Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Samsung Flip 7
Of de Honda toch niet zo goed???
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik lees hier dat er veel zand is daar 😁Nickrsd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:26:
ik tune nu even in, maar zie HUL voor VER staan.. serieus? is de Renault dan toch niet zo slecht..?
Samsung Flip 7
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:25:
Wat gebeurde er nou met Norris?
sjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:18:
Misfiring en low revs als ik het goed hoorde.
Horner gaf net op Sky aan dat ze verkeerd getimed hadden. Dus hun run(s) waren niet ideaal. Daarnaast had als ik het van hier goed begrepen heb RBR meer benzine (/langere stint).Nickrsd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:26:
ik tune nu even in, maar zie HUL voor VER staan.. serieus? is de Renault dan toch niet zo slecht..?
Bottas lijkt sneller dan Hamilton, Max lijkt er tussen in te vallen... Alleen de qualificatie simulatie was nog niet fantastisch.
Ik heb het idee dat het toch meer om de race setup ging bij Gasly en bij Max vooral quali omdat die deze sneller heeft. Op zich niet raar, aangezien dat vooral wennen is met zijn monteurs en zijn rijstijl. Wellicht moet ie ook nog wat aanpassen aan hoe besparen e.d. met deze RBR ivm STRsjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:14:
Het gat tussen VER en GAS is dan ook veel te groot. Dat hij nu nog achter Kvyat staat kun je hem niet echt heel erg kwalijk nemen. Kvyat is al een flink doorgewinterde coureur die weet wat hij moet doen. Maar GAS zal deze en komende races flink aan de bak moeten.
In ieder geval schrijf ik hem nog niet af. Hij moet gewoon nog veel leren en op vrijdag maken foutjes ook niet uit.
Volgens mij was max in de longruns continu het snelst van iedereen .....?bakvis schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:29:
Long run van Max ziet er opvallend goed uit moet ik zeggen. Vaak in de 1e sector de snelste (sneller dan BOT en HAM). Zeker op de medium band lijkt de Red Bull het goed te doen.
Bottas lijkt sneller dan Hamilton, Max lijkt er tussen in te vallen... Alleen de qualificatie simulatie was nog niet fantastisch.
Die winkelman lult alsof ze al aan t kwalificeren zijn ...wat een oetlul
[ Voor 6% gewijzigd door dave1972 op 29-03-2019 17:34 ]
Samsung Flip 7
HUL zal blij zijn met zijn P5.
"When you grow up your heart dies"
`dave1972 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:33:
[...]
Volgens mij was max in de longruns continu het snelst van iedereen .....?
Die winkelman lult alsof ze al aan t kwalificeren zijn ...wat een oetlul
Zou kunnen, was helaas lastig om exact te zien omdat je op het data screen niet de rondetijden krijgt te zien dus steeds af moet gaan op de sector tijden. Ik vrees echter dat BOT wat sneller is, zeker in sector 2 en 3.
dat Max echter vaak de snelste was in sector 1 geeft goede hoop, deze sector is namelijk bijna alleen maar vol gas.
Precies ... En morgen staat ie weer op de plek waar die hoort rond p10sjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:36:
VER niet tevreden met een P6? Hij was helemaal niet bezig met de snelste tijd en hoogste positie te rijden.
HUL zal blij zijn met zijn P5.
Samsung Flip 7
Ik heb de sector tijden live bekeken via de app ...trust me max was t snelst en niet met 1 tiende kan ik zeggen 🙂bakvis schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:36:
[...]
`
Zou kunnen, was helaas lastig om exact te zien omdat je op het data screen niet de rondetijden krijgt te zien dus steeds af moet gaan op de sector tijden. Ik vrees echter dat BOT wat sneller is, zeker in sector 2 en 3.
dat Max echter vaak de snelste was in sector 1 geeft goede hoop, deze sector is namelijk bijna alleen maar vol gas.
Samsung Flip 7
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
FTFYDamian schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:07:
Kan iedereen nou eens stoppen met dat gezeik op het commentaar elke keer, word daar echt helemaal schijtziek van. Als je het niet fijn vind ga je lekker 50 euro per maand jaar neerleggen voor F1TV Pro met commentaar van Sky Sports oid. Die missen ook wel eens wat, en zijn ook wel eens over enthousiast, en maken ook wel eens (menselijk) fouten...
Dat betekent, stam + t .
