Als ze dat zouden doen.....25.000 man die daar de boel afbreken. En dat zou ik nog bijna terecht vinden ook..JeroenTheStig schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:35:
Door dat gekut van die wedstrijdleiding de afglopen tijd kan ik niet voluit juichen bij de inhaalactie op Leclerc, omdat je het gewoon niet weet wat die mafkezen nu weer voor straf uit de hoge hoed gaan toveren.
Maar kan me niet voorstellen dat de FIA zo stom zou zijn.
Na Frankrijk hebben we hier gezien hoe F1 kan en moet zijn.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
PSN: xMaurice93
(wel beter voor m'n hart )
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 30-06-2019 16:37 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Voorbeeldfunctie!DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:37:
Kom op zeg, FFS, rot op met je onderzoeken...
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
wow.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Driver the of dayWhySoSerious schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:37:
En dtod of course.
[ Voor 16% gewijzigd door KrazyJay op 30-06-2019 16:38 ]
Hij stuurde wel laat de bocht in tov ronde eerder best slim. Nou hopen dat de stewards niks geven.
Betere als deze zijn er niet!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tijd voor een vers biertje en het Wilhelmus
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iets met Perma-banDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
@Jasphur Weer hé? Elke keer als jij niet kijkt, dan krijgen we dit.
Ban voor @Jasphur alle komende races.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
@Jasphur Weer hé? Elke keer als jij niet kijkt, dan krijgen we dit.
Dat deed de F1 zeker! Man man man... Wat een race!TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:06:
Hopelijk gaat de F1 net zoveel brengen als de Moto2, MotoGP, F3 en F2.
Dat verklaart meteen waarom HAM en BOT ineens zo langzaam gingenFabianGTI schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
Nou, kunnen we die clausule discussie in ieder geval weer stoppen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hopelijk laten ze deze gaan en kan volgend seizoen dat halve regelboek eruit worden geflikkerd. Dit maakt de sport echt kapot.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
-
Haha, nice one!ThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
[...]
Dat verklaart meteen waarom HAM en BOT ineens zo langzaam gingen
Hopen dat de rest van het seizoen meer van dit gaat laten zien.
How do you save a random generator ?
"When you grow up your heart dies"
Je bedoelt een sakeChiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Snelste ronde ook nog he
Tijd voor een vers biertje en het Wilhelmus
Van mij mag hij ieder raceweekend jarig zijn (6)
Maar Leclerc stuurde eerder in.Ari Gold schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Max wachtte natuurlijk ook wel met naar rechts sturen.. gok dat ze dat uiteraard gaan gebruiken..
Laat die mannen racen i.p.v. ze te straffen.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Leclerc en Verstappen beide 5s straf lijkt me een aardige oplossing.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik kan me herinneren dat Hamilton dit zo ook wel eens gedaan heeft? Dat ie hem helemaal naar buiten liet lopen?The_Scarabial schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Hij stuurde wel laat de bocht in tov ronde eerder best slim. Nou hopen dat de stewards niks geven.
1000% mee eens
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
zover ik kan zien, voor t eerst in HEUL LANGRivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Eerste Honda overwinning in hybride tijdperk.
Ja duh, maar dit beïnvloedt de uitslag iig niet.
Heerlijk
En eerste overwinning Honda sinds dit millennium
Bensimpel
Positieve meneer
Precies dit max!
😆 - Denk ook eens om ;)
Juist, iemand die zich Prost en Senna nog herinnert?
Hongarije 2006 - Jenson Button.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ronde er voor ook, maar toen...VidaR-9 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
Max zat er toch ook gewoon voor al..
Flickr PSN ID= cheironnl
www.google.nl
Was dat niet rosberg? Maar die stuurde nog veel later in.SR8 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Ik kan me herinneren dat Hamilton dit zo ook wel eens gedaan heeft? Dat ie hem helemaal naar buiten liet lopen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Max heeft vanaf volgende race altijd een Jumbo helm op, en frits is er elke keer bij!MisteRMeesteR schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
Vriend van Eerd van de Jumbo is er ook bij met een speciaal handje net van VER
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat kan toch geen straf worden voor VER? Dit bleef ook onbestraft en dit was bewust vanuit HAM
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Volgens mij hield hij de race lijn aan, LEC stuurde nog een keer in.VidaR-9 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
Max zat er toch ook gewoon voor al..
VER is de nieuwe Senna. Als VER nu genaaid wordt dan is het echt een herhaling van 88(?).Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
[...]
Juist, iemand die zich Prost en Senna nog herinnert?
Leclerc has a look for the lead at Turn 3 and gets ahead of the Ferrari, but Leclerc gets better drive off the corner and, despite having DRS, can't make the move stick on the run to Turn 4!
Klopt, na de pitstop van LECJackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:40:
Op een gegeven moment lag MAX toch 15 sec achter Leclerc?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik bedoel niet dat incident in Oostenrijk, maar volgensmij was het in de VS, wel inderdaad Hamilton/Rosberg volgens mij.skreppiedoe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
[...]
Was dat niet rosberg? Maar die stuurde nog veel later in.
Michael Jacksonpowah33 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:42:
Iemand hier op het forum, ging zijn schoenen eten xD
- DaniëlWW2
- Niet online
Leuk sfeertje daar xDpoor Leno schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:42:
Oeh vet awkward, LEC en VER naast elkaar flesje water drinken
Graag een livestream op YouTubeJackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:11:
Als die hem nog wint eet ik m'n schoen op.
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.