Lullen?Spotmatic schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:04:
Zo, Max z'n mama is er ook bij (Sophie Kumpen)
Edit: rot spellingscontrole
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja, een serie van SC's zorgt ook voor een optocht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij mij staan de speakers sinds de V6T's sowieso idioot hard
Dat is inderdaad wel een vervelend dingetje bij Ziggo.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:04:
[...]
Ik krijg spontaan weer Ziggo flashbacks.
Die reclame staat altijd idioot hard.
Ik heb er zin in. Kijken of het een crashfest wordt..
Ja, en z'n zus (Victoria) incl. vriend (Tom Heuts) en Max z'n vriendin.Spotmatic schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:04:
Zo, Max z'n mama is er ook bij (Sophie Kumpen)
Edit: rot spellingscontrole
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hebben ze hier een beetje goed publiek trouwens?
Asking for a friend
Asking for a friend
Waiting on the world to change
Kan enkel de start zien en moet daarna weg. Hoop dus op een saaie race 😇
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Koudere banden, ik denk genoeg blikschade
Fijne race iedereen. Dit gaat een mooie worden.
Fijne race allemaal! En houd het weer een beetje lief ongeacht het raceverloop

PSN: xMaurice93
Wel benieuwd wie je op 1 t/m 5 verwacht danVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:07:
[...]
Als je een oranje bril draagt wel.
Realistisch gezien denk dat max 6de wordt en met heel veel mazzel 5de.
Hij kan ook crashen dat zou niet de eerste keer zijn op een straten race.
Sowieso schrijf je zo!
Fijne race allen. Hopen op niet teveel drama bij de start.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vertrouw die woorden daar bij Ziggo niet meer.. Max op het podium lijkt me onwaarschijnlijk.
Heerlijk trouwens het F1 muziek thema.
Heerlijk trouwens het F1 muziek thema.
Fijne race allemaal!
dat er maar veel mag gebeuren, en we een Nederlands volkslied hebben op het eind!!
dat er maar veel mag gebeuren, en we een Nederlands volkslied hebben op het eind!!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wordt weer genieten, sowieso.
www.google.nl
Leclerc met 2 rondes al op p5 denk ik. En dan komt hij Max niet voorbij
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Fijne race allemaal, hopen op anderhalf op het puntje van de stoel zitten.
"When you grow up your heart dies"
Hoe is het rijtje in de Pitlane trouwens, mag je daar straks ook inhalen?
at your service
Bensimpel
Positieve meneer
Sound effects, fjeewz, fjeewz, ting ting, vroemmmSir_Lion schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:08:
Wat is dat irritante ringing?
😆 - Denk ook eens om ;)
Tuurlijk welVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:09:
Gaan we een Renault zien ploffen?
[ Voor 86% gewijzigd door Franko P. op 28-04-2019 14:10 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
KUB
die man mag imo een andere hobby zoeken
fijne race allen! benieuwd of het net zo'n spektakel wordt als de rest van het weekend
fijne race allen! benieuwd of het net zo'n spektakel wordt als de rest van het weekend
Als er iemand crashed en het zo lang duurt om het op te ruimen, dan duurt het wel langer.......sjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:09:
Fijne race allemaal, hopen op anderhalf op het puntje van de stoel zitten.
Sowieso schrijf je zo!
Is er al een bingo-kaart?Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:09:
Gaan we een Renault zien ploffen?
FTFY.Franko P. schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:08:
Fijne race allen. Hopen op lekker veel drama bij de start.

Fijne race iedereen!
Auto-schadehersteller Baku zit er klaar voor...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
en anders bocht 2 wel..PWM schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:10:
Pff, die eerste bocht naast Vettel.... Kan zo maar tranendal worden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zou er al iemand in de muur vliegen tijdens de Formatie Lap?
Hopen dat MAX nu eens bij de start bij kan blijven bij zijn voorgangers, en niet rechts en links ingehaald wordt.
Het lijkt wel op een Windows/Office serial nummer, alleen dan zonder cijfers.
Irritant dat de F1TV stream een halve minuut achterloopt ip de Ziggo uitzending. Ziggo op de TV en F1TV met twee driver cams op de iPad werkt dus niet lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 28-04-2019 14:11 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
De mannen in de pits doen niet mee aan formation lap. Bandenwarmers dus toch zo belangrijk?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat hadden we toch (volgens mij zelfs in Baku) met Hamilton die een vlakke kant aan z'n band remde en een gebruikte band met vergelijkbaar slijtagepatroon kreeg? Snap niet helemaal waarom bij Leclerc nu andere regels worden toegepast.Snowdog schreef op zondag 28 april 2019 @ 13:12:
[...]
Afaik krijgen ze dan geen vrije bandenkeuze, maar moeten ze dezelfde set gebruiken als waarmee die tijd was gereden en met eenzelfde soort slijtage. Dus een nieuwe bandenset lijkt me dan wel apart.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- DaniëlWW2
- Niet online
Gasly staat zelfs nog in de pitbox.
LEC heeft hier natuurlijk wel een klein voordeel door te starten op nieuwe mediums lijkt mij.
Dat is inherent aan een internetstream. Die loopt altijd achter op een reguliere live tv uitzending.The Legend schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:11:
Irritant dat de F1TV stream een halve minuut achterloopt ip de Ziggo uitzending. Ziggo op de TV en F1TV met twee driver cams op de iPad werkt dus niet lekker.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfs internet Ziggo loopt voor op F1TV.Rivanov schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:12:
[...]
Dat is inherent aan een internetstream. Die loopt altijd achter op een reguliere live tv uitzending.
Nog meer straffen en hij had vanuit Engeland mogen starten.
Tsja, dat hangt er vanaf. Als er in ronde 15 een safetycar komt, is het gewoon zonde voor hem.sjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:12:
LEC heeft hier natuurlijk wel een klein voordeel door te starten op nieuwe mediums lijkt mij.
Kapot spannend!
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
PER is Max al voorbij.
PER en VER zijn wel heel close aan het racen zeg.
Jazeker dus: https://www.planetf1.com/...change-flat-spotted-tyre/Grrrrrene schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:11:
[...]
Dat hadden we toch (volgens mij zelfs in Baku) met Hamilton die een vlakke kant aan z'n band remde en een gebruikte band met vergelijkbaar slijtagepatroon kreeg? Snap niet helemaal waarom bij Leclerc nu andere regels worden toegepast.
Reportedly of similar mileage... Raar hoor.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Stond er daar nu een flink te roken voor de start?
Ja. Gewoon warme remmeniAdema schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:14:
Stond er daar nu een flink te roken voor de start?
Dat is redelijk PER VER S...
wauw, nog geen schade!
BOT loopt flink uit.
Max weer niet heel lekker weg
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heeft BOT party mode nog aanstaan?

www.google.nl
Ben benieuwd hoeveel tijd Ver hier mee gaat verliezen.
Mooi beeld zo vlak naast de baan.
Volgens mij ging dat echt net goed daar in de eerste bocht. 
Vraag aan de kenners: kan hier een beetje worden ingehaald?

Red bull komt bij de start niet goed weg. Ligt dan aan de Honda?😋
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alleen met DRS.HollowGamer schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:15:
Possible drive through penalty for KUBICA as @WilliamsRacing put him into the pit lane too early #F1.
— Jennie Gow (@JennieGow) 28 april 2019
Werkt hier welstreamnl schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:16:
Ziggo go werkt niet??
Bij de start viel ie uit. Elke andere site kan ik wel bekijken
Hij laat Perez wel leven en weet dat hij later wellicht kan aanvallen.hoevenpe schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:15:
Max weer niet heel lekker weg
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze hebben het echt niet voor elkaar bij Williams he..
Of de rest gewoon hele goeieVerwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:17:
Max heeft hele matige starts dit jaar
Dit dus. Max heeft geleerd geduldig te zijn.cheiron schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:17:
[...]
Hij laat Perez wel leven en weet dat hij later wellicht kan aanvallen.
Volgens mij had hij een normale start hoor, Perez was gewoon goed weg.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:17:
Max heeft hele matige starts dit jaar
Zo, Albon, redelijke touche met de muur.
[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 28-04-2019 14:18 ]
Doet het hier al sinds 1 uur prima.
---RAWE CEEK!!!---
Het is meer verdedigen dit jaar dan aanvallen bij de starts.Barfman schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:18:
[...]
Volgens mij had hij een normale start hoor, Perez was gewoon goed weg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar is DRS en daar gaan we.
Ok, DRS enabled, VER op 0,2s van PER, GAME ON!
www.google.nl
Als max slim heeft.. heeft hij alles opgeladen..MisteRMeesteR schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:19:
Ok, DRS enabled, VER op 0,2s van PER, GAME ON!
Is het nu inhalen en snel wegrijden
- DaniëlWW2
- Niet online
F1TV, waarom zo gigantisch bagger? 
Ja, weer uitgelogd en dood.
Eco stand moet uit denkAri Gold schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:20:
Max moeten switchen van engine mode..?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja hier ookDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:20:

Dat gebeurt regelmatig tijdens de race.. vaker als je kan tellen.Ari Gold schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:20:
Max moeten switchen van engine mode..?
Niks bijzonders.
Stroll die ric voorbij vliegt of het niets is. Wat ben ik blij dat rbr niet meer met Renault motor rijdt
idemDaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:20:
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.