PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zou mij niks verbazen dat hij de apex mist doordat de auto niet toestaat om de strakkere lijnen te pakken.MikeyMan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:54:
[...]
Nou, het is wat lastig te vergelijken omdat het out of sync loopt, maar zo lekker vind ik die lijnen niet.
Maakt vooral in de eerste sector veel meters teveel en mist vrijwel elke apex.
Het chassis van Williams is afschuwelijk, een Russell is weliswaar sneller maar krijgt het ook niet echt voor elkaar om te strijden om P18.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Iedere coureur in de f1 weet echt wel wat onder normale omstandigheden de snelste racelijn is. De snelheid wordt met remmen, gas geven, acceleratie en stuurbewegingen gewonnen. En natuurlijk de auto waar je mee rijdt.GAIAjohan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:45:
[...]
En wat dan ook opvalt, de lijnen van Kub zijn helemaal niet slecht. Die auto is gewoon een draak in de bochten
Dat gezegd hebbende is die Williams een draak van een auto natuurlijk, laat dat duidelijk zijn
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-07-2019 12:11 ]
Dat ook nog... De ideale lijn kan ik ook nog wel voor je uittekenen, maar hem dan ook snel genoeg rijden is vers 2StealthyPeanut schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:11:
[...]
Iedere coureur in de f1 weet echt wel wat onder normale omstandigheden de snelste racelijn is. De snelheid wordt met remmen, gas geven, acceleratie en stuurbewegingen gewonnen. En natuurlijk de auto waar je mee rijdt.
Dat gezegd hebbende is die Williams een draak van een auto natuurlijk, laat dat duidelijk zijn.
Die Rb gaat inderdaad met sprongen vooruit, zag het in Frankrijk al, maar het is nu gewoon 1x insturen en niks meer aan doen.
De bocht insturen en niet meer 'wapperen' met het stuur kan je het aan zien idd.MikeyMan schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:13:
[...]
Dat ook nog... De ideale lijn kan ik ook nog wel voor je uittekenen, maar hem dan ook snel genoeg rijden is vers 2
Die Rb gaat inderdaad met sprongen vooruit, zag het in Frankrijk al, maar het is nu gewoon 1x insturen en niks meer aan doen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zijn reactie is over het algemeen goed, maar hij verliest het vervolgens op acceleratie waar de Honda t.o.v. Mercedes en Ferrari toch nog wat tekort komt.Oscar Mopperkont schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:18:
Zal verstappen eindelijk weer eens een echt goede start hebben? Vorige keer was shit natuurlijk, maar de keren ervoor was dacht ik ook niet super (en ook niet slecht).
Wat je daar vooral ziet is vertekening door trillen van de camera en/of het wiel (door de curb) en rolling shutter effect. No way dat die band zelf zo vervormtJeroenTheStig schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:09:
[...]
Ja inderdaad, ik dacht eerst aan een lekke band, maar blijkbaar zit er gewoon zoveel beweging in als ze over een kerbstone rijden. Gaaf om te zien.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
#F1: Formula 1 is considering shortening the winter testing 2020 from 8 to 5 days and turning it into a big event with spectators. As a race track Barcelona is still in conversation. #AMuS: https://t.co/msmtQ6C7u7
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 14 juli 2019
@Turbo-Puppy iets om in de gaten te houden ;-)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Een goede coureur kan heel erg veel helpen bij het leveren van Feedback naar de engineers.Ayazis schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:26:
[...]
Dan hebben ze meer aan een chief-engineer oid dan aan een coureur denk ik.
En als je Lewis in je team hebt zitten is er vast wel een goede (chief-) engineer die het team in wil komen.
Maargoed.. daar tegenover... kijk naar Mclaren, die 'goede' coureur is weg. en het team rijdt praktisch top 4.
Aantal testdagen gelijk aan de stand in het wk van het jaar ervoor...
Mercedes 1 dag, Ferrari 2 dagen, red Bull 3 dagen.
Williams 2 maanden...
Kunnen ze het net zo goed af schaffen?ATS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:26:
Minder maar wel publieksvriendelijker testen komend jaar?
[Twitter]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die coureur staat nou niet bepaald bekend om zijn skills een team om zich heen te kunnen bouwen.....in tegendeel.demonic schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:31:
[...]
