[F1 2019] Race 10 GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste
Acties:
  • 90.068 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Banden waar de top 10 op moet starten. Was natuurlijk al bekend, maar nu officieel

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_X63u4XsAEfTNz.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:06
Weet iemand wat voor verklaring vet had dat hij zelfs achter gas staat?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Snowhite0901 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:10:
Toch een soort van onbalans in de auto aldus Olav Mol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:11
Nieuwe strategie van Ferrari, LEC voor VET, dus dit is VET zijn laatste seizoen...
Jammer dat Ferrari hier niet eerder achter gekomen was... |:( :+
Edit: Pipo toegevoegd voor diegene dien het niet... Laat maar

[ Voor 9% gewijzigd door TakeAway op 13-07-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
Hij kan het gewoon niet goed vinden met de huidige Ferrari auto. Wat dat specifiek betekend geen idee, misschien is Vettel meer een downforce coureur, gezien de huidige auto 'low drag' is puur voor de hogere top snelheid...

https://www.motorsport.co...verstone-leclerc/4494229/

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 13-07-2019 20:14 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:47
kevz schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:12:
[...]

Hij kan het gewoon niet goed vinden met de huidige Ferrari auto. Wat dat specifiek betekend geen idee, misschien is Vettel meer een downforce coureur, gezien de huidige auto 'low drag' is puur voor de hogere top snelheid...

VET had vorig jaar ook niet veel met de auto met al die spins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
[...]

Eigenlijk zeg je gewoon niks, Hij kan het wel maar LEC is gewoon sneller.
Low drag... als Vet dat had was ie toch sneller dan LEC? Of lul ik nou uit mijn nek?
VET is gewoon niet meer wat hij was.(punt) Geen LEC de ruimte en die gaat wel doen wat Ferrari graag wil(WCD)

Edit: 3 x minder ?, was wat overdreven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TakeAway op 13-07-2019 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:18:
[...]

Low drag... als Vet dat had was ie toch sneller dan LEC?? Of lul ik nou uit mijn nek???
VET is gewoon niet meer wat hij was.(punt) Geen LEC de ruimte en die gaat wel doen wat Ferrari graag wil(WCD)
Nah, Vettel is nogsteeds een goede hoor. Ferrari is gewoon achteruit gegaan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
[...]

Low drag... als Vet dat had was ie toch sneller dan LEC? Of lul ik nou uit mijn nek?

Vettel stond 3 races geleden gewoon nog op pole. Om hem nu direct helemaal af te serveren vind ik wel redelijk extreem :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
[...]

Huh waar heb je het over? De auto is anders opgebouwd dan het vorige seizoen en is voor zover ik weet niet verschillend per coureur. Verder zeg ik alleen maar dat Vettel en de auto geen klik hebben dit seizoen. Dat Leclerc het wel goed doet geeft wel aan dat Charles een hele goede keuze was om in een Ferrari te zetten, hij lijkt zich prima aan te kunnen passen zoals Max dat ook doet in de RB. Ik denk dat Vettel een soort rijstijl heeft opgebouwd over de jaren die niet bij de huidige Ferrari past, en dat hij zelf even een brain reboot moet doorgaan ofzo om het meeste uit de auto te halen.

Het blijft sowieso gissen wat er aan de hand is, misschien heeft hij mentaal wel een dip. Maar om direct te zeggen dat hij voortaan beter thuis kan blijven gaat ook nergens over :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Bensimpel schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:19:
[...]

Nah, Vettel is nogsteeds een goede hoor. Ferrari is gewoon achteruit gegaan.
En hoe verklaar je dan het succes van LEC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:33:
[...]

Je punt is duidelijk, Leclerc Bril. Het stomme punt uit hij is beter, hou op zeg |:(

Vettel is een prima coureur evenals Leclerc die de laatste races het beter doet van Vettel.
Vettel lijkt een dipje te hebben gekregen van het incident met Hamilton, hij komt vast weer terug.

PUNT :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Het moest gewoon natuurlijk...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_YCpoNXkAIFreE.jpg

Videootje in Tweet..

En als bonus...

[ Voor 20% gewijzigd door Edd op 13-07-2019 20:40 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:36:
[...]

Je punt is duidelijk, Leclerc Bril. Het stomme punt uit hij is beter, hou op zeg |:(

Vettel is een prima coureur evenals Leclerc die de laatste races het beter doet van Vettel.
Vettel lijkt een dipje te hebben gekregen van het incident met Hamilton, hij komt vast weer terug.

PUNT :)
Haha,je kan gedachten lezen??? Nee hoor, ben geen Ferarri fan, eigenlijk tegenovergesteld.
Waarom trekken ze VET voor om WCD te worden terwijl LEC veel sneller is? In mijn mening is Ferarri een slecht team met managen van de drivers. Heb er echt niks mee.
Doe dan Maclaren maar, die werken tenminste aan de weg(ook niet mijn bril maar ik hou gewoon van racen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:41:
[...]

