Samsung Flip 7
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 13% gewijzigd door AlxRoelofs op 27-04-2019 16:48 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
PSN: xMaurice93
Ja voelt toch niet helemaal lekker als je dan op de onboard mee kijkt.Sir_Lion schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:48:
Maaaaaaan... met die crashes in Castle-sectie is het zo spannend als Max erdoor gaat.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien een TR de boel laten blokkerenMr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:48:
Nou VET, zet hem maar in de muur
Mag dat? Te weinig brandstof?TheBrut3 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:49:
Gewoon buiten blijven en die wagen droog rijden, gele vlag erbij en P2 starten.
Me like!
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nieuwe run gaat niet lukken.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:50:
Dit is voor Red Bull een hele aparte strategie. Gewoon als eerste naar buiten, twee snelle rondes rijden en nu kijken of ze kunnen bijtanken en nog een run doen.
Me like!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Natuurlijk is daar geen tijd voor. Gewoon een dubbele en klaar.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:50:
Dit is voor Red Bull een hele aparte strategie. Gewoon als eerste naar buiten, twee snelle rondes rijden en nu kijken of ze kunnen bijtanken en nog een run doen.
Me like!
Alweer?
Daar mag het officiëel ook niet
Nope, geen weegschaal, geen idee waarom hij hem daar parkeerde.
Allen jullie commentaar...keep coming

---RAWE CEEK!!!---
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-04-2019 16:54 ]
alles kan off-topic
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zie het toch..SinergyX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:49:
Bottas komt zo nog wel, Q3 is niet leuk meer met Merc en partymode.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed voor BOT!
Partymode overclock functie gevonden
Hopelijk rijden ze morgen beide auto’s meteen plat
Dat wordt een klapper morgen.
Daar is niet veel mis mee .... Die party mode van Mercedes is gewoon schandalig goed ... Daarmee hebben ze de race voor 75 procent al gewonnenExocet schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:55:
Red Bull en kwalificatie strategie....
Samsung Flip 7
- DaniëlWW2
- Niet online

Ja, ik ben zuur. Niet eens omdat Ferrari weer faalt of Max P4 is, maar omdat Mercedes niet eens het fatsoen heeft om eens te zeggen dat ze gewoon de beste zijn.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
HAM voor hem, VER achter hem, die gaat in bocht 1 de fout inAmphiebietje schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:55:
VET en VER naast elkaar...
Op deze baan lijkt mij front row een stuk veiliger voelen, maar wat een Quali, zelden zo' n leuke gezien!Amphiebietje schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:55:
VET en VER naast elkaar...
P4 is zeker niet slecht, al kan je je afvragen of hij daar ook had gestaan als LEC niet eraf gegaan was.
Aan de andere kant: Dat is Ferrari's probleem, niet die van Max.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar... Kan iemand Mercedes alsjeblieft laten stoppen met dat eeuwige downplayen en sandbaggen
Vooraf zeggen dat je niet voor de eerste rij kunt gaan, en dan toch redelijk dominant pole pakken... Blegh, irritant team zo, en nieteens omdat ze al jaren de snelste zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Helemaal mee eens. Ik ben dat Mercedes echt spuugzatDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:56:
Ja, ik ben zuur. Niet eens omdat Ferrari weer faalt of Max P4 is, maar omdat Mercedes niet eens het fatsoen heeft om de boel eens te zeggen dat ze gewoon de beste zijn.

Qua snelheid zitten ze er anders goed bij. Enige reden dat Mercedes nu weer P1/2 staan is vanwege de partymode.Exocet schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:55:
Red Bull en kwalificatie strategie....
Het is een afweging tussen naar binnen gaan, of het risico nemen dat je de wagen alsnog de muur in rijdt. Denk dat ze bij RBR ook wel weten dat ze het niet gaan redden als de partymode helemaal open gaat bij Mercedes, dus tweede startrij is heel netjes.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
FP3 was het 1:41:604Yonix schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:57:
Weet iemand nog wat de tijd van LEC was in FP3?
Dus morgen de top 4 er uit in de eerste bocht, krijgen we misschien toch een interessante raceMr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:57:
[...]
HAM voor hem, VER achter hem, die gaat in bocht 1 de fout in
Weddings are basically funerals with cake.
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 27-04-2019 17:00 ]
Wat een onzin. Je weet dat in Q3 en de race de punten verdeeld worden. Dat er mensen vol spanning naar P1 kijken is niet het probleem van Mercedes (en Ferrari, die kunnen ook aardig duiken)PatrickC schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:57:
Die party mode moeten ze heel snel verbieden. Het hele weekend zie je de Mercedes zogenaamd ‘strugglen’ en dan in Q3, party mode aan en een 1-2.
Die twee teams staan gewoon een straat lengte voor op de rest. Doen ze goed.
alles kan off-topic
Lekker de kwalificatie modus verbieden en kwalificeren in race modus.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
I served in a company of heroes.
het was al te zien vanaf de test in barcelona, ook daar stonden ze onderdaan. Maar ondertussen in de kwalificatie.....
ora et labora

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.