3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat kun je als het goed is instellen. De streams passen zich aan aan de snelheid van je verbinding: hogere snelheid is hogere bitrate, wat weer meer data betekend. Dus wat een aantal mensen onzin vinden klopt wel: sneller mobiel internet is sneller door je databundel heen. Bij Netflix, Amazon, e.d. kun je de bitrate/bandwidth instellen; ik neem aan dat het bij F1TV ook kan.Temujin schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:33:
[...]
ik was 4.5gb kwijt aan F1TV toen ik tijdens monza op vakantie was.. Dat was enkel quali + race (wel beide volledig). Verbaasde me later die maand dan ook toen ik bericht van KPN kreeg dat ik door mijn data heen was.
Deze baan gaat voor Ferrari (en Ferrari klantenteams) goed zijn, met zijn start/stop karakter en lange rechte stukken...basvn schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:56:
Extra lang DRS punt!
[Afbeelding]
DRS2 word 133m langer als vorig jaar

Waiting on the world to change
Ferrari gaat toch al best lekker de laatste tijd. Hebben ineens het licht gezien. Zou het Leclerc nog lukken het seizoen spannend te maken? (Of gaat Vettel knokken en samen verliezen?)kevlar01 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:58:
[...]
Deze baan gaat voor Ferrari (en Ferrari klantenteams) goed zijn, met zijn start/stop karakter en lange rechte stukken...
alles kan off-topic
Nee, nu gaat Leclerc uit frustratie een undercut proberenpinda powerrr schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:09:
Nu is het wachten op de undercut van Vettel![]()
En dan zijn frustraties uitten als het blijkt dat het niet gelukt isThomasG schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:25:
[...]
Nee, nu gaat Leclerc uit frustratie een undercut proberen
-
Of te laat remmen, waarna de undercut een fly-over wordtEdd schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:47:
[...]
En dan zijn frustraties uitten als het blijkt dat het niet gelukt is
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Klopt, zie 2018 (Vettel <> Hamilton), al reed er toen wel een Mercedes in de weg voor Vettel.kevlar01 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:11:
Undercut hoeft hier niet einde race te betekenen, aangezien je hier gemakkelijker kan inhalen. In Singapore of Monaco is het bijna een garantie dat je de plek niet meer afgeeft als de undercut lukt.
Maar de Ferrari 2019 = niet de Ferrari 2018, getuige Monza dit jaar.
Testing, one, two ...
Ferrari kan trots zijn, want de 2019 Ferrari motor heeft onwijs veel vermogen.hardware-lover schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:14:
[...]
Klopt, zie 2018 (Vettel <> Hamilton), al reed er toen wel een Mercedes in de weg voor Vettel.
Maar de Ferrari 2019 = niet de Ferrari 2018, getuige Monza dit jaar.
Als ze de auto wat stabieler krijgen (voor Vettel), dan wordt het nog een leuke tweede helft van het seizoen."Aerodynamics are for people who can't build engines." - Enzo Ferrari
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Allicht een stewardes van de airline... Gaat je vriend dus niet achter komen want waarschijnlijk vroeg je dit niet voor jezelfIllegal_Alien schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:33:
^^ Natuurlijk de belangrijkste vraag, wie is die blonde?
Revive the guild!
Rusland GP heeft een aparte start tijd
Datum Sessie Tijd
Vrijdag 27 september Eerste vrije training 10:00 - 11:30 uur
Vrijdag 27 september Tweede vrije training 14:00 - 15:30 uur
Zaterdag 28 september Derde vrije training 11:00 - 12:00 uur
Zaterdag 28 september Kwalificatie 14:00 - 15:00 uur
Zondag 29 september Race 13:10 uur
Steker nog, de rest van de kalender heeft een afwijkende starttijdTrekDr0p schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:16:
Niet vergeten trouwens mensen.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door ThomasG op 25-09-2019 16:18 ]
Zover kijk ik niet vooruit hoorThomasG schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:18:
[...]
