Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waarom niet gewoon F2 kijken op Monaco om 11:30 en vanavond om 19:00 (dacht ik) Indy lights op Indianapolis? Veel leukerTurbo-Puppy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:45:
[...]
Ik ga je helpen.
Om 10:00 beginnen we met de GP van Amerika 2005. Aansluitend om 12:15 de eerste 2 uur Interlagos 2017 en na de pauze kijken we week 1 van de 2018 pre-season test terug in een 5 uur durende compilatie.
Dan ben jij meer dan voorbereid op de Q en Race van dit weekend!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Nevermind... *hint* er zit een zekere consistentie in bovengenoemde momenten.Zorro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:11:
[...]
Waarom niet gewoon F2 kijken op Monaco om 11:30 en vanavond om 19:00 (dacht ik) Indy lights op Indianapolis? Veel leuker
Damn, zou nauwkeurig had ik nog niet gekekenTurbo-Puppy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:
[...]
Nevermind... *hint* er zit een zekere consistentie in bovengenoemde momenten.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Hmm, ik kan de consistentie helaas niet vinden...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:14:
[...]
Nevermind... *hint* er zit een zekere consistentie in bovengenoemde momenten.
Indy 2005: "bandengate"
Brazilië 2017 "regengod"
F1 2018 pre-season testing
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Was even goed zoekenJasphur schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:40:
Even alle ‘Danke Niki’ op een rijtje.
Helm HUL:
[Afbeelding]
Helm RIC:
[Afbeelding]
Mercedes:
[Afbeelding][Afbeelding]
AMRBR:
[Afbeelding]
HAAS:
[Afbeelding]
McLaren:
[Afbeelding]
Ferarri:
[Afbeelding]
Williams:
[Afbeelding]
Ik heb niks kunnen vinden van Racing Point en Alfa Romeo. Misschien dat iemand anders dat wel heeft?

Van Alfa heb ik ook nog niks kunnen vinden.
---
Ahja.. bij gebrek aan beter:

Mooi bouwjaar ook, '78
[ Voor 5% gewijzigd door Chiron op 24-05-2019 08:54 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Brazilie 2017 was toch droog? Volgens mij ben je in de war met 2016.alesandro_46 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:50:
[...]
Hmm, ik kan de consistentie helaas niet vinden...
Brazilië 2017 "regengod"
er wordt specifiek bij gezegd: de eerste 2 uur van die race. Dat gedeelte was red-flagged.alesandro_46 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:50:
[...]
Brazilië 2017 "regengod"
In alle gevallen werd er niet of nauwelijks gereden.alesandro_46 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:50:
[...]
Brazilië 2017 "regengod"
Die heb ik inderdaad gezien en ja je hebt gelijk hier had Ferrari een kans, ik was even meer resultaat gericht aan het kijken.YakuzA schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:09:
[...]
Heb wel Bahrein gezien. Denk dat jij die dan gemist hebt?
Ik zit er inderdaad een jaar naast.. Is dat alweer zooo lang geledendemo31051987 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:52:
[...]
Brazilie 2017 was toch droog? Volgens mij ben je in de war met 2016.
Aha, oke. Dan zet ik Canada 2011 ook op het lijstjeTurbo-Puppy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:17:
[...]
In alle gevallen werd er niet of nauwelijks gereden.... leken mij wel goede fragmenten om dit weekend op te bouwen zodat de race zondag dan als een meevaller ervaren kan worden.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De Monaco gp heeft zijn eigen regie of zoiets had ik begrepen. Die doen dat dus maar eens per jaar. Ik vond het ook super hinderlijk dat er dan een snel rondje werd gereden door iemand, waarvan we alleen de laatste sector zien. En vervolgens switchen ze doodleuk naar een onboard van diegene in z'n inlap... Waardoor we de eerstvolgende quali sim run ook voor de helft missenTurbo-Puppy schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:00:
Even de 2e VT terug zitten kijken ... allemachtig wat een slechte regie ... of is F1 gewoon zo saai?![]()
eerst een half uur Mercedessen zitten kijken .. een bult slow motions van zaken die totaal niet het terugkijken waard zijn .. vervolgens 3 rondjes Hamilton een race pace zien doen ...weer een achterlijk slechte terugblik van een Haas die rechtdoor gaat .. who gives a shit? en de rest opgevuld met Ferrari's die met heel wat anders bezig zijn op dat moment dan snelle tijden. (wat best uniek is) Voor de rest niets in beeld gezien.
Anyway ... Mercedes onverslaanbaar sterk. Kijk niet eens uit naar de Q of race eigenlijk. Het zal allemaal wel. Zie zondagavond wel wat de uitslag is en wat herhalingen van klappers.![]()
![]()
![]()
frustratie alom hier zoals je merkt.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Waar kijken we naar?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Achterwiel sturing zoals in de geruchten geopperd wordt?
Kan niet. Want bij de Ferrari kijk je tegen de voorkant van de sidepot aanglennvho schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:09:
[...]
Achterwiel sturing zoals in de geruchten geopperd wordt?
Toont volgens mij hoe Mercedes Generative Design toepast op te voorste elementen ten opzichte van Ferrari. Op Reddit kwam deze ook langs toen gezien werd dat de Mercedes suspensie zichzelf verhoogde bij het indraaien.
wowly schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:42:
Bizar, hoe kun je met een auto die dermate tot op de micrometer is ontwikkeld een waterlekkage krijgen? Het is toch een Peugeot uit 1980 ofzo?