We were quite competitive in the long runs on the medium tyres, but we need to find more grip on the softest tyres. Still a bit of work to do! #KeepPushing 🇧🇭 #BahrainGP pic.twitter.com/XbF7vjFZmd
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 29 maart 2019
Gelukkig, Max heeft het goed gezien. Iemand een idee waarom de grip nog niet optimaal is ? Weer die downforce discussie of mechanische grip, wat mij verbaasd omdat het een Newey design is. Of is die Honda echt zo goed ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik denk dat ik het heb gemist maar om welk klagend team gaat het? Williams?BlackMonkey schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:29:
Mooi stuk van Franz Tost en Gunther Steiner over het kopen van onderdelen en het geklaag van een bepaald team.
[Video]
Een wat opgewonden alpha mannetje met een Frans paspoort....-ION- schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:39:
[...]
Ik denk dat ik het heb gemist maar om welk klagend team gaat het? Williams?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Newey is ook niet heilig. Nou eigenlijk misschien ook wel, maar z'n ontwerpen zijn niet elk jaar van begin tot eind veruit het best. Een seizoen is gelukkig behoorlijk lang.loekf2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:38:
[...]
Gelukkig, Max heeft het goed gezien. Iemand een idee waarom de grip nog niet optimaal is ? Weer die downforce discussie of mechanische grip, wat mij verbaasd omdat het een Newey design is. Of is die Honda echt zo goed ?
I served in a company of heroes.
Dan weet ik niet zo goed waar je naar hebt zitten kijken want Verstappen was echt niet de snelste. Je kunt de commentator de schuld geven of gewoon beter opletten.dave1972 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:38:
[...]
Ik heb de sector tijden live bekeken via de app ...trust me max was t snelst en niet met 1 tiende kan ik zeggen 🙂

Good taste is for people who can’t afford sapphires
Abiteboul dus, dat maakt de opmerking van Tost over de Honda wel erg mooiloekf2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:39:
[...]
Een wat opgewonden alpha mannetje met een Frans paspoort....
Williams heeft een Mercedes motor-ION- schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:39:
[...]
Logisch als je de meeste rondes hebt gereden op de med band Leclerc heeft er bv 3 gereden op de med band ... VER t meest of ik moet t helemaal verkeerd zien dus in de tweede stint op de gele band is hij 2 na snelst ... Ja ik heb echt niet op zitten letten 🙄 hij laat HAM en Vettel achter zich en moet bottas voor zich duldenFirePuma142 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:44:
[...]
Dan weet ik niet zo goed waar je naar hebt zitten kijken want Verstappen was echt niet de snelste. Je kunt de commentator de schuld geven of gewoon beter opletten.
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 29-03-2019 18:56 ]
Samsung Flip 7
Als gunter zegt 'we get 3 tier teams: the good manufacturer teams, the worse and us', dan moet je toch redelijk makkelijk achterhalen welk team dat nu precies is-ION- schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:39:
[...]
Al was het interessant topic wat ze aanhaalde, toevallig zonder bepaald team (of 'affiliate' ervan).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij was in beide stints snel, maar in beide stints niet het snelst en dus ook niet met meer dan een tiende. Met dit commentaar op Ziggo was je hier net zo hard uitgekauwd als Winkelman, want jullie zitten er beide naast.dave1972 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:53:
[...]
Logisch als je de meeste rondes hebt gereden op de med band Leclerc heeft er bv 3 gereden op de med band ... VER t meest of ik moet t helemaal verkeerd zien dus in de tweede stint op de gele band is hij 2 na snelst ... Ja ik heb echt niet op zitten letten 🙄 hij laat HAM en Vettel achter zich en moet bottas voor zich dulden
Mijn commentaar staat er nog steeds maar niet uitgekauwd 😉🤗FirePuma142 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:00:
[...]
Hij was in beide stints snel, maar in beide stints niet het snelst en dus ook niet met meer dan een tiende. Met dit commentaar op Ziggo was je hier net zo hard uitgekauwd als Winkelman, want jullie zitten er beide naast.
Samsung Flip 7
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-03-2019 19:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind het allemaal prima hoor. Als je zo stellig beweert dat iemand er naast zit (zie hier onder) terwijl je er zelf net zo naast zit, moet je niet raar opkijken als dat nogal bijzonder gevonden wordt.dave1972 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:02:
[...]
Mijn commentaar staat er nog steeds maar niet uitgekauwd 😉🤗
Er zit een stukje in die quote waar ik het wel mee eens bendave1972 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:25:
Dat die Winkelman dat niet ziet joh max snelst van iedereen ...wat lult die gozer zeg
Gezien niet naar Zak zijn mening werd gevraagd ging ik er vanuit dat het wellicht juist uit McLaren kwam. Ook zij zijn min of meer fabrieksteam, net zoals Williams. Motor inkopen en de rest zelf doen.SinergyX schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:55:
[...]