Haha,je kan gedachten lezen??? Nee hoor, ben geen Ferarri fan, eigenlijk tegenovergesteld.
Waarom trekken ze VET voor om WCD te worden terwijl LEC veel sneller is? In mijn mening is Ferarri een slecht team met managen van de drivers. Heb er echt niks mee.
Doe dan Maclaren maar, die werken tenminste aan de weg(ook niet mijn bril maar ik hou gewoon van racen)
Daar ga je weer, Leclerc veel sneller van Vettel, stuur een mail naar Ferrari als je het er niet mee eens bent in plaats van dat gezeur hier op het forum. En laat ook Vettel in zijn waarde.

McLaren viel anders goed door de mand vandaag, hulde aan Ricciardo :D
Lando wordt nu al gehyped, Sainz is door iedereen van de grid al eens verslagen. Vergeleken met de vorige jaren doen ze het redelijk maar een duidelijke best of the rest zeker niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:37:

[Afbeelding]

[Twitter]
Videootje in Tweet..

En als bonus...

[Twitter]
Tof!
jammer van de petjes :+

Ben benieuwd op de pit-crew ook mee doet.
net zoals hier
Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/roa.h-cdn.co/assets/cm/14/49/1280x720/5479c40716fb5_-_52965382_10-lg.jpg

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:33:
[...]

Welk succes? Geen enkele races gewonnen, paar poles that's it. Noem ik nou geen success.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:52:
[...]

Welk succes? Geen enkele races gewonnen, paar poles that's it. Noem ik nou geen success.
En achter Vettel in WK. ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Vettel wil een auto waar hij op het laatste moment mee kan remmen, in een beweging kan insturen en snel weer gas kan geven. Hij wil dus een auto die goed instuurt, maar vooral stabiel is achteraan zodat de auto niet uitbreekt en hij snel op het gas kan. Een Newey auto dus. Verstappen wil eigenlijk hetzelfde hebben en we zien wat hij kan als de auto goed afgesteld is.

Ferrari faalt al jaren om Vettel echt te geven wat hij wil. Eigenlijk was het alleen in 2017 goed. In 2018 was het "mission spinnow" telkens uit de bochten als Vettel gas gaf. De 2019 auto stuurt niet fatsoenlijk in. Vettel is een uitstekende coureur, maar hij lijkt wel afhankelijk te zijn van de auto om echt maximaal te presteren. Met Ferrari die eigenlijk elk jaar wat anders doen, gaat het niet lukken.
Ben ik nou de enige die eigenlijk een beetje baalt met maar P4? Ik denk dat er veel meer in gezeten had. Zou ook wel eens een vergelijking tussen Verstappen en Bottas hun ronden willen zien. De RB15 lijkt namelijk echt, eindelijk op het niveau te zijn dat je mag verwachten van een Newey auto.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:46:
[...]

Daar ga je weer, Leclerc veel sneller van Vettel, stuur een mail naar Ferrari als je het er niet mee eens bent in plaats van dat gezeur hier op het forum. En laat ook Vettel in zijn waarde.

McLaren viel anders goed door de mand vandaag, hulde aan Ricciardo :D
Lando wordt nu al gehyped, Sainz is door iedereen van de grid als verslagen. Vergeleken met de vorige jaren doen ze het redelijk maar een duidelijke best of the rest zeker niet.
Ik laat iedereen in zijn waarde(jij niet echt met "daar ga je weer"), maar laat dan met feiten zien dat VET sneller is! Kun je niet.
Mclaren door de mand? En hulde aan Riciardo?, Ik denk niet dat wij naar het zelfde kanaal hebben gekeken :+ .
Maar ieder zijn ding hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:04:
[...]

Ik laat iedereen in zijn waarde(jij niet echt met "daar ga je weer"), maar laat dan met feiten zien dat VET sneller is! Kun je niet.
Mclaren door de mand? En hulde aan Riciardo?, Ik denk niet dat wij naar het zelfde kanaal hebben gekeken :+ .
VET is sneller, kijk maar naar de puntenstand..
Punten win je op zondag.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
[quote]Edd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:37:

[Afbeelding]

[Twitter]
Videootje in Tweet..

Wat vet! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:04:
[...]

[...]

Ben ik nou de enige die eigenlijk een beetje baalt met maar P4? Ik denk dat er veel meer in gezeten had. Zou ook wel eens een vergelijking tussen Verstappen en Bottas hun ronden willen zien. De RB15 lijkt namelijk echt, eindelijk op het niveau te zijn dat je mag verwachten van een Newey auto.
Denk zomaar dat die morgen wel bij Ziggo te zien is :)

En het ´mooie´ is.
Mercedes en Ferrari, hebben Qmode gebruikt.
RBR niet :9~ mode 11 is ook 30 rondes in een race te gebruiken, dus geen Qmode

Ben erg benieuwd morgen!

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 13-07-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Bensimpel schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:07:
[...]

VET is sneller, kijk maar naar de puntenstand..
Punten win je op zondag.
De kortzichtigheid dient je, kijk je wel de hele races?
LEC wordt echt gekort, en als dat "fouten" door Ferarri niet gemaakt zouden worden, was LEC gewoon voor VET.
Punten win je op zondag, maar als je team niet meewerkt, krijg/win je ze ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_YLKF2X4AAbG0r.jpg:large
plaatje van F1 zelf vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 19:48:
[...]