Een airco condensor van een Mercedes, Audi, Lambo, Ferrari, gaat ook wel eens lek, die kans is net zo groot bij een Dacia of een Citroën. Dat heeft echt geen fuck te maken met bouwkwaliteit. Als daar een opspattend steentje net verkeerd tegen aan komt dan is het stuk.
Inderdaad je was me voor. Kijk allemaal zeer goed naar de linker voor-ophanging.KingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:18:
https://streamable.com/66x9w
[Streamable: mercedes_w10_suspension]
Dit zou het effect zijn?
Enkel wanneer hij helemaal instuurt gebeurd dit.
[ Voor 8% gewijzigd door gangsta_playa op 24-05-2019 10:21 ]
Was ook het eerste waar ik aan dacht na dat topic op Reddit te hebben gezien, hebben ze mooi voor elkaar daar bij Merc... Althans als dit idd het systeem is waarmee ze zoveel snelheid hebben gewonnen dit jaar.KingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:18:
Dit zou het effect zijn?
Dat ziet er best gaaf uitKingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:18:
Dit zou het effect zijn?
Het lijkt wel enkel te gebeuren wanneer hij op de laatste 10 graden van zijn stuurdraai zit. En aangezien dit enkel in deze bocht gebeurd, weet ik niet of het veel nut heeft in snellere/ bredere bochten?Snowdog schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Was ook het eerste waar ik aan dacht na dat topic op Reddit te hebben gezien, hebben ze mooi voor elkaar daar bij Merc... Althans als dit idd het systeem is waarmee ze zoveel snelheid hebben gewonnen dit jaar.
Deels, er is ergens een regel dat je maximum 5mm mag verhogen/ verlagen tijdens het sturen.Siebeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:23:
Is dat dan niet een actieve suspention! Dat is toch verboden?!
[ Voor 20% gewijzigd door gangsta_playa op 24-05-2019 10:24 ]
Wellicht niet idd, of misschien een wat kleiner effect? Maar goed, iig waren ze twee weken terug ook snel in de trage bochten, kan me de layout van het circuit niet meer helemaal herinneren, maar wie weet dat het daar ook wat geholpen heeft (en op andere circuits idem). Van de andere kant, kan ik me dan niet echt voorstellen dat het niemand dan eerder zou zijn opgevallen.gangsta_playa schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Het lijkt wel enkel te gebeuren wanneer hij op de laatste 10 graden van zijn stuurdraai zit. En aangezien dit enkel in deze bocht gebeurd, weet ik niet of het veel nut heeft in snellere/ bredere bochten?
Het ging er ook om dat ze sneller waren in de langzame bochten. Als je op deze manier een betere en snellere draai kan maken dan is dat niet zo gek.gangsta_playa schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Het lijkt wel enkel te gebeuren wanneer hij op de laatste 10 graden van zijn stuurdraai zit. En aangezien dit enkel in deze bocht gebeurd, weet ik niet of het veel nut heeft in snellere/ bredere bochten?
[...]
Deels, er is ergens een regel dat je maximum 5mm mag verhogen/ verlagen tijdens het sturen.
[ Voor 25% gewijzigd door Ari Gold op 24-05-2019 10:28 ]
Kom op juristen van FER en RBR, klagen en aanvechten die handel!!!
Monaco spec of niet, laat ze dan maar een paar keer steken in de hairpinvhal schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:39:
Volgens mijn is dit Monaco-spec only, anders komt die Mercedes de bocht niet om in de hairpin
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik neem aan dat je tijdens bochten meer rake wil voor een sterker grondeffect
Auto leunt ook een beetje naar binnen, dat heeft ook een positief effect op hoe snel je een bocht door kan. zoals motorrijders ook in een bocht leunen als ze er hard doorheen gaan.Chiron schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:44:
Dus als ik het goed begrijp, afhankelijk van de stuuruitslag is de ophanging hoger of lager. Maar dan alleen op het voorwiel, dus zou ie dan niet eerder moeten zakken met de voorkant om zo de rake hoek hoger te krijgen in bochten?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik bedoelde hier met hogere ophanging: de wielen komen omhoog ten opzichte van het chassis: rake hoek is groter.Chiron schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:44:
