De chinese vrouwen bijna wel!
Nee serieus, beide favorieten voor de titel uitgeschakeld. Daar worden legacies gelukkig wat vlotter gebroken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daarom was voor mij Verstappen DOTD, op eigen pace een Ferrari die evensnel is als Bottas voor kunnen blijven.Snowdog schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:55:
[...]
Vettel kreeg het gat met Verstappen niet gedicht, ook niet in open air,, da's niet top. Inhalen was idd lastig, maar je mag toch wel iets meer verwachten imo. Maar goed, het was gewoon niet zijn weekend dit weekend, zoveel is wel duidelijk. Daar heeft iedereen wel eens last van, kan gebeuren. Verder wat mij betreft niet de meest geweldige race en duidelijk dat Mercedes gewoon een enorme voorsprong heeft. Op naar volgend seizoen
een treffende spreuk
Verwijderd
Zo'n middagdutje is altijd lekker bij deze temperaturenmatthijst schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:52:
Mooie wedstrijd, na 5 minuten in slaap gevallen en net weer wakker.
Heerlijk voor de zondag!
Verwijderd
Ja maar dat ging nooit om punten, in de top 10 is er weinig gebeurd. Hulk was sneller dan Kimi maar kwam hem niet voorbij en dat was het.mnarijnm schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:53:
[...]
Je vergeet wel dat ongeveer 90% van inhaalacties met DRS is gedaan. Het waren er wel aardig wat!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Genoeg redenen die bijv. voor korfbal niet opgaan.
Kraaienpooten ipv gele paaltjes...Amphiebietje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:51:
Of gewoon eens wat meer vangrails dicht op de baan en grindbakken neerpleuren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wordt waarschijnlijk ook een saaie race maar daar is wel 'schnitzel mit pommes und grosses bier' langs de baan...DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:01:
Maar gelukkig gaan we komend weekend al lekker naar de Red Bull Ring zodat we deze baan weer mooi een jaar kunnen vergeten.
Wat als de Nederlandse kijkersgroep (verder) inzakt? Ik kan mij echt niet voorstellen dat Ziggo hier niks van voelt, er word immers genoeg reclame gemaakt door het land en dus ook kosten gemaakt. Liberty Global wil haar investering(en) terugverdienen, dat red je niet zonder kijkers.TheBrut3 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:53:
[...]
Ziggo en F1 hebben dezelfde eigenaar. Ik verwacht dus dat het moederbedrijf iets grotere problemen heeft dan de kijkcijfers van Ziggo als het met de F1 niet goed gaat.
Minder echt langzame bochten. Laten we hopen dat Ferrari daar een klein beetje kan aanhaken.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:01:
Maar gelukkig gaan we komend weekend al lekker naar de Red Bull Ring zodat we deze baan weer mooi een jaar kunnen vergeten.
PSN: xMaurice93
Anti-tank gracht...
Spielberg is tenminste wel een echt coureur circuit waar de betere coureurs zich wat kunnen onderscheiden.hoevenpe schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:03:
[...]
Wordt waarschijnlijk ook een saaie race maar daar is wel 'schnitzel mit pommes und grosses bier' langs de baan...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Smiling as the shit comes down...
Die blauwe en rode lijnen lijken wel bijna op loopgraven, en hebben ook nog eens de kleuren van de partijen in veel computerspellen
Nee.Smultie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:04:
Goed, ik heb de race niet live kunnen kijken. Is het nog de moeite waard om deze terug te kijken?
"When you grow up your heart dies"
Wacht even tot de highlights video van 20 seconden geedit isSmultie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:04:
Goed, ik heb de race niet live kunnen kijken. Is het nog de moeite waard om deze terug te kijken?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Er is een kans op regen volgende week. Altijd leuk.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:04:
Spielberg is tenminste wel een echt coureur circuit waar de betere coureurs zich wat kunnen onderscheiden.
Hoezo, waren ze de volgende gezamenlijke race al aan het bespreken in het Nederlands?
HUL naar RB.
[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 23-06-2019 17:12 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
HUL tegen VER: "P4 is niet goed genoeg hè..." en dat ging nog even verder.... het filmpje zal straks wel op het Youtube-kanaal van Ziggo komen te staan.hoevenpe schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:07:
[...]