Steker nog, de rest van de kalender heeft een afwijkende starttijdEr is geen enkele race meer dit jaar die om 15:10 begint.
Anoniem: 499527
Al ga ik die waarschijnlijk regelrecht na het stappen kijken
Hmm... hoe leg ik aan miss Killjoy uit dat het bier al om 13:05 open moet. Iemand tips?TrekDr0p schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:16:
Niet vergeten trouwens mensen.
[...]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Gewoon alle klokken een uur vooruit zetten...Killjoy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:44:
[...]
Hmm... hoe leg ik aan miss Killjoy uit dat het bier al om 13:05 open moet. Iemand tips?
"When you grow up your heart dies"
Zet hoog in met wodka omdat het in Rusland is, daarna is bier een goed compromis.Killjoy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:44:
[...]
Hmm... hoe leg ik aan miss Killjoy uit dat het bier al om 13:05 open moet. Iemand tips?
Succes met Japan dan, als je hier al moeite mee hebtKilljoy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:44:
[...]
Bier is in Rusland een tijd door de overheid gepromoot als "frisdrank" omdat het alcohol percentage zoveel lager ligtSpeedQber schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:46:
[...]
Zet hoog in met wodka omdat het in Rusland is, daarna is bier een goed compromis.

Dat is sinds 2013 al niet meer zo. Maar laten we eerlijk zijn, sommig "bier" zoals een Radler is natuurlijk gewoon frisdrankEvilWhiteDragon schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:52:
[...]
Bier is in Rusland een tijd door de overheid gepromoot als "frisdrank" omdat het alcohol percentage zoveel lager ligt
en door!
FTFYThomasG schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:56:
Maar laten we eerlijk zijn, sommig "bier" zoals een Radler is natuurlijk gewoon frisdrank smerig
04:00 je bed uit? Dan komt het redelijk uit...Killjoy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:44:
[...]
Ik schrik nu /nog/ wakker van deze blow out in Adelaide.Anoniem: 499527 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:35:
Japan wordt een vroegertje... 7.10u
Al ga ik die waarschijnlijk regelrecht na het stappen kijken.. mits ik dan nog wakker kan blijven.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk zo dat Kvyat naarmate het rondje vordert, de baan steeds meer 'tricky' begint te vinden.
Jack of all trades, master of none
Ik heb niet eens gehoord wat hij gezegd heeft. Het was een soort van monotone brom in mijn oor.KingDijk schreef op donderdag 26 september 2019 @ 07:48:
[...]
Ik denk zo dat Kvyat naarmate het rondje vordert, de baan steeds meer 'tricky' begint te vinden.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En natuurlijk valt er vandaag regen... Zondag is het dus gewoon droog.
Ik zie ineens dat er toch 30% kans op regen is op zondag.sjaool schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:27:
[...]
En natuurlijk valt er vandaag regen... Zondag is het dus gewoon droog.
Zaterdag 80% kans, maar vooral in de ochtend, tijdens quali rond de 40%.
Kan nog veel veranderen.
Looking at our PU usage for the rest of the season, in Sochi all 4 drivers will get a new Spec 4 ICE.
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 26 september 2019
With a different replacement history, Kvyat is changing all elements except the battery. He will start from the back of the grid.
The other 3 will get 5 place grid penalties. pic.twitter.com/uUrjYloO9f
dit is de spec 4.1 die max krijgt?
Huh? Dacht dat die Sochi update vooral een benzine ding was?
Denk dat dit de motor is die Max in Japan gaat gebruiken.MikeyMan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:52:
[...]
en in Sochi hebben ze nu een ''goedkope'' gridstraf kunnen pakken, omdat je hier relatief makkelijk kunt inhalen.
+ ze zijn hier kansloos om te winnen in normale omstandigheden.
Dat is bij de komende races niet meer zo
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 26-09-2019 11:18 ]
https://grandpx.news/red-...ew-f1-fuel-later-in-2019/MikeyMan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:52:
[...]