Maargoed.. daar tegenover... kijk naar Mclaren, die 'goede' coureur is weg. en het team rijdt praktisch top 4.
Een F1 team is meer dan een chassis, motor en coureur.
Williams is wat mij betreft gewoon te eigenwijs. Ze zijn blijven hangen in de tijd dat je als privateer nog mee kon komen door zelf te ontwikkelen.
Haas en FI laten zien dat je met inkopen van de techniek een stuk verder komt (en zelfs met minder budget). Williams laat alleen maar zien dat je met de sterkste motor achterin alsnog een beschamend resultaat kan neerzetten.
Het is gewoon pijnlijk om te zien hoe groot de achterstand is die ze nu hebben. Er moet daar drastisch iets veranderen, anders zie ik het niet goed komen.
Alleen een (ex) top coureur neerzetten gaat daar het verschil niet maken.
Het management moet om. Er moet een sterke technische /aero afdeling komen en ze moeten veel meer gebruik gaan maken van Mercedes kennis. Dus bijvoorbeeld niet eigenwijs je eigen versnellingsbak, maar gewoon zo'n ding van de plank trekken bij Mercedes.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet bij Britse fans als Hamilton van de baan vliegt.hoevenpe schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:53:
Blijft het droog vanmiddag?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Liever meer testen en minder simulator en CFD tijd. Testen is afgeschaft vanwege de kosten, maar dat geld gaat nu naar CPU tikken. Een aantal publiekstests over de wereld zou voor de fans veel mooier zijn. Plak gewoon een paar testdagen aan een GP net als in de MotoGP.ATS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:26:
[Twitter]
Williams zat in hun gloriejaren (Mansell, Prost) op dezelfde basis in de F1 als McLaren, McLaren heeft daarentegen daarna een groot bedrijf opgebouwd en Williams niks.
McLaren heeft ruimte om rijders/talent te betalen, Williams moet rijders aannemen die geld meebrengen.
Waarom heeft Williams nooit een geldstroom proberen te creeren uit andere bronnen ?
Er zou zat vraag zijn (door bv Arabieren) naar een SuperSoupedUpSUV wat zij zelf effectief hebben uitgevonden, copy`s van hun F1 historie moet ook wel te slijten zijn, supersnelle kleine autotjes ook (Renault Clio Williams).
Maar ze doen echt helemaal niks buiten de F1, en dat heeft hun 100% opgebroken.
How do you save a random generator ?
Aan de andere kant... Als je alles inkoopt bij een Merc of Ferrari, weet je zeker dat je nooit zult meestrijden met het WDC of WCC.sanderb schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:49:
Dus bijvoorbeeld niet eigenwijs je eigen versnellingsbak, maar gewoon zo'n ding van de plank trekken bij Mercedes.
-
Ik mag het hopen want dit zag er echt heel gek uit. Maar aan de andere kant de normale banden hebben over het algemeen ook zo'n rare wobbel in slow-motion.Orion84 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:24:
[...]
Wat je daar vooral ziet is vertekening door trillen van de camera en/of het wiel (door de curb) en rolling shutter effect. No way dat die band zelf zo vervormt
"When you grow up your heart dies"
Dat doen ze wel, Williams Engineering. Ze bouwen niet zelf auto's zoals McLaren, maar ontwikkelen voor derde partijen, zowel in de autoindustrie als in de luchtvaart etc.enchion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:59:
Waarom heeft Williams nooit een geldstroom proberen te creeren uit andere bronnen ?
Maar ze doen echt helemaal niks buiten de F1, en dat heeft hun 100% opgebroken.
heerlijk om het ook een keer rustig te kunnen kijken nu je de uitslag weet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Inderdaad. Zo maakt Williams Advanced Engineering bijvoorbeeld de batterijen voor alle Formule E auto's, en de batterijen voor de elektrische auto van Aston Martin (Rapide E).Roamor schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:13:
[...]
Dat doen ze wel, Williams Engineering. Ze bouwen niet zelf auto's zoals McLaren, maar ontwikkelen voor derde partijen, zowel in de autoindustrie als in de luchtvaart etc.
Maakte... Voor de Gen 2 FE auto's van nu is het McLaren die de batterij levert.ThomasG schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:17:
[...]