Hoezo, waren ze de volgende gezamenlijke race al aan het bespreken in het Nederlands?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hehe ja, en hiervoor was het gezeik steeds dat de banden het veel te lang uithielden. Soms vraag ik me af of mensen het überhaupt ooit goed zullen gaan vinden.JeroenTheStig schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:50:
[...]
Dit is precies wat er stuk is aan de hedendaagse formule 1. De coureurs rijden op 80% omdat anders het Pirelli-trekdrop aan stukken wordt gereten.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Stoepranden ipv curb stones.
Verwijderd
Denk niet dat F1TV dat heeft. Was het interview voor Ziggo.Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:08:
Helaas is F1TV gestopt met uitzenden. Iemand beeld van wat hierboven besproken werd?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kap gewoon met kijken dan, jeeeez.StealthyPeanut schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
Wat een verschrikkelijk saaie race.... waarom keek ik ook alweer naar deze races?
Zo. Deze kan de lesboeken in als grafiek van een saaie race.
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Over saai gesproken...PalingDrone schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
ik schakel nu over naar onze extreem marathonzwemmer en dompel mij onder in de Friesland feelgood via de Youtube stream van iemand die met 6 uur slaap al meer dan 130 km gezwommen heeft, gegroet en tot de volgende race.
Tja, een transcript geven wordt lastig. Zoals ik al zei dat interview zal straks wel op het Youtube-kanaal van Ziggo te zien zijn.
Verwijderd
Hij heet toch Max, m Kees noemen is ook niet echt duidelijkNotSoSteady schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:16:
Kan die Plooij echt geen enkele vraag stellen zonder Max te noemen?
Nee hoor, zie gewoon dat dezelfde mensen hier elke race lopen te zeuren dat ze het saai vinden. Ja ga dan gewoon wat anders kijken...Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:17:
[...]
Wat dacht je wat een reactie op een overbodige reactie is?!
lichtelijk offtopic maar ik vind paul ricard in sims wel een erg gave baan om te rijden. spielberg trouwens ook.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:01:
Verwijderd
Met dank aan PlooyHollowGamer schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:23:
Leuk dat die coureurs zo uitgesproken zijn tegen over de Ziggo-camera. Ik houd er wel van.
De coureurs weten allemaal dat de Dutch television niet in een stuip schiet als er een keer een F-woord of krachtterm voorbij komt. Dat levert voor ons tenminste leuke interviews op.HollowGamer schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:23:
Leuk dat die coureurs zo uitgesproken zijn tegen over de Ziggo-camera. Ik houd er wel van.
Dat ligt niet aan Plooij hoor. Op de meeste buitenlandse zender is het absoluut niet toegestaan om dat soort taal te gebruiken. Kijk bijvoorbeeld maar op Sky hoe daar paniekerig wordt gedaan als een coureur zich even laat gaan.
[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 23-06-2019 17:26 ]
heb je een linkje?PalingDrone schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
Vanavond eens wat F2 en F3 races kijken, ik schakel nu over naar onze extreem marathonzwemmer en dompel mij onder in de Friesland feelgood via de Youtube stream van iemand die met 6 uur slaap al meer dan 130 km gezwommen heeft, gegroet en tot de volgende race.
Toch maar een weblog?
Verwijderd
Dat is geen antwoord op mijn vraag....Jackson6 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:18:
[...]
Nee hoor, zie gewoon dat dezelfde mensen hier elke race lopen te zeuren dat ze het saai vinden. Ja ga dan gewoon wat anders kijken...
Maarten... de echte (sport)held van dit weekend.PalingDrone schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:12:
Vanavond eens wat F2 en F3 races kijken, ik schakel nu over naar onze extreem marathonzwemmer en dompel mij onder in de Friesland feelgood via de Youtube stream van iemand die met 6 uur slaap al meer dan 130 km gezwommen heeft, gegroet en tot de volgende race.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou vooruit dan maar.tomic schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:25:
[...]
heb je een linkje?![]()
Ik heb ook zin in wat meer spanning
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 23-06-2019 17:30 ]
Vergelijkbaar met de grand prix van vandaag dussjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:28:
[...]
Nou vooruit dan maar.
