Bizar goed gereden van Max! Hulde
Het feit dat LEC bij het insturen eerst naar links stuurt en vervolgens weer naar rechts zegt toch genoeg?
Als ze dat zouden doen.....25.000 man die daar de boel afbreken. En dat zou ik nog bijna terecht vinden ook..JeroenTheStig schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:35:
Door dat gekut van die wedstrijdleiding de afglopen tijd kan ik niet voluit juichen bij de inhaalactie op Leclerc, omdat je het gewoon niet weet wat die mafkezen nu weer voor straf uit de hoge hoed gaan toveren.
Maar kan me niet voorstellen dat de FIA zo stom zou zijn.
Na Frankrijk hebben we hier gezien hoe F1 kan en moet zijn.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dit wordt een penalty vrees ik.
PSN: xMaurice93
Ik vind het supersaai geworden, volgende keer ga ik niet meer kijken, de uitslag is genoeg 
(wel beter voor m'n hart )
(wel beter voor m'n hart )
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kom op zeg, FFS, rot op met je onderzoeken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop het niet zeg. Ik hoop het niet voor Max, en ik hoop het ook niet voor de kleedkamer van Max.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Als dit een penalty is hoop ik dat er 25.000 oranje tshirts voor het kantoortje van de FIA gaan staan schreeuwen
Leclerc zijn radio, "Leave me alone", heerlijk! Straf of niet voor Max, wat ik echt overdreven zou vinden omdat Max naar rechts bleef sturen en anders misschien wel onderstuur zou krijgen (
), hij heeft flink wat spektakel gegeven.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
U I: VER LEC...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jemig mensen, wat een race wat een race woooohoooooooo
En snelste ronde
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 30-06-2019 16:37 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Voorbeeldfunctie!DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:37:
Kom op zeg, FFS, rot op met je onderzoeken...
Dit is toch gewoon een racing incident / nfa?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Eerste overwinning sinds hongarije 2006 voor Honda. +1 voor snelste ronde.
wow.
wow.
naam die als eerste staat, is meestal de schuldige. dat is LEC
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Potverdorie wat een race zeg. Het kan dus wel!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Over voorbeeldfunctie gesproken. Montoya wilt Steward worden
Dit is wel weer een van de mooiste Max-races so far. wat een klote start, en dan gewoon eerste worden, zo mooi.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
nou, kom d'r maar in met je 'best fans ever..'
Driver the of dayWhySoSerious schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:37:
En dtod of course.

26 Punten vandaag. Nice one. Plus DOTD.
[ Voor 16% gewijzigd door KrazyJay op 30-06-2019 16:38 ]
Wat een race! Dit is racen en niet als vorige week een optocht
Hij stuurde wel laat de bocht in tov ronde eerder best slim. Nou hopen dat de stewards niks geven.
Betere als deze zijn er niet!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
F*ck, Kristensen is de steward?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
VER heeft alles te pakken vandaag. DotD, P1 en snelste raceronde....
"When you grow up your heart dies"
Nou, kunnen we die clausule discussie in ieder geval weer stoppen
Jeetje, snelste ronde op harde banden?! Wtf!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
@Jasphur Weer hé? Elke keer als jij niet kijkt, dan krijgen we dit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snelste ronde ook nog he 
Tijd voor een vers biertje en het Wilhelmus
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wellicht voor de tweede keer dit seizoen bordjes wisselen? Net als Vettel paar races terug?
Iets met Perma-banDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
@Quad, niemand begrijpt het nee...
Leclerc en Verstappen beide 5s straf lijkt me een aardige oplossing.
Ban voor @Jasphur alle komende races.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
Dat deed de F1 zeker! Man man man... Wat een race!TheBrut3 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:06:
Hopelijk gaat de F1 net zoveel brengen als de Moto2, MotoGP, F3 en F2.
Dat verklaart meteen waarom HAM en BOT ineens zo langzaam gingenFabianGTI schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
Nou, kunnen we die clausule discussie in ieder geval weer stoppen
Eerste Honda overwinning in hybride tijdperk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verschoor kreeg vanochtend in de F3 ook 5 seconden straf voor een beetje wheelbangen, dus ik ben er allesbehalve gerust op. Echt krankzinnig dat werkelijk waar ALLES tegenwoordig een straf oplevert.
Hopelijk laten ze deze gaan en kan volgend seizoen dat halve regelboek eruit worden geflikkerd. Dit maakt de sport echt kapot.
Hopelijk laten ze deze gaan en kan volgend seizoen dat halve regelboek eruit worden geflikkerd. Dit maakt de sport echt kapot.
Dit wachten is misschien nog spannender dan de wedstrijd
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Max wachtte natuurlijk ook wel met naar rechts sturen.. gok dat ze dat uiteraard gaan gebruiken..
@Jasphur een kadootje van Verstappen
-
Haha, nice one!ThomasG schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
[...]
Dat verklaart meteen waarom HAM en BOT ineens zo langzaam gingen
Eindelijk en dan meteen ook de leukste race van de laatste zoveel jaar.
Hopen dat de rest van het seizoen meer van dit gaat laten zien.
Hopen dat de rest van het seizoen meer van dit gaat laten zien.
How do you save a random generator ?
Je zal je verjaardag vandaag maar moeten vieren @Jasphur
"When you grow up your heart dies"
Je bedoelt een sakeChiron schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Snelste ronde ook nog he
Van mij mag hij ieder raceweekend jarig zijn (6)
Maar Leclerc stuurde eerder in.Ari Gold schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Max wachtte natuurlijk ook wel met naar rechts sturen.. gok dat ze dat uiteraard gaan gebruiken..
Laat die mannen racen i.p.v. ze te straffen.MikeyMan schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Leclerc en Verstappen beide 5s straf lijkt me een aardige oplossing.
Sirene op de achtergrond, hebben de oranjefans het hok van race control al bestormd?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik kan me herinneren dat Hamilton dit zo ook wel eens gedaan heeft? Dat ie hem helemaal naar buiten liet lopen?The_Scarabial schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Hij stuurde wel laat de bocht in tov ronde eerder best slim. Nou hopen dat de stewards niks geven.
Max: "if those things aren't allowed, what is the point of being in formula 1?".
1000% mee eens
1000% mee eens
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Gelukkig kan het niet slechter zijn dan P2 dankzij BOT zijn "pace".
zover ik kan zien, voor t eerst in HEUL LANGRivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:39:
Eerste Honda overwinning in hybride tijdperk.
Die straf, als ie al komt, maakt geen reet uit. Max wint hier op het circuit.
Ja duh, maar dit beïnvloedt de uitslag iig niet.
Bensimpel
Positieve meneer
It's hard racing, else we can stay home.
Precies dit max!
Precies dit max!
😆 - Denk ook eens om ;)
Max zat er toch ook gewoon voor al..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hongarije 2006 - Jenson Button.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ronde er voor ook, maar toen...VidaR-9 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
Als dit een straf wordt kun je de F1 opdoeken. Na alle ophef over saaie races afgelopen maanden kun je dit niet bestraffen. Zou mij niets verbazen als de stewards dit nu ook te horen krijgen van FOM/Liberty
Flickr PSN ID= cheironnl
Vriend van Eerd van de Jumbo is er ook bij met een speciaal handje net van VER
www.google.nl
Was dat niet rosberg? Maar die stuurde nog veel later in.SR8 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Ik kan me herinneren dat Hamilton dit zo ook wel eens gedaan heeft? Dat ie hem helemaal naar buiten liet lopen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ze mogen wel even opschieten met die formele uitslag..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Vroeger in de kart periode noemde LEC dit soort dingen nog "racing incident" maar toen had hij gewonnen....
Max heeft vanaf volgende race altijd een Jumbo helm op, en frits is er elke keer bij!MisteRMeesteR schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
Vriend van Eerd van de Jumbo is er ook bij met een speciaal handje net van VER
Iemand hier op het forum, ging zijn schoenen eten xD
https://f1manager.info/ranking/4605
YouTube: Rosberg And Hamilton Clash On Last Lap | Austrian Grand Prix 2016
Dat kan toch geen straf worden voor VER? Dit bleef ook onbestraft en dit was bewust vanuit HAM
Dat kan toch geen straf worden voor VER? Dit bleef ook onbestraft en dit was bewust vanuit HAM
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Volgens mij hield hij de race lijn aan, LEC stuurde nog een keer in.VidaR-9 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
VER is de nieuwe Senna. Als VER nu genaaid wordt dan is het echt een herhaling van 88(?).Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
[...]
Juist, iemand die zich Prost en Senna nog herinnert?
Gespannen sfeer tussen Lec en Ver..
Bij Motorsport.com wilden ze gewoon dat LEC won:
Leclerc has a look for the lead at Turn 3 and gets ahead of the Ferrari, but Leclerc gets better drive off the corner and, despite having DRS, can't make the move stick on the run to Turn 4!
Klopt, na de pitstop van LECJackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:40:
Op een gegeven moment lag MAX toch 15 sec achter Leclerc?
Wat laat Leclerc zich kennen bah.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik bedoel niet dat incident in Oostenrijk, maar volgensmij was het in de VS, wel inderdaad Hamilton/Rosberg volgens mij.skreppiedoe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:41:
[...]
Was dat niet rosberg? Maar die stuurde nog veel later in.
Michael Jacksonpowah33 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:42:
Iemand hier op het forum, ging zijn schoenen eten xD
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Max heeft weer de Mercedes racestreak beëindigd hé.
Leuk sfeertje daar xDpoor Leno schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:42:
Oeh vet awkward, LEC en VER naast elkaar flesje water drinken
Graag een livestream op YouTubeJackson6 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:11:
Als die hem nog wint eet ik m'n schoen op.
Die eventuele penalty moet je nu niet meer geven. Doe dat dan later op de avond maar.
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.