Dus als ik het goed begrijp, afhankelijk van de stuuruitslag is de ophanging hoger of lager. Maar dan alleen op het voorwiel, dus zou ie dan niet eerder moeten zakken met de voorkant om zo de rake hoek hoger te krijgen in bochten?
Dus het is inderdaad zoals je zegt.
Nouja, je ziet het wiel ook duidelijk een andere hoek maken tov de auto (als in wiel draait meer naar buiten (of binnen, naja de kant van de bocht uit iig)), dus denk dat het niet alleen om de rake gaat.Chiron schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:44:
[ Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 24-05-2019 10:53 ]
is dit niet gewoon het effect van weinig druk op de binnenband en meer op de buitenband? Dus dan komt de auto aan die kant sowieso omhoog.KingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:18:
Dit zou het effect zijn?
Bocht heeft ook een camber, waarbij de binnenkant van de bocht lager ligt dan de buitenkant. Ook dan kun je dit effect zien.
En dan nog, waarom alleen bij de laatste 10% van de stuuruitslag? Wat heb je aan zoiets als je het maar in één bocht kunt gebruiken?
Sowieso wat is het nut voor de binnenband in een bocht? Die heeft toch al weinig grip.
Ik zie vooral een boel wishfull thinking.
@MartijnV03 heeft hieronder een betere verklaring:
MartijnV03 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:09:
Niks aan de hand. Dit is heeft gewoon te maken met het caster wat in de wielgeometrie zit. Normaal zie je dat niet omdat de stuuruitslag voor monaco groter is. De volgende keer als je gaat karten, draai dan als je stil staat maar eens het stuur helemaal naar één kant. Dan zal het binnste wiel zich ook optillen. Dan daarbij de verkanting is in die bocht zeer groot. Denk dat het wiel daar helemaal niet het asfalt raakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Jelte op 24-05-2019 11:18 ]
Dat denk ik ook, ik heb het idee dat ze hiermee deels het offcamber effect mee reduceren.Snowdog schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:52:
[...]
Nouja, je ziet het wiel ook duidelijk een andere hoek maken tov de auto (als in wiel draait meer naar buiten (of binnen, naja de kant van de bocht uit iig)), dus denk dat het niet alleen om de rake gaat.
Gevoelsmatig blijft de auto "vlakker" in de bocht en daarmee meer grip
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Denk het niet, want het gebeurt dus alleen in die laatste paar procenten stuur uitslag, zoals ook duidelijk te zien is in het filmpje. Het gebeurt daarnaast volgens mij (als ik het goed zie) ook bij het buitenste wiel. De camber van de bocht heeft er sowieso weinig mee te maken, want de suspension zakt pas weer in als ie de apex al lang en breed voorbij is.Jelte schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:53:
[...]
is dit niet gewoon het effect van weinig druk op de binnenband en meer op de buitenband? Dus dan komt de auto aan die kant sowieso omhoog.
Bocht heeft ook een camber, waarbij de binnenkant van de bocht lager ligt dan de buitenkant. Ook dan kun je dit effect zien.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik dacht overigens dat de verdenkingen/geruchten vooral gingen over de achterwiel ophanging?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nee, want de camera zit vast.Jelte schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:53:
[...]
is dit niet gewoon het effect van weinig druk op de binnenband en meer op de buitenband? Dus dan komt de auto aan die kant sowieso omhoog.
Je ziet duidelijk de wishbone omhoog komen. Geen idee of dat dat mag of niet, maar is wel bijzonder.
ping 127.212.23.124
Zou dan niet juist de auto omhoog moeten komen maar het wiel (en de ophanging) wat omlaag moeten gaan?Jelte schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Volgens mij zorgt meer rake juist niet voor een sterker grondeffect, maar het omgekeerde...Chiron schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:44:
Laat maar, je hebt denk ik gelijk.
http://www.formula1-dictionary.net/rake_angle.html
Hier staat het wel goed uitgelegd
[ Voor 12% gewijzigd door kevlar01 op 24-05-2019 11:20 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

williams in langzame bochten

naja eigenlijk overal
[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 24-05-2019 11:21 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Niet alleen in de langzame bochten, in elke bocht verliezen ze ongeveer 2 keer zo veel als elk ander teambasvn schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:21:
[Afbeelding]
williams in langzame bochten![]()
naja eigenlijk overal
Dat lijkt me compleet iets anders..jpiwf schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:47:
[...]
Auto leunt ook een beetje naar binnen, dat heeft ook een positief effect op hoe snel je een bocht door kan. zoals motorrijders ook in een bocht leunen als ze er hard doorheen gaan.
Motorrijders leunen in een bocht om de motor plat te krijgen, dat ding wil op snelheid alleen maar rechtop. Een motorband is rond, en door de kleinere diameter van het raakoppervlak met de grond als ie plat ligt kan de motor een kortere bocht maken.
Aangezien het verschil in verhouding hetzelfde blijft ongeacht of het een bocht of recht stuk is, is het een fundamenteel probleem met de auto wat waarschijnlijk dit seizoen dus niet op te lossen is. Helemaal niet met de huidige restricties op testen.Martin0 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:24:
[...]
Niet alleen in de langzame bochten, in elke bocht verliezen ze ongeveer 2 keer zo veel als elk ander team
Maar dit komt niet echt als een verrassing mag ik hopen?ThomasG schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:38:
[...]
Aangezien het verschil in verhouding hetzelfde blijft ongeacht of het een bocht of recht stuk is, is het een fundamenteel probleem met de auto wat waarschijnlijk dit seizoen dus niet op te lossen is. Helemaal niet met de huidige restricties op testen.
Nee. Maar het blijft wel jammer. En omdat er niet getest mag worden, kan Williams zich niet uit de problemen ontwikkelen. Als je het fout hebt, heb je het hele seizoen genaaid.Snowdog schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:40:
[...]
Maar dit komt niet echt als een verrassing mag ik hopen?
Nouja, zelfs met testen was de achterstand te groot geweest (en het budget waarsch te klein). Het is gewoon een auto van het niveau Minardi of nog slechter en daar valt verder weinig meer aan te redden denk ik...ThomasG schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:41:
[...]
Nee. Maar het blijft wel jammer. En omdat er niet getest mag worden, kan Williams zich niet uit de problemen ontwikkelen. Als je het fout hebt, heb je het hele seizoen genaaid.
Of een Cockpit filmpje van de Bull in de zelfde bocht?
edit: Bij VER gebeurd dus helemaal niks in de hairpin :O!
[ Voor 17% gewijzigd door BasvanS op 24-05-2019 12:00 ]
Vorig jaar, ik kan dit jaar effe niet zo snel vinden:BasvanS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:55:
We hebben toch ook wel een een cockpit filmpje van Barcelona? om de MERC te checken
Of een Cockpit filmpje van de Bull in de zelfde bocht?
[ Voor 5% gewijzigd door KingDijk op 24-05-2019 12:02 ]
Jack of all trades, master of none
Zelfde is de te zien in de onboards van gisteren. In het filmpje van HAM zie je ook dat de rechter voorband omhoog komt zodra hij helemaal ingestuud is.KingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Vorig jaar, ik kan dit jaar effe niet zo snel vinden:
[Streamable: Red Bull in 2018 monaco]
Ik ben geen F1 Pro member, kan je hem misschien posten? Ik geloof je wel hoorBasvanS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:04:
[...]
Zelfde is de te zien in de onboards van gisteren. In het filmpje van HAM zie je ook dat de rechter voorband omhoog komt zodra hij helemaal ingestuud is.

Jack of all trades, master of none
geen idee hoe (A)KingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Ik ben geen F1 Pro member, kan je hem misschien posten? Ik geloof je wel hoor
https://streamable.com/5mznh
LOL, Classic Kimi
[ Voor 9% gewijzigd door kevlar01 op 24-05-2019 12:30 ]
Ben 's ff gaan neuzen op F1Technical
...Slow turns were the weakest aspect in the Mercedes W9 and specially the W8, their long wheelbase (longest of the grid) was a problem in slow tracks like Monaco, as their pressure center moves backwards a lot as speed decreases, generating understeer due to the loss of front downforce.
Before the start of the 2018 season, FIA introduced a new technical regulation (after Ferrari's suggestion) that limited the hight variation of the floor (front) with the variation of the direction angle. Therefore since 2018, a suspension system called "Pushrod on Upright" is legal.
Ferrari tested this system later on during the 2018 season, but isn't using it this year. However, Mercedes noticed that this system was perfect to solve their slow turn problems in 2019.
In the video, you can see how the W10 moves down significantly when the turning angle is at its maximum in the Monaco hairpin.
Te volgen vanaf deze post: https://www.f1technical.n...=27911&start=1155#p835839Because it's not really right, pushrods on the upright have been legal for a long time, many cars were using this long before Ferrari, it got limited in 2018 because Mclaren had made an extreme version with a huge amount of rideheight change before testing - and the FIA didn't like it and limited it - Mclaren had to redo their suspension and aero to suit and it hurt them.
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 24-05-2019 13:07 ]
Dus Ferrari komt met een suggestie omdat ze het zelf willen gebruiken, krijgen het niet aan de praat en zorgen er indirect voor dat Mercedes nog verder bij ze weg loopt.FastFred schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:07:
[...]
Ben 's ff gaan neuzen op F1Technical
[...]
...
[...]
Te volgen vanaf deze post: https://www.f1technical.n...=27911&start=1155#p835839
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alleen dit weekend?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

Kan ik niet vinden.. ze hebben dit z''n 10min geleden op facebook gezet, zonder meer informatie.
Ik ga er vanuit dat het alleen dit weekend is, maar zou me niks verbazen als hij het rest van het seizoen rood blijft.
Polen kunnen goed drinken.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat ziet de gast er slecht uit zeg.ppbruins schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:05:
Robert drinkt de Williams problemen weg
[Afbeelding]
Ik lees net op nu.nl dat Renault nu echt het lek boven heeft
Volgens Renault-teambaas Cyril Abiteboul is er zeker van dat Renault zich komend weekend in Monaco na een belabberde seizoensstart weer kan meten met de beste Formule 1-teams.
HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:13:
Heren,
Volgens Renault-teambaas Cyril Abiteboul is er zeker van dat Renault zich komend weekend in Monaco na een belabberde seizoensstart weer kan meten met de beste Formule 1-teams.