Ik zie geen update voor de Spec4 maar een nieuwe, dus 2e Spec4. Dezelfde die ze al hebben? Dan 2x een Spec4 in de pool zal de bedoeling zijn, en geen updates meer verder dit seizoen?
https://www.skysports.com...s-for-fresh-honda-engines
Red Bull and Toro Rosso's drivers will all take grid penalties at this weekend's Russian GP as they run fresh versions of Honda's latest engine.
[ Voor 63% gewijzigd door hardware-lover op 26-09-2019 11:30 ]
Testing, one, two ...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Helaas Basvn was je voor. Zie een paar posts hierbovenChiron schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:33:
Max 5 plekken naar achteren vanwege nieuwe PU.
P6 dusChiron schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:33:
Max 5 plekken naar achteren vanwege nieuwe PU.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik vind het een prima plan. Extra motor in de pool. Op Suzuka volledig vlammen met de motor voor een top resultaat.
Klopt geen updates meer en alleen zodat de huidige spec 4 motor geen 8 races mee hoeft te gaan. Denk dat het wel kan, maar ze zullen dan teveel performance verliezen.hardware-lover schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:25:
[...]
https://grandpx.news/red-...ew-f1-fuel-later-in-2019/
[...]
Ik zie geen update voor de Spec4 maar een nieuwe, dus 2e Spec4. Dezelfde die ze al hebben? Dan 2x een Spec4 in de pool zal de bedoeling zijn, en geen updates meer verder dit seizoen?
https://www.skysports.com...s-for-fresh-honda-engines
Red Bull and Toro Rosso's drivers will all take grid penalties at this weekend's Russian GP as they run fresh versions of Honda's latest engine.
Waarom moet ik aan Lou denken als ik Stroll weer eens zie lopen?

https://i.pinimg.com/564x...8f47ef9d92b0846544515.jpg
Link klikken.
[ Voor 255% gewijzigd door Hackus op 26-09-2019 12:03 . Reden: 2e IMG werkt niet ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
A bit late, but OKTrekDr0p schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:48:
[...]
Waarom moet ik aan Lou denken als ik Stroll weer eens zie lopen?
[Afbeelding]
https://twitter.com/p750mmx/status/794655410754060288
Testing, one, two ...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:35
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik hoop wel dat deze spec de verwachtingen waarmaakt en de top teams nog dichter bij elkaar komen
Je begrijpt dat ze al 2 races hebben gereden met deze spec? Tot nu toe heeft deze Spec4 mogelijk nog niet laten zien waar ie toe in staat was en zit (hopelijk zat) de reden daarvoor in de RB15 zelf.tweakduke schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:57:
Het is belangrijk voor Honda om een goed resultaat neer te zetten op thuiscircuit Suzuka en in Rusland heeft Max wel laten zien dat hij een mooie inhaalrace kan maken. Bovendien zit de overwinning hoogstwaarschijnlijk er toch niet in. 5 plekken straf valt nog wel mee.
Ik hoop wel dat deze spec de verwachtingen waarmaakt en de top teams nog dichter bij elkaar komen
Normaal gesproken gaat dit een plek 5 worden voor Verstappen, in de race en mogelijk ook in de WK-stand.
Testing, one, two ...
Er vanuit gaande dat Verstappen voor Albon kwalificeert, en Albon binnen 5 plekken van Verstappen kwalificeert wordt Verstappen bv van P4 naar P9 gezet, maar in dat rijtje coureurs (van P5 t/m P9) zit dan nog Albon die ook 5 plekken wordt terug gezet. Daardoor komt Verstappen in dit voorbeeld te starten vanaf P8, en niet P9.
Zou helemaal mooi zijn als de Torro Rosso's zich op 7 en 8 kwalificeren danRobertMe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:18:
Zal ik ook al vast de uitleg geven waarom Verstappen maar 4 plekken terug wordt gezet?
