Aii. Lec vs Gio...bijna kusje
U123456 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:22:
SAI rallycross
https://streamable.com/ukpla
Ari Gold schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:24:
Aii. Lec vs Gio...bijna kusje
https://streamable.com/4jwpn
[ Voor 37% gewijzigd door Wom op 28-06-2019 16:30 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het is precies niet zo heel breed in Oostenrijk 

Ietwat vertekend beeld nu natuurlijk:

Ietwat vertekend beeld nu natuurlijk:

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 28-06-2019 16:39 ]
Zo wil je het ook hebben. Zo ver gaan als je kunt en maak je een foutje dan moet je afgestraft worden, niet die ellenlange asfaltstroken langs de baan. De wagens zijn veilig genoeg om er hard af te gaan en er ongedeerd uit te kunnen stappen.
"When you grow up your heart dies"
Lewis heeft een nieuwe naam gekregen van de NOS:
Bron: https://nos.nl/artikel/22...l-met-de-schrik-vrij.htmlSebastian Vettel en Louis Hamilton kwamen op hun beurt met de schrik vrij toen ze even de controle over het stuur verloren.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De pace van McLaren over één enkel rondje ziet er wel prima uit eigenlijk. Denk dat die hard op weg zijn om het vierde team kwa snelheid te worden dit seizoen. Zijn in ieder geval constanter dan de concurrentie dit eerste deel van het seizoen.
ffies een opsomming van deze FP2:
Stroll doesn't like his new front wing, decides its best to tear off some parts again.
Giovinazzi takes notes from stroll, also tears off some parts of his front wing
Mercedes slipping up left right and center. Looking very unstable, might actually have to settle for 1-2 tomorrow.
Max Verstappen was told to not break his front wing, breaks his rear wing instead.
Robottas.exe stopped working, second red flag after only 3 minutes of driving.
Vettel was predicted to be due his biweekly spin, only a few minutes later he does a majestic one. Didn't touch the wall, tires are mega fucked though.
Sainz going for a detour, trying to find a shortcut, just like Gasly did earlier this session.
Half the field didn't get their fast laps in due to all the red flags, might lead to a lack of data for these drivers/teams.
FP2 was more fun than entire French GP.
Stroll doesn't like his new front wing, decides its best to tear off some parts again.
Giovinazzi takes notes from stroll, also tears off some parts of his front wing
Mercedes slipping up left right and center. Looking very unstable, might actually have to settle for 1-2 tomorrow.
Max Verstappen was told to not break his front wing, breaks his rear wing instead.
Vettel was predicted to be due his biweekly spin, only a few minutes later he does a majestic one. Didn't touch the wall, tires are mega fucked though.
Sainz going for a detour, trying to find a shortcut, just like Gasly did earlier this session.
Half the field didn't get their fast laps in due to all the red flags, might lead to a lack of data for these drivers/teams.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geschreven door Louis Dekker?Illegal_Alien schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Bron: https://nos.nl/artikel/22...l-met-de-schrik-vrij.html
Dit wordt morgen een leuke FP3 en Q. Wie durft voluit te gaan en wie schrijft z'n auto af?
Mercedes heeft het ook zwaar maar dat betekent meestal een easy peasy 1-2.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
basvn schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:45:
ffies een opsomming van deze FP2:
ercedes slipping up left right and center. Looking very unstable, might actually have to settle for 1-2 tomorrow.

Vooral die laatste, maar dat bedacht ik me al na het lezen van de eerste twee zinnen.
Juist geen leuke FP3, niemand durft meer het limiet op te zoeken in de angst dat ze niet mee kunnen doen aan de QSpotmatic schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:51:
Dit wordt morgen een leuke FP3 en Q. Wie durft voluit te gaan en wie schrijft z'n auto af?
En de uitslag van de Q weten we al, dus dat wordt ook geen leuke
https://www.driverdb.com/drivers/louis-hamilton-smith/Illegal_Alien schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Bron: https://nos.nl/artikel/22...l-met-de-schrik-vrij.html
Hier worden de mannen van de jongens gescheiden.Spotmatic schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:51:
Dat zeker, maar ik denk dat de Q wat red flags gaan opleveren, en een drama voor degenen die nog geen snelle ronde hebben neergezet...Ari Gold schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:02:
[...]
Hier worden de mannen van de jongens gescheiden.
Ik hoop eigenlijk op een P10 of zo voor Lewis. Laat die maar eens zien wat hij waard is tijdens het racen in plaats van met twee vingers in de neus aan de horizon te verdwijnen...
Is het de moeite om fp2 terug te kijken.?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Misschien wel ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ga ik dat voor het eerst eens doen. Nog nooit een vrije training terug gekeken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je hoeft niet alles terug te kijken, maar er waren genoeg brokstukken.DoeEensGek schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:26:
[...]
Ga ik dat voor het eerst eens doen. Nog nooit een vrije training terug gekeken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je dit nou morgen zegt over een van de Mercs...that would be great.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:34:
Als iedereen behalve Max nou al hun voorvleugels sloopt voor de race.
Daarom, kijk gewoon de samenvatting terug op Youtube.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:27:
[...]
Je hoeft niet alles terug te kijken, maar er waren genoeg brokstukken.
Leuke site
Kun je zien dat Jos (15,4%) tot nu toe een hoger percentage wins heeft dan Max (13,3%).
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mooie plaat van de Red Bull site:

⛔ Trackers of betalen ⛔
Ben nu bij de crash van Bottas. Lekker om na een drukke dag met een half oog liggend zo'n fp2 te kijken. Kijk hem gewoon helemaal.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:27:
[...]
Je hoeft niet alles terug te kijken, maar er waren genoeg brokstukken.
Bij je opmerking moest ik gelijk weer denken aan deze race:alexbl69 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:59:
[...]
Leuke site.
Kun je zien dat Jos (15,4%) tot nu toe een hoger percentage wins heeft dan Max (13,3%).
YouTube: Jos Verstappen - Malaysian Grand prix 2001
Daar heb ik ook genoten, maar dan met pappie Verstappen
//EDIT: Niet dat hij daar heeft gewonnen, maar deze race is me altijd bijgebleven.
//EDIT2:
Iets betere kwaliteit: YouTube: [50fps] Rain CHAOS at the 2001 Malaysian GP
[ Voor 15% gewijzigd door BernardV op 28-06-2019 19:38 ]
Dat geluidBernardV schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:30:
[...]
Bij je opmerking moest ik gelijk weer denken aan deze race:
YouTube: Jos Verstappen - Malaysian Grand prix 2001
Daar heb ik ook genoten, maar dan met pappie Verstappen
//EDIT: Niet dat hij daar heeft gewonnen, maar deze race is me altijd bijgebleven.
//EDIT2:
Iets betere kwaliteit: YouTube: [50fps] Rain CHAOS at the 2001 Malaysian GP
Edit, een van die meest recente comments:
"That moment you realise Raikonnen has raced two generations of Vertappens'
[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 28-06-2019 21:57 ]
.. En dan nu de eer heeft om voor het prachtige Alfa Romeo te mogen rijdenDe_Bastaard schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 21:56:
[...]
"That moment you realise Raikonnen has raced two generations of Verstappens'
Jij ook (soort van
Ik had eerder vandaag vernomen dat Max gecrasht was. Net het topic terug gelezen maar toen ik deze post zag dacht ik al: wacht maar af...basvn schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:55:
op naar FP2! kijken of we daar weer zoveel ''foutjes'' zien als in FP1
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik heb even 5 min zitten kijken maar werkelijk waar zijn ze in godsnaam mee bezig in de F1 met banen tegenwoordig
Alles heeft uitlopen die geasfalteerd zijn en in idiote kleuren gespoten waar iedereen overheen vliegt en er eindeloze discussies komen over afsnijden , tracklimits en afsnijden zodat we tijdpenalties kunnen geven .
Maak gewoon een grindbak en stop eens met het kapotmaken van F1 races met regeltjes .
Alles heeft uitlopen die geasfalteerd zijn en in idiote kleuren gespoten waar iedereen overheen vliegt en er eindeloze discussies komen over afsnijden , tracklimits en afsnijden zodat we tijdpenalties kunnen geven .
Maak gewoon een grindbak en stop eens met het kapotmaken van F1 races met regeltjes .
"Beautiful Clean Coal"
Grafiekjes van de FIA gepost door Scarbs:

Alfa 5000 euro boete want de brandstof was te koud.

Alfa 5000 euro boete want de brandstof was te koud.
[ Voor 71% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2019 08:07 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kan mij niet bedenken wat het voordeel is van koude brandstof. Iemand een idee waarom je met gekoelde brandstof meer snelheid zou maken?
Enige dat ik me kan bedenken is een iets betere koeling van de motor? Maar dat is minimaal.Woudloper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:08:
Kan mij niet bedenken wat het voordeel is van koude brandstof. Iemand een idee waarom je met gekoelde brandstof meer snelheid zou maken?
Koelt misschien de airintake? Dan zou de motor meer zuurstof kunnen krijgen. Weet niet of dat een issue is bij F1 auto's?Woudloper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:08:
De brandstof was toch juist te warm?
"The temperature (...) was more than 13 degrees (...) below the ambient temperature (...)".
"The temperature (...) was more than 13 degrees (...) below the ambient temperature (...)".
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 29-06-2019 08:18 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Huh? Daar staat letterlijk dat de brandstof meer dan 13 graden koeler was dan de omgevingstemperatuur.naitsoezn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:17:
De brandstof was toch juist te warm?
Koelere brandstof heeft een grotere dichtheid en daardoor kan er meer energie in worden opgeslagen.Woudloper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:08:
Zie https://www.gpblog.com/nl...e-te-koele-brandstof.html
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
MikeyMan schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:26:
[...]
Huh? Daar staat letterlijk dat de brandstof meer dan 13 graden koeler was dan de omgevingstemperatuur.

Yep, en de flowmeters meten mogelijk volume (rotor, doppler) en geen massa (coriolis), dus dan heb je een voordeel met koude brandstof omdat je meer brandstof per volume hebtBleh! schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:40:
[...]
Koelere brandstof heeft een grotere dichtheid en daardoor kan er meer energie in worden opgeslagen.
Zie https://www.gpblog.com/nl...e-te-koele-brandstof.html
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 29-06-2019 08:54 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heb je het nu over Oostenrijk of niet? Heb je het over Oostenrijk dan snap ik je post niet.leekers schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 06:21:
Ik heb even 5 min zitten kijken maar werkelijk waar zijn ze in godsnaam mee bezig in de F1 met banen tegenwoordig
De asfaltstroken waar gele broodjes nodig zijn voor de tracklimits.sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 09:02:
[...]
Heb je het nu over Oostenrijk of niet? Heb je het over Oostenrijk dan snap ik je post niet.
voor de liefhebbers van motorsport
over een paar minuten begint de F3 race
Algemeen race topic Deel 2
over een paar minuten begint de F3 race
Algemeen race topic Deel 2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Gekoelde brandstof en gekoelde lucht zijn 2 componenten waarmee je met het vermogen van de verbrandingsmotor kan verbeteren ivm dichtheid, en ook door de verbrandingtemperatuur.Woudloper schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:08:
Daarom is het koelen van beiden gelimiteerd tot een gespecificeerde waarde.
Hier iig een oude forum thread van F1 technical waar eea wordt uitgelegd: (2004)
https://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=445
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2019 10:19 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, Max zijn auto lijkt gerepareerd.
Zend Ziggo de 3e training niet meer gratis uit?
Do more
Inderdaad, let's get it on! Ik ben benieuwd!
BOT ook.
Zag trouwens een Twitch stream van Norris en Albon op een sim. Knettergek die Lando.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Normaal wel, maar AjaxRetroHead schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:02:
Nope, een of andere vage vriendschappelijke pauper wedstrijdRetroHead schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:02:
En maar reclame maken dat ze dit jaar de vrije trainingen ook uitzenden voor alle klanten

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
In het interview met Max na FP2 was Max positief over zijn auto en zat er ook niet over in dat hij van de baan af ging.
Er kon zelfs een grapje van af. Zijn monteurs konden nu een half uur eerder beginnen, dus waren ze ook een half uur eerder klaar
https://www.ziggosport.nl...e9fcdb669407a9c8-mp4.html
Er kon zelfs een grapje van af. Zijn monteurs konden nu een half uur eerder beginnen, dus waren ze ook een half uur eerder klaar
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze beginnen nu ook pas te rijden.
Een keer een voetbalwedstrijd en de wereld vergaat?FabianGTI schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:09:
[...]
Nope, een of andere vage vriendschappelijke pauper wedstrijd
En maar reclame maken dat ze dit jaar de vrije trainingen ook uitzenden voor alle klanten
Vandaag schijnbaar niet, er gaat weer eens een balletjestrapperij voor. Blij toe dat ik over een paar weken Ziggo aan mijn Vodafone kan koppelen, ben ik ook weer van die verrassingen af.RetroHead schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:02:
Verwijderd
En zelf een pauper reactie plaatsenFabianGTI schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:09:
[...]
Nope, een of andere vage vriendschappelijke pauper wedstrijd
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik stond er van te kijken dat ze schijnbaar ook al een vrijdag ophanging hebben.tweakduke schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:11:
In het interview met Max na FP2 was Max positief over zijn auto en zat er ook niet over in dat hij van de baan af ging.
Neuh, maar het is de laatste weken steeds vaker dat ze de vrije trainingen skippenDaMarcus schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:14:
[...]
Een keer een voetbalwedstrijd en de wereld vergaat?
Nu is het VT3, maar ook meerdere keren dit jaar gehad dat VT2 niet uitgezonden werd
Edit, inmiddels met een omweg wel de vrije training te volgen
[ Voor 8% gewijzigd door FabianGTI op 29-06-2019 12:22 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Gasly heeft nauwelijks vermogen meer...
Minimale rondetijd inlap 1:11, dat wordt behoorlijk doortrappen voor Williams dan
Zijn ze al klaar in Frankrijk dan?DataGhost schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:30:
Minimale rondetijd inlap 1:11, dat wordt behoorlijk doortrappen voor Williams dan
- DaniëlWW2
- Niet online
Bij Gasly zijn ze aan de motor aan het sleutelen.
Problemen Gasly vallen mee; volgens Christian Horner werd het gebrek aan vermogen veroorzaakt door een probleem met de software. Na een volledige 'reset', zou dat verholpen moeten zijn.
EDIT: Verstappen rijd ook onder 1:05, 4e tijd
EDIT: Verstappen rijd ook onder 1:05, 4e tijd
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 29-06-2019 12:36 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarna ze alsnog gingen sleutelen.Geronimous schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:35:
Problemen Gasly vallen mee; volgens Christian Horner werd het gebrek aan vermogen veroorzaakt door een probleem met de software. Na een volledige 'reset', zou dat verholpen moeten zijn.
Zul je net zien, kan Gasly eindelijk een beetje meekomen krijgt hij pech met de auto.
Gas in zijn outlap
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mwa... meekomen, het feit dat het zo'n korte baan is helpt ook om er "dichterbij" te zittensjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:37:
Zul je net zien, kan Gasly eindelijk een beetje meekomen krijgt hij pech met de auto.
Smiling as the shit comes down...
Tja, je moet het ook per circuit bekijken natuurlijk en hier kan hij behoorlijk meekomen.ScrooLoose schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:41:
[...]
Mwa... meekomen, het feit dat het zo'n korte baan is helpt ook om er "dichterbij" te zitten
Lekker weer daar... straks maar eens 2 uurtjes buiten grillen en dan de Q, daarvoor wacht ik wel eventjes met naar het strand gaan 
In welke bocht gaan ze op track limits letten eig?
Of sloop je daar gewoon de auto en laten ze de coureur zelf beslissen ?
In welke bocht gaan ze op track limits letten eig?
Of sloop je daar gewoon de auto en laten ze de coureur zelf beslissen ?
[ Voor 32% gewijzigd door PalingDrone op 29-06-2019 12:47 ]
Volgens mij liggen er broodjes als er geen grind ligt, dus je hebt er voornamelijk je eigen auto mee. Bocht 1 is de uitzondering volgens mij, maar iig in de sim heb je daar totaal geen grip, dus voordeel zal meevallen. Ik denk dat de enige bochten waar ze op letten de binnenbochten zijn, daar kan je eventueel wel een klein beetje afsnijden maar helpt ook niet veel.
Dikke storing bij KPN hier, apparatuur in wijkcentrale kapotstuk, gaat nog een paar uur duren.
... Dan ben je toch wel blij dat Ziggo de kabel nooit heeft losgekoppeld hier
Trainingen be damned (al kan het via 4G), maar de kwalificatie is dan in ieder geval te zien op het open kanaal