When your share your tire storage area with three trees 🌳🌳🌳
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 24 mei 2019
Only in Monaco 😆 pic.twitter.com/aSqON1aSlX

ik vind dit toch ergens wel een klein beetje raar hoor
Verklaart wel meteen waarom Red Bull 3 jaar terug wat problemen had om de banden van Ricciardo te vinden.basvn schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:50:
[Twitter]
[Afbeelding]
ik vind dit toch ergens wel een klein beetje raar hoor
Dat woordje 'weer' ookHeAdWaVe74 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:13:
Heren,
Het is dan ook 'nog maar' 13 jaar geleden dat ze voor het laatste als fabrieksteam mee konden komen met de top
Of zoals dat in Frankrijk gezien wordt: "Eergisteren"ppbruins schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:43:
[...]
Het is dan ook 'nog maar' 13 jaar geleden dat ze voor het laatste als fabrieksteam mee konden komen met de top
member of Los Alcoholicos ban dhmo
WHOEEAAAhahahaaaaaaHeAdWaVe74 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:13:
Heren,

Volgens mij is Cyril Abiteboul zelf het lek.
[ Voor 28% gewijzigd door Pierre op 24-05-2019 17:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wij van WC eend.Onestone schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:24:
Gek zijn ze.
Het gat naar de grote 3 dicht je niet in een seizoen, laat staan in een paar races.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
F1 has confirmed a minute’s silence for Niki Lauda on Sunday’s grid - plus a lot of red caps will be in evidence
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 24 mei 2019
-
Valt me mee dat Kimi er nog op staatHelp!!!! schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:36:
[...]
Thx. Heb het even tot de essentie teruggebracht....
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Top.
Ik had onderstaande in het in-memoriam topic geplaatst maar dat is vrij stil en ik vind het toch wel de moeite waard om het nogmaals te posten. Het was imho echt een eindbaas en iemand die kleur gaf aan de sport:
---------------------
RIP. Mooi filmpje:
YouTube: Niki Lauda to Ferrari: Car is s**t
Uit hetzelfde interview zijn nog meer filmpjes te vinden.
--------------------
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2019 19:27 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Begrijp zelf ook niet helemaal de toegevoegde waarde van een boot en kerel in overal op die foto.
https://streamable.com/66x9wKingDijk schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Ik ben geen F1 Pro member, kan je hem misschien posten? Ik geloof je wel hoor
https://www.instagram.com...hcz/?igshid=1l1jwck73o4lp
https://streamable.com/zyfgm
https://f1manager.info/ranking/4605
HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:13:
Heren,

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In 2006 is hij uitgevallen en direct naar zijn jacht aan het circuit gelopen. Zijn wel filmpjes van op YouTube geloof ik.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:59:
[...]
Begrijp zelf ook niet helemaal de toegevoegde waarde van een boot en kerel in overal op die foto.
De_Bastaard schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:24:
[...]
In 2006 is hij uitgevallen en direct naar zijn jacht aan het circuit gelopen. Zijn wel filmpjes van op YouTube geloof ik.

Mijn boefje is liev!
P3 vanmiddag zou mooi zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nog 4 minuten ja.TrekDr0p schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:54:
Fp3 nu toch?
Go go RBR ... mag hopen dat max in deze FP meer dan 10 laps mag rijden.
https://f1manager.info/ranking/4605
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.