Er vanuit gaande dat Verstappen voor Albon kwalificeert, en Albon binnen 5 plekken van Verstappen kwalificeert wordt Verstappen bv van P4 naar P9 gezet, maar in dat rijtje coureurs (van P5 t/m P9) zit dan nog Albon die ook 5 plekken wordt terug gezet. Daardoor komt Verstappen in dit voorbeeld te starten vanaf P8, en niet P9.
Gaat niet gebeuren aangezien minimaal 1 van de 2 TR rijders alles vervangt van de motor waardoor deze sowieso achteraan start, wellicht dat hij nog een tow geeft aan de ander maar zal niet verder gaan dan Q2.Aardappelbakker schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:21:
[...]
Zou helemaal mooi zijn als de Torro Rosso's zich op 7 en 8 kwalificeren dan
En Verstappen vervolgens pole rijdtAardappelbakker schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:21:
[...]
Zou helemaal mooi zijn als de Torro Rosso's zich op 7 en 8 kwalificeren dan
Dat Gasly probeert om door te gaan naar Q3 zie ik nog wel gebeuren. Bij Kvyat lijkt me dat niet aangezien die toch al achteraan start. En dan zou die ook nog eens achteraan moeten starten op de Q2 banden. Verstappen kan dus alleen een beetje op Gasly hopen om hem nog een plekje "winst" te geven m.b.t. de straf.
Ik zie niet dat Ver pole rijd, daarvoor is rusland te veel een power circuit.RobertMe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:24:
[...]
En Verstappen vervolgens pole rijdt
Dat Gasly probeert om door te gaan naar Q3 zie ik nog wel gebeuren. Bij Kvyat lijkt me dat niet aangezien die toch al achteraan start. En dan zou die ook nog eens achteraan moeten starten op de Q2 banden. Verstappen kan dus alleen een beetje op Gasly hopen om hem nog een plekje "winst" te geven m.b.t. de straf.
Wellicht, maar toch blijf ik dat niet eerlijk vinden. Als ze echt 5 plekken straf zouden willen geven, dan zouden ze van achteruit moeten werken en dus eerst Albon en dan pas Max.RobertMe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:18:
Zal ik ook al vast de uitleg geven waarom Verstappen maar 4 plekken terug wordt gezet?
Maar vorig jaar startte Max op P19, en eindigde op P5. Waarom zou het nu niet beter gaan?hardware-lover schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:02:
[...]
Normaal gesproken gaat dit een plek 5 worden voor Verstappen, in de race en mogelijk ook in de WK-stand.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Omdat P1 t/m P4 niet in pleb auto's rijdtSpotmatic schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:42:
[...]
Maar vorig jaar startte Max op P19, en eindigde op P5. Waarom zou het nu niet beter gaan?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
De straffen worden uitgedeeld in de volgorde waarop het gemeld is bij de FIA.Martinspire schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:38:
[...]
Wellicht, maar toch blijf ik dat niet eerlijk vinden. Als ze echt 5 plekken straf zouden willen geven, dan zouden ze van achteruit moeten werken en dus eerst Albon en dan pas Max.
Dat was voorheen wel zo, maar tegenwoordig worden de straffen toch doorgevoerd op basis van je positie in de kwalificatie, om zo te voorkomen dat iemand nu alvast doorgeeft dat ie in USA een motorwissel doet en dus een mindere straf heeft dan iemand die dit 1 dag van te voren meldtSir_Lion schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:47:
[...]
De straffen worden uitgedeeld in de volgorde waarop het gemeld is bij de FIA.
Ik geloof dat het inderdaad gaat op kwali positie, voorheen was het wie als eerst uitreed in FP1Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:51:
[...]
Dat was voorheen wel zo, maar tegenwoordig worden de straffen toch doorgevoerd op basis van je positie in de kwalificatie, om zo te voorkomen dat iemand nu alvast doorgeeft dat ie in USA een motorwissel doet en dus een mindere straf heeft dan iemand die dit 1 dag van te voren meldt
Van achteren naar voren de straf uitdelen lost het natuurlijk ook niet helemaal op. Iemand die verder naar voren staat maar een grotere straf heeft kan dan nog voordeel hebben.Martinspire schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:38:
[...]