Begrijp totaal niet wat je bedoelt met je youtube video 8)7 ,maar 4de plek is niet verkeerd voor VER.
GAS zit er ook goed bij nu, heerlijk, en nu racen! Hopelijk geldt dat ook voor Ferrari!
Je ging iets doen met golfballen zei je, ik moest direct hier aan denken. 8)7

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
basvn schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:10:
[...]

Denk zomaar dat die morgen wel bij Ziggo te zien is :)

En het ´mooie´ is.
Mercedes en Ferrari, hebben Qmode gebruikt.
RBR niet :9~ mode 11 is ook 30 rondes in een race te gebruiken, dus geen Qmode

Ben erg benieuwd morgen!
Max mocht gewoon Mode 11 gebruiken. ;)
Het is echt wel een kwalificatie stand, maar Honda lijkt voorlopig veel zwaarder in te zetten op efficiëntie dan rauw vermogen. Is ook goed want RBR heeft ervaring met alles winnen met een iets minder krachtige, maar vooral erg efficiënte motor. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Vettel wil een auto waar hij op het laatste moment mee kan remmen, in een beweging kan insturen en snel weer gas kan geven. Hij wil dus een auto die goed instuurt, maar vooral stabiel is achteraan zodat de auto niet uitbreekt en hij snel op het gas kan. Een Newey auto dus. Verstappen wil eigenlijk hetzelfde hebben en we zien wat hij kan als de auto goed afgesteld is.

Ferrari faalt al jaren om Vettel echt te geven wat hij wil. Eigenlijk was het alleen in 2017 goed. In 2018 was het "mission spinnow" telkens uit de bochten als Vettel gas gaf. De 2019 auto stuurt niet fatsoenlijk in. Vettel is een uitstekende coureur, maar hij lijkt wel afhankelijk te zijn van de auto om echt maximaal te presteren. Met Ferrari die eigenlijk elk jaar wat anders doen, gaat het niet lukken.

[...]

Nou P3 had er wel ingezeten, dus helemaal tevreden kun je er niet mee zijn. Echter je weet dat Max in de race het verschil alsnog kan maken, dus dat maakt een hoop goed. Podium zit er zeker in voor morgen.
Mercedes was denk ik toch net iets te snel voor Verstappen, maar in de race kan alles weer gebeuren.
Na Oostenrijk worden we toch allemaal een tikje optimistisch, alleen mag de start dit keer wel iets beter :+

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Nu bij Starbucks even op de wifi...
Ik sta versteld van Gasly en ik baal dat ik de de Q niet heb kunnen zien ( en ik baal helemaal dat ik morgen de race niet kan zien).
Ik hoop ook echt dat Glasly morgen een keer een fatsoenlijke race heeft.
We zullen het gaan meemaken.

Ik wens jullie alvast een prettige race morgen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:18:
[...]

Nou P3 had er wel ingezeten, dus helemaal tevreden kun je er niet mee zijn. Echter je weet dat Max in de race het verschil alsnog kan maken, dus dat maakt een hoop goed. Podium zit er zeker in voor morgen.
Mercedes was denk ik toch net iets te snel voor Verstappen, maar in de race kan alles weer gebeuren.
Na Oostenrijk worden we toch allemaal een tikje optimistisch, alleen mag de start dit keer wel iets beter :+
Als hij P3 had kunnen pakken, dan was pole ook mogelijk geweest. Het verschil was nihil. 0,2s is net even je PU perfect hebben draaien of twee bochten net wat beter nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:04:
[...]

Dat denk je misschien zelf maar je komt heel anders over dan je denkt. Dat hamertje tik smileytje betekend bijvoorbeeld dat de ander nogal een idioot is.

[ Voor 8% gewijzigd door pro_6or op 13-07-2019 21:24 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:21:
[...]

Als hij P3 had kunnen pakken, dan was pole ook mogelijk geweest. Het verschil was nihil. 0,2s is net even je PU perfect hebben draaien of twee bochten net wat beter nemen. ;)
Daar heb je gelijk in, maar het zit zo dicht bij elkaar het moet net op het juiste moment goed vallen. Ik kan ook nog geen vergelijkingen vinden van Max vs Bottas lap. Hopelijk is Ziggo morgen zo lief om die te analyseren.

Hamilton vind 0,006 seconden veel verschil
https://www.ziggosport.nl...aag-niet-goed-genoeg.html

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

VER doet morgen gewoon mee om de overwinning, het verval van kwalificatie naar racepace is bij RBR normaliter een stuk minder dan bij Mercedes en Ferrari.

Zoals ik aan het begin van het seizoen al zei: HAM is over zijn top. Bottas is niet ineens een twee kalibers betere rijder geworden. Hij kan de veters niet strikken van Rosberg en die moest tot het uiterste gaan en geluk hebben om HAM te verslaan.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
FirePuma142 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:38:
VER doet morgen gewoon mee om de overwinning, het verval van kwalificatie naar racepace is bij RBR normaliter een stuk minder dan bij Mercedes en Ferrari.