YouTube: NOS | 360° LIVE: 11stedenzwemtocht Maarten van der Weijden
P.S. wel even een waarschuwing. Het is dan wel geen optocht maar er zijn ook verschrikkelijk weinig inhaalacties te zien.
Bandjeswissel ook in 2.3s?
Ik denk eerder dat het volgende een negatief effect hebben gehad:Woudloper schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:06:
Was een leuke race ondanks dat Mercedes 1-2- geworden is. Snap de frustraties dat het dit seizoen een voorspelbaar seizoen. Overigens is dit vroeger ook wel geweest met Schumacher toen hij het hele veld op een ronde zette. Hoewel we toen wel andere factoren hadden die de sport interessant maken.
Voornamelijk de volgende ontwikkelingen uit de laatste jaren hebben een negatief effect gehad op de races:
- Voorvleugelaanpassing - heeft weinig nieuws gebracht
- Bandenaanpassing - Alleen Mercedes heeft hiervan geprofiteerd
- RedBull naar Honda - Hierdoor niet mee kunnen doen met Mercedes en Ferrari
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 23-06-2019 17:40 ]
Alleen de eerste 4 laps en laatste 4 laps waren het waard. Daartussen gebeurde er niet veel.WhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
Moeite waard om m terug te kijken mannen?
Nee tenzij je een bordspel speelt of eten kooktWhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nee.WhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
Max lijkt het nu toch een beetje zat te zijn. Ook opvallend dat hij eigenlijk minder vleugel wil rijden, maar het chassis het niet toelaat.
Zeer zeker als je moeite hebt met slapen vanavond.WhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
Ik zou de samenvatting van Formula 1 of Ziggo kijken. Hij was voor mij leuk maar niet leuk genoeg om hem nog een keer helemaal te kijken.WhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
een treffende spreuk
Samenvatting van 4:52. Slechts een kleine 5 minuten om te zien dat het niet spannend was, om niet het woord saai te gebruikenWhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:44:
[ Voor 21% gewijzigd door TinusTegengas op 23-06-2019 17:53 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja, er moeten nu toch echt stappen gemaakt worden want anders dan komt dezelfde opmerking van een paar jaar geleden weer om de hoek kijken. Max is voor mij tot nu toe de enige coureur van de topteams die gewoon echt veel beter presteert dan het materiaal waarin hij rijdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:45:
[...]
Max lijkt het nu toch een beetje zat te zijn. Ook opvallend dat hij eigenlijk minder vleugel wil rijden, maar het chassis het niet toelaat.
Ze merken het al wel denk ik. Die Ziggo Dome is nog niet vol en de race is komend weekend al. Het gaat al hard achteruit qua kijkers. Velen hangen niet meer de hele race voor de buis en zeker met dit weer gaan mensen wel wat anders doen. In veel gevallen betekend dat dan dus ook doorspoelen van reclames.HollowGamer schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:03:
[...]
Wat als de Nederlandse kijkersgroep (verder) inzakt? Ik kan mij echt niet voorstellen dat Ziggo hier niks van voelt, er word immers genoeg reclame gemaakt door het land en dus ook kosten gemaakt. Liberty Global wil haar investering(en) terugverdienen, dat red je niet zonder kijkers.
Er zijn nog veel meer coureurs die wel heel snel zijn maar van de techniek echt geen weet hebben. Max is een van de weinigen die daar wel veel kijk op heeft.pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:48:
Vond ik opvallend. Hij leek niet te weten dat DRS hydraulisch wordt aangestuurd. Zo’n snelle jongen en dan eigenlijk (schijnbaar) vrij weinig weten over de techniek. Zeker met zo’n hydraulisch probleem als vandaag is het denk ik handig om daar wel de basis van te begrijpen.
Ik weet niks van Olav.Hippocampus schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:49:
@DaniëlWW2 Hoorde ik gisteren Olav niet zeggen dat de auto ook extra laag gezet was (?) en dat ze dus nog erg aan het zoeken zijn naar grip?
Je merkt aan Max wel dat ie ondertussen er zelf niks meer aan kan doen. Het is nu echt aan het team en de motorbouwer om de auto competitiever te maken.
Zal geen miscommunicatie zijn maar puur concurrentie niet wijzer maken. Andere teams luisteren ook de boordradio mee, daardoor worden problemen nooit bij naam genoemd en altijd wat cryptisch over gedaan. En natuurlijk kunnen andere teams uit de omschrijving ook opmaken wat er mis kan zijn (op Sky begonnen ze ook vrij snel over hydraulisch issue te speculeren). Maar volgens mij zijn het meestal studentes/stagiaires die boordradio luisteren (meen eens een item van Mercedes zelf of Sky bij Mercedes gezien te hebben waarin dat naar voren kwam). En die maakt er dan misschien geen big deal van om het verder laten uit te zoeken of wat dan ook. Roep je als McLaren zijnde over de boordradio meteen dat de hydraulische druk wegvalt is er weinig ruimte voor interpretatie door concurrenten nodig.pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:48:
Norris vond ik ook leuk. Aantal opvallende zaken. Eerst de miscommunicatie vanaf de pitmuur. Lando weet nog niet va de hydraulische lekkage. Pitmuur. Please don’t use drs. lando die graag Sainz aan wilde vallen vermoedde een team order, cant use or am not allowed to use? Pitmuur. Not allowed. Mooi misverstand. Lando denkt een niet aanvallen instructie te krijgen. Pitmuur denkt duidelijk te moeten zijn, not allowed.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
En zelfs na de race bij Jack hielden ze dit rookgordijn vol? Lando zei namelijk letterlijk dat hij niet wist dat de drs hydraulisch werd aangestuurd. Dat kwartje viel toen echt bij hem.RobertMe schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:56:
[...]
Zal geen miscommunicatie zijn maar puur concurrentie niet wijzer maken. Andere teams luisteren ook de boordradio mee, daardoor worden problemen nooit bij naam genoemd en altijd wat cryptisch over gedaan. En natuurlijk kunnen andere teams uit de omschrijving ook opmaken wat er mis kan zijn (op Sky begonnen ze ook vrij snel over hydraulisch issue te speculeren). Maar volgens mij zijn het meestal studentes/stagiaires die boordradio luisteren (meen eens een item van Mercedes zelf of Sky bij Mercedes gezien te hebben waarin dat naar voren kwam). En die maakt er dan misschien geen big deal van om het verder laten uit te zoeken of wat dan ook. Roep je als McLaren zijnde over de boordradio meteen dat de hydraulische druk wegvalt is er weinig ruimte voor interpretatie door concurrenten nodig.
een treffende spreuk
Ik wist niet dat ziggo kijkcijfers bekend maakte?Martinspire schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:51:
[...]
Ze merken het al wel denk ik. Die Ziggo Dome is nog niet vol en de race is komend weekend al. Het gaat al hard achteruit qua kijkers. Velen hangen niet meer de hele race voor de buis en zeker met dit weer gaan mensen wel wat anders doen. In veel gevallen betekend dat dan dus ook doorspoelen van reclames.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Enige kans voor het team om hem dat te vertellen was tijdens de in lap. Vergeet niet dat de coureurs uitstappen, naar FIA gaan voor de weging en via de achterdeur in paddock uit komen waar de pers dames/heren ze meteen staan op te wachten om naar het vierkantje te gaan. Natuurlijk zullen ze zoiets nog bespreken in de debrief, maar die vind pas weer plaats na alle pers verplichtingen.pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:03:
[...]
En zelfs na de race bij Jack hielden ze dit rookgordijn vol? Lando zei namelijk letterlijk dat hij niet wist dat de drs hydraulisch werd aangestuurd. Dat kwartje viel toen echt bij hem.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Misschien omdat het 'not done' is om van jezelf te zeggen dat je de beste bent, dat moet je aan andere overlaten.Atlas schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:13:
En wat is die taktiek van Toto? Waarom loopt hij altijd Mercedes te down playen? Nu ook al voor Oostenrijk....
Waarom?
Omdat hij zelf ook wel weet dat het success van Mercedes een deel van de oorzaak is van het ontbreken van spanning.Atlas schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:13:
En wat is die taktiek van Toto? Waarom loopt hij altijd Mercedes te down playen? Nu ook al voor Oostenrijk....
Waarom?
In de uitzending noemen ze af en toe wel eens een getal en dat is minder dan vorig jaar. Toen hadden ze het over 700k kijkers, nu al 500k (is alweer even geleden dat ze dat noemden). Verder kun je zien hoeveel stoelen er nog vrij zijn bij dat Ziggo Dome eventYakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:04:
[...]