Wellicht, maar toch blijf ik dat niet eerlijk vinden. Als ze echt 5 plekken straf zouden willen geven, dan zouden ze van achteruit moeten werken en dus eerst Albon en dan pas Max.
Bv P13 + 5 => P18 en P5 + 10 => P15, maar doordat P13 daar nog tussenuit valt wordt het dan nog steeds P14.
Het antwoord heb je inmiddels al van een ander gezien verwacht ik?Spotmatic schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:42:
[...]
Maar vorig jaar startte Max op P19, en eindigde op P5. Waarom zou het nu niet beter gaan?
Ik vraag me wel af of Verstappen binnen de top10 wil kwalificeren, tenzij ie in Q2 met de hardste band zijn snelste rondje gaat draaien in de hoop zo tot Q3 door te kunnen dringen? Net als vorig jaar zou starten op hard en finishen op zacht(er), bij een mogelijk (safetycar) incident tegen het einde van de race, nog wat meer kunnen brengen misschien? Kan ie misschien ook nog dat extra puntje meepikken voor de snelste ronde zo tegen het einde?
Testing, one, two ...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
mooie kans op een inhaal racewowly schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:10:
Sta er wel van te kijken dat ze daniil in zijn thuis Grand prix naar achteren laten zetten....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gewoon uit voorzorg. Ik kan mij nog wel een thuis race van herinneren waar hij ergens vooraan stond, maar niet zo goed afliepwowly schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:10:
Sta er wel van te kijken dat ze daniil in zijn thuis Grand prix naar achteren laten zetten....
ThomasG schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:30:
[...]
Gewoon uit voorzorg. Ik kan mij nog wel een thuis race van herinneren waar hij ergens vooraan stond, maar niet zo goed afliep
ik vond het een prima actie! zeker door wat er daarna gebeurde
Vuelta terminada Nuevas bananas disuasorias detras de pianos y hierba artificial en T4, T7 y T17.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 september 2019
Track walk done. New 50mm orange bananas been installed behind the kerbs and astroturf at T4, T7 and T17. pic.twitter.com/a7DIKcz1dK
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 26-09-2019 14:53 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vind het begrip powercircuit altijd maar een beetje vaag. Op een baan met minder lange stukken heb je toch ook gewoon power nodig om juist snel te accelereren, als je dan power meer hebt -> dus snellere acceleratie, heb je ook gewoon dik voordeel.Martin0 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:28:
[...]
Ik zie niet dat Ver pole rijd, daarvoor is rusland te veel een power circuit.
Mja, maar er ligt astroturf tussen, daar heb je dus vrijwel geen grip op dus lijkt het me behoorlijk riskant om dat mee te pakken om op die banaan te komen. Je ziet op de eerste foto wat voor rommel het is, gewoon kunstgras eigenlijk. Dat betekent dus dat je je bocht eigenlijk al afgemaakt moet hebben voordat je erop komt, of de hele breedte van het astroturf als "grip" moet hebben op die banaan om er niet overheen te schieten. Allebei onwaarschijnlijk, maar we zullen het zien. In any case ziet het eruit alsof het doel nu al bereikt is, namelijk binnen de baan blijven en niet op het astroturf komen, zonder dat er met een vergrootglas gekeken hoeft te worden of je wel binnen de lijntjes kleurt of niet. Het lost zichzelf wel op.Damian schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:58:
Die is alleen maar in het voordeel van de drivers als hij binnen de track limits ligt. Op die dingen kunnen ze leunen en dus net een tikkie harder als het goed is.
[ Voor 80% gewijzigd door DataGhost op 26-09-2019 15:04 ]
PK voordeel heb je niet in de bocht, maar na de bocht. Hoe langer het gedeelte na de bocht is, hoe langer een sterkere PU voordeel heeft.Jackson6 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]
Vind het begrip powercircuit altijd maar een beetje vaag. Op een baan met minder lange stukken heb je toch ook gewoon power nodig om juist snel te accelereren, als je dan power meer hebt -> dus snellere acceleratie, heb je ook gewoon dik voordeel.
Auto's met meer DF hebben doorgaans een hogere exit speed en dus een klein voordeel bij het opkomen van een recht stuk. Naar mate dit rechte stuk langer wordt, wordt dit voordeel kleiner ten opzichte van een auto met meer PK.
Dat zijn toch die dingen waar skateboarders op sliden?
Waiting on the world to change
Hamilton heeft er nog weleens een handje van om met de plank van zijn auto eroverheen te slidenpinda powerrr schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:38:
[...]
Dat zijn toch die dingen waar skateboarders op sliden?
-
Nieuwe benzine was er toch al in Singapore?MikeyMan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:52:
Heb het filmpje nog niet gekeken (iets met werk
Niet voor Red Bull/Toro Rosso, als je daar op doelt?TheBrut3 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:26:
[...]
Nieuwe benzine was er toch al in Singapore?
hardware-lover in "[F1 2019] Race 16 GP van Rusland"
Testing, one, two ...
Die thumbnail van YouTube zie je Stroll al zo happy kijkenDesireHD schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:32:
[...]
Heb het filmpje nog niet gekeken (iets met werk) maar ze hebben het meest spraakzame kwintet uit de huidige F1 even bij elkaar gezet? Ziet er gezellig uit!
Volgens mij konden ze geen erger setje dat dit bij elkaar krijgen (misschien grosjean?)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is waar. De percentage vol gas indicator is wat dat betreft al weer een wat betere meetlat. Ik zat ook al even te goegulun maar ik kan hem niet vinden. Misschien omdat het googelen is?Jackson6 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]
Vind het begrip powercircuit altijd maar een beetje vaag. Op een baan met minder lange stukken heb je toch ook gewoon power nodig om juist snel te accelereren, als je dan power meer hebt -> dus snellere acceleratie, heb je ook gewoon dik voordeel.
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Torpedo torpedeert teambaas.
YouTube: Hulkenberg: 'Er zijn veel mensen die mij willen hebben' | De Donderd...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach, hij heeft inmiddels wel wat krediet opgebouwd bij Helmut.DaniëlWW2 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:22:
[...]
Torpedo torpedeert teambaas.![]()
YouTube: Hulkenberg: 'Er zijn veel mensen die mij willen hebben' | De Donderd...
Valtteri this is James...
Mijn boefje is liev!
We will pay you back
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
reminder
Wat raar dat alles behalve de race slechts uur naar voren schuift en de race zelf 2 uur
DesireHD schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:32:
[...]
Heb het filmpje nog niet gekeken (iets met werk) maar ze hebben het meest spraakzame kwintet uit de huidige F1 even bij elkaar gezet? Ziet er gezellig uit!
Glazen bol.... Hulk bij Formule E voor Mercedes ? Of huur hem in als test rijder bij Red Bull, ook voorsjaool schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 01:22:
[...]
Ach, hij heeft inmiddels wel wat krediet opgebouwd bij Helmut.
sim werk in Milton Keynes. Zie hem nog wel bij het Formule E team van Mevr. Wolff opduiken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wellicht een versnellings bak met kortere versnellingen ipv meer vermogenJackson6 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]
Anders paste het vast niet in Putin zijn reis-schemaBansheeben schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:08:
[...]
Wat raar dat alles behalve de race slechts uur naar voren schuift en de race zelf 2 uur
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De "gearing" mag je niet aanpassen tijdens het seizoen. Je moet het hele seizoen met 1 gearing afstelling rijden.HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:36:
[...]
Wellicht een versnellings bak met kortere versnellingen ipv meer vermogen

Dit is niet echt een 'Eliud Kipchoge' looptechniek die VER laat zien met z'n overstride en arminzet
Strava or it didnt happen
https://www.strava.com/activities/2741483262
[ Voor 17% gewijzigd door vhal op 27-09-2019 09:49 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.