Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
Als je dan op de verkeerde band moet gaan starten, wordt het een zondag om snel te vergeten.RoD schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:34:
Het is dus wel duidelijk dat RB het derde team is dit weekend. Hopelijk kunnen ze op racepace iets beter mee in de race...
PSN: xMaurice93
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
1.11.01 zal wel voldoende zijnHolkers schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:31:
[...]
Ik denk het net niet (zal op 0.2 seconde liggen. Een 1:11:1 op medium is goed, langzamer is te grote gok)
Het nemen van risico's is niet zo raar. Als het goed uitpakt prima. Blijft wel topsport en geen voetbalPatrickC schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
Nemen wel een risico met Max... één klein probleempje zometeen en bye bye Q3.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
I served in a company of heroes.
Zit jij naar een andere Q te kijken ofzo? Die schroeven hem zo vol open hoor haha.Amphiebietje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
Mercedes heeft het nog nooit zo zwaar gehad.
Jij hebt de afgelopen 4 races deze grap gemist ofniet?Maurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:36:
[...]
Zit jij naar een andere Q te kijken ofzo? Die schroeven hem zo vol open hoor haha.
Risico dat je achter iedereen blijft hangen is dan te groot. Dan beter op zeker voor p5 met soft.chevsticks schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
Als medium echt zoveel beter is qua race strat, zou dan plek 11 pakken nog goed uit kunnen pakken? Plek 3/4 zit er niet echt in gok ik, en de rest halen ze binnen een paar rondes in.
...
Mercedes is van mening dat andere teams hun zaken veeeeeeeeel beter voor elkaar hebben, en dat maakt het echt zwaar voor Mercedes, al die snellere teams die zoveel beter zijn. Mercedes heeft het zwaar.Maurice079 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:36:
[...]
Zit jij naar een andere Q te kijken ofzo? Die schroeven hem zo vol open hoor haha.
Nu niet meer.sjaool schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:37:
VER nog steeds binnen.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We zullen het zo zien... en anders gewoon een ouderwetse inhaalrace morgen... gebeurt er tenminste weer eens wat!franssie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
[...]
Het nemen van risico's is niet zo raar. Als het goed uitpakt prima. Blijft wel topsport en geen voetbal
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Prima tochLuxicon schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:37:
F1 Mercedes doet altijd net alsof ze het zo zwaar hebben en hoe goed Ferrari wel niet is.. en dan de Q en de race makkelijk 1 en 2
Waiting on the world to change
...

I served in a company of heroes.
Hoezo? Ik heb zelf niks met het huidige Mercedes team, het gedrag wat er uit hun voort komt..
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
You jinxed it..Dionlinn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:
Ik snap dit toch niet. Red bull neemt echt een ontiegelijk groot risico. Er hoeft er maar een te crashen of zelfs gele vlaggen en verstappen ligt eruit..
Lekker toch, is er toch nog een team die het spannend maakt.Bensimpel schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:
Redbull maakt het weer spannend...
D*mn Max is het haasje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat dusDionlinn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:
Ik snap dit toch niet. Red bull neemt echt een ontiegelijk groot risico. Er hoeft er maar een te crashen of zelfs gele vlaggen en verstappen ligt eruit..
DUGG
profetische woorden.Dionlinn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 14% gewijzigd door caspervc op 08-06-2019 20:40 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
U zei?PatrickC schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
Nemen wel een risico met Max... één klein probleempje zometeen en bye bye Q3.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
JINX!Dionlinn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
raakDionlinn schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:39:
[ Voor 7% gewijzigd door HyperTrophy op 08-06-2019 20:41 ]

Achja, RB zat er toch al niet bij, ik bekijk het positief en ga er nu gewoon vanuit dat we een leuke inhaalrace krijgen morgen
Max P11, en mag vanaf daar gaan inhalen
Op nieuwe banden!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik was net een verhaal aan het tikken dat het speculeren spannender is dan wat er op de baan gebeurd... gebeurd het echt hahaPatrickC schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:40:
Zei ik het niet... één probleempje... Max er uit!!!

No keyboard detected. Press F1 to continue.
...
En dan gewoon lekker w8 in de pit en niet nog snel vroeg naar buiten zoals Mercedes dus wel deed.
https://f1manager.info/ranking/4605
Wat een gek*t
Eat the bugs, live in a pod
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Had je maar beter moeten timen..Luxicon schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:42:
Kansloos dit, die korte Q's je kan niets een fatsoenlijk een tijd zetten
Andere teams kunnen het ook.
Tesla M3LR '21
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Naar plek 6sjaool schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:41:
Dat wordt morgen een mooie race. Max niet blij dus het stuur tussen de tanden en naar voren knallen.
Testing, one, two ...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En zie hier buiten de top 10.
Morgen inhaalrace....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:45
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach, die ene keer mag hij hebben.Quad schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:42:
Kloten, nu wint GAS van VER in quali.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Vrije keuzeMalfunctions schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:42:
Oh maakt niet uit nu, want Magnussen. Dus alsnog op geel starten? Of heeft hij nu vrije keuze?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.