[F1 2019] Race 8 GP van Frankrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 69.421 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Spotmatic schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:18:
Tijd voor een chaotische, knotsgekke race! Met een hoop incidenten, investigations, safety cars, driver outrages, engine failures... Laat maar komen!
Vind het dit jaar teveel meevallen met de bredere voorvleugels die volgens de overlevering levensgevaarlijk zouden zijn en alle banden kapot steken bij de start.

Tijd voor wat actie en 5 uitvallers in T1 >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Vind het dit jaar teveel meevallen met de bredere voorvleugels die volgens de overlevering levensgevaarlijk zouden zijn en alle banden kapot steken bij de start.

Gewoon de sprinklers aanzetten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Laten we zeggen dat team A een 1:22 kan rijden op 98% van het kunnen. Team B een 1:22.7 op vergelijkbare perfectie.

1e rondje team A maakt een flinke fout, team B niet 1:22.8 tegen 1:22.7 team B pakt de pole.

Nu het tweede setje, nog een run, team A maakt weer een fout, maar deze kost “maar” 0,5 seconden, team B die perst er nu echt alles uit, niet 98 maar echt de perfecte ronde, 100% team B rijd nu een 1:22.6 en team A een 1:22.5 Team A toch de pole door de extra kans die het gratis setje ze gaf.

Zit je in de beste auto dan is de 2e kans een nog groter voordeel.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:56:
[...]

Gasly is niet snel maar maakt ook geen crashes en gezien dit een overlap jaar is verwacht ik ook dat hij voorlopig nog wel mag blijven rijden. Max is denk ik ook zo relaxt omdat hij totaal geen druk heeft van Gasly.
Denk dat de enige reden voor een swap zou zijn dat kvyat misschien meer bij kan dragen aan de ontwikkeling van de auto. Ferrari voor blijven dit jaar lijkt me te hoog gegrepen, en de rest voor blijven geen uitdaging. Dus in die zin lijkt daar weinig te winnen te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:02:
[...]

Denk dat de enige reden voor een swap zou zijn dat kvyat misschien meer bij kan dragen aan de ontwikkeling van de auto. Ferrari voor blijven dit jaar lijkt me te hoog gegrepen, en de rest voor blijven geen uitdaging. Dus in die zin lijkt daar weinig te winnen te zijn.
Ik denk dat Max de feedback alleen wel afkan. Nee, ik zou Kvyat er liever inzetten zodat iemand rugdekking kan geven. Max tegen twee Ferrari's kan eindigen dat Max achter beide Ferrari's eindigt. Dit uiteraard als Ferrari eens een goede strategie bedenkt. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben benieuwd of Max vandaag wel eens een super start kan maken, tot nu toe was het dit seizoen niet al te best.
Ik ben stiekem wel fan aan het worden van Albon, geen fouten, snel en een sympathieke gast! Van mij mag hij in 2021 wel een kans krijgen bij RBR.
Ik heb het misschien gemist, maar waarom GAS zo traag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:04:
[...]

Ik denk dat Max de feedback alleen wel afkan. Nee, ik zou Kvyat er liever inzetten zodat iemand rugdekking kan geven. Max tegen twee Ferrari's kan eindigen dat Max achter beide Ferrari's eindigt. Dit uiteraard als Ferrari eens een goede strategie bedenkt. :P
Het team draait zo'n beetje op de feedback van Max, ik denk ook niet dat hier verandering in komt als hij een nieuwe teamgenoot krijgt, wie dit ook gaat zijn (mijn vermoeden mb.t. evt. nieuwe teamgenoot: ze vragen eerst Hulkenberg, als hij niet wil, dan kijken ze naar Kvyat).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Geen idee. Niet echt trager dan anders. Weer 0,7 tov Max.

Ricciardo zat trouwens vorig jaar ook gemiddeld op 0,15 gemiddeld. Soms ook op 0,6. Gasly lijkt de snelheid niet te kunnen vinden.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:02:
Laten we zeggen dat team A een 1:22 kan rijden op 98% van het kunnen. Team B een 1:22.7 op vergelijkbare perfectie.

1e rondje team A maakt een flinke fout, team B niet 1:22.8 tegen 1:22.7 team B pakt de pole.

Nu het tweede setje, nog een run, team A maakt weer een fout, maar deze kost “maar” 0,5 seconden, team B die perst er nu echt alles uit, niet 98 maar echt de perfecte ronde, 100% team B rijd nu een 1:22.6 en team A een 1:22.5 Team A toch de pole door de extra kans die het gratis setje ze gaf.