Zoals ik aan het begin van het seizoen al zei: HAM is over zijn top. Bottas is niet ineens een twee kalibers betere rijder geworden. Hij kan de veters niet strikken van Rosberg en die moest tot het uiterste gaan en geluk hebben om HAM te verslaan.
Precies als er niets geks gebeurt bij de start, en dan bedoel ik niet een engine stall (dat kan die hebben) maar een crash, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor VER
Gaat die toch nog serieus meedoen voor het kampioenschap dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:09

Fiber

Beaches are for storming.

streamnl schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:19:
Nu bij Starbucks even op de wifi...
Ik sta versteld van Gasly en ik baal dat ik de de Q niet heb kunnen zien ( en ik baal helemaal dat ik morgen de race niet kan zien).
Ik hoop ook echt dat Glasly morgen een keer een fatsoenlijke race heeft.
We zullen het gaan meemaken.

Ik wens jullie alvast een prettige race morgen.
Ik hoop het ook, maar ik denk dat Gasly al blij mag zijn als hij niet weer op een ronde wordt gezet door Max... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_YZCE1WwAAGhgy.jpg:large

0033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Waarom zien we de andere teams nooit met "afwijkende" race overalls? RBR is het enige team dat ik af en toe in een ander pakje zie, zoals destijds Oostenrijk in de lederhosen outfit :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:04

Yor

Yor1313#2571

redfoxert schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Waarom zien we de andere teams nooit met "afwijkende" race overalls? RBR is het enige team dat ik af en toe in een ander pakje zie, zoals destijds Oostenrijk in de lederhosen outfit :)
MER en FER hebben dat niet nodig, die zijn al bekend genoeg, Red Bull speelt zo een goedkope marketing campagne uit, en de andere teams hebben geen geld meer, daar gaat alles in research?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
redfoxert schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Omdat Red Bull één grote marketing machine is. Normaal gesproken is een 1007e editie geen speciale editie, immers 1007 is geen mijlpaal. De creatieve marketing afdeling weet hier echter een link naar James Bond te maken. Extra mooi is het daarom dat juist déze race zich in Engeland afspeelt.

Persoonlijk vind ik dit soort dingen prachtig om te zien. De ene keer pakt het misschien iets beter uit dan de ander keer, maar zoals je zelf al zegt, het is een stuk afwisselender dan elk ander team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
[...]

Of alles in de ronde van Max was perfect en hebben p1,2,3 geen perfect rondje afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

tweakduke schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:35:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar het zit zo dicht bij elkaar het moet net op het juiste moment goed vallen. Ik kan ook nog geen vergelijkingen vinden van Max vs Bottas lap. Hopelijk is Ziggo morgen zo lief om die te analyseren.

Hamilton vind 0,006 seconden veel verschil
https://www.ziggosport.nl...aag-niet-goed-genoeg.html
0,006 (jammer geen 0,007 :+) seconden is echt cm werk qua verschil. Ongelooflijk close eigenlijk.
TakeAway schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:11:
[...]

De kortzichtigheid dient je, kijk je wel de hele races?
LEC wordt echt gekort, en als dat "fouten" door Ferarri niet gemaakt zouden worden, was LEC gewoon voor VET.
Punten win je op zondag, maar als je team niet meewerkt, krijg/win je ze ook niet.
VET heeft daar net zoveel last van, van de wel befaamde ferrari strategie that is.
Yor schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:28:
[...]

MER en FER hebben dat niet nodig, die zijn al bekend genoeg, Red Bull speelt zo een goedkope marketing campagne uit, en de andere teams hebben geen geld meer, daar gaat alles in research?
Het doel van RB is blikjes verkopen, of dat nou door F1, Motorsport, Ice skating, whatever voor sport is.
Dusja dit is inderdaad lekkere marketing voor ze. :)

Ferrari zal dit nooit doen, past totaal niet bij de imago van de Italianen, Mercedes heeft Monster Energy als een sponsor, maar die geven gewoon geld, meer niet. En Duitsers maken geen grappen. :+

[ Voor 52% gewijzigd door Bensimpel op 13-07-2019 22:50 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
[...]

It would have been extremely hard. Max managed to put a great lap in Q3, while both Bottas, Hamilton, or Leclerc, failed to put together an "ideal" lap. If every driver could have done a perfect lap in Q3, meaning each driver doing personal bests for each sector, Max would have been over 4 tenths away from Lewis.

Hamilton had a personal best of 23.070 in sector 3, which was over 2 tenths faster than Max's best time in the same sector. Sectors 1 and 2 were more competitive, and Max was certainly not that far from the leaders in those 2 sectors, but in the 3rd sector, Mercedes looks very strong.

Don't get me wrong, Red Bull, Honda, and Max, are definitely improving, but Mercedes is still one step ahead in one lap pace, especially in a fast track like Silverstone. Race pace is a whole different story, so I would not rule out another heroic race from Max tomorrow.

EDIT: I made a mistake with sector 2. Max would have been still 271 thousands behind Hamilton, but it is still a big difference. Sorry about the problem =/

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2019/07/british_gp_Q3_ideal_lap-1.svg

Source: me

[ Voor 6% gewijzigd door f1bythenumbers op 14-07-2019 00:41 ]

F1pace

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
[...]

echt maximaal te presteren. Met Ferrari die eigenlijk elk jaar wat anders doen, gaat het niet lukken.
Grappig dat dat bijna het tegenovergesteld is van M. Schumacher. Die wilde een auto die ook heel positief was aan de voorkant, maar wilde daar graag stabiliteit aan de achterkant voor opgeven. Ben benieuwd hoe Michael zou hebben gepresteerd in een door Newey ontworpen auto. :)

In spoiler: Uitleg van Martin Brundle over rijstijlen van verschillende coureurs uit 2006. (Alonso, Raikkonen, M Schumacher en Button.)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

DJTimo schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:30:
[...]
Omdat Red Bull één grote marketing machine is. Normaal gesproken is een 1007e editie geen speciale editie, immers 1007 is geen mijlpaal. De creatieve marketing afdeling weet hier echter een link naar James Bond te maken. Extra mooi is het daarom dat juist déze race zich in Engeland afspeelt.

Persoonlijk vind ik dit soort dingen prachtig om te zien. De ene keer pakt het misschien iets beter uit dan de ander keer, maar zoals je zelf al zegt, het is een stuk afwisselender dan elk ander team. :)
Dat AustinAston Martin sponsor is én rechten op het gebruik van 007 heeft zal ook wel meegespeeld hebben...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ATS schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:05:
[...]

Dat Austin Martin sponsor is én rechten op het gebruik van 007 heeft zal ook wel meegespeeld hebben...
Aston Martin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
f1bythenumbers schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:50:
[...]

It would have been extremely hard. Max managed to put a great lap in Q3, while both Bottas, Hamilton, or Leclerc, failed to put together an "ideal" lap. If every driver could have done a perfect lap in Q3, meaning each driver doing personal bests for each sector, Max would have been over 4 tenths away from Lewis.

Hamilton had a personal best of 23.070 in sector 3, which was over 2 tenths faster than Max's best time in the same sector. Sectors 1 and 2 were more competitive, and Max was certainly not that far from the leaders in those 2 sectors, but in the 3rd sector, Mercedes looks very strong.

Don't get me wrong, Red Bull, Honda, and Max, are definitely improving, but Mercedes is still one step ahead in one lap pace, especially in a fast track like Silverstone. Race pace is a whole different story, so I would not rule out another heroic race from Max tomorrow.

[Afbeelding]

Source: me
Ik heb de onboards gezien. Het was zeker een goede ronde, maar ook niet perfect. Verder was Verstappen zijn eerste reactie, meteen toen hij over de lijn was, dat de ronde matig was vanwege turbo lag. Daarna kreeg bij pas te horen dat hij binnen 0,2s van de Mercedessen zat. Nee, er zat waarschijnlijk nog wel wat meer in.

Vervolgens is degene die pole pakt, de snelste. Als beide Mercedessen en alweer Leclerc, er geen perfecte ronde kunnen neerzetten, dan zou de pole niet onverdiend zijn. ;)
Maarten_E schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:50:
[...]

Grappig dat dat bijna het tegenovergesteld is van M. Schumacher. Die wilde een auto die ook heel positief was aan de voorkant, maar wilde daar graag stabiliteit aan de achterkant voor opgeven. Ben benieuwd hoe Michael zou hebben gepresteerd in een door Newey ontworpen auto. :)

In spoiler: Uitleg van Martin Brundle over rijstijlen van verschillende coureurs uit 2006. (Alonso, Raikkonen, M Schumacher en Button.)
Goede uitleg ja. :)
Maar dit is dus waarom Kimi waarschijnlijk zoveel beter was in 2018. De 2018 Ferrari lag hem veel meer, ten koste van Vettel die in "Mission Spinnow" veranderde. Daar wees ik vorig seizoen ook wel eens op. Juist omdat Kimi graag een wat sterkere voorkant heeft en de achterkant wat laat bewegen, lag de SF-71H hem zo goed. Vettel wil precies het tegenovergestelde en die had er last van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51

Nog even.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@f1bythenumbers
Dat vind ik altijd zo goedkoop praten dat als ze hun perfecte sectoren aan elkaar plakken dan dit....
Doet die Rob Kampheus ook de hele tijd en het slaat compleet nergens op. Als jij een super snelle sector rijdt in je eerste sector maar je banden compleet over de klif jaagt dan zijn sector 2 en 3 compleet naar de kloten.

En andersom is het precies net zo. Je kan niet zomaar even de 3 snelste sector tijden aan elkaar plakken en roepen dit is het perfecte rondje.

Dit soort statistiek journalistiek zouden ze wat mij betreft gewoon meteen een schop het ravijn in moeten geven want het zegt helemaal 0,0 over wat er mogelijk was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:49:
@f1bythenumbers
Dat vind ik altijd zo goedkoop praten dat als ze hun perfecte sectoren aan elkaar plakken dan dit....
Doet die Rob Kampheus ook de hele tijd en het slaat compleet nergens op. Als jij een super snelle sector rijdt in je eerste sector maar je banden compleet over de klif jaagt dan zijn sector 2 en 3 compleet naar de kloten.

En andersom is het precies net zo. Je kan niet zomaar even de 3 snelste sector tijden aan elkaar plakken en roepen dit is het perfecte rondje.

Dit soort statistiek journalistiek zouden ze wat mij betreft gewoon meteen een schop het ravijn in moeten geven want het zegt helemaal 0,0 over wat er mogelijk was geweest.
Toch is dit bedacht door niemand minder dan Senna. Die reed iedere training 1 sector van een ronde perfect en knoopte ze in de kwalificatie aan elkaar. Het is dan maar net hoe je perfect rondje ziet. Perfect is natuurlijk alleen als je die ronde kan uitrijden na een perfecte eerste (en tweede) sector. Dus het niet oproken zit in die perfectie. Het geeft in ieder geval de potentie van de auto aan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
[Streamable: P04 verstappen great britain q3 1.25.276]

De RB15 gaat echt steeds beter liggen. Zo stabiel hier ook weer onder remmen en insturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Razorbite schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:53:
[...]

Toch is dit bedacht door niemand minder dan Senna. Die reed iedere training 1 sector van een ronde perfect en knoopte ze in de kwalificatie aan elkaar. Het is dan maar net hoe je perfect rondje ziet. Perfect is natuurlijk alleen als je die ronde kan uitrijden na een perfecte eerste (en tweede) sector. Dus het niet oproken zit in die perfectie. Het geeft in ieder geval de potentie van de auto aan!
In die tijd was de kwalificatie ook een sessie van een uur, en de snelste tijd telde. Senna reed aan het begin één ronde, bleef de rest van de kwalificatie in de garage om de auto af te stellen, en ging dan een paar minuten voor tijd (wanneer de baan goed ingereden was) weer naar buiten om zijn snelste tijd te zetten; wat vaak pole position opleverde.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:49:
@f1bythenumbers

If you think that is says 0 about what could have been possible, then you are quite wrong. It does not say that is was possible, but it does not say that it was impossible either.

In many cases, you will see that the time done at the end of the session, actually consists of 3 personal best sectors. In tracks that are not particularly abrasive, and with cool to moderate temperatures, the tires will actually last more than one lap, so it is entirely possible to get all three green sectors and get the best possible lap.

As I state in blog, whenever you create something like an ideal lap, you have to understand that it is just theoretical, and the results should be taken with a grain of salt. Those are my exact words.

What theoretical analyses bring to the table, is an indication of overall performance of the car/driver. In many cases, you will see that a driver lost pole because he made a mistake in any of the 3 sectors. You can actually see that with Hamilton today. His theoretical ideal lap shows you that Hamilton had enough in the tank to take pole position. The reality is that he could not put together a perfect lap because he made a mistake. This takes nothing away from Bottas, who was indeed able to put together a better lap than Hamilton, and that is why he ended up taking P1 today.

Saying that you should throw an analysis like this in the statistical bin, is pretty much the same as saying that you should take any theoretical opinion into the bin, and guess what? Most opinions are theoretical, and are not necessarily based on facts. Does that mean that opinions are not valid? Not at all, opinions are still valid and necessary for discussions.

Have a good night.

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:14:

[...]

Goede uitleg ja. :)
Maar dit is dus waarom Kimi waarschijnlijk zoveel beter was in 2018. De 2018 Ferrari lag hem veel meer, ten koste van Vettel die in "Mission Spinnow" veranderde. Daar wees ik vorig seizoen ook wel eens op. Juist omdat Kimi graag een wat sterkere voorkant heeft en de achterkant wat laat bewegen, lag de SF-71H hem zo goed. Vettel wil precies het tegenovergestelde en die had er last van.
Inderdaad, als je kijkt naar Vettels spins zie je ook echt dat het continu de achterkant is die pivot. Wel interessant dus dat op de één of andere manier Ferrari vorig jaar een auto had die geschikter was voor de tweede rijder qua rijstijl dan de eerste rijder. Stel je voor dat Ferrari in de jaren 2000-2004 een auto afstelde/ontwierp op basis van de rijstijl van Barrichello 8)7

Zal niet bewust geweest zijn natuurlijk, maar het is wel heel apart.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Feit:

Het gat van Stroll (P18) naar Bottas (P1) is kleiner dan dat van Stroll (P18) naar Kubica (P20).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
WhySoSerious schreef op zondag 14 juli 2019 @ 06:55:
Feit:

Het gat van Stroll (P18) naar Bottas (P1) is kleiner dan dat van Stroll (P18) naar Kubica (P20).
Dus naast de F1 (merc) F1,5 (rbr en fer)en F2 (middenveld) is er nu ook de F3 (Williams)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
f1bythenumbers schreef op zondag 14 juli 2019 @ 00:49:
[...]

If you think that is says 0 about what could have been possible, then you are quite wrong. It does not say that is was possible, but it does not say that it was impossible either.

In many cases, you will see that the time done at the end of the session, actually consists of 3 personal best sectors. In tracks that are not particularly abrasive, and with cool to moderate temperatures, the tires will actually last more than one lap, so it is entirely possible to get all three green sectors and get the best possible lap.

As I state in blog, whenever you create something like an ideal lap, you have to understand that it is just theoretical, and the results should be taken with a grain of salt. Those are my exact words.

What theoretical analyses bring to the table, is an indication of overall performance of the car/driver. In many cases, you will see that a driver lost pole because he made a mistake in any of the 3 sectors. You can actually see that with Hamilton today. His theoretical ideal lap shows you that Hamilton had enough in the tank to take pole position. The reality is that he could not put together a perfect lap because he made a mistake. This takes nothing away from Bottas, who was indeed able to put together a better lap than Hamilton, and that is why he ended up taking P1 today.

Saying that you should throw an analysis like this in the statistical bin, is pretty much the same as saying that you should take any theoretical opinion into the bin, and guess what? Most opinions are theoretical, and are not necessarily based on facts. Does that mean that opinions are not valid? Not at all, opinions are still valid and necessary for discussions.

Have a good night.
3 groene sectors betekend nog niet dat het de drie beste sectortijden van die coureur dat weekend zijn ;) het zegt alleen dat het in die specifieke Q sessie de snelste sectoren waren :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

LA-384 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 08:24:
[...]

Dus naast de F1 (merc) F1,5 (rbr en fer)en F2 (middenveld) is er nu ook de F3 (Williams)?
Eerder een F1, een F1,25, een F1,5 en F1,9.

F2 en F3 hebben we al en die wagens zijn toch echt langzamer (zelfs tov de Williams ;))

Edit: al moet ik wel zeggen dat met de huidige wijzigingen RBR en FER lekker dicht bij MER zijn gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 14-07-2019 09:27 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Bandjes voor vandaag!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_YTCh0WsAE5_Iu.jpg:large
.
.
Fans van Lewis hebben ook een auto gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_a3D6eWkAAt3wh.jpg:large

[ Voor 39% gewijzigd door basvn op 14-07-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 20:36
Martinusz schreef op zondag 14 juli 2019 @ 08:50:
[...]

3 groene sectors betekend nog niet dat het de drie beste sectortijden van die coureur dat weekend zijn ;) het zegt alleen dat het in die specifieke Q sessie de snelste sectoren waren :)
Over de kleurtjes van de sectoren gesproken; in Q1 reed GRO elke sector geel (langzamer dan persoonlijk snelste sectortijd) en toch verbeterd hij zijn eigen snelste tijd :?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 11:36
alesandro_46 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:36:
[...]

Over de kleurtjes van de sectoren gesproken; in Q1 reed GRO elke sector geel (langzamer dan persoonlijk snelste sectortijd) en toch verbeterd hij zijn eigen snelste tijd :?
Ja, dat kan toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 20:36
@Brik, ja, blijkbaar...
Denk alleen als in de vorige snelle ronde één of twee sectoren nog slechter waren dan.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Brik schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:38:
[...]

Ja, dat kan toch gewoon?
Wel gek.... gaan die kleuren ook uit van Q1 en Q2? In Q2 waren de meeste wat langzamer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Hahah ik wist het , wat baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
alesandro_46 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:42:
@Brik, ja, blijkbaar...
Denk alleen als in de vorige snelle ronde één of twee sectoren nog slechter waren dan.
Maar als alle sectoren langzamer zijn dan kun je toch niet sneller zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Yor schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:28:
[...]

Mwah ze zijn gewoon minder hip, redbull heeft een sterke marketing afdeling. Kan me niet voorstellen dat het nou ook weer zo duur is om te doen. Paar stickers en een overall

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:06
kbloem schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:47:
[...]

Maar als alle sectoren langzamer zijn dan kun je toch niet sneller zijn?
Stel ik rij 3 snelle rondes. De eerste ronde rij ik mijn eerste 2 sectoren super maar mijn laatste verpruts ik. De tweede rij ik alleen een super laatste sector maar juist de eerste twee waardeloos. De laatste rij ik allemaal goede sectoren maar niet super. Dan heb ik 3 keer geel maar toch snelste persoonlijke ronde.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +23 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al gepost is, maar Max Verstappen interview gisteren Sky F1 met Button en Tanabe San van Honda met Button.

https://streamable.com/k3d94

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2019 09:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:56:
Weet niet of het al gepost is, maar Max Verstappen interview gisteren Sky F1 met Button en Tanabe San van Honda met Button.
Toch wel een bevestiging van wat ik altijd al dacht, dat VER het fijner en leuker vindt om op de Oostenrijk manier een race te winnen dan van start af weg te rijden en naar huis te cruisen....[op 01:30 ongeveer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Toch wel een bevestiging van wat ik altijd al dacht, dat VER het fijner en leuker vindt om op de Oostenrijk manier een race te winnen dan van start af weg te rijden en naar huis te cruisen....[op 01:30 ongeveer]
Denk dat elke racer dat wel fijner en leuker vindt, dus da's niet zo'n verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Van de start aan de leiding liggen en dan winnen is ook ongelofelijk saai. Zowel voor de coureur als ons als kijker. Ja, misschien ben je dan de beste; maar ik kan niet zeggen dat ik het dan een geweldige overwinning vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:11:
[...]

Denk dat elke racer dat wel fijner en leuker vindt, dus da's niet zo'n verrassing.
Wordt hier nog wel regelmatig ontkent .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ik durf 'm wel aan: Max wint 'm vandaag! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:32:
[...]