Inderdaad. Zo maakt Williams Advanced Engineering bijvoorbeeld de batterijen voor alle Formule E auto's, en de batterijen voor de elektrische auto van Aston Martin (Rapide E).
Maar dit zal deels ten grondslag liggen aan de onwil om meer dan de motor af te willen nemen.
Het is moeilijk te verkopen dat je voor je eigen F1 team alles inkoopt, maar zelf wel wil leveren aan andere autosport.
https://www.williamsf1.com/advanced-engineering/news
Als je dit leest zou je denken dat Williams actiever is in de FE dan in de F1.. Ze zijn flink bezig op het gebied van EV's.
Maken ze gebruik van de MGU-K van Mercedes, of is deze wel zelf ontwikkeld?
[ Voor 18% gewijzigd door sanderb op 14-07-2019 13:33 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Llueve ahora en Silverstone
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 14 juli 2019
It's raining now in Silverstone pic.twitter.com/MdtfzxEON7
Verwijderd
Mwah, waarschijnlijk is de Mercedes net als vorig jaar de beste auto in de regen dus liever droog
Nat starten - Droog rijden - Nat finischen
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Dat je regen nodig denkt te hebben voor een leuke race is best raar. Vorige week was er ondanks de droogte niets mis mee
Huh? Verleden wijst toch echt uit dat regen zorgt voor spectakel.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:55:
[...]
Dat je regen nodig denkt te hebben voor een leuke race is best raar. Vorige week was er ondanks de droogte niets mis mee
De laatste regenrace is 180 races geleden. Waarom zou iemand daar niet op mogen hopen?Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:55:
[...]
Verwijderd
Tuurlijk mag je het hopen. Vraag mij alleen af waarom.AzzKickah schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:57:
[...]
De laatste regenrace is 180 races geleden. Waarom zou iemand daar niet op mogen hopen?
Dat lijkt me vreemd, herinner me Brazilië met Max nog goed. Dat is geen 8 jaar geleden.AzzKickah schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:57:
De laatste regenrace is 180 races geleden.
Hamilton heeft een goede start en pakt P1 van Bottas, Max verschalkt Leclerc en Bottas en komt achter Hamilton terecht.
Een heleboel rondjes met een piepende Hamilton *i cant keep this guy behind me Bono cant you see that.
Max wint
* Vorige week was wellicht juist door de hitte een leuke raceVerwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:55:
[...]
* Deze baan is veel sneller met (op papier) minder inhaalmogelijkheden
Ik doe het regendansje lekker mee
YouTube: F1: LIVE at the 2019 British Grand Prix
omdat het verleden uitwijst dat regenraces voor veel spektakel staan.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:58:
[...]
Tuurlijk mag je het hopen. Vraag mij alleen af waarom.
Ik snap niet dat je dit vreemd vindt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bensimpel
Positieve meneer
Ik zeg goed, maar 5 dagen is wel erg kort imho, houd het 8 dagen + publiek. Het blijven toch testen.ATS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:26:
[Twitter]
😆 - Denk ook eens om ;)
Regenraces brengen in 99% van de keren spanning, sensatie en onvoorspelbaarheid.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:55:
[...]
Droge races normaal gesproken in 50% van de gevallen. Maar in 2019 in 20% van de races denk ik
Verwijderd
Ik vind dat vreemd omdat droge races ook regelmatig spektakel opleveren.JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:59:
[...]
omdat het verleden uitwijst dat regenraces voor veel spektakel staan.
Ik snap niet dat je dit vreemd vindt.
Maar het zal wel zoiets zijn als: Ik hoop dat er een paar megacrashes komen, dat staat ook garant voor spektakel. Misschien is dat te regelen via de FOM
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2019 14:03 ]
Je bedoelt die ene race die dit seizoen spectaculair was met "regelmatig"? Regenraces zijn bijna gegarandeerd spectaculair. Dat is toch wel een verschil zou ik zeggen.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:01:
[...]
Ik vind dat vreemd omdat droge races ook regelmatig spektakel opleveren.
Misschien heeft het te maken met jouw bijzondere manier van interpreteren...Maar het zal wel zoiets zijn als: Ik hoop dat er een paar megacrashes komen, dat staat ook garant voor spektakel. Misschien is dat te regelen via de FOM
[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 14-07-2019 14:05 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
15:10Deruxian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:07:
Start de race nu 15:10 of 16:10?🙄
Anders zouden we hier nog twee uur naar dat geneuzel van "Kamphuus en Friends" moeten gaan luisteren.
Bensimpel
Positieve meneer
In NL, 15:10Deruxian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:07:
In de UK 14:10
😆 - Denk ook eens om ;)
De race start om 14:10 in Groot Brittannië.Deruxian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:07:
Hier is het een uur later, dus tel maar uit.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Als er nú een BREXIT zou komen dan weten wij dat op papier dus gewoon een uur éérder dan dat ze dat in 't VK wetenFranko P. schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:10:
[...]
De race start om 14:10 in Groot Brittannië.
Hier is het een uur later, dus tel maar uit.
Welke droge race behalve Spielberg leverde spektakel op dan? We zitten niet te wachten op mega crashes, maar gewoon kleine dingetjes, foutjes.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:01:
[...]
Ik vind dat vreemd omdat droge races ook regelmatig spektakel opleveren.
Maar het zal wel zoiets zijn als: Ik hoop dat er een paar megacrashes komen, dat staat ook garant voor spektakel. Misschien is dat te regelen via de FOM
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
YouTube: F1: LIVE at the 2019 British Grand Prix
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2019 14:15 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat zal jij een mooi weekend hebben! Hoe ziet je dag er vandaag uit?TrailBlazer schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:19:
Het wordt steeds lichter op silverstone. Heb weinig hoop op regen.

Twente komt eraan!
Gratis drank en eten en de race kijken is de samenvattingJoteW schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:20:
[...]
Wat zal jij een mooi weekend hebben! Hoe ziet je dag er vandaag uit?![]()

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
per aspera ad astra
Zat ik ook te denken. Weet het bijna wel zekerLAD93 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:27:
Zouden ze van Gameren op de plek van Bleekemolen hebben gezet na het gezeik van afgelopen race?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Zijn er daadwerkelijk mensen die dat kijken rondom de race dan?LAD93 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:27:
Zouden ze van Gameren op de plek van Bleekemolen hebben gezet na het gezeik van afgelopen race?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alleen al 't feit dat Bleekemolen afgelopen vrijdag tijdens 't Ziggo F1-Café een verklaring kwam geven voor z'n geplaatste opmerkingen zou voldoende kunnen zeggen. Het waren nog nét geen letterlijke excuses....LAD93 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:27:
Sure, waarom niet? Ik kijk er altijd naar om in de stemming te komen en nog wat dingetjes te bekijken / mee te krijgen die ik hier nog niet voorbij heb zien komen (al is dat vrij weinig - Tweakers FTW!)Bossie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:29:
[...]
Zijn er daadwerkelijk mensen die dat kijken rondom de race dan?
per aspera ad astra
Google zegt 16:10Deruxian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:07:
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 94% gewijzigd door LAD93 op 14-07-2019 14:34 ]
per aspera ad astra
Ach, met het geluid uit heb je in ieder geval nog Shelly Sterk om naar te kijkenBossie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:29:
[...]
Zijn er daadwerkelijk mensen die dat kijken rondom de race dan?
Tesla M3LR '21
Top 6 gok:
1 BOT
2 HAM
3 VER
4 LEC
5 VET
6 GAS
Leuk dat Google dat zegt, ergens in de wereld zal het ook om 16:10 beginnen. Maar voor de gemiddelde Tweaker zal het om 15:10 zijn.Slasher schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:33:
Google zegt 16:10
Verwijderd
Inderdaad. Over 33 minuten begint de race.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:35:
[...]
Leuk dat Google dat zegt, ergens in de wereld zal het ook om 16:10 beginnen. Maar voor de gemiddelde Tweaker zal het om 15:10 zijn.
Dat snap ik, maar ik wou vanmorgen even kijken hoe laat de race begon, en toen zag ik 16:10TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:35:
[...]
Leuk dat Google dat zegt, ergens in de wereld zal het ook om 16:10 beginnen. Maar voor de gemiddelde Tweaker zal het om 15:10 zijn.
Dus was ik mooi te laat geweest voor de start, ben geen F1 kenner, maar ik dacht altijd om 15:10 dus ik was ook in de war.
VER hoeft nu nog maar 5 plekken terug te vallen tijdens de start, vorige week waren dat er nog 7Leon Zwiers schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:36:
Aftellen maar. Benieuwd of het net zo spectaculair gaat zijn als vorige week

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je hoeft alleen maar op pagina 1 van dit topic te kijken om te tijd te vinden.Slasher schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:38:
[...]
Dat snap ik, maar ik wou vanmorgen even kijken hoe laat de race begon, en toen zag ik 16:10
Dus was ik mooi te laat geweest voor de start, ben geen F1 kenner, maar ik dacht altijd om 15:10 dus ik was ook in de war.
PSN
Half zo spectaculair zou al erg mooi zijn.Leon Zwiers schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:36:
Benieuwd of het net zo spectaculair gaat zijn als vorige week
Kijk daar eens... Gewoon op de foto met een hoofdpersoon uit Cowboys & Aliens
Standaard kun je 14:00 LOCAL time aanhouden (en dus simpel terug rekenen naar de huidige NL tijd). Dat gaat alleen NIET goed als er op die dag ook een MOTO-GP race gereden wordt in die zelfde tijdzône, de Formule 1 start dan pas ná de finish van een MOTO-GP raceYakuzA schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:44:
[...]
Je hoeft alleen maar op pagina 1 van dit topic te kijken om te tijd te vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 14-07-2019 14:49 ]
Dat zou niet mogen...Sir_Lion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:49:
Ik dacht dat beide MERC op de gele band zouden starten? Ik zie rode banden?
Standaard 15:10.wimmel_1 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:47:
[...]
Standaard kun je 14:00 LOCAL time aanhouden (en dus simpel terug rekenen naar de huidige NL tijd). Dat gaat alleen NIET goed als er op die dag ook een MOTO-GP race gereden wordt, de Formule 1 start pas ná de finish van een MOTO-GP race
Weet niet waar je de 14u vandaan tovert. Uit de ouwe doos denk ik
PSN
Definitieve banden leggen ze pas op de grid erop. Banden die ze gebruiken om naar de grid te rijden is weer een andere set. Zullen wel wat antieke bandjes zijn die ze niet meer zullen gebruiken.Sir_Lion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:49:
ik denk dat je de bandenwarmer zag want die zitten er nog om.Sir_Lion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:49:
Ik zou het doen!
Hoe zie je dat met de bandenwarmers er nog op?Sir_Lion schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:49:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Twente komt eraan!
Op Silverstone starten ze ook "14:00 uur" local time.... Opwarmronde en dergelijke. Lampjes gaan dus pas écht uit om 14:10 uur daar.YakuzA schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:50:
[...]
Standaard 15:10.
Weet niet waar je de 14u vandaan tovert. Uit de ouwe doos denk ik
Ik zag eerder toen de autos naar de grid toe reden dat er rode bandjes op zaten. Zal wel zo zijn zoals @RobertMe aanduid.ricardo246 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:50:
[...]
Hoe zie je dat met de bandenwarmers er nog op?
eten, bier (Heineken, spaans flesje)
airco aan tegen het spanningszweet

Geen idee hoe het gisteren ging, ook wel een keertje leuk!
Waiting on the world to change
5 van de 21 races beginnen om 14:10 local time.wimmel_1 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:52:
[...]
Op Silverstone starten ze ook "14:00 uur" local time.... Opwarmronde en dergelijke. Lampjes gaan dus pas écht uit om 14:10 uur daar.
Een opmerking dat je standaard 14:00 kan aanhouden is dan ook lichtelijk overdreven
PSN
Eerst zeg je bier, daarna zeg je Heineken... Iets klopt er nietbasvn schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:55:
bier (Heineken, spaans flesje)

Ik hoop wel dat het geen optocht tot aan de finish gaat worden in slagvolgorde van starten en dat er meer gebeurt dan bij de formule 2.
Fijne race allemaal !
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hoort bij de f1 experience omdat heineken de sponsor is.TheBrut3 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:57:
[...]
Eerst zeg je bier, daarna zeg je Heineken... Iets klopt er niet![]()
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Fijne race allemaal.
Zit in de bios. Huisdiergeheimen 2 begint zo
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Laten we het hopenBart-Willem schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:00:
Iets zegt me dat Leclerc 1 van de Mercedessen eruit gaat kegelen!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.