Cool story. :) Wat is je punt dat je probeert te brengen?
Dat het extra setje slecht is?

Anders zouden ze gewoon in de fp’s/ q1 dat setje sparen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:09:
[...]

Cool story. Wat is je punt dat je probeert te brengen?
Dat het extra setje slecht is?

Anders zouden ze gewoon in de fp’s/ q1 dat setje sparen.
Precies, en daarom is het een leuke regel omdat de qualy zo spannender is, maar het bijeffect betekend wel dat het beste team wat meer kans heeft dit ook te laten zien.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Zie Vettel de beide McLarens en Max er nog wel afrossen. Bottas rijd ergens lek, dus Ham, Lec en Gas op het podium :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pjlgt schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:14:
[...]

Zie Vettel de beide McLarens en Max er nog wel afrossen. Bottas rijd ergens lek, dus Ham, Lec en Gas op het podium :+
Grosjean die de enige muur op het circuit probeert te vinden :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Zijn er nog spannende dingen gebeurd bij de F2 die bij de F1 ook zou kunnen gebeuren?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:16:
Zijn er nog spannende dingen gebeurd bij de F2 die bij de F1 ook zou kunnen gebeuren?
Twee waardeloze rijders die binnen no time wegzakken en 2 ronden achter het veld eindigen. Die overeenkomst gaat er sowieso zijn. Wel met de aantekening dat Russel geen waardeloze rijder is ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Veel tijdstraffen voor bochten afsnijden.
Verder veel inhaalacties in de hoofdrace.
Maurice079 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:18:
[...]

Twee waardeloze rijders die binnen no time wegzakken en 2 ronden achter het veld eindigen. Die overeenkomst gaat er sowieso zijn. Wel met de aantekening dat Russel geen waardeloze rijder is ;)
Noem je nu Russell de Calderon van de F1? :+

[ Voor 39% gewijzigd door YakuzA op 23-06-2019 13:21 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:19:
[...]

[...]

Noem je nu Russel de Calderon van de F1? :+
Vandaar de aantekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

pilskes schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:04:

Ik ben stiekem wel fan aan het worden van Albon, geen fouten, snel en een sympathieke gast! Van mij mag hij in 2021 wel een kans krijgen bij RBR.
Dat kon je dus vorig jaar op dit moment ook zeggen over Gasly met een 4e plek in Bahrein en een 7e plek in Monaco. Dus ik denk dat ze die 'fout' bij RB niet weer maken.
Ik zou het trouwens wel erg korte termijn denken vinden als ze dit seizoen tussentijds Kvyat in de RB zetten, terwijl Horner toch al van tevoren gezegd heeft dat dit een tussenseizoen zou zijn. Dan kunnen ze beter de tijd nemen voor de beslissing wie ze volgend seizoen naast Verstappen willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:04:
[...]

Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar twee auto's die op de limiet worden gereden leveren volgens mij meer nuttige data dan eentje. Wie weet had Ricciardo vorig jaar toch wel wat meer invloed op de performance dan we denken.

Zou overigens al kunnen schelen dat Gasly en Verstappen misschien meer in rijstijl verschillen ook? Dus vooruitgang voor de een is teruggang voor de ander? Begreep dat Ricciardo en max vergelijkbare wensen hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Lekker druk op de tribunes... :/

spoiler:
file jokes incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
Ari Gold schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:40:
Lekker druk op de tribunes... :\

spoiler:
file jokes incoming
Bizar inderdaad. Ziet er echt niet goed uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Gaan ze Frans zitten te lopen te praten in de pre-show :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:02:

Laat ik het erbij laten dat ik het interessante kijk vind op statistiek :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
AzzKickah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:42:
Oui 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Toch wel vervelend dat de optocht pas om 15.10 begint. :/ Nu is het echt afwachten tot het eindelijk zo ver is. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Bart-Willem schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:44:
Toch wel vervelend dat de optocht pas om 15.10 begint. :/ Nu is het echt afwachten tot het eindelijk zo ver is. :P
Ga je toch zonnebaden? Het is 184 graden buiten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:38

basvn

Breezand - NHN

YakuzA schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:19:
[...]