Wordt hier nog wel regelmatig ontkent .
Hmm, heb dat zelf niet gezien en kan me moeilijk voorstellen dat iemand dat denkt.
Ik denk dat als Max kan kiezen een zekere overwinning en van begin tot einde leiden of een 25% kans op een overwinning, maar dan zoals in Oostenrijk, dan is de keuze vrij eenvoudig en wint optie 1. Uiteindelijk is winnen belangrijker denk ik, maar als je wint, dan is het natuurlijk het mooiste om dat zo spectaculair mogelijk te doen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/nikn219rd4a31.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=a53d72d2d8e7a3548d2415840b2f244b9ff11e8a
kampioenschap is over :+ de koning is opnieuw gekroond

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Hamilton rijdt sir Frank Williams een rondje over Silverstone.

YouTube: Lewis Hamilton and Frank Williams: A Very Special Hot Lap

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:56:

https://streamable.com/k3d94
Die Button heeft wel een grote oranje bril op he? :+

Ongelofelijk tof om Max zo te horen praten, nog steeds laat hij zich niet afleiden door de positieve én negatieve aandacht d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:36:
Ik durf 'm wel aan: Max wint 'm vandaag! :)F
Of winnen, of samen met Leclerc er vanaf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Iconisch circuit, maar zelfs in de F2 en F3 kunnen ze maar 1 bocht echt een goede aanval plaatsen, en één andere bocht kun je buitenom met gratie van je tegenstander. Laat het maar veel druppelen vanmiddag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
ThomasG schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:13:
[...]
Van de start aan de leiding liggen en dan winnen is ook ongelofelijk saai. Zowel voor de coureur als ons als kijker.
Afgaande op de post-race comments van Hamilton, vind die dat toch al een hele uitdaging. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:56:
Of winnen, of samen met Leclerc er vanaf :X
Of hij kiest eieren voor z'n geld. Red Bull zal volgens Charles Leclerc moeilijk te verslaan zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Mooi om het respect dat Lewis voor Frank heeft te zien. Als je hem zo bezig ziet is het een prima vent, die Lewis

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
The bromance gaat nog steeds door. :+

RBR voert gewoon weer psychologische oorlog met Ferrari. Muziek staat zo hard dat ze het bij Ferrari ook hoorde. :P

https://streamable.com/7dx5x

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/5oy3rjqjf7a31.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=a62b149b827beb94b21070048189916aecab014d

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/rtc06k63g2a31.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=f82a42bca39706fe5eb951d46598f94184a44b68

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:10

Pierre

Van nature lui!

Mooi om te zien, ook die opmerking van Claire Williams tegen haar vader, je hebt 1 ronde om Lewis over te halen om bij Williams te komen _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
2 ;p

maar het zou wel erg vet zijn om daar als een Hamilton naartoe te gaan, niet voor de centen, maar enkel kijken of je het team weer op niveau kan krijgen. Denk dat ie eerst nog een paar records wil breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:06
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:18:
2 ;p

maar het zou wel erg vet zijn om daar als een Hamilton naartoe te gaan, niet voor de centen, maar enkel kijken of je het team weer op niveau kan krijgen. Denk dat ie eerst nog een paar records wil breken
Dan hebben ze meer aan een chief-engineer oid dan aan een coureur denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

https://streamable.com/lfmqa

Kub-Bot ronde vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zal er wat regen vallen tijdens de Race ?
https://darksky.net/detai...-1.0241/2019-7-14/us12/en

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:05
En wat dan ook opvalt, de lijnen van Kub zijn helemaal niet slecht. Die auto is gewoon een draak in de bochten

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ayazis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:26:
[...]

Moet dat coureur niet Hamilton zijn.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GAIAjohan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:45:
[...]

En wat dan ook opvalt, de lijnen van Kub zijn helemaal niet slecht. Die auto is gewoon een draak in de bochten
Nou, het is wat lastig te vergelijken omdat het out of sync loopt, maar zo lekker vind ik die lijnen niet.
Maakt vooral in de eerste sector veel meters teveel en mist vrijwel elke apex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Ayazis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:26:
[...]

Toch zou enkel voor het moraal een topcoureur als een Hamilton wel erg goed zijn, sowieso is het iemand die waarschijnlijk net dat beetje meer uit een auto kan trekken.

En daarnaast een beetje stabiliteit qua chief-engineer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zou leuk zijn om het veld wat op te schudden!

Net tijdens F2 en F3 ook al wat spetters gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Razorbite schreef op zondag 14 juli 2019 @ 00:00:
[Streamable: P04 verstappen great britain q3 1.25.276]

De RB15 gaat echt steeds beter liggen. Zo stabiel hier ook weer onder remmen en insturen!
Waar kijk je precies naar? Stuurbewegingen (correcties) of wat nog meer? Aan de hand van de stuuurbewegingen zie ik namelijk weinig verschillen, maar dat kan aan mij liggen :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Die band op 3:06... Wow...

Zo mooi om te zien hoe Frank Williams hier van geniet...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Mooi dat hij gewoon nog een rondje erachter aan doet + wat donuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij durfde niet met de Williams coureurs?
Ook mooi, niks 1 rondje, gaan met dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
sjaool schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:06:
[...]

Die band op 3:06... Wow...

Zo mooi om te zien hoe Frank Williams hier van geniet...
Ja inderdaad, ik dacht eerst aan een lekke band, maar blijkbaar zit er gewoon zoveel beweging in als ze over een kerbstone rijden. Gaaf om te zien.
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.