Ik wist niet dat ziggo kijkcijfers bekend maakte?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
precies. denk dat hij zich ergens ook wel enigszins ongemakkelijk voelt, ondanks de gegarandeerde miljoenen. het is ook best dubbel.ThomasG schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:15:
[...]
Omdat hij zelf ook wel weet dat het success van Mercedes een deel van de oorzaak is van het ontbreken van spanning.
[ Voor 33% gewijzigd door dawg op 23-06-2019 18:19 ]
Omdat de FIA een zeer lange geschiedenis heeft van teams die te goed presenteren, afstraffen met flinke reglementswijzigingen die specifiek het trucje van het dominante team verbied.Atlas schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:13:
Waarom?
Verwijderd
Als je het exact wil weten kan je het gewoon opzoekenMartinspire schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:16:
[...]
In de uitzending noemen ze af en toe wel eens een getal en dat is minder dan vorig jaar. Toen hadden ze het over 700k kijkers, nu al 500k (is alweer even geleden dat ze dat noemden). Verder kun je zien hoeveel stoelen er nog vrij zijn bij dat Ziggo Dome event
Ik denk dat de FIA naar de uitslagen kijkt ipv te luisteren naar wat een teambaas te melden heeftDaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Omdat de FIA een zeer lange geschiedenis heeft van teams die te goed presenteren, afstraffen met flinke reglementswijzigingen die specifiek het trucje van het dominante team verbied.
I served in a company of heroes.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik klaag nooit over een saaie race, zoek maar terug. Maar als je al tientallen jaren een sport kijkt en ziet dat deze nu echt aan het kapot gaan is, is het niet altijd makkelijk om optimistisch en enthousiast te blijven. Sorry dat ik dit even wil ventileren in een slowchattopic.Jackson6 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:18:
[...]
Nee hoor, zie gewoon dat dezelfde mensen hier elke race lopen te zeuren dat ze het saai vinden. Ja ga dan gewoon wat anders kijken...
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 23-06-2019 19:33 ]
Eens. Ik vind races die de meeste hier bestempelen als saai, vaak nog wel interessant. Hier kan ik weinig anders van maken dan snel vergeten en op naar Oostenrijk.StealthyPeanut schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:40:
[...]
Ik klaag nooit over een saaie race, zoek maar terug. Als je al tientallen jaren een sport kijkt en ziet dat deze nu echt aan het kapot gaan is, is het niet altijd makkelijk om optimistisch en enthousiast te blijven. Sorry dat ik dit even wil ventileren in een slowchattopic.
De race van vandaag had gewoon niks. Helemaal niks.
een treffende spreuk
De F1 is al meer dan 20 jaar aan het kapot gaan dan. Er is altijd al een team oppermachtig geweest alleen de laatste jaren niet zolang als Mercedes dat is. Ik vind wel dat er veel te veel regels zijn en kunstmatige ingrepen gedaan zijn de afgelopen jaren. Close racing is er echt niet meer bij. Van mij sowieso de partymode per direct verboden worden, DRS afgeschaft en er mag van per direct een extra bandenleverancier bij komen.StealthyPeanut schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:40:
[...]
Ik klaag nooit over een saaie race, zoek maar terug. Als je al tientallen jaren een sport kijkt en ziet dat deze nu echt aan het kapot gaan is, is het niet altijd makkelijk om optimistisch en enthousiast te blijven. Sorry dat ik dit even wil ventileren in een slowchattopic.
De race van vandaag had gewoon niks. Helemaal niks.
Is het Max minimaal derde (vrijwel onmogelijk) of RB minimaal derde team (vrijwel zeker)?dawg schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:16:
ergens hoop ik dat max dit jaar 4e wordt, gezien de prestatieclausule in zijn contract (minimaal 3e).
Verwijderd
Kan mij daar helemaal in vinden. Ferrari, RBR hadden ook zo'n periode van complete overheersing. Alleen houdt Mercedes het nu wel erg lang vol.sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:45:
[...]
. Er is altijd al een team oppermachtig geweest alleen de laatste jaren niet zolang als Mercedes dat is. Ik vind wel dat er veel te veel regels zijn en kunstmatige ingrepen gedaan zijn de afgelopen jaren.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq