Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:21:
[...]
Heb geen geluid op me werk, maar wat gebeurde daar nou precies
Geen idee, ik denk gewoon een viezigheidje op de overal. Heb hier ook geen geluid.Jelte,89 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:22:
[...]
Toevallig ook de aanleiding van dit grapje? Heb ik gemist namelijk
Nou nee, werd hier al wel gesproken over een "momentje op de baan/broek vol momentje" maar was eigenlijk op zoek naar de streamable van dat moment...Cheesy schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:40:
[...]
[...]
Geen idee, ik denk gewoon een viezigheidje op de overal. Heb hier ook geen geluid.
Revive the guild!
De eerste stint had hij inderdaad alleen aan één zijkant van de t cam een gele sticker, later zaten ze er wel allemaal weer op.werphengel schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:20:
VT1 teruggekeken, maar beetje verwarrend dat Albon nog geen gele T-cam heeft
En Albon zit er ook meteen op, had ik al verwacht. Hij was ook een echte kart crack en zijn pace en racecraft ziet er goed uit.
een treffende spreuk
-
We zakken af. Wil niet discrimineren, maar wrt een broek vol bij Max... verwijs ik graag naar bv. het VIVA forum (als dat nog bestaat).Edd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:49:
Het is wel een hele spannende FP geweest hé? Als we nu aan het discussiëren zijn of Max een vuiltje of een broek vol had..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daarom zeg ik toch voorlopigDataGhost schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Kortetermijngeheugen is toch een fijn ding... kijk ook even terug naar Silverstone dit jaar. Ik zou pas iets zinnigs over Albon kunnen zeggen over een paar races, niet na 1 FP al
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Da's een oud kaartje, die namen kloppen al even niet meer
Maar eigenlijk best vreemd dat een dergelijke shortcut er niet ligt bij de langste baan op de kalender. Zou best een logische zijn om na de baanpost van Pouhon door te kunnen steken naar Blanchimont, al ligt dan die toegangsweg in de weg.
Vanaf Hockenheim.kleintjopie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:21:
Geen idee waar ik nu moet beginnen met terugkijken 😅
edit: die is verplicht en mag je alleen integraal terugkijken.
[ Voor 14% gewijzigd door DJTimo op 30-08-2019 14:28 ]
en daarna F1 2019 topic doorlezenkleintjopie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:21:
Nou ik ben ook weer terug van een internetloze reis! Vanaf Hockenheim heb ik moeten missen, wat veel dingen heb ik gemist! Geen idee waar ik nu moet beginnen met terugkijken 😅
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
mwa, niet veel gemist hoor....kleintjopie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:21:
Nou ik ben ook weer terug van een internetloze reis! Vanaf Hockenheim heb ik moeten missen, wat veel dingen heb ik gemist! Geen idee waar ik nu moet beginnen met terugkijken 😅
Haha ja dat was heel spannendEdd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:49:
Het is wel een hele spannende FP geweest hé? Als we nu aan het discussiëren zijn of Max een vuiltje of een broek vol had..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

"When you grow up your heart dies"
extra sprintrace op zaterdag lijkt me wel wat hoorsjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:06:
Hebben we volgend jaar een jaar waarin er niet veel veranderd wil Ross Brawn gaan experimenteren... wat een mafketel.
Heb je iets meer info?sjaool schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:06:
Hebben we volgend jaar een jaar waarin er niet veel veranderd wil Ross Brawn gaan experimenteren... wat een mafketel.
https://www.motorsport.co...ace-formats-2020/4524405/
Ze kunnen dit ook gewoon in andere klasses testen imo?
Was net op Ziggo. Rick Winckelman had het erover. Het waren teveel wilde ideeën om ze even kort samen te vatten. Zie bijvoorbeeld wat @basvn zegt. Nu is dat nog het minst vreemde idee in mijn ogen.
Maarja, als je qualy vervangt door een sprintrace, wanneer is dan de qualy voor de sprintracebasvn schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:10:
[...]
extra sprintrace op zaterdag lijkt me wel wat hoor
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
FP2YakuzA schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:20:
[...]
Maarja, als je qualy vervangt door een sprintrace, wanneer is dan de qualy voor de sprintrace
En dan combineren met een reversed grid start voor de top 10. Wil er niemand winnenMartin0 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:11:
[...]
https://www.gpupdate.net/...ceformat-volgend-seizoen/
Vermoedelijk gaat het hier over.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Samsung Flip 7
Samsung Flip 7
Lijkt me prima voor de druk en voor het kampioenschap.
Nee, voorteken van een vlekkeloze Q en race.albino71 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:27:
Allemaal kleine dingetjes bij HAM vandaag. Voortekenen van een uitvalbeurt?
Lijkt me prima voor de druk en voor het kampioenschap.
wegrijden vanaf P1, en in niemandsland terecht komen
En dan begint het opeens achterop de baan te stortregenenbasvn schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:29:
[...]
Nee, voorteken van een vlekkeloze Q en race.
wegrijden vanaf P1, en in niemandsland terecht komen
(ik blijf hopen op Spa met veel water)
[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 30-08-2019 15:32 ]
Zaterdag op zondagnacht wel een regenbui dus kan de baan weer schoon spoelen...PalingDrone schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:31:
[...]
En dan begint het opeens achterop de baan te stortregenen
(ik blijf hopen op Spa met veel water)
Beter nu dan tijdens de racekevlar01 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:33:
oh no....
https://streamable.com/1elbq
Losing power

Je kan toch nog steeds tracktime verliezen?Spotmatic schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:34:
So what. Het is de vrijdagmotor maar.
T is wel kostbare FP2 tijd..Spotmatic schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:34:
Bij Hamilton is het nog veel erger. Maak je je daar ook zorgen over?kevlar01 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:35:
[...]
Je kan toch nog steeds tracktime verliezen?
Plus als de vrijdagmotor kapot is moet je de zaterdagmotor voortaan aan gaan spreken. Het is gewoon slecht nieuws. Maargoed een klein issue nu ontdekken is beter dan om het echie.
een treffende spreuk
Edit: oh, soft ipv medium, niet gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 30-08-2019 15:39 ]
Vrijdag motoren bestaan 'officieel' niet. Ja, het kan een oude motor uit de pool zijn, maar die heeft dan wel al flink wat milage gehad. En als hij geen oude motor meer heeft kan het ook zomaar de race motor zijn. En ook als het een oudje is, als ze deze nu afschrijven moet die volgende keer weer naar de race motor over stappen , tenzij op Monza dan de spec 4 erin wordt gelepeld .Spotmatic schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:34:
Kan wel een leuke race opleveren, aangezien ze trainen en kwalificeren op een hete baan. De banden degradatie en grip zal zondag waarschijnlijk wel flink verschillen.
[ Voor 57% gewijzigd door dave1972 op 30-08-2019 15:46 ]
Samsung Flip 7
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat was vast Steiner met een voorstel om Gasly te paaien voor 2020.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:53:
Gasly kreeg radio van een ander team te horen.
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://streamable.com/fs45qHippocampus schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:58:
[...]
Dat was vast Steiner met een voorstel om Gasly te paaien voor 2020.
Of Steiner daar blij mee zal zijn is een een 2eHippocampus schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:58:
[...]
Dat was vast Steiner met een voorstel om Gasly te paaien voor 2020.
Samsung Flip 7
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, tracklimits worden geforceerd.wontcachme schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:04:
Zijn ze nu zo actief aan het opletten voor het afsnijden van Raidillon door die 24 uur van Spa livestream van Norris en Max? Die gingen in de 24 uur bijna 1000x buiten de baan
https://streamable.com/rppwb
Zou het hetzelfde probleem zijn als bij Sainz na hongarije?
[ Voor 49% gewijzigd door tosa4 op 30-08-2019 16:06 ]
Ach, de ene fransman ruilen voor de andere, lijkt me een typische Haas actiedave1972 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:01:
[...]
Of Steiner daar blij mee zal zijn is een een 2e
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk de nieuwe engine cover zo goed dichtgeschroefd dat er geen lucht meer langs de motor blaast
- DaniëlWW2
- Niet online
En zijn stemDaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:16:
En Max krijgt meer problemen met zijn motor...
Ik hoop eerder iets in de nieuwe spec Mercedes motor.Edd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:25:
Hm.. Fik bij Perez..
Zou er dan toch iets niet goed zitten bij Racing Point?

- DaniëlWW2
- Niet online

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Inderdaad, lijkt er toch op dat ze bij Mercedes tegen hun grenzen aan zitten. Goed nieuws voor het WK als je het mij vraagt.Zahariac schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:26:
[...]
Ik hoop eerder iets in de nieuwe spec Mercedes motor.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- DaniëlWW2
- Niet online
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Het is te hopen dat de marges die ze konden inbouwen langzaamaan slinken. De eerste tekenen lijken er wel op in ieder geval. Geholpen door de 2500PK die de Ferrari lijkt te hebbenMikeyMan schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
Inderdaad, lijkt er toch op dat ze bij Mercedes tegen hun grenzen aan zitten. Goed nieuws voor het WK als je het mij vraagt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Klinkt als een ontmaagding zoBansheeben schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:29:
Ik denk dat Racing Point ook door de 1000 PK barrière is gebroken
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
1000 Panelen Kapot?Bansheeben schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:29:
Ik denk dat Racing Point ook door de 1000 PK barrière is gebroken
Dat is dus de reden dat Mercedes hem wel wil, geen Duitser te vinden die goed genoeg is, dan maar eentje die goed Duits spreekt!
"Wij" vinden Hulkenberg leuk, omdat hij Nederlands spreekt, Duitsers vinden Max leuk, zo simpel is het.
Waiting on the world to change
Samsung Flip 7
[ Voor 57% gewijzigd door basvn op 30-08-2019 19:38 ]
Heb wat geruchten gelezen.. mij lijkt het super gaaf als het waar is dat Vettel evt terug wilt naar RB omdat het bij Ferrari na al die jaren een "puinhoop" blijft.DataGhost schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:18:
Vettel is alvast aan het oefenen voor z'n nieuwe baan volgend jaar?
I served in a company of heroes.
@NL_Scratch: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
[ Voor 60% gewijzigd door DataGhost op 30-08-2019 20:37 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij wil Toto hem voornamelijk omdat hij de komende jaren ook wil domineren tot het punt dat je de race niet eens meer hoeft te kijken omdat je al weer wie gewonnen heeft.pinda powerrr schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:58:
[...]
Dat is dus de reden dat Mercedes hem wel wil, geen Duitser te vinden die goed genoeg is, dan maar eentje die goed Duits spreekt!
"Wij" vinden Hulkenberg leuk, omdat hij Nederlands spreekt, Duitsers vinden Max leuk, zo simpel is het.

https://www.motorsport.co...ure-mercedes-spa/4524932/Racing Point's Sergio Perez is set to be forced to switch to an older-spec Mercedes engine after he suffered a failure of his new-spec unit in second practice for the Belgian Grand Prix.
De shiny nieuwe merc van Perez is alweer kapot
Na direct de spec2 merc van Lance kapot in Canada is dit wel pijnlijk.
/edit had fp2 nog niet terug gekeken, maar die is dus gewoon afgefikt
[ Voor 18% gewijzigd door YakuzA op 30-08-2019 20:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.