PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Als ze max dan ook maar meenemenGAIAjohan schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:42:
Beide mercs eraf hoop ik
? Teamorder aan bottas om te verdedigen met ERS ?Pierre schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:43:
Dat was de team order.
Verwijderd
Misschien net zoals bij Gasly PU niet goed vast gesoldeerd (glazen bol).iAdema schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:43:
Max moet van alle kerbs af blijven krijgt hij via de boordradio te horen. Last van trillingen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Edit. Russell blijkbaar.
[ Voor 30% gewijzigd door SR8 op 28-04-2019 15:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 28-04-2019 15:44 ]
"When you grow up your heart dies"
Waar hoor jij die boordradio?Grrrrrene schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:43:
Max moet alle kerbs nu vermijden in de laatste 2 ronden
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Het is hem gegundsjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:44:
BOT heeft deze ronde echt alle mazzel die hij gebruiken kon.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
F1TV
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
www.google.nl
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die kwam door Gasly
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Want GAS rijdt met een Renault motor?
www.google.nl
Dankzij dat verkeer een drsMisteRMeesteR schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:45:
LEC heeft verkeer... top BOT!
Die was voor Gasly.
Flickr PSN ID= cheironnl

PSN: xMaurice93
ja, vorige keer ook al.. omdat ric zijn stuur er niet in had gedaan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
door Ricciardo. Maar niet zo hard als vorig jaar.
Verwijderd

Minder inderdaad, maar zo heel ver zitten ze er nu niet achter.Vos schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
4x een 1-2, bah!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ah.....vergissinkje mijnerzijds...sorry!
Mwa, beetje misschien.. Wel jammer voor het WDC, de mercs lopen wel hard weg zo..

Waiting on the world to change
Nee, op TV hoor je snippets van de boardradio. Op F1 TV Pro krijg je alle ongecensureerde boardradio's.Franko P. schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Dus toch, f1tv krijgt dus de boordradio die voorheen op tv te horen was. Stelletje geldwolven dat het zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is tussen de rijder & pittwall heel veel overleg.Franko P. schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Dus toch, f1tv krijgt dus de boordradio die voorheen op tv te horen was. Stelletje geldwolven dat het zijn.
maar niet alles is TV-waardig.
Als je bij de rijder meekijkt, krijg je dit allemaal ook te horen.
Je kunt moeilijk alle boardradio's uitzenden, ik denk dat de boardradio's van 1 ronde langer duren dan het rijden van 1 rondeFranko P. schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En Leclerc driver of the Day??? Why???
Hij lachte ook alleen maar toen hij zag dat ‘ie in beeld was.mnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Waarom lijkt Wolff altijd minder vrolijk als bottas wint vergeleken Hamilton?
per aspera ad astra

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Omdat hij nu minder reden heeft om Ocon een stoeltje te geven.mnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Waarom lijkt Wolff altijd minder vrolijk als bottas wint vergeleken Hamilton?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Beste inhaalrace alleen wordt weer tegengehouden door de tactiek van VerarriVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:47:
Leclerc driver of the day? Why?!

Huh? Volgens @Franco10 is de tactiek van Ferrari geweldig..Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Het is bottas echt wel gegund. Jammer weer van de tactiek van Ferrari. Doen die nog berekenen op een 486 of iets dergelijks
En toch hoor je die nu veel minder dan voorheenRivanov schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:47:
[...]
Nee, op TV hoor je snippets van de boardradio. Op F1 TV Pro krijg je alle ongecensureerde boardradio's.
Wellicht dat ik een andere race heb zit kijken? Wat deed hij precies beter dan de rest?Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:48:
[...]
Omdat er ook nog echte formule 1 fans zijn die geen oranje bril dragen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Ja. Motor sparen.Melkaz schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Mercs rijden gewoon 7 sec weg toen ze bij elkaar op 1 sec zaten en beide moesten doortrappen.. Rijden die gewoon op 80 procent ofzo?
F1 tv heeft gewoon toegang tot elke boordradio/boordcamera. Er word op sommige momenten op verschillende radio's tegelijk gesproken terwijl er ook commentaar gaande is door de comentatoren. Dit kan natuurlijk nooit allemaal tegelijk.. Via F1 tv pro kies je zelf welke boordcamera/audio je wil volgen.Franko P. schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:46:
Tja, maar hij heeft nu Bottas 2.0Franco10 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:49:
Toto als een boer met kiespijn, had liever Lewis gehad denk ik.
Waar Valteri in het verleden nog wel eens onnodige foutjes maakte lijkt dat dit jaar voorbij. Dit gaat nog gezellig worden tussen Lewis en Valteri..
Vorige race zei ik het ook al, ze zijn snel, maar hebben nog veel over.Melkaz schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Mercs rijden gewoon 7 sec weg toen ze bij elkaar op 1 sec zaten en beide moesten doortrappen.. Rijden die gewoon op 80 procent ofzo?
Die ziet natuurlijk al "problemen" voor Spanje, om ook daar weer 1-2 te eindigen.pinda powerrr schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:47:
Nou Toto, je mag wel een beetje blij zijn hoor
Check even het verschil tussen de kwalificatie tijden en de race ronden... Ze rijden allemaal op 70%.Melkaz schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Verwijderd
Vraag het me ook af. Als eentje het verdiende was het Max wel. Met een wagen wat normaal vijfde wordt, toptijden racen.Turbo-Puppy schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
[...]
Wellicht dat ik een andere race heb zit kijken? Wat deed hij precies beter dan de rest?
Yup. Rijden zo langzaam mogelijk om te winnen. Dan blijft de boel heel en pak je de minste risico's. Is jammer maar slim, de rest moet gewoon tandje bij.Melkaz schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Idd, maar slechtste was iig Ricciardo!Turbo-Puppy schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
[...]
Wellicht dat ik een andere race heb zit kijken? Wat deed hij precies beter dan de rest?
[ Voor 12% gewijzigd door Paulus07 op 28-04-2019 15:52 ]
Tijdens de race hebben ze veel meer brandstof meeMikeyMan schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
[...]
Check even het verschil tussen de kwalificatie tijden en de race ronden... Ze rijden allemaal op 70%.
Verwijderd
Huh, why? Mercedes is mijlenver voor op de rest.LA-384 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
[...]
Die ziet natuurlijk al "problemen" voor Spanje, om ook daar weer 1-2 te eindigen.
Had verwacht dat BOT DotD zou worden. LEC heeft blijkbaar de meeste sympathie om op te stemmen bij gebrek aan anderen.Turbo-Puppy schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Boter?Paulus07 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
Wat haalde bottas nu eigenlijk van zijn helm bovenop in de outlap?
FTFYLA-384 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
[...]
Die ziet natuurlijk al "problemen" voor Spanje, om ook daar weer 1-2 te eindigen eraf te gaan..
Waarom reed Leclerc dan langzamer als Max na zijn pitstop? Verse softs en toch langzamer? Max reed een super stint op z’n medium bandjes.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:48:
[...]
Omdat er ook nog echte formule 1 fans zijn die geen oranje bril dragen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Niks, heeft gewoon een oke race gereden. Maar Leclerc heeft ook een hele hoop fans. Alternatief zou Bottas moeten zijn, maar die is van 1 naar 1 gegaan..Turbo-Puppy schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
[...]

- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, dat doen ze al sinds 2014...Melkaz schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:50:
Als Mercedes gewoon weer eens doodleuk wegrijdt, dan cruisen ze altijd zo naar de overwinning. Aangezien Ferrari weer eens een auto met te weinig downforce heeft gemaakt en RBR nog steeds wat vermogen mist en qua auto zwak begon aan het seizoen, krijg je dit. We kunnen alleen hopen dat de upgrade in Barcelona voor RBR aanzienlijk zal zijn.

Heeft allemaal te maken met de banden op temperatuur krijgen.KlaasjeNL schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
Conclusie: De medium is een snellere band dan de soft? Snelste ronde van Leclerc weliswaar op de rode band, maar ook op een nagenoeg lege tank. Pirelli heeft de zaken ook echt niet voor elkaar.
De rode band heeft uiteindelijke de snelste tijd.. Maar gaat minder rondjes mee, daarom is het geen favoriete band voor de race...
jou conclusie is gewoon fout.
Voor als HAM nogmaals zijn briljante achterwaartse inhaalactie op ROS gaat herhalen met BOT?LA-384 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:51:
[...]
Die ziet natuurlijk al "problemen" voor Spanje, om ook daar weer 1-2 te eindigen.
Op een of andere manier vind iedereen LEC sympathiek, ik vraag mij alleen af waarom? Omdat hij de mediatraining met politiek correcte antwoorden gevolgd heeft? Ik heb echt geen idee wat hem zo bijzonder maakt. Ik vind een Russel, Norris of Albon minstens net zo sympathiek.Woudloper schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:52:
[...]
Had verwacht dat BOT DotD zou worden. LEC heeft blijkbaar de meeste sympathie om op te stemmen bij gebrek aan anderen.

Hij zit bij Ferrari, dat maakt een groot verschil.sjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:54:
[...]
Op een of andere manier vind ieder LEC sympathiek, ik vraag mij alleen af waarom? Omdat hij de mediatraining met politiek correcte antwoorden gevolgd heeft? Ik heb echt geen idee wat hem zo bijzonder maakt. Ik vind een Russel, Norris of Albon minstens net zo sympathiek.
Vond hem vandaag zeker geen DotD. Reed een prima stint op de gele band, maar dat deed bijvoorbeeld Gasly ook en toen ze vooraan ook naar geel gingen was Leclerc de lul.Woudloper schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:52:
[...]
Had verwacht dat BOT DotD zou worden. LEC heeft blijkbaar de meeste sympathie om op te stemmen bij gebrek aan anderen.
Ik zou inderdaad ook voor BOT gaan, of één van de jongens achter Leclerc. Zo'n P6 voor Perez is ook erg knap.
Denk dat het verliezen van zijn plek bij de start Max ook de kans heeft gekost om nog een aanval op Vettel te plaatsen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik had Norris gekozen. Leuke gast die het gewoon goed doet imhosjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:54:
[...]
Op een of andere manier vind ieder LEC sympathiek, ik vraag mij alleen af waarom? Omdat hij de mediatraining met politiek correcte antwoorden gevolgd heeft? Ik heb echt geen idee wat hem zo bijzonder maakt. Ik vind een Russel, Norris of Albon minstens net zo sympathiek.

Tot over 2 weken.
Niet de snelste maar ik heb Max niets meer negatief horen zeggen over zijn motor.
Ik blijf Hamilton nog steeds niet ultra geweldig vinden, en nu verslagen door Bottas..
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.