2e. Het slippertje van Vrijdag moet je ook meetellen.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Dit was de eerste fout van Max, dit seizoen.
Hij is volgens mij niet eens van de baan geschoten in Baku.
atm 7 en 13. RIC op 7 maar nog niet gestopt gok ikThe_Butler schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:55:
Ik heb trouwens op SKY de Renault echt geen seconde in beeld gezien, waar rijden die zeg?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
'mainly dressed in orange', ook al brengt max nog niet veel in de race, met fans is hij wel de aanwezigheid in F1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max de start natuurlijk “verprutst” om zijn exit clausule niet in gevaar te brengen.

Volgens mij denken ze bij Mercedes dat LEC nog een keer naar binnen moet
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Vettel rijdt ook wel een puike race tot nu toe. Van 9 naar 3.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Moet nog wel wisselen.Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:55:
Ondertussen RIC op 7e plek momenteel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat was een windvlaag. Kan je niks aan doen.Sir_Lion schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:56:
[...]
2e. Het slippertje van Vrijdag moet je ook meetellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die rijden op P7 en P13.The_Butler schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:55:
Ik heb trouwens op SKY de Renault echt geen seconde in beeld gezien, waar rijden die zeg?
"When you grow up your heart dies"
Begreep ik dat net goed 25k NL, van de 200k. Dat is een kwart volgens Mol.SinergyX schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:56:
'mainly dressed in orange', ook al brengt max nog niet veel in de race, met fans is hij wel de aanwezigheid in F1
Beetje afronden moet kunnen heJolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:57:
[...]
Begreep ik dat net goed 25k NL, van de 200k. Dat is een kwart volgens Mol.
200K is heel weekend. Op de zondag 105K. Dat maakt ongeveer een kwart.Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:57:
[...]
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het is net het verkeerde moment om die fout te makenDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Dit was de eerste fout van Max, dit seizoen.
Hij is volgens mij niet eens van de baan geschoten in Baku.
25k van 105k. Wel luisteren hè?Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:57:
[...]
Wat lult Olav elke keer met z'n rode banden wissel?? VER heeft gewoon voordeel de laatste 10 ronden, hoezo wisselen??
Thanks, die had ik dus gemist.Maurice079 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:58:
[...]
200K is heel weekend. Op de zondag 105K. Dat maakt ongeveer een kwart.
VER heeft er zin in...
Ik vind het wel tof dat McLaren meedoet aan de oranjefeesten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eventueel bij een (V)SC. Dan is een pit relatief kort.AequitasII schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:58:
Wat lult Olav elke keer met z'n rode banden wissel?? VER heeft gewoon voordeel de laatste 10 ronden, hoezo wisselen??
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 30-06-2019 15:59 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Mercedes heeft Bottas gebruikt om Ferrari in een tweestopper te lokken, dat kan door de mislukte pitstop van Hamilton nog heel leuk worden aan het eind.
RIC vs GAS kan ook nog een leuke worden, die laat echt niet graag een Red Bull voorbij
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
- DaniëlWW2
- Niet online
Duh.tweakduke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:58:
[...]
Het is net het verkeerde moment om die fout te maken
Maar het kan ook de software zijn geweest die in anti stal ging. Horen we later wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Norris maakt er ook wel een mooie race van.Quad schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:58:
Ik vind het wel tof dat McLaren meedoet aan de oranjefeesten.
Max aan het aanzetten richting VET
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gas zorgt zo wel voor een (v)sc met een domme fout
ICE ICE Baby
Ric moet wel nog stoppen. wss naar softBreezers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:59:
RIC vs GAS kan ook nog een leuke worden, die laat echt niet graag een Red Bull voorbij
Sven Kramer is aanwezig
Waiting on the world to change
Gas die iemand voorbij gaat?Breezers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:59:

Hoho, hij heeft RAI ingehaald.
Geen Lewis op het podium, zou het?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
geen mercedes op P1, zou het?!hoevenpe schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:00:
Geen Lewis op het podium, zou het?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Netjes Norris!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
NOR. Wat een gast.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De software zou mij niks verbazen aangezien Honda daar nogal mee aan het experimenten is geweest wat ik begrepen heb.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:59:
[...]
Duh.
Maar het kan ook de software zijn geweest die in anti stal ging. Horen we later wel.
die hadden ze beter in de red bull kunnen zetten dan gasly.Jolke schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:00:
NOR is goed bezig vandaag.
Norris buitenom voorbij Ricciardo
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Norris voor Gasly bij RB?
[ Voor 16% gewijzigd door hoevenpe op 30-06-2019 16:01 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Norris en Ricciardo vechten, Gasly maakt er geen gebruik van en blijft er braaf achter hangen...
Bijna het hele veld nu op hard. Ik ben benieuwd wie de gok naar soft gaat maken.
- You got vetttel and bottas in front of you
- Yep.
- Yep.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik geloof dat ze daar wel een poging toe hebben gedaan.dawg schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:01:
[...]
die hadden ze beter in de red bull kunnen zetten dan gasly.
Waiting on the world to change
Ferrari confirms there was a problem with the mechanics radio, meaning they did not hear the call for Vettel to pit #F1 #AustrianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 30 juni 2019
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En Sainz wil meer salaris bij McLaren, laat die eerst maar eens beter rijden dan Norris.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En waarschijnlijk ook midden in zijn ondergoedZieglerNichols schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:02:
Gasly all flinke streep rechts voor
VER > snelste raceronde
Nee we zitten allemaal buiten op het terras.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:03:
Zitten jullie te kijken toevallig?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HAHAHA NOR! "Like, FOREVER?!"
Gasly rijdt echt als een drol. Hij heeft prima kansen en een prima baan voor zijn auto.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:02:
Norris en Ricciardo vechten, Gasly maakt er geen gebruik van en blijft er braaf achter hangen...
Top 4 nu binnen 10 seconden, schuift lekker in elkaar zo!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Ricciardo?sjaool schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:02:
Bijna het hele veld nu op hard. Ik ben benieuwd wie de gok naar soft gaat maken.
We do what we must because we can.
Gat van Max naar LEC is ook al terug van 12,... naar 9,... sinds zijn stop
Dus...
Als Hamilton niet voorop rijdt (en hij een keer echt moet werken) dan lukt het niet... Dat is raar. Zou ie dan toch niet zo goed zijn als hijzelf denkt dat ie is...
Inmiddels 10 sec verwijdert van Max
Als Hamilton niet voorop rijdt (en hij een keer echt moet werken) dan lukt het niet... Dat is raar. Zou ie dan toch niet zo goed zijn als hijzelf denkt dat ie is...
Inmiddels 10 sec verwijdert van Max

spoiler:
sorry, kon het niet laten...
Ik vind hem nog steeds een verrekte goeie coureur
Ik vind hem nog steeds een verrekte goeie coureur
Hahaha je kan dat gezicht van NOR er gewoon bij bedenken
PSN: xMaurice93
Eén keer Mercedes niet 1,2 vind ik ook wel leuk ja. Niet tegen Mercedes, maar wel met spanning.Leon Zwiers schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:02:
Die Hamilton heeft t niet vandaag. Ook lekker om eens te zien.
Ja geweldigRivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:03:
Wat een geweldig kereltje die Norris!
Mooie gast is het.Rivanov schreef op zondag 30 juni 2019 @ 16:03:
For like, Forever ?
prachtige radio haha
prachtige radio haha
BAM en weer Max snelste rond.
Norris: Comedian of the day!
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Waar gaf NOR antwoord op? Kon de context niet verstaan.
En SAI snelste ronde, die McLarens gaan echt lekker.
En SAI snelste ronde, die McLarens gaan echt lekker.
kijk GAS kan het wel...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
gas is ric voorbij
Max komt dichterbij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
F1TV, maak de onboard van Max nu niet kapot.

WTF, Ver camera zegt pitstop 
Ah we hebben nog geluid.

Ah we hebben nog geluid.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2019 16:05 ]
Doet Gasly toevallig aan 'het nieuwe rijden'?
kom op MAX, pak die VET
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Max krijgt extra boost door oranje gejuig confirmed ? bijna in DRS range bij vet.
dit is al de 2de keer..
dit betekent probleem met de auto. niet zo zeer met F1TV
de rest werkt wel gewoon
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.