[...]
Die chaos van vorig jaar dat ze allemaal weer zo op de baan komen, gaan we dit jaar niet hebben.
in F2/F3, kregen ze er allemaal 5 seconden voor. leaving the track, and gaining an advantage.

Heb wel zin in een beetje chaos :Y) als die nr. 33 maar blijft rijden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
SR8 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:24:
[...]

Dat kon je dus vorig jaar op dit moment ook zeggen over Gasly met een 4e plek in Bahrein en een 7e plek in Monaco. Dus ik denk dat ze die 'fout' bij RB niet weer maken.
Ik zou het trouwens wel erg korte termijn denken vinden als ze dit seizoen tussentijds Kvyat in de RB zetten, terwijl Horner toch al van tevoren gezegd heeft dat dit een tussenseizoen zou zijn. Dan kunnen ze beter de tijd nemen voor de beslissing wie ze volgend seizoen naast Verstappen willen hebben.
Daarom zeg ik ook 2021......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

AzzKickah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:42:
Louis Amiltonne!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

AzzKickah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Waar zit jij? Het is hier gewoon 299 graden. Kelvin, dat wel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

nog ffies in een mooi plaatje gegoten :

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9vjiWTWkAAFw5f.jpg:large
en de beschikbare banden
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9sLHiBXsAAyMIT.jpg

Track temp : 50c+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik zit even de driver's parade te kijken, maar wat zit er weinig publiek zeg! Bizar...

Edit: spuit 11

[ Voor 11% gewijzigd door Spollie op 23-06-2019 13:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

SuBBaSS

-has Ryzen

We zitten er ook weer klaar voor!
Happy race all! :D

Overigens, (ben ervan op de hoogte dat de man hier de handen niet altijd op elkaar krijgt,maar soit) Louis Dekker heeft op de NOS site een stuk gewijdt aan de vergelijking met vorig jaar wb. de verkeerschaos, aantal verkochte kaarten (gerucht: 50-70% minder dan vorig jaar), minder tribunes en wat opmerkelijke 'oplossingen' zoals "kom op een tweewieler", dus fiets of motor. Maar even voorbijgaand aan het feit dat dat daar nogal een "Tour" is. :P

https://nos.nl/artikel/22...blijft-weg-bij-de-gp.html

Staat Zandvoort er bij voorbaat al iets beter op in ieder geval (was vast ook deels het doel hiervan).

[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 23-06-2019 13:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Als jullie kijken. Dan misschien ook even de link plaatsen :P YouTube: F1: LIVE at the 2019 French Grand Prix

Gelukkig mijn favo format van de drivers parade

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2019 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

JvS schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:43:
[...]

Laat ik het erbij laten dat ik het interessante kijk vind op statistiek :P.
Ik dacht al dat de kans (statistiek) dat je gaat zeggen, daar heb je gelijk in, veel kleiner is dan dat er een quote over statistiek zou komen :) maar ik heb toch maar even de moeite genomen voor de onderbouwing.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:48:
Als jullie kijken. Dan misschien ook even de link plaatsen :P YouTube: F1: LIVE at the 2019 French Grand Prix

Gelukkig mijn favo format van de drivers parade
Het is een mix toch? De helft in de auto en alle Franse rijders + HUL/RIC op de flatwagon haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maurice079 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:49:
[...]

Het is een mix toch? De helft in de auto en alle Franse rijders + HUL/RIC op de flatwagon haha
ja ik zie het nu. Prima zo :)

En dat shirt kanon :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
F3 ook goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Ik dacht al dat de kans (statistiek) dat je gaat zeggen, daar heb je gelijk in, veel kleiner is dan dat er een quote over statistiek zou komen :) maar ik heb toch maar even de moeite genomen voor de onderbouwing.
Ik ben het met je eens dat als je het aantal pogingen vermindert, je meer kans hebt op mix-ups en op startvolgordes die niet zijn zoals je zou moeten verwachten op basis van pure snelheid.

Ik ben het niet eens met het feit dat het een sterk team nog meer voordeel geeft. Het verkleint wel de kans op chaos, daarin ga ik met je mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:39:
[...]

Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar twee auto's die op de limiet worden gereden leveren volgens mij meer nuttige data dan eentje. Wie weet had Ricciardo vorig jaar toch wel wat meer invloed op de performance dan we denken.
Met een tweede coureur zou RBR misschien sneller de setups op orde krijgen. Misschien komen ze er dan ook achter waarom het vaak mis lijkt te gaan. Op rauwe snelheid denk ik niet dat Max enige hulp nodig heeft. :P
Zou overigens al kunnen schelen dat Gasly en Verstappen misschien meer in rijstijl verschillen ook? Dus vooruitgang voor de een is teruggang voor de ander? Begreep dat Ricciardo en max vergelijkbare wensen hadden.
Een beetje. Kennelijk nam Ricciardo vaak de setup's van Max over. Pierre schijnt te vroeg op het gas te willen gaan voor deze auto. Er is denk ik wel meer want de gaten zijn veel te groot voor dit alleen. Problematischer is dat hij helemaal niet in staat lijkt om rond de problemen te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lDUQIjXSfYceG2Vfsi8150ai/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ho-pin Tung Zo bij Ziggo. (y)

[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 23-06-2019 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:52
F1 live feed drivers parade

[YouTube: https://youtu.be/jyIalIqLlYA]

[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 23-06-2019 13:57 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Deze vlag somt het denk ik alles wel aardig op. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UlhpI1mLGF4qZWAAeuuX7iGA/full.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
Fijne race allemaal!

Ik zit verplicht in het vliegtuig van Stockholm naar Lissabon. Hopelijk doet die WiFi dome het een beetje fatsoenlijk.

(Anders moet ik maar spotten vanuit de lucht. Genoeg kleurtjes op de baan 🤣)

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/w88hvb.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Rene schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:01:
Fijne race allemaal!

Ik zit verplicht in het vliegtuig van Stockholm naar Lissabon. Hopelijk doet die WiFi dome het een beetje fatsoenlijk.

(Anders moet ik maar spotten vanuit de lucht. Genoeg kleurtjes op de baan 🤣)

[Afbeelding]
Schijnt dat je deze baan vanaf mars kunt spotten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:27

Amphiebietje

In de blubber

Pssst. De race is pas over 1 uur. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
Amphiebietje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:04:
Pssst. De race is pas over 1 uur. ;)
I know, dan vliegen ca over Denemarken! Vlucht gaat 14:30. Maar genoeg off-topic gebral 🤣

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9vsyZTXkAAPpGT.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
De bruine en groene pretpalen liggen al geruime tijd in het ijs te wachten, nieuwe ventilator blaast een lekker windje, vanochtend huis goed laten luchten/afkoelen en alle ramen/luxaflex dicht, zonneschermen uit en het is goed uit te houden hier voor de TV 8)

Veel plezier met de race straks allemaal ! *O* :)F en voldoende blijven drinken, natuurlijk :9B (water is natuurlijk ook goed, zolang het maar geen azijn is :P )

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

AzzKickah schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Ik voel me al een mier onder een vergrootglas, dus no thanks! :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:23

Fiber

Beaches are for storming.

Ben eigenlijk wel benieuwd of Norris en Sainz hun goede startplekken kunnen vasthouden en of Ricciardo nog wat moois kan laten zien... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Breezers schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:22:
De bruine en groene pretpalen liggen al geruime tijd in het ijs te wachten, nieuwe ventilator blaast een lekker windje, vanochtend huis goed laten luchten/afkoelen en alle ramen/luxaflex dicht, zonneschermen uit en het is goed uit te houden hier voor de TV 8)

Veel plezier met de race straks allemaal ! *O* :)F en voldoende blijven drinken, natuurlijk :9B (water is natuurlijk ook goed, zolang het maar geen azijn is :P )
Wat zit er dan in die bruine flesjes? B)

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vettel had een olielek. Gefikst onder parc fermé dus geen aanpassingen aan de startgrid. :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

24 graden in de woonkamer, lekker briesje door het huis, jongste jongen op bed, vrouw/andere kids huis uit, bier koud op tafel, F1 gecast naar de TV en dit topic open.

Daar kan een man blij mee wezen 😙😎

Fijne race Tweakers! #gomax

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon op 23-06-2019 14:25 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Fiber schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:24:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Norris en Sainz hun goede startplekken kunnen vasthouden en of Ricciardo nog wat moois kan laten zien... :)
NOR en VER tegen elkaar kan nog wel wat worden. De start wordt in ieder geval spannend genoeg. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:25:
[...]

NOR en VER tegen elkaar kan nog wel wat worden. De start wordt in ieder geval spannend genoeg. :)
Denk LEC en VER ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 16:59
In de categorie wat verwachten jullie? Ik verwacht eigenlijk HAM BOT VER, op basis van de FP2 denk ik dat hij Leclerc wel kan pakken. Maar hoop nu eigenlijk wel op een wat spannende wedstrijd (op de baan, niet bij de wedstrijdleiding aan tafel) en wat vuurwerk. Zou mooi zijn als BOT HAM eens goed aan kan vallen, dat er strijd voor de podia komt. Ook benieuwd of McLaren hun mooie Quali kunnen omzetten in een goede finish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
pro_6or schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:24:
[...]

Wat zit er dan in die bruine flesjes? B)
Had nog een restant Hertog Jan en Amstel liggen ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fedde schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:27:
In de categorie wat verwachten jullie? Ik verwacht eigenlijk HAM BOT VER, op basis van de FP2 denk ik dat hij Leclerc wel kan pakken. Maar hoop nu eigenlijk wel op een wat spannende wedstrijd (op de baan, niet bij de wedstrijdleiding aan tafel) en wat vuurwerk. Zou mooi zijn als BOT HAM eens goed aan kan vallen, dat er strijd voor de podia komt. Ook benieuwd of McLaren hun mooie Quali kunnen omzetten in een goede finish.
Ik verwacht dat Verstappen vierde wordt. Dat zou wel een unicum zijn... :) :z O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:54

Pierre

Van nature lui!

Breezers schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:27:
[...]

Had nog een restant Hertog Jan en Amstel liggen ;)
Wordt dat azijn als je het mixt :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En F1TV is live! Benieuwd hoe lang dat duurt... :')

edit: excuus. Bijna! live :P

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2019 14:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lol de Formule E is discussie lachen. Net een stel leerlingen die tegen de leraar te keer gaan. :+

P.S. bij Van Gameren op Ziggo...

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 23-06-2019 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:32:
En F1TV is live! Benieuwd hoe lang dat duurt... :')

edit: excuus. Bijna! live :P
Ga jij eens niet dingen lopen jinxen ja. :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:33:
Lol de Formule E is discussie lachen. Net een stel leerlingen die tegen de leraar te keer gaan. :+

P.S. bij Van Gameren op Ziggo...
Ik kan niet tegen dat vreselijke geluid van die dingen. Alsof er een zwerm muggen in m'n hoofd zit... O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Fiber schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:34:
[...]

Ik kan niet tegen dat vreselijke geluid van die dingen. Alsof er een zwerm muggen in m'n hoofd zit... O-)
Mij doet het denken aan de tandarts ;w vind het niks. Maar goed dat moeten we niet hier bespreken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:06
Desperado met limoentjes liggen klaar. Lekker F1 kijken en ondertussen liggen de ribbetjes op de Kamado te garen.
Deze middag is zo wel plezierig qua planning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

DaWayne schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:36:
Desperado met limoentjes liggen klaar. Lekker F1 kijken en ondertussen liggen de ribbetjes op de Kamado te garen.
Deze middag is zo wel plezierig qua planning!
En dan vanavond als toetje nog twee WK wedstrijden... :)

* Fiber gaat vierkante ogen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Fiber schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:38:
[...]

En dan vanavond als toetje nog twee WK wedstrijden... :)

* Fiber gaat vierkante ogen krijgen...
Je hebt nog een beeldbuis tv :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HAM wil naar de 400km/u met de F1... ik zeg laat maar komen dan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
John Williams?

Is die hier voor Help! Mijn coureur kan niet racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:59
sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:39:
Nee dankje. Nog meer treintje en minder inhalen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:39:
Dat zal de derde update van de Mercedes PU wel gaan regelen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pierre schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:39:
[...]

Je hebt nog een beeldbuis tv :9
Niet meer. Die is vorig jaar kapot gegaan. En nee, dat was geen breedbeeld... 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ari Gold schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:40:
John Williams?

Is die hier voor Help! Mijn coureur kan niet racen?
John Williams helpt Williams uit de brand :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Mietje. Beetje parachute opentrekken. En ook nog eens geen vlag dragen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 23-06-2019 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Max zijn Q ronde had dus gewoon 0.5s sneller kunnen zijn zonder die 3 fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:41

TinusTegengas

Formula Racing

Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:43:
Mietje. Beetje parachute opentrekken. En ook nog eens geen vlag dragen :P
Als hij het niet doet, dan grijpt de AAD wel in :9

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Op F1TV: die aggregaten van Mercedes hebben de kleppen open. De normale koeling is niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TheBrut3 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:44:
Max zijn Q ronde had dus gewoon 0.5s sneller kunnen zijn zonder die 3 fouten.
Ziggo neem ik aan? :P
Maar het waren gewoon geen goede ronden. Eigenlijk allemaal niet. Nu werd er volgens mij al zeer weinig verwacht van deze baan bij RBR, maar het was misschien nog wat slechter dan gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 22:07

Harrie

NederVlaming

Vorige race hadden we een kleine discussie over of de curb stone nu wel of niet bij de track hoort.

Nu lieten ze daarnet bij Ziggo Bottas zien met 4 wielen op de curbs, en dat dit eigenlijk bestraft had moeten worden.

Zij lijken dus ook van mening dat de curb stone niet bij de track hoort, en je dus off track bent als je binnenste wielen ook op de curb stone zijn.

Vorige keer waren er toch ook wel goede argumenten om te zeggen dat de curbstone wel bij de track hoort... Ik weet het niet meer hoor. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ah. Die parachutist kwam de beker brengen. Dat is dan wel weer nice

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:47:
Le Castellet zijn we vandaag, Nice is een stuk meer naar het noorden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ja NOR vs VER Q ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:41

TinusTegengas

Formula Racing

DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:46:
[...]

Ziggo neem ik aan? :P
Maar het waren gewoon geen goede ronden. Eigenlijk allemaal niet. Nu werd er volgens mij al zeer weinig verwacht van deze baan bij RBR, maar het was misschien nog wat slechter dan gehoopt.
Ging om dit filmpje.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Op F1TV: die anonieme agent oid met de trofee. Had er nog een groepje agenten omheen laten lopen ofzo. Nu ziet het er zo zielig uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max bereid zich ook voor op het weer de komende dagen. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nKvydgnpCZTUBEd1NRGb1D6X/full.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:48:
[...]

Le Castellet zijn we vandaag, Nice is een stuk meer naar het noorden :+
Vertel je Haas dat ook even?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9vkihiWwAACZ4j?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 22:46
Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Vertel je Haas dat ook even?

[Afbeelding]
Jackie had nog wat baretten over.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
*O* Yess, Alfa binnen de top 10 *O* (nét)

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/62/1f/d3/621fd34e7bdf3492b764bee45c773d2d--auto-alfa-romeo-rebel-heart.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Eigenlijk best wel lekker die beelden van F1TV zonder commentaar maar wel met omgevingsgeluiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:51

Quad

Doof

Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:47:
Jammer dat die de beker niet liet crashen.. Wat een spuuglelijk ding. Als MER vandaag niet wint, is het puur omdat ze de beker niet willen..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9vzkemXoAEwjJz.jpg

Gridplaats van RIC.. nog ffies zand strooien voor gelekt olie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Harrie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:46:
Vorige race hadden we een kleine discussie over of de curb stone nu wel of niet bij de track hoort.

Nu lieten ze daarnet bij Ziggo Bottas zien met 4 wielen op de curbs, en dat dit eigenlijk bestraft had moeten worden.

Zij lijken dus ook van mening dat de curb stone niet bij de track hoort, en je dus off track bent als je binnenste wielen ook op de curb stone zijn.

Vorige keer waren er toch ook wel goede argumenten om te zeggen dat de curbstone wel bij de track hoort... Ik weet het niet meer hoor. :S
De track ligt gewoon tussen de witte lijnen. Alleen wordt niet bij elke bocht streng gedaan over de limieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, dat zijn inderdaad een hoop lege stoeltjes in de tribunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Goeie ‘Fransman’ die het volkslied zingt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:54:
Eigenlijk best wel lekker die beelden van F1TV zonder commentaar maar wel met omgevingsgeluiden.
Ik zou dat dus juist doodsaai vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:55:
Wauw, dat zijn inderdaad een hoop lege stoeltjes in de tribunes.
Vind je het gek naar vorig jaar? Dikke files van jewelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Quad schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:54:
[...]

Jammer dat die de beker niet liet crashen.. Wat een spuuglelijk ding. Als MER vandaag niet wint, is het puur omdat ze de beker niet willen..
Maak je geen zorgen. Dat ding is zojuist ‘gejat’ door een stel parkour ‘apen’ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:55
Uhhh what just happened? Ninja's stelen de beker??
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.