... Dan ben je toch wel blij dat Ziggo de kabel nooit heeft losgekoppeld hier
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 29-06-2019 12:58 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wat zit HAAS er trouwens een eind achter, wat is daar aan de hand?
Precies de reden dat ik Ziggo nog steeds lief vind ondanks XS4allWhatsappHack schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:58:
Dikke storing bij KPN hier, apparatuur in wijkcentrale kapotstuk, gaat nog een paar uur duren.
... Dan ben je toch wel blij dat Ziggo de kabel nooit heeft losgekoppeld hierTrainingen be damned (al kan het via 4G), maar de kwalificatie is dan in ieder geval te zien op het open kanaal
Magnussen heeft problemen, maar weet ff niet watFabianGTI schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:59:
Session over for @KevinMagnussen - the Dane will not return as his #VF19 goes up onto the stands in the garage. #FP3
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 29 juni 2019
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Poor Energy ;-)FabianGTI schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:59:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
GAS 7 tienden achter VER. Zo kennen we hem weer...
Ging het nou niet zo soepel bij de proefstart van HAM na de fp3?
Zag het niet goed omdat de regie net wegschakelde.
Ik vraag me bij die jongen altijd af of het aan hem ligt of aan het feit dat Max gewoon het abnormale uit die auto trekt.Spotmatic schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:02:
GAS 7 tienden achter VER. Zo kennen we hem weer...
Bit of both waarschijnlijkAlxRoelofs schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:10:
[...]
Ik vraag me bij die jongen altijd af of het aan hem ligt of aan het feit dat Max gewoon het abnormale uit die auto trekt.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nu op Sky F1 een kijkje achter de schermen bij Mercedes. Niet heel veel te zien maar toch vrij uniek dat het mocht van Toto.
[ Voor 37% gewijzigd door sjaool op 29-06-2019 13:15 ]
VER had ook moeite met z'n koppeling. Auto reed stukje weg, stond stil en toen ging het wel goed.PalingDrone schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:07:
Ging het nou niet zo soepel bij de proefstart van HAM na de fp3?
Had weer last van turbo lag, hopen maar dat Honda nog zit te klooien met de software.
Enige wat ik kan bedenken is dat aangezien de achterwiel ophanging vast zit aan de casing van de bak, dat het sneller is om te wisselen inclusief ophanging.sjaool schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:16:
[...]
Ik stond er van te kijken dat ze schijnbaar ook al een vrijdag ophanging hebben.
PSN
mooie beelden van de nederlandse tribunes!
Wat een stilte hier, iedereen buiten in de zon of ligt HAM-BOT-VET-LEC-VER al vast?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik heb mijn hoop op Ferrari gevestigd iig.hoevenpe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:55:
Wat een stilte hier, iedereen buiten in de zon of ligt HAM-BOT-VET-LEC-VER al vast?
Verder zat ik idd buiten tot nu aangezien de Q begint
/edit. Tijd voor wat kapotte voorvleugels
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 29-06-2019 14:58 ]
PSN
Baantemperatuur zal in elk geval garanderen dat de teams de banden op temperatuur krijgen.. 51 graden op moment
Ingeslopen lack of interest dit seizoen.hoevenpe schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 14:55:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Denk toch de warmte
is een mooi circuit namelijk
LET GO!
De warmte hier in de achtertuin is juist een goede reden om lekker binnen te zitten kijkenbasvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:01:
[...]
Denk toch de warmte
is een mooi circuit namelijk
LET GO!
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Minimale rondetijd is 1:11.
zodat de redelijk kleine baan niet verstopt raakt
Williams moet dus echt wel door rijden
Stroll denkt van ik krijg nooit de kans om op Medium te rijden in Q2, laat ik het maar in Q1 proberen dan?

- DaniëlWW2
- Niet online
Kubica lijkt het gehaald te hebben.basvn schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 15:03:
Minimale rondetijd is 1:11.
edit: Russel ook.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2019 15:05 ]
Je eerste post in het topic van vorig jaar was rond dezelfde tijd als deze, dus zo heel verklarend ben je niet en dus klinkt het eerder als klagen naar de bekende weg
Ik ben benieuwd wanneer we eerder onder de 1min komen bij een Quali... Oostenrijk of Zandvoort
verstappen weer als laatste binnen.. ik snap RBR niet zo erg dit seizoen.. ze hebben de boot er al een paar x door gemist..
zet gewoon die banker lap neer, dan heb je in iedergeval iets..
max nu naar buiten
zet gewoon die banker lap neer, dan heb je in iedergeval iets..

max nu naar buiten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.