Als gunter zegt 'we get 3 tier teams: the good manufacturer teams, the worse and us', dan moet je toch redelijk makkelijk achterhalen welk team dat nu precies is
Al was het interessant topic wat ze aanhaalde, toevallig zonder bepaald team (of 'affiliate' ervan).
En ook in die (blijkbaar foute) context waren de Honda opmerkingen van Tost vermakelijk.
Overigens heeft STR ook weer niet zoveel ervaring met de Renault motoren. Hebben toch relatief vaak gewisseld tussen Ferrari en Renault. Is net dat ze nu twee jaar achter elkaar dezelfde motorfabrikant hebben
Dit was het vervolg op een vraag aan Zak Brown of hij, net als Renault: do you share Renault's concerns regarding B-Teams, especially concerning aero listed parts, waarop hij antwoorde dat hij liever zou zien als teams onafhankelijker worden.RobertMe schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:14:
[...]
Gezien niet naar Zak zijn mening werd gevraagd ging ik er vanuit dat het wellicht juist uit McLaren kwam. Ook zij zijn min of meer fabrieksteam, net zoals Williams. Motor inkopen en de rest zelf doen.
En ook in die (blijkbaar foute) context waren de Honda opmerkingen van Tost vermakelijk.
Overigens heeft STR ook weer niet zoveel ervaring met de Renault motoren. Hebben toch relatief vaak gewisseld tussen Ferrari en Renault. Is net dat ze nu twee jaar achter elkaar dezelfde motorfabrikant hebben

En voor zondag staan er ook wat miezerige buitjes voorspeld. Nu is het de vraag of ze de grond ook halen en niet voor die tijd verdampen.
[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 29-03-2019 19:49 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar hij was wel snel genoeg over deze toch korte runs.FirePuma142 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:44:
[...]
Dan weet ik niet zo goed waar je naar hebt zitten kijken want Verstappen was echt niet de snelste. Je kunt de commentator de schuld geven of gewoon beter opletten.
[Afbeelding]
Dat is ook wel iets wat vergeten raakt in dit soort vergelijkingen. Eigenlijk kan er geen sprake zijn van een echte race simulatie als ze niet eens de helft van een volledige race rijden tijdens FP2 en al helemaal niet in de buurt komen van de werkelijke bandenlevensduur. Zeker hier is het belangrijk omdat Bahrein een behoorlijke slijtage met zich meebrengt. We kunnen uit een paar ronden simpelweg niet achterhalen hoe snel ze echt zullen zijn op zondag. Op het moment is dit allemaal te dicht op elkaar om echt een duidelijke winnaar aan te wijzen. Je kan hooguit een verliezer aanwijzen in Gasly die een beetje off the pace lijkt te zijn.
Komt ook nog eens bij dat Mercedes en RBR niet eens echt gas gegeven zullen hebben. Ze zitten in ieder geval niet in de speedtraps waar Ferrari steeds wel zit.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-03-2019 19:57 ]
Mijn boefje is liev!
De Italiaanse pers is net zo erg, en soms erger, dan de Britse pers. Waarschijnlijk was het om even te laten zien dat ze de problemen die ze in Australie hadden hebben opgelost.JB schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:00:
Blijf dat wel apart vinden dat Ferrari steeds bovenaan “moet staan”. Tenminste zo lijkt het. Is dat dan toch de druk vanuit pers etc of proberen ze Mercedes en/of RBR uit de tent te lokken?
Zou absoluut heel slecht zijn als ze zondag weer door het ijs zakken.JB schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:00:
Blijf dat wel apart vinden dat Ferrari steeds bovenaan “moet staan”. Tenminste zo lijkt het. Is dat dan toch de druk vanuit pers etc of proberen ze Mercedes en/of RBR uit de tent te lokken?
Dan hebben ze vandaag de belangrijke FP2 weg gesmeten. In plaats van werken aan de toekomst van de wagen is dan de uiterlijke schijn blijkbaar belangrijker.
Maar ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Inderdaad, dat geloof ik niet!sjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:48:
Je gelooft het niet...
[Afbeelding]
En voor zondag staan er ook wat miezerige buitjes voorspeld. Nu is het de vraag of ze de grond ook halen en niet voor die tijd verdampen.
Klopt, gaf Horner aan tegen de Sky commentatoren (en dus ook op F1 TVsjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:07:
Het schijnt dat Max in zijn snelle ronde in de laatste bocht