11:00 mogen ze pas de pits uit.. Dus iets meer dan een klein uurtje
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
55 minutenEdd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:58:
[...]
Links de primaire rijders, rechts de wingmans?DaniëlWW2 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:10:
* DaniëlWW2 vindt de reflectie zo heerlijk ironisch. DaniëlWW2 ziet het alsof er nog steeds een dreigende schaduw uit het verleden valt over Red Bull haar nieuwe paddock gebouw.
[Afbeelding]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Alleen Williams om 10:50 toch?Edd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:58:
[...]
Die mogen alvast met de race starten
Die wachten even af voordat ze de deksel op de neus krijgen..
Mijn boefje is liev!
Erg correcte replica van hoe Maldonado zijn Williams er meest van de tijd wel uitzag...ppbruins schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:16:
Schaalmodel van Pastor Maldonado's Williams.
[Afbeelding]
Geloof eerder dat ze zich afvragen wat dat gedrocht bij hun voor de box te zoeken heeft ... lijkt me eerder dat Renault hier een chassis ruiltje wil bewerkstelligen.ppbruins schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:46:
Zullen de monteurs van Red Bull jaloers zijn op de nieuwe Renault![]()
[Afbeelding]
Nee, RIC is gestopt bij de verkeerde pibox.. Hij wil graag terugppbruins schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:46:
Zullen de monteurs van Red Bull jaloers zijn op de nieuwe Renault![]()
[Afbeelding]
-
Nice! Is er in deze serie ook één van Palmer?ppbruins schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:16:
Schaalmodel van Pastor Maldonado's Williams.
[Afbeelding]
Niet helemaal waar. Naast snelheid was die motor ook niet betrouwbaar. Tuurlijk, ze wilden hem in een te klein hokkie stoppen, maar er waren gewoon afspraken over gemaakt en Honda kon dat simpelweg ook niet leveren (toen).Amphiebietje schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 06:17:
Wat natuurlijk de afgelopen jaren ook niet hielp was het constante geklaag over Honda, wat uiteindelijk gebakken lucht bleek te zijn nadat ze naar Renault waren overgestapt.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik ook! Ben benieuwd of het net zo spectaculaire fp wordt als in Baku.
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Wel van Gro. Die staat met de neus de andere kant opAzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:58:
[...]
Nice! Is er in deze serie ook één van Palmer?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Holkers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:08:
McLaren en RP zijn overgegaan op de Ferrari/Alfa concept voorvleugel, leuk om te zien dat het nu 50:50 is qua teams en qua concept
Weddings are basically funerals with cake.
Door de kleuren (om de verandering aan te wijzen) ziet die voorvleugel er altijd asymmetrisch uit
[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 10-05-2019 11:11 ]
Waiting on the world to change
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dan zul je nog een jaartje moeten wachtenRobinvdh5 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:11:
Zo, we zitten er weer klaar voor! Kom maar op met die putdeksels, kraanwagens en baan marshall gepruts.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Weet je wat sneu is, Williams blijven neerslaan terwijl ze al op de grond liggen.. Daarbij hebben ze tijdens de wintertests al 1:18;1 geredenBasvanS schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:14:
Weet je wat nu zo sneu is: Williams gaat dit hele weekend die 1:21 die GAS nu neer zet niet rijden...
Ja, maar dat was met de C5 band en niet met de C3 band die nu als zachtste aanwezig is. Ik weet alleen niet wat het tijdsverschil is tussen die compounds.Holkers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:17:
[...]
Weet je wat sneu is, Williams blijven neerslaan terwijl ze al op de grond liggen.. Daarbij hebben ze tijdens de wintertests al 1:18;1 gereden
[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 10-05-2019 11:18 ]
Dat komt omdat er restricties op een aantal onderdelen zitten. Die mag je na een GP niet wijzigen (dus ook niet in de fabriek), en daar mag je pas aankomen als FP1 begint bij de volgende GP. Of misschien ook wat eerder dan dat het werkelijk begint, maar het mag niet zomaar gedaan worden.loekf2 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:14:
Vraag me altijd af hoe laat die monteurs los mogen voor FP1. Sommige teams zijn nog steeds in de weer met inbus sleutels.
Ik voel een weddenschap aankomen.demo31051987 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:18:
[...]
Ja, maar dat was met de C5 band en niet met de C3 band die nu als zachtste aanwezig is. Ik weet alleen niet wat het tijdsverschil is tussen die compounds.
Ik durf er wel een kratje om te verwedden dat ze onderaan eindigen
Weddings are basically funerals with cake.
DataGhost schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:24:
Kubica rijdt anders gewoon een rondetijd tussen HAM en BOT dus dat kan nog spannend gaan worden
[ Voor 11% gewijzigd door ppbruins op 10-05-2019 11:27 ]
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Dode hoek functie werkt super!Pierre schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:28:
Bottas kijkt ook niet in zijn spiegels.
Mijn boefje is liev!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Is toch geen schelden?sambalbaj schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
apart dat 'Jesus Christ' niet in piepjes wordt omgezet
Bottas reed in de wegvliegnerd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
Wat gebeurde er net met VER? Ik miste het net, maar hoorde hem onboard zeggen "Jezus, man!!" aan het eind van zijn tweede (laatste) getimede ronde van zijn eerste stint.
[ Voor 44% gewijzigd door Extigo op 10-05-2019 11:30 ]
Waarom zou je een naam van een sprookjesfiguur moeten wegpiepen?sambalbaj schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
apart dat 'Jesus Christ' niet in piepjes wordt omgezet
[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 10-05-2019 11:31 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En ze hebben nog wel een dode hoek spiegeltje in de nieuwe spiegels gefrot. Bottas is echt blind.Pierre schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:28:
Bottas kijkt ook niet in zijn spiegels.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 25% gewijzigd door TrekDr0p op 10-05-2019 11:32 ]
ICE ICE Baby
Mijn boefje is liev!
Mercedes 1-2 dus.djmuggs schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:31:
Ferrari is weer bloedsnel zeg. Mercedes loopt weer achter de feiten aan zo te zien 🤣
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Enige die op Rood(soft) rijdt volgens mijdjmuggs schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:31:
Ferrari is weer bloedsnel zeg. Mercedes loopt weer achter de feiten aan zo te zien 🤣
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
vliegnerd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
Wat gebeurde er net met VER? Ik miste het net, maar hoorde hem onboard zeggen "Jezus, man!!" aan het eind van zijn tweede (laatste) getimede ronde van zijn eerste stint.
JB schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:32:
Bottas heeft botjes onder zijn auto. Glijd alle kanten op..
Ja duh....die bocht gaat naar rechts, hij stuurt naar links. Prutser!
Waiting on the world to change
Lijken wel Haas onderdelen.....Die bargeboards wapperen alle kanten op!
Ferrari is doet het een Haas'jealbino71 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:37:
[...]
heeft iemand er toevallig ook een video van ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij heeft nog niemand van Ferrari, Merc of RBR een hotlap gedaan. Allemaal langere stintsalbino71 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:37:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ferrari was aardig bezig met hun traditionele FP1 gloryruns.Bansheeben schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:40:
[...]
Volgens mij heeft nog niemand van Ferrari, Merc of RBR een hotlap gedaan. Allemaal langere stints
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
https://streamable.com/pxnl8G_Dragon schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:40:
[...]
heeft iemand er toevallig ook een video van ?
Ja? Ik hoorde de commentator bij ziggo zeggen dat zowel Leclerc als Vettel er al 10 rondjes op hun softs op hadden zitten. Kan natuurlijk zijn dat ze hun eerste rondje flink hebben door getrapt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:41:
[...]
Ferrari was aardig bezig met hun traditionele FP1 gloryruns.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Tja, als Mercedes en RBR op mediums rijden, dan mag ik toch hopen dat Ferrari wat sneller is.Bansheeben schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:42:
[...]
Ja? Ik hoorde de commentator bij ziggo zeggen dat zowel Leclerc als Vettel er al 10 rondjes op hun softs op hadden zitten. Kan natuurlijk zijn dat ze hun eerste rondje flink hebben door getrapt.
Natuurlijk, het fp kampioenschap is voor Ferrari, de rest voor MERCDaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Tja, als Mercedes en RBR op mediums rijden, dan mag ik toch hopen dat Ferrari wat sneller is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gewoon op het strand toch?Chiron schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:46:
Zo dan, ze mogen dat nieuwe motorhome/hospitality gebouw van RBR straks in Zandvoort ook wel op een ponton neerzetten, dat gaat nooit passen in de paddock
Voor Zandvoort kunnen ze maar beter een noodvordering krijgen voor de verbouwingen ja. Ben er zelf nooit geweest maar heb genoeg foto's gezien. De helft kan je waarschijnlijk maar beter platgooien en snel herbouwen.Chiron schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:46:
Zo dan, ze mogen dat nieuwe motorhome/hospitality gebouw van RBR straks in Zandvoort ook wel op een ponton neerzetten, dat gaat nooit passen in de paddock
Vorig jaar hadden ze Medium Soft Supersoft, wat C2, C3, C4 zou zijn (ongeveer, supersoft equivalent is er niet echt, zit tussen C3 en C4 in). Nu hebben ze C1, C2 en C3.TrekDr0p schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:12:
Even voor de vergelijking.
Vorig jaar was de topt tijd in FP1 1:18:148
Dusdat.
Niet meer, daar staat sinds vorig jaar al een permanent gebouw.robpol schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:49:
Aan de binnenkant van de Tarzanbocht is aardig wat ruimte beschikbaar.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
RUS al onder de 1:21BasvanS schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:14:
Weet je wat nu zo sneu is: Williams gaat dit hele weekend die 1:21 die GAS nu neer zet niet rijden...
Permanent? Ik vond het er meer uitzien als een veredelde tent. Volgens mij kunnen ze die vrij eenvoudig afbreken.UTwizard schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:50:
[...]
Niet meer, daar staat sinds vorig jaar al een permanent gebouw.
Extreem veel hout, allemaal om het duurzaam te houden zeker? Omdat ze ongeveer 30 vrachtwagens nodig hebben om het te verplaatsenNat-Water schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:50:
Voor de mensen die niet weten hoe groot het motorhome is..
[Afbeelding]
Meer foto's: Link
Waarom denk je dat Prins Vastgoed die F1 race in Zandvoort aan externe sponsors probeert te slijten? Upgrade op andermans kosten.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:48:
[...]
Voor Zandvoort kunnen ze maar beter een noodvordering krijgen voor de verbouwingen ja. Ben er zelf nooit geweest maar heb genoeg foto's gezien. De helft kan je waarschijnlijk maar beter platgooien en snel herbouwen.
Och, dat is maar waar je van houtQu3st schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:53:
[...]
Extreem veel hout, allemaal om het duurzaam te houden zeker? Omdat ze ongeveer 30 vrachtwagens nodig hebben om het te verplaatsen
Ik vind het niet heel erg mooi....
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 10-05-2019 12:00 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Lewis Hamilton, on the other hand, has had a subdued practice session so far. He's done the least laps of anyone, tied with Kimi Raikkonen on eight tours of the circuit, and is down in P18 on a 1m21.114s, 2.7s off Vettel.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat zou wel cool zijn, graven de tweakers vooraf alvast een kuil voor Vettel en Hulkenberg...TrekDr0p schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:47:
Gewoon op het strand toch?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
In Monaco is ie nog belachelijker, dan koppelen ze dat stuk met zwembad op het dak nog aan, dit was vorig jaar: https://badgergp.com/red-bull-energy-station-monaco-place/Nat-Water schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:50:
Voor de mensen die niet weten hoe groot het motorhome is..
[Afbeelding]
Meer foto's: Link
[ Voor 40% gewijzigd door TrekDr0p op 10-05-2019 12:05 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
een treffende spreuk
Grimmie187 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:08:
Tractie in de laatste chicane van de Ferrari is nog steeds k*dt. Vettel verliest bijna 0,5s op Bottas in de laatste sector..
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq