[YouTube: Crab Rave [Dancing Crabs Template]]Chiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:24:
Het lijkt erop dat de regenbanden erop mogen bij VT1
Heb werkelijk geen idee waar jij over valt we zullen maar zeggen dat je verkeerd been uit bed bent gestapt .Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:24:
[...]
Nou in precies deze post zelf bijvoorbeeld.
Beetje in de trant van ‘waarom zeg je dat ik je een eikel heb genoemd? Jij eikel’![]()
Ik ga hier nu niet meer verder over praten, want het verziekt het hele topic. Back on topic nu.
Iemand al ontwikkelingen op de RB15 gezien?
Veel plezier met de GP van Monza verder .
"Beautiful Clean Coal"
Als je had opgelet in dit draadje had je kunnen zien dat er een Spec 4 motor in zit, en de achtervleugel met DRS aan bijna meer downforce/drag geeft dan zonderPyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:24:
[...]
Iemand al ontwikkelingen op de RB15 gezien?
Edd in "[F1 2019] Race 14 GP van Italië"
Edd in "[F1 2019] Race 14 GP van Italië"
[ Voor 18% gewijzigd door Chiron op 06-09-2019 10:30 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
In jouw reactie(s) m.b.t. Max, lees ik vooral veel aannames. Het is niet dat je met hem geknikkerd hebt ofzo...Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:19:
[...]
Persoonlijke aanvallen als je het niet meer argumenten kunt winnen zijn zo vreselijk sneu en brugklas niveau.
Max heeft vorig seizoen een hele grote bak kritiek over hem heen gekregen, soms terecht, soms niet terecht, en soms erg overdreven/aangedikt. Hier mag je als coureur best weerwoord en een mening op hebben imho, hij heeft zich destijds juist best lang op de vlakte gehouden en is pas later zich wat harder op gaan stellen richting de media. Is hij hierdoor dom? Absoluut niet, hij uit gewoon zijn mening, en dit doet hij imo goed, heel direct en soms hard.
Hij neemt geen blad voor de mond nee, en waarom zou hij? Andersom (Rosberg en andere media) mogen zij dus wél hun gal spuwen? En hij mag hier dan niet op reageren? (op welke manier dan ook)
Kom op zeg, de mensen van de media én Rosberg hebben geen tere zieltjes hoor, en wie kaatst kan de bal terugverwachten, zeker bij Max.
Daarnaast slaat de media (ook vorig seizoen) als een blad aan een boom om in hun mening, als Max weer een uitstekende race gereden heeft, dan is er 'ineens' geen vuiltje meer aan de lucht.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Shit, mijn bodywork piecing eyes nog niet aangezetChiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:28:
[...]
Als je had opgelet in dit draadje had je kunnen zien dat er een Spec 4 motor in zit, en de achtervleugel met DRS aan bijna meer downforce/drag geeft dan zonder
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Pumt is dat het niet handig is om Rosberg aan te vallen aangezien die letterlijk met een Max pet door de paddock loopt. Villeneuve daarentegen is een ander verhaal. Ook is het niet handig om complete volkeren te beledigen als 1 van hun een domme actie doetKillerBee schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:29:
[...]
In jouw reactie(s) m.b.t. Max, lees ik vooral veel aannames. Het is niet dat je met hem geknikkerd hebt ofzo...![]()
Max heeft vorig seizoen een hele grote bak kritiek over hem heen gekregen, soms terecht, soms niet terecht, en soms erg overdreven/aangedikt. Hier mag je als coureur best weerwoord en een mening op hebben imho, hij heeft zich destijds juist best lang op de vlakte gehouden en is pas later zich wat harder op gaan stellen richting de media. Is hij hierdoor dom? Absoluut niet, hij uit gewoon zijn mening, en dit doet hij imo goed, heel direct en soms hard.
Hij neemt geen blad voor de mond nee, en waarom zou hij? Andersom (Rosberg en andere media) mogen zij dus wél hun gal spuwen? En hij mag hier dan niet op reageren? (op welke manier dan ook)
Kom op zeg, de mensen van de media én Rosberg hebben geen tere zieltjes hoor, en wie kaatst kan de bal terugverwachten, zeker bij Max.
Daarnaast slaat de media (ook vorig seizoen) als een blad aan een boom om in hun mening, als Max weer een uitstekende race gereden heeft, dan is er 'ineens' geen vuiltje meer aan de lucht.
Red Bull heeft niet eens DRS nodig op MonzaPyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:30:
[...]
Shit, mijn bodywork piecing eyes nog niet aangezet. Van die spec 4 wist ik, maar dat is meer Honda dan RB15 (daarmee overduidelijk doelend op het chassis). Zolang die achtervleugel maar niet zo extreem wordt als die lift flappende achtervleugel van Renault
![]()

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
wel fijn dat je denkt, omg 3 nieuwe pagina's erbij en dan de eerste 2 posts leest en dan denkt.. hmmzzz ik ga deze pagina's maar weer eens overslaan.
Maar ja FP1 nog 26 min
Maar ja FP1 nog 26 min
Morgen lijkt het droog te blijven, zondag wellicht ook weer wat spetters
Alleen kans dat ze in de pits blijven om banden en motorslijtage te sparen. Deze regen hebben we zondag nodig, valt nu 2 dagen te vroeg
Zondag 80 procent kans op regen in Monza ?Chiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:37:
[...]
Morgen lijkt het droog te blijven, zondag wellicht ook weer wat spetters![]()
Samsung Flip 7
Ja, maar niet tijdens de race waarschijnlijk. Google zegt dat er maar rond de 20% kans op regen is tijdens de race uren. Die 80% komt door de ochtend helaasdave1972 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:41:
[...]
Zondag 80 procent kans op regen in Monza ?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Volgens mij is die 80% in de ochtend, smiddags zie ik 20% kans.dave1972 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:41:
[...]
Zondag 80 procent kans op regen in Monza ?
Goed ik hou het op 50%; het regent wel of het regent niet
Over 15 minuten FP1. eens luisteren hoe die spec 4 zingt
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Soggney schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:45:
Over 15 minuten FP1. eens luisteren hoe die spec 4 zingt
-
FP1 en FP2 worden zo goed als zeker nat. FP3 en kwalificatie droog. Zondag is nog even afwachten maar het lijkt erop dat het dan niet droog blijft.
"When you grow up your heart dies"
Ja hij heeft een goede auto en Ja hij is een goede courreur.Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:51:
[...]
De Mercedes is de maatstaf. Hij had moeite met Rosberg. Toch niet bepaald Prost niveau als je zijn eerdere carriere zag. Sla Senna, Fangio en Clark hoger aan. Schumacher ook, want die heeft maar in 2 jaar een dominante auto gehad. Maar Hamilton gaat alle records pakken door de Mercedes. Denk, net zoals Max zei, dat meerderen dit hadden kunnen doen in die auto. Wat de records veel minder waard maakt. En als hij dan tenminste nog het droge karakter van Hakkinen had was het hem vergeven, maar hij heeft die ergerlijke millenial Instagram-hoer uitstraling die tegenwoordig heerst onder de jeugd die allemaal als grootste ambitir hebben om ‘Influencer’ te worden in plaats van echte beroepen waar de wereld wat aan heeft. /zo ik ben klaar
Wie weet wat hij in een 'slechtere' auto van Ferarri had kunnen doen en andersom. We zullen het nooit weten want het is nu eenmaal zo dat de beste mensen bij de beste teams zitten.
Messi zou ook niet zo goed zijn als hij niet bij een top team zou voetballen (zie world cups argentinie), dus omdat hij een goed team om zich heen heeft is hij opeens geen goede voetballer? Dat geldt voor vrijwel alle sporten
Kortom, bijna niemand gaat vandaag naar buiten (buiten de shakedown laps) omdat ze regen/inter setjes voor zondag willen bewaren.sjaool schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:47:
FP1 en FP2 worden zo goed als zeker nat. FP3 en kwalificatie droog. Zondag is nog even afwachten maar het lijkt erop dat het dan niet droog blijft.
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 06-09-2019 10:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Positieve van de regen is dat dan het record van Kimi blijft staan.
is het niet zo dat ze nieuwe regen/inters krijgen aan begin van de race?YakuzA schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:55:
[...]
Kortom, bijna niemand gaat vandaag naar buiten (buiten de shakedown laps) omdat ze regen/inter setjes voor zondag willen bewaren.
PH-MRK request startup
Volgende week Roskilde op de Hazen. Zegt ie nou dat Hulk al een contract met Haas heeft ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Red Bull zou kunnen gokken op regen zondag en dus met meer downforce rijden.
Verwijderd
Dat zegt ie iddloekf2 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:04:
Volgende week Roskilde op de Hazen. Zegt ie nou dat Hulk al een contract met Haas heeft ?
Raar dat Pit lane kanaal op F1TV paar seconde eerder is dan Live kanaal, was dat op Spa ook?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze hebben wel geleerd van de vorige GP, eerste rondje Max is alleen maar radio check.. Albon zn radio vorige race was echt slecht.
Beter gezegd, die van albon deed het gewoon nietChiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:10:
Ze hebben wel geleerd van de vorige GP, eerste rondje Max is alleen maar radio check.. Albon zn radio vorige race was echt slecht.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat doen ze, zo te zien ook. Achtervleugel bij Max lijkt meer op de Spa-achtervleugel dan de plank van gisteren.Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:05:
Red Bull zou kunnen gokken op regen zondag en dus met meer downforce rijden.
-
Hoeveel hoger ligt de auto op intermediates? Ik zag Max net alsnog een vonkenregen maken ondanks dat hij dus op inters ging..
Nee, maar Pirelli kan besluiten om extra banden beschikbaar te stellen. Gebeurt alleen niet zo vaak.Mrkoekie schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:02:
[...]
is het niet zo dat ze nieuwe regen/inters krijgen aan begin van de race?
maxxie
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-08-54]
https://streamable.com/i6va7
lando
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-06-38]
https://streamable.com/ry4cw
VET
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-05-33]
https://streamable.com/o7bkp
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-08-54]
https://streamable.com/i6va7
lando
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-06-38]
https://streamable.com/ry4cw
VET
[Streamable: Replay 2019-09-06 11-05-33]
https://streamable.com/o7bkp
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Albon wilde gewoon geen belletjes van Marko midden in de race 😂SinergyX schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:10:
[...]
Beter gezegd, die van albon deed het gewoon niet
Jawel hoor, maar 't was 1 richting verkeerSinergyX schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:10:
[...]
Beter gezegd, die van albon deed het gewoon niet
Gelukkig zit Pirelli in Italië, dus dat is lekker voor de snelle verkrijgbaarheid van extra banden.demo31051987 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:12:
[...]
Nee, maar Pirelli kan besluiten om extra banden beschikbaar te stellen. Gebeurt alleen niet zo vaak.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Paddock -> auto ging prima, andersom alleen nietPyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:13:
[...]
Albon wilde gewoon geen belletjes van Marko midden in de race 😂
Oftewel Marko wilde geen weerwoord 😁Chiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:14:
[...]
Paddock -> auto ging prima, andersom alleen niet
Zijn die pakken van de coureurs waterdicht?
Hij draagt een ander merk, om te kijken wat het effect op de airbox is.Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:14:
Albon nu ook een witte helm?
[ Voor 3% gewijzigd door SnowDude op 06-09-2019 11:19 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Seb heeft ook een gave helm:
Sebastian Vettel’s Monza helmet is a blast from the past: from a time when Formula 1 drivers, in the early 70s, used their helmet for up to two years and it looked battle-scarred accordingly.#ItalianGP 🇮🇹 #Seb5 #Vettel #90AnniDiEmozioni pic.twitter.com/piZrSumQwt
— 𝙅𝙚𝙣𝙨 𝙈𝙪𝙣𝙨𝙚𝙧 𝘿𝙚𝙨𝙞𝙜𝙣𝙨 (@JMD_helmets) 6 september 2019
Zeker net als Max een Schubert nu?SnowDude schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:19:
[...]
Hij draagt een ander merk, om te kijken wat het effect op de airbox is.
Nee, het is brandwerend en niet waterdicht. Af en toe "moeten" ze tijdens de race en laten ze het lopen. Erg onhandig als je pak dan waterdicht isHeleBoel schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:16:
Zijn die pakken van de coureurs waterdicht?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jup net als Stroll, ligt veel water op de baan daar.Sir_Lion schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:24:
Had ALB net een stuurfout in de chicane?!
Leek er eerder iets te hard in te gaan.Sir_Lion schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:24:
Had ALB net een stuurfout in de chicane?!
En die is klaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij een Arai, en rijd hij normaal met Bell.
Je kon ook de sensoren in zijn airbox zien zitten. Die kleine spoiler achter op de helm schijnt best veel invloed te hebben.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Code rood, staat op een gevaarlijke plek in Ascari Parabolica.
Op het gas en is 'm meteen kwijt.
Op het gas en is 'm meteen kwijt.
[ Voor 35% gewijzigd door Chiron op 06-09-2019 11:28 ]
Je weet wat het betekend he als RAI in de muur zit. Dan heeft hij te weinig gedronken van de week.
ParabolicaChiron schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:27:
Code rood, staat op een gevaarlijke plek in Ascari.
- tweakduke
Te vroeg op het gas voor RAI en hem kwijt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kvyat rijdt wel een lekker seizoen eerlijk gezegd.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Sainz ook een 360 trouwens.
SESSION WILL RE-START AT 11:33
P140 TYRES MAY BE USED UNTIL 11:47
P140 TYRES MAY BE USED UNTIL 11:47
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Haha en gewoon met die helm instappen
echt Kimi
Kimi met helm in dat oude vrachtwagentje 😂
Tja, anders moet hij 'm dragen en het is toch niet zo warm.bakkie1985 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:33:
Haha en gewoon met die helm instappenecht Kimi
Max reedt Kimi bijna weer plat lol
"Beautiful Clean Coal"
zou een prima Stig zijn.Pyrone89 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:33:
Kimi met helm in dat oude vrachtwagentje 😂
En nummer 3 die er af is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Racingpoint der af
En de volgende. PER stuk en code rood.
PSN: xMaurice93
Viel me op dat RAI nog een beetje mank loopt. Nog steeds last van z'n spier dus.. Ericsson niet gesignaleerd dit weekend?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Kan iemand mij vertellen of ik kaartjes voor de race langs de baan kan kopen? (hoeft geen tribune kaart te zijn, gewoon zondag even kijken) Ik ben zondag in de buurt van Monza
Ik denk doordat de baan op bepaalde plekken alweer redelijk droog is dat ze steeds wat harder gaan en dan opeens weer op een zeer nat stuk komen en BAM
Als ze op de website te koop staan kun je ze ook bij het circuit kopen volgens mij.Zewatanejo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:36:
Viel me op dat RAI nog een beetje mank loopt. Nog steeds last van z'n spier dus.. Ericsson niet gesignaleerd dit weekend?
en denk tijdens deze FP1 ook niet heel veel meer.. aangezien alles wat er nu al gebeurd is..Tito129 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:37:
Glijbaan... blijkbaar wordt er weinig op Monza gereden
max gleed ook weer lekker..
Wat een knullige crash zeg.... waarom laat hij ook zijn rem los in zijn spin
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenTheStig op 06-09-2019 11:38 ]
Ik heb berichten gelezen dat Ericsson dit weekend ook weer aanwezig is. Dus las het moet, kan hij instappen.Zewatanejo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:36:
-
- tweakduke
Na die stop van net lijkt me de baan nog te nat voor inters? Harde klap van Perez.
Entertainment. Mag zondag ook wel regenen
als zelfs VER ze unsafe vindttweakduke schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:38:
Na die stop van net lijkt me de baan nog te nat voor inters? Harde klap van Perez.
Hard kan ook betekenen dat het nog te lastig is voor de inters..Boinkie schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:39:
Max klaagt dat de banden te hard zijn.
Was me niet helemaal duidelijk wat hij bedoelde..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ja Sainz vangt hem een stuk beter op.JeroenTheStig schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:38:
Perez probeerde te leren van Max. :-D
een treffende spreuk
Precies.. je zag net bij de herhaling van Sainz dat hij remt.. los laat en weer remt op precies de juiste momenten. Verstappen is daar ook goed in de keren dat hij gespint is
Het zonnetje breekt wat door, ik denk niet dat er nog veel regen komt nu.
Ik zou het doen!
Ja Perez is niet slecht, hij is vaak nog best snel. Maar in zulke condities zie je wel het verschil in klasse tussen de coureurs.R.van.M schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:41:
[...]
Precies.. je zag net bij de herhaling van Sainz dat hij remt.. los laat en weer remt op precies de juiste momenten. Verstappen is daar ook goed in de keren dat hij gespint is
Met hard bedoelt Max denk het rubber van de band hoe harder de rubber hoe minder grip en zachter meer grip lijkt mij.
Zo lang hij op zijn rem blijft staan blijven zijn banden glijden in plaats van rollen en dus heeft hij helemaal geen controle. Dus dat is niet zo gek.JeroenTheStig schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:38:
Nog steeds niet goed opgevangen...
Dan zullen de coureurs veel regen niet zo fijn vinden lijkt me?asing schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:25:
[...]
Nee, het is brandwerend en niet waterdicht. Af en toe "moeten" ze tijdens de race en laten ze het lopen. Erg onhandig als je pak dan waterdicht is
Komt niet zo veel regen in de cockpit. Door de rijwind waait de regen eroverheen.HeleBoel schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:43:
[...]
Dan zullen de coureurs veel regen niet zo fijn vinden lijkt me?
De vraag is dan bedoelt ie luchtdruk of de compound?Boinkie schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:39:
Max klaagt dat de banden te hard zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.