Hahaha Bottas stopt bij Haas.
En dat was ook meteen zn Melbourne spec voorvleugel....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hahaha wat een kerel is die grosjean ook

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ach die van MAG er dan maar opschroevenChiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:25:
En dat was ook meteen zn Melbourne spec voorvleugel....
[Streamable: Replay 2019-07-12 11-24-31]
https://streamable.com/lvpia
GRO is ook klaar met rich
https://streamable.com/lvpia
GRO is ook klaar met rich
[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 12-07-2019 11:27 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
demo31051987 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:22:
Hoe krijgt GRO dat nou weer voor elkaar?

Nou, zo?
Hij raakte ook de camera al haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je zeker wilt weten dat je nog voor je eerste outlap een DSQ voor heel het weekend aan je broek hebt hangen moet je dat doen inderdaad. Achteruit rijden is om logische redenen verboden, dat kleine stukje wat 'ie deed was alleen maar omdat het fysiek niet mogelijk was te keren op dat punt.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:24:
En nu gaat die druif een heel rondje rijden ook, ipv dat ie gewoon in zn achteruit terug de pits in kon
MAG rijdt wel met de nieuwste spec. De rest van de aero op GRO z'n wagen is ook Melbourne spec. Dus nu hebben ze zelfs geen referentiepunt meer als ze niet nog een extra Melbourne voorvleugel hebben liggen...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Oh hij stond andersom, technisch gezien hoefde ie niet eens in zn achteruitDataGhost schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Als je zeker wilt weten dat je nog voor je eerste outlap een DSQ voor heel het weekend aan je broek hebt hangen moet je dat doen inderdaad. Achteruit rijden is om logische redenen verboden, dat kleine stukje wat 'ie deed was alleen maar omdat het fysiek niet mogelijk was te keren op dat punt.

Ik bedoelde dan ook MAG zijn vleugel van MelbourneChiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:28:
[...]
MAG rijdt wel met de nieuwste spec. De rest van de aero op GRO z'n wagen is ook Melbourne spec. Dus nu hebben ze zelfs geen referentiepunt meer als ze niet nog een extra Melbourne voorvleugel hebben liggen...
Die hebben vast niet in de schredder gemikt.
Ik ga er van uit dat ze die wel meegenomen hebben naar het circuit, en anders nog wel op de fabriek hebben liggen (en die is een half uurtje rijden, dus die kan er vlot zijn).Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:28:
[...]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hij wou vast die rich energy collector's item hebbenAri Gold schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:25:
Hahaha Bottas stopt bij Haas.

Heeft HAM geen drs?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ham is lekker op de hoogte van 1 drs zone minder.
En Russel in de ronte...
Geen schade.
Oh, en Leclerc ook. Gaat lekker daar!
Geen schade.
Oh, en Leclerc ook. Gaat lekker daar!
[ Voor 57% gewijzigd door ATS op 12-07-2019 11:31 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zou de baan wat vochtig zijn? LEC ging er ook even naast.
Je zou bijna denken dat er een nieuwe asfaltlaag ligt met zo veel auto's die in de rondte spinnen

[ Voor 3% gewijzigd door DaMarcus op 12-07-2019 11:33 ]
Max intussen op P2, op 2 tiende achter Ham.
Edit: en al niet meer. P3 op ruim 7 tiende...
Edit: en al niet meer. P3 op ruim 7 tiende...
[ Voor 36% gewijzigd door ATS op 12-07-2019 11:35 ]
Ze zijn deze vergeten:DaMarcus schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:32:
Je zou bijna denken dat er een nieuwe asfaltlaag ligt met zo veel auto's die in de rondte spinnen![]()
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gaat weer goed bij Ferrari wtf er zit iets los.
Merc zet alvast de rest op 1s op een compound harder
[ Voor 4% gewijzigd door Maurice079 op 12-07-2019 11:37 ]
PSN: xMaurice93
Doet me denken aan deze;Pierre schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:36:
Gaat weer goed bij Ferrari wtf er zit iets los.
Ze moeten gewoon 1.528 rondje oppassen
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
En code rood.
Jup, auto Kimi stukPierre schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:39:
En code rood.
voor Kimi rood
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die is wel kaduk zo te horen.
Die klinkt wel stuk ja
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kimi zn versnellingsbak op slot.. red flag.
En de motor van Kimi houdt ermee op.
beetje rook uit de Ferrari motor van Kimi
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Disco op z'n stuurtje..... en klaar.
Kimi held!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zondagmiddag ook nog even bij die andere gasten met een Ferrari motor.loekf2 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:40:
beetje rook uit de Ferrari motor van Kimi
wat een prutsers die stewards, zijn er geen takelwagens ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kimi: leave me alone, i know what i'm doing..
Deze TV. Kimi die voorop een auto zit, de marshalls duwen en één valt er nog op de voorvleugel ook.

"Dat zijn de curbs"..........
Hij heeft amper snelheid en dan zou dat klappen de curbs zijn? Dan schieten de coureurs uit de auto op volle snelheid....
Hij heeft amper snelheid en dan zou dat klappen de curbs zijn? Dan schieten de coureurs uit de auto op volle snelheid....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hamilton legt even his balls goed.
Die motor klinkt ook niet als een Ferrari, maandagochtend exemplaartje?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee dat leek me ook gewoon de laatste adem van de motor inderdaad.wontcachme schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:44:
Toch ben ik wel nieuwsgierig of het daar droog blijft zondag en de vrije trainingen en de quali zaterdag.
0033.
[ Voor 28% gewijzigd door Ari Gold op 12-07-2019 11:46 ]
Dat was overduidelijk de aandrijflijn met massieve problemen. Ik denk dat het blok compleet kapot is.wontcachme schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:44:
een treffende spreuk
Jammer, had natuurlijk 033 moeten zijn. Bond heet immers ook geen Agent 0007.
Hoe krijgt Haas de auto weer op orde, misschien Gro er uit schoppen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En daar ging Grosjean, niemand durft nog met hem op de baan
Hij zelf ook niet.tweakduke schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:49:
een treffende spreuk
GRO only driver on track sunday?tweakduke schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:49:
en dan nog niet winnen / finishen
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 12-07-2019 11:50 ]
En terechttweakduke schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:49:
Ligt het aan GRO of is de Haas een draak van een auto...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zijn opvolger staat al klaar.
Ligt het aan mij of is de baan op die plek gewoon vochtig/tricky? Het asfalt ziet er iig niet lekker uit.
Ja en ja.Spotmatic schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:50:
Er is op sommige plaatsen nieuw asfalt gelegd dus dat is nog erg glad.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:51:
Ligt het aan mij of is de baan op die plek gewoon vochtig/tricky? Het asfalt ziet er iig niet lekker uit.
Zucht, wat een pannekoek is het toch ook.
Volgens mij ging LEC er op precies datzelfde punt ook even af namelijk.Martin0 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:52:
[...]
Er is op sommige plaatsen nieuw asfalt gelegd dus dat is nog erg glad.
Dit weekend rijdt GRO met de Australie setup en hebben ze alle updates er af geschroefd. Dit omdat hij veel moeite had met de HAAS, maar of dit nu een verbetering is...Spotmatic schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:50:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
T is nu een exacte kopie van de auto van VET van vorig jaar.Wom schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Dit weekend rijdt GRO met de Australie setup en hebben ze alle updates er af geschroefd. Dit omdat hij veel moeite had met de HAAS, maar of dit nu een verbetering is...
is erg goed in spinnen
Er is nu wel kans op wat regen, wordt er gemeld.
Lijkt erop dat men moet wennen aan het nieuwe asfalt.
GRO heeft dit 2 races geleden al gevraagd, in de hoop dat ze hierdoor erachter kunnen komen wat de problemen met de Haas auto's zijn. Ze hebben de data gewoon nodig en zullen wellicht andere updates moeten maken voor de basisauto van in Australië ipv de weg welke ze ingeslagen waren tot nu toe.Wom schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Dit weekend rijdt GRO met de Australie setup en hebben ze alle updates er af geschroefd. Dit omdat hij veel moeite had met de HAAS, maar of dit nu een verbetering is...
Ondanks dat ik geen fan van GRO ben, hij heeft wel een punt, ze gingen nergens heen tot nu toe. Respect dat hij iets wil proberen aan de auto te fixen, ondanks dat het ook een nadeel kan zijn voor hem nu eerst.
Dat de voorvleugel van albon het overleeft heeft, die krijgt toch een aardige klap als hij het gras op gaat.
Is ook een crêpe suzette.Chiron schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Volgens mij ging LEC er op precies datzelfde punt ook even af namelijk.
een treffende spreuk
Leclerc begint nu al te zeuren.
Hamilton maakte ook wel weer een rare manoeuvre... Ging eerst nog de McLaren voorbij voor ie Leclerc er voorbij liet... Maar ja, hij wint het WDC op z'n sloffen, dus waarom zou lewis scherp zijn.Pierre schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:04:
Leclerc begint nu al te zeuren.
Benieuwd wat nu het euvel is met de Alfa Romeo wagen. Dat hij zo klappert door de curbs lijkt me complete onzin 🤔
Twente komt eraan!
Tjonge, VER weer een mooie seconde sneller dan Gasly, terwijl Max wel last moet hebben gehad van de dirty air van Hamilton...
Ik hoop maar dat GAS last had van het verkeer...
RIC heeft last van Linksvoor (na 9 rondes op rood)
Even inhakend hierop, wanneer is het dirty air en wanneer is het een tow?Bansheeben schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:24:
Tjonge, VER weer een mooie seconde sneller dan Gasly, terwijl Max wel last moet hebben gehad van de dirty air van Hamilton...
Vraag me dat wel 's af
De wereld vergaat! GAS sneller dan VER
Ik denk dat je altijd een tow kunt krijgen, ook in dirty air. Maar het is pas echt dirty air als je rondenlang achter een andere auto moet blijven hangen en daardoor je bandjes oververhitten...Cheesy schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:26:
[...]
Even inhakend hierop, wanneer is het dirty air en wanneer is het een tow?
Vraag me dat wel 's af
In bochten spreek je eerder over dirty air ... rechte stuk dan krijg je een tow .... Max had laatste stuk toch wel een tow, als jet mij vraagt.Cheesy schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:26:
[...]
Even inhakend hierop, wanneer is het dirty air en wanneer is het een tow?
Vraag me dat wel 's af
https://f1manager.info/ranking/4605
Precies! Wanneer gaan ze VER eruit schoppen?Maurice079 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:26:
De wereld vergaat! GAS sneller dan VER
-
Zet toch even een leuke tijd neer nuSpotmatic schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:24:
Ik hoop maar dat GAS last had van het verkeer...
Twente komt eraan!
Zo, wat een tijd van GAS, ik vraag me af waar dat vandaan komt? Als GAS dit kan, hoe snel is die RB dan wel niet?
Onacceptabel dit natuurlijk. Direct terug naar STR.
Vraag me af of GAS het lek boven heeft, of dat ie nu een hail mary glory run doet op zachtere bandjes; En als GAS nu P2 rijdt, is de rest ongelofelijk aan het sandbaggen.Ari Gold schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:27:
Gas op p2.
Ik zie GAS anders gewoon boven VER staan hoor.Bansheeben schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:24:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.