Nee. Hebben als enige van de topteams nog geen rondje op soft gedaan.SinergyX schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:45:
Wat laat ingestapt, Merc weer aan het sandbaggen?
PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee. Hebben als enige van de topteams nog geen rondje op soft gedaan.SinergyX schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:45:
Wat laat ingestapt, Merc weer aan het sandbaggen?
In een aantal FP's zat Gasly er ook nog wel redelijk dicht op. Maar come quali was het dan eigenlijk altijd toch weer die hardnekkige 7 tienden... Maar goed, Albon heeft nog een paar races om te laten zien dat ie het wel kan. Inhalen is iig niet zo'n probleem.SomerenV schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:34:
[...]
Hij kan in ieder geval z'n teamgenoot prima bijhouden, da's positief. Gasly hobbelde er vaak maar een beetje achteraan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tegenwoordig rijd hij voor team penske in een endurance championship naar wat ik zo snel kan vinden.
Martin0 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:53:
Tegenwoordig rijd hij voor team penske in een endurance championship naar wat ik zo snel kan vinden.
Hij is inderdaad tegenwoordig wat zwaarder maar houd er ook rekening mee dat de beste man inmiddels 44 is.
Gewicht is in endurance wat minder van belang plus het zwaartepunt van de auto ligt dan wat lager. Volgens mij win-win.Martin0 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:53:
[...]
Hij is inderdaad tegenwoordig wat zwaarder maar houd er ook rekening mee dat de beste man inmiddels 44 is.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het probleem bij Williams is dat de auto én te weinig downforce produceert én teveel drag produceert. Een loose-loose situatie dus.kevlar01 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:02:
Williams heeft niet genoeg geld voor een 'Monza' spec achtervleugel dit weekend, en rijd dus met een grote achtervleugel. Zouden ze desondanks nog steeds downforce tekort komen?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Hoop echt dat ze het gat naar de concurrenten snel kunnen dichten. Als ze eenmaal in de buurt van het middenveld kunnen komen, dan zijn punten mogelijk.Killjoy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:05:
[...]
Het probleem bij Williams is dat de auto én te weinig downforce produceert én teveel drag produceert. Een loose-loose situatie dus.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daar kan ik over meepratenSomerenV schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:41:
[...]
Er kan in 4 jaar veel gebeuren qua gewicht.
*doet naar zichzelf kijken*
kun je die toelichten?kevlar01 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:08:
[...]
Lando heeft geluisterd naar zijn fans![]()
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hij streamde dit weekend iRacing met zijn VR46 gear aan, en in de Youtube comments wilde iedereen dat hij dat spul ook dit weekend in Monza aan zou trekken. En zo geschiedde
Mijn boefje is liev!
Zit hij nu gewoon zijn memes te Photoshoppen?
In welk universum?JB schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:26:
GAS snelste op de baan! Honda is FER/MER voorbij!!!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en dat was FP2EN EXACT, PROUD PARTNER OF MAX VERSTAPPEN
Mainly long runs and setup work 👨💻 139 laps for the Honda boys in FP2 👊
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 6 september 2019
P5 @Max33Verstappen 1:21.350
P6 @alex_albon 1:21.589
P7 @PierreGASLY 1:22.124
P10 @kvyatofficial 1:22.260
Plenty to analyse overnight now 👌 Great job team#PoweredByHonda pic.twitter.com/VMBgAiQO91
[ Voor 61% gewijzigd door basvn op 06-09-2019 16:36 ]
Verwijderd
Ik ook, is gewoon een grappig ventje...SinergyX schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:52:
Aaah Norris moet lachen als hij op de camera komt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er vallen wel eens onderdelen van de auto's af, maar om het nou loose/loose te noemen... Ik zou gaan voor lose/loseKilljoy schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:05:
[...]
Het probleem bij Williams is dat de auto én te weinig downforce produceert én teveel drag produceert. Een loose-loose situatie dus.
Die snap ik inderdaad ook niet, Bottas kan nooit 20e meer worden.Reinier schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:52:
Leuke plaat wel, maar die gearceerde cellen snap ik niet. Kan Bottas bijvoorbeeld uiteindelijk nog als 20e eindigen?
Als de huidige nummer 20 alles wint en 2e wordt, dan wordt de 2e niet ineens 20e. De berekening klopt niet.rik86 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:58:
Ze kijken hoeveel punten er met de resterende races te halen zijn en iedereen kan daar theoretisch nog 2 mee worden, dus (wat uiteraard een onzinredenering is) de nr 2 nog laatste
STR heeft er inderdaad 51 en RBR 254.NavySeal schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:04:
In ieder geval klopt het puntentotaal van Toro Rosso niet. Ze hebben daar gewoon de punten van Gasly en Kvyat bij elkaar opgeteld, terwijl de meeste van die punten van Gasly natuurlijk bij RBR horen.
Dat snap ik. Iedereen kan Bottas nog inhalen, maar Bottas kan geen 20e meer worden.RobertMe schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:00:
Er vanuit gaande dat Monza nog wordt meegeteld zijn er nog 8 races. Als Russell dus alle 8 de races wint heeft hij daarmee 200 punten binnen gehaald. Dat zijn er inderdaad 3 minder dan het huidige aantal van Bottas, maar als Russell bij minimaal 3 races ook nog de snelste ronde pakt heeft hij (ook) minimaal 203 punten, en bij gelijke aantal van 203 punten zal die nog steeds boven Bottas eindigen omdat hij dan 8 overwinningen heeft en Bottas maar 2.
Hmm, inderdaad. Want als dat zou gebeuren zou inderdaad Russell 203 punten moeten behalen en Kubica 202, en dat is onmogelijk. Want als de tweede Williams rijder altijd tweede wordt zijn dan nog steeds maar 144 punten (+~5 punten voor snelste ronde is nog steeds lang geen 203).TheBrut3 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:07:
[...]
Dat snap ik. Iedereen kan Bottas nog inhalen, maar Bottas kan geen 20e meer worden.
Het lijkt of VER zijn mic niet aan staat, ALB is helder te verstaan...SomerenV schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:51:
@DJTimo Prima chemie tussen Verstappen en Albon. Geinig om te zien. Maar kom op RBR, zet daar een fatsoenlijke mic neer want dat geluid is echt dramatisch.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik dacht dat hij het later juist zelf zei, dat hij nog een matchende broek zou willen hebben.kevlar01 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:26:
[...]
Hij streamde dit weekend iRacing met zijn VR46 gear aan, en in de Youtube comments wilde iedereen dat hij dat spul ook dit weekend in Monza aan zou trekken. En zo geschiedde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wel in 4kSomerenV schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:51:
@DJTimo Prima chemie tussen Verstappen en Albon. Geinig om te zien. Maar kom op RBR, zet daar een fatsoenlijke mic neer want dat geluid is echt dramatisch.
Just came back from work. I just did this one, which took me longer than usual since my normal script was created for a single stint, not two. I think the result is quite good though, so I hope you find it useful.TrekDr0p schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:39:
Hebben we al een overzicht van de longruns?
@f1bythenumbers maybe??
[ Voor 20% gewijzigd door f1bythenumbers op 06-09-2019 21:47 ]
Wow wat ziet de, ik weet ook wel een aparte fp, race pace er veel belovend uit voor de RBR van MAX.f1bythenumbers schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:14:
[...]
Just came back from work. I just did this one, which took me longer than usual since my normal script was created for a single stint, not two. I think the result is quite good though, so I hope you find it useful.
[Afbeelding]
source: me
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-09-2019 22:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Welke achtervleugel?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:55:
Iemand bij Haas begrijpt de banden dus wel.![]()
https://gfycat.com/earlyboldindiancow
Gewoon baasactie dit.
En die achtervleugel is ook gewoon bizar.
[Afbeelding]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zo... A Star Is Born gaat van de watchlist af. Thanks for the heads up Max!
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 07-09-2019 00:15 ]
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Even wachten op A Star Is Re-born. Max krijgt de regie..nadroJ schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 00:15:
[...]
Zo... A Star Is Born gaat van de watchlist af. Thanks for the heads up Max!
[ Voor 3% gewijzigd door LockeJohn op 07-09-2019 01:04 ]
Ik zag 2 mensen op de voorgrond, maar heb ze niet echt verstaan. Kan iemand me vertellen of ik het nog eens moet terug kijken om beter te luisteren?
Wat is nu eigenlijk het grootste verschil tussen een kwali en race setup? Ik kan me voorstellen dat je met een kwalisetup minder rekening houdt met bandenslijtage(of iets meer een compromis maakt, aangezien je met dezelfde setup ook moet racen).StealthyPeanut schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:26:
1 voordeel: Max kan zijn kwalisetup vergeten en 100% voor de race (en regen?) gaan... wie weet wat dit voor leuks brengt op zondag. Toch niks te verliezen want 5e of 6e is bijna gegarandeerd.
[ Voor 28% gewijzigd door leekers op 07-09-2019 08:48 ]
"Beautiful Clean Coal"
Ik zou het doen!
La previsión dice que hoy hará sol con temperaturas máximas de 24C. Alta previsión de lluvia fuerte para mañana antes de la carrera.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 7 september 2019
The weather forecast predicts sun and max. temp around 24C for today's quali. High chance of heavy rain for tomorrow morning before the race. pic.twitter.com/J0P5Q1y6vU
leekers schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 08:47:
Het is te hopen dat de F1 qual vanmiddag wat minder eindigt in een bende zoals bij F3
[Streamable: F3 Monza Quali]
[ Voor 65% gewijzigd door basvn op 07-09-2019 10:09 ]
[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 07-09-2019 10:32 ]
[F1 2019] Race 14 GP van ItaliëHolkers schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 10:33:
Ik heb het gemist, maar waarom reed Albon in FP1 met een witte helm?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat was een heftige idd !!!Mel33 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:42:
iemand al het ongeluk van Alex Peroni gezien
https://www.facebook.com/...1/videos/367511834169333/
kon hem alleen of fb vinden sorry
Samsung Flip 7
[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 07-09-2019 11:48 ]
Het schijnt dat dit een verzoek is geweest van Newey omdat hij de ontwikkeling van het chassis heeft/had afgestemd op de Arai-helm dat Verstappen altijd droeg. Verstappen wisselde abrupt van helmleverancier begin van het seizoen. Vandaar dat Albon met een witte Arai-helm reed in plaats van zijn Bell-helm. Gasly reed met een Arai helm dus dat was fijn voor Newey al was Gasly wel flink langzamer dan VerstappenHolkers schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 10:33:
Ik heb het gemist, maar waarom reed Albon in FP1 met een witte helm?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
WTF! Wordt hij nou gelanceerd door zo'n broodje?Mel33 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:42:
iemand al het ongeluk van Alex Peroni gezien
https://www.facebook.com/...1/videos/367511834169333/
kon hem alleen of fb vinden sorry
[ Voor 17% gewijzigd door Mel33 op 07-09-2019 11:48 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[ Voor 68% gewijzigd door DJTimo op 07-09-2019 11:50 ]
"When you grow up your heart dies"
Formerly known as Ragdoll
Als ze dat voor FP3 gaan doen dan zou die dus zomaar uitgesteld kunnen gaan worden. Of misschien zelfs vervallen.Catmandos schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:53:
en de FIA heeft inmiddels besloten om alle broodjes in de laatste bocht weg te halen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die marshalls staan ook weer precies daar waar de auto terecht komt.TheBrut3 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:44:
[Streamable: YEEEEET]
Streamable: YEEEEET
Crash in de F3 race net. Kan zomaar zijn dat FP3 later kan starten door herstelwerkzaamheden, en hopen dat ze dat broodje weghalen.
Zijn ze in ieder geval lekker snel ter plaatse.LA-384 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:03:
[...]
Die marshalls staan ook weer precies daar waar de auto terecht komt.
Dat is makkelijk te bepalen waar je het meeste crasht.LA-384 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:03:
[...]
Die marshalls staan ook weer precies daar waar de auto terecht komt.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 07-09-2019 12:16 ]
-
Het werkt dubbel. Als het broodje er wel ligt neemt een coureur ook het risico niet.Edd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:25:
Het is maar goed dat het broodje weg is gehaald. Anders hadden we Grosjean misschien in de hekken zien vliegen.
[ Voor 49% gewijzigd door Catmandos op 07-09-2019 12:30 ]
Gaat nu naar buiten.Catmandos schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:29:
Iemand enig idee waarom MAX geen tijd zet? want uiteindelijk moet je toch de auto goed klaar maken voor de race?
Omdat je geen toegevoegde waarde hebt in het neerzetten van een lap. Hij rijd een ronde en gaat naar binnen om een aanpassing te doen en repeat. Uiteindelijk zal hij wel een hele ronde neerzetten als hij denk dat hij de goede afstelling heeft gevondenCatmandos schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:29:
Iemand enig idee waarom MAX geen tijd zet? want uiteindelijk moet je toch de auto goed klaar maken voor de race?
[ Voor 14% gewijzigd door R.van.M op 07-09-2019 12:36 ]
Waiting on the world to change
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En hoe wil je dat bepalen wat pro-actief is? Daarnaast je kan ook achter een ander team gaan hangen etc. Lijkt me vrij lastig en zeer abitrair hoe je dat allemaal gaat beoordelenalexbl69 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:41:
Zou het niet vreemd vinden als de FIA pro-actief dat achter elkaar rijden van team-genoten aan banden gaat leggen. We hebben bij de Q van de F3 kunnen zien waar dat toe kan leiden, en ook nu bij de F1 rijden meerdere coureurs vrij onnatuurlijk en onvoorspelbaar.
Als het niet meer mag heeft niemand er nadeel of voordeel van.
Alsjeblieft niet nog meer regels. Slipstreaming is heel normaal. Hoe wil je dat in de race dan gaan doen?alexbl69 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:41:
Zou het niet vreemd vinden als de FIA pro-actief dat achter elkaar rijden van team-genoten aan banden gaat leggen. We hebben bij de Q van de F3 kunnen zien waar dat toe kan leiden, en ook nu bij de F1 rijden meerdere coureurs vrij onnatuurlijk en onvoorspelbaar.
Als het niet meer mag heeft niemand er nadeel of voordeel van.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 07-09-2019 12:45 ]
I served in a company of heroes.
Voor je het weet is deze regel er
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Teamgenoten mogen niet binnen 3 seconden van elkaar een tijd neerzetten oid.R.van.M schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:43:
[...]
En hoe wil je dat bepalen wat pro-actief is? Daarnaast je kan ook achter een ander team gaan hangen etc. Lijkt me vrij lastig en zeer abitrair hoe je dat allemaal gaat beoordelen
Gaat puur om quali. Tijdens de race zullen teamgenoten niet langzamer gaan rijden om elkaar een tow te geven.sjaool schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:44:
[...]
Alsjeblieft niet nog meer regels. Slipstreaming is heel normaal. Hoe wil je dat in de race dan gaan doen?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Inderdaad.. Ferrari deed net een quali run test met slipstreaming en slechts 0,4 sneller dan Ham op geelMaurice079 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:44:
MER indrukwekkend op die gele band zeg.
[ Voor 6% gewijzigd door R.van.M op 07-09-2019 12:53 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq