Jup, op spa ook geweest. Daar sliepen we in een b&b, om daarna naar het circuit te lopenErapaz schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:51:
[...]
Toiletten zijn prima, net nog een heerlijke nr. 2 gedaan op een schoon toilet bovenaan de tribune. Aanrijden met de auto om 10 uur zonde file, zeer vriendelijke politie wijst netjes waar je heen moet. Gratis parkeren.
Eten goed en betaalbaar, alles dichtbij elkaar vanwege stadionopzet. Verder korte rijen overal.
Ben je weleens op Spa geweest? Betaald parkeren in een modderig weiland bij de boer. Alles is ver, uren lopen, uren in de file. Ranzige dixies, dus iedereen pist in het bos. Lange rijen overal.
Hockenheim schijnt ook veel van je locatie af te hangen. Ik zat tussen Mobil 1 en Sachs, en daar waren veel te weinig toiletten, alles overvol. Veel ranziger dan het bos op Spa. Ik vond zelf in Pouhon zitten fijner dan langs Kemmel.
En ja Spa is ver lopen, of je nu in Spa zelf zit of ergens parkeert, allebei rustig 7km naar het circuit.
Maar als je hockenheim vanuit de trein (als sardientje) doet loop je direct naar bussen, 3 stuks volgens mij die rondjes rijden. Die bussen zetten je ergens bij een camping uit, waar allemaal bewoners daar dichtbij eigen kraampjes hebben. Ook in die bussen zit je redelijk gepropt.
Vanaf die camping richting circuit is toch nog een km of 3/4 denk ik, en als je naar de tribune moet waar ik zat mag je nog wel 2km toevoegen.
Maar iig daar zijn de faciliteiten waardeloos. Bij staat finish en de Mercedes tribune is veel beter.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 28-07-2019 13:16 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west