Hamilton kreeg die plaats kado en moest hem daarna terug geven. Dat is wat anders dan Valtteri op de baan inhalen en daarna die plaats zonder tegenprestatie terug te geven.
Valt wel mee. Jij claimt dat Hamilton niks voor Bottas zou doen, dat is gewoon een aanname van jouw kant. Die video toont aan dat hij gewoon opzij ging voor Bottas en de plek weer terug gaf toen hij zelf Kimi niet voorbij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Tomcatter_31 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:25:
[...]

Valt wel mee. Jij claimt dat Hamilton niks voor Bottas zou doen, dat is gewoon een aanname van jouw kant. Die video toont aan dat hij gewoon opzij ging voor Bottas en de plek weer terug gaf toen hij zelf Kimi niet voorbij kwam.
Had al een edit gemaakt, idd hij deed wel iets, maar goed, not quite the same imo. Maar mijn statement was idd wellicht iets te 'sterk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Hoe heeft Bottas dat nou voor elkaar gekregen? Achtervleugel van Renault gemonteerd ofzo?

Edit: zie je wel, die van Ricciardo is ook alweer kapot.

[ Voor 25% gewijzigd door DataGhost op 27-09-2019 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ah... RIC heeft ook zijn extra-low-drag setup gevonden.. :+

-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:35

JB

Cédric roelt!

Bij Daniel werkt DRS ook niet..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ric tweakt even z'n aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Martin0 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:42:
Valt wel mee hoe goed stroll het hier doet( een p11 in 2017 toen de williams nog oke was en een p15 vorig jaar).
Vraag me niet hoe, maar ik was ook verschrikkelijk in de war met Baku. In Sochi zitten niks geen "veel haakse bochten".
Het zal de wodka zijn geweest die gesproken heeft. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Ome Ernst schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:33:
[...]

Vraag me niet hoe, maar ik was ook verschrikkelijk in de war met Baku. In Sochi zitten niks geen "veel haakse bochten".
Of het vergelijkbare totalitaire regime :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Ome Ernst schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:33:
[...]

Verstappen had het van de week anders wel over behoorlijk veel 90 graden bochten. Zou die ook aan de wodka gezeten hebben dan? :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

sjaool schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:45:

Verstappen had het van de week anders wel over behoorlijk veel 90 graden bochten. Zou die ook aan de wodka gezeten hebben dan? :+
Dat zou kunnen, maar vind Sochi toch wel meer een echt circuit dan Baku. Gevoelsmatig is dat bijna alleen
maar 90 graden bochten.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ja dat weet ik, maar ik ben positief ingesteld :+

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd

Edd

Geen problemen bij Kvyat met zijn tor..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zeer benieuwd wat Mercedes doet als ze op softs gaan. Max zit er tot nu toe goed bij, en Albon toch gewoon weer ver van Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:39
Niku schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:02:
Zeer benieuwd wat Mercedes doet als ze op softs gaan. Max zit er tot nu toe goed bij, en Albon toch gewoon weer ver van Max.
Dat Albon niet vlak bij Verstappen zit mag toch geen verrassing heten?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mugwump schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:31:
[...]

Dat Albon niet vlak bij Verstappen zit mag toch geen verrassing heten?
Tweede rijder van Red Bull zou mij toch wel één keer per seizoen mogen verrassen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ome Ernst schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:47:
[...]

Dat zou kunnen, maar vind Sochi toch wel meer een echt circuit dan Baku. Gevoelsmatig is dat bijna alleen
maar 90 graden bochten.
Sochi heeft idd 1 ‘echte’ bocht die geen 90 graden is :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Niku schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:34:
[...]

Tweede rijder van Red Bull zou mij toch wel één keer per seizoen mogen verrassen :+
Hij zit net 3 races bij RBR, je mag ook wel een beetje geduld hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

mark-k schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:39:
[...]

Hij zit net 3 races bij RBR, je mag ook wel een beetje geduld hebben ;)
Laat ik het anders vragen. Zou Gasly dit niet gekund hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Niku schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:41:
[...]

Geen idee (kan hier niks volgen btw dus heb ook geen beelden of getalletjes), maar volgens mij is dit ook de eerste keer op Sochi voor Albon dus als hij matig presteert in FP1 vind ik dat niet spannend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

mark-k schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:43:
[...]

Geen idee (kan hier niks volgen btw dus heb ook geen beelden of getalletjes), maar volgens mij is dit ook de eerste keer op Sochi voor Albon dus als hij matig presteert in FP1 vind ik dat niet spannend.
Hij heeft hier in F2 gereden.. Sterker nog.. Vorig jaar heeft hij hier de F2 race gewonnen.. ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

In FP1 of FP2? Waarschijnlijk. Maar de punten worden verdeeld in de race, dat is waar Gasly werd afgerekend, in Singapore deed Albon het prima.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFeAsUPWwAEUmyy?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
[...]

Laten we die vraag na de kwalificatie stellen en niet na 1 vrije training....

Iedereen bouwt een weekend anders op. Snel zijn vanaf FP1 win je niets mee. In Singapore was Ferrari ver weg in FP1, maar stonden ze er in Q.

Albon al afserveren na 3 races en 1 FP...

In Singapore was Albon 0,6 langzamer dan Verstappen. Dat is stuk beter dan de 0,9 die Gasly had in Hongarije op een circuit dat ook nog eens veel korter is dan Singapore (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
[...]

In een VT op 9 tienden rijden? Vast wel. Maar dat was ook niet het probleem met Gasly. Die had eerder het probleem dat hij regelmatig de strijd van de F1,5 niet kon winnen tijdens de race.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Requiem19 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:57:
[...]

Laten we die vraag na de kwalificatie stellen en niet na 1 vrije training....

Iedereen bouwt een weekend anders op. Snel zijn vanaf FP1 win je niets mee. In Singapore was Ferrari ver weg in FP1, maar stonden ze er in Q.

Albon al afserveren na 3 races en 1 FP...

In Singapore was Albon 0,6 langzamer dan Verstappen. Dat is stuk beter dan de 0,9 die Gasly had in Hongarije op een circuit dat ook nog eens veel korter is dan Singapore (!).
Begrijp me niet verkeerd, ik serveer hem niet af. Presteert vrij aardig en in Singapore zat hij er aardig bij. Ik ben alleen nog steeds kritisch op de swap en heb de grote vooruitgang nog niet gezien. Maar wellicht komt dat nog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd

Edd

De achtervleugels bij Mercedes worden verstevigd na het probleem dat BOT vanochtend had.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 15:38
Mugwump schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:58:
[...]

In een VT op 9 tienden rijden? Vast wel. Maar dat was ook niet het probleem met Gasly. Die had eerder het probleem dat hij regelmatig de strijd van de F1,5 niet kon winnen tijdens de race.
Niet alleen dat, hij leek ook echt moeite te hebben met het inhalen. Daar waar Albon zich in Spa direct al had laten zien dat hij dat wel kon.

En Albon kon in de top 6 op z'n minst nog volgen.
Edd schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:59:
De achtervleugels bij Mercedes worden verstevigd na het probleem dat BOT vanochtend had.

[Twitter]
Ik heb gemist wat er met Bottas gebeurd was. Is er een Streamable?

[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Lion op 27-09-2019 14:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Edd schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:59:

[Twitter]
Handig dat Mercedes zilver, Duct tape valt dan nauwelijks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Sir_Lion schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:59:
[...]

Niet alleen dat, hij leek ook echt moeite te hebben met het inhalen. Daar waar Albon zich in Spa direct al had laten zien dat hij dat wel kon.

En Albon kon in de top 6 op z'n minst nog volgen.
Ja, dat bedoelde ik ook met het feit dat hij het in de race niet van de F1,5 kon winnen. ;)
Singapore lijkt me overigens ook niet direct een goede maatstaf voor het tempo van Albon, want Ferrari reed daar wel heel langzaam. Er zijn nog wel iets meer races nodig om iets zinnigs te kunnen zeggen over de prestaties van Albon. Vooralsnog lijkt hij in ieder geval wel beter in staat om op de baan inhaalacties te plaatsen zoals jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar Gasly heeft dus al een bord gesloopt en Bottas ging mooi perfect tussen de twee resterende borden heen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:22:
Maar Gasly heeft dus al een bord gesloopt en Bottas ging mooi perfect tussen de twee resterende borden heen. :P
Jaa ;)
[Streamable: Replay 2019-09-27 14-21-00]
https://streamable.com/4efon

[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 27-09-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-06 16:52
En volgens HAM stinkt het op de baan :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Waarom die borden nou zo breed staan? Je moet er bijna stilstaand omheen slalommen. Niet een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoeEensGek schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:26:
Waarom die borden nou zo breed staan? Je moet er bijna stilstaand omheen slalommen. Niet een beetje overdreven.
Omdat je zo van de baan kan schieten zonder er voordeel uit te halen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik serveer hem niet af. Presteert vrij aardig en in Singapore zat hij er aardig bij. Ik ben alleen nog steeds kritisch op de swap en heb de grote vooruitgang nog niet gezien. Maar wellicht komt dat nog.
De swap was niet, omdat men verwachtte dat Albon het heel veel beter ging doen dan Gasly. De swap was juist bedoeld om te kijken hoe Albon presteert in het hoofdteam van Red Bull. Als Albon de rest van het seizoen uitrijdt, hebben ze gegevens over alle coureurs en kunnen ze voor volgend jaar kiezen of ze Kvyat, Gasly, Albon of iemand van buitenaf in het tweede stoeltje willen zetten, waar Marko inmiddels al aangegeven heeft dat het Kvyat niet gaat worden, voor zover beloftes / voorspellingen van Marko iets waard zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
Voor de mensen die het zondag gaan vragen. Pit is ong 30 sec.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:26:
[...]

Omdat je zo van de baan kan schieten zonder er voordeel uit te halen. :)
Dat snap ik, maar zo langzaam invoegen aan die kant lijkt me ook niet helemaal handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoeEensGek schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:28:
[...]

Dat snap ik, maar zo langzaam invoegen aan die kant lijkt me ook niet helemaal handig.
Ik denk dat het vooral zal gaan om de coureur straffen voor de fout en minder over de weg het circuit op. Het is wel wat ongelukkig omdat er een bocht volgt die je in principe van de buitenkant neemt. Potentieel kan je er crashen ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Sir_Lion schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:59:
Ik heb gemist wat er met Bottas gebeurd was. Is er een Streamable?
Geen streamable die ik kan vinden, maar zijn DRS-klep was losgeraakt en hing er half in.
Niets dat BOT fout had gedaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 15:38
Edd schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:33:
[...]

Geen streamable die ik kan vinden, maar zijn DRS-klep was losgeraakt en hing er half in.
Niets dat BOT fout had gedaan.
Een beetje zoals Ric overkwam in Melbourne?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:38
Best toffe onofficiele fanposter.. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.thinimg.com/img/928t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Sir_Lion schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:35:
[...]

Een beetje zoals Ric overkwam in Melbourne?
Niet geheel. De DRS-klep bleef gewoon zitten, maar zat los aan 1 kant.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:50
Max P1! Onverwacht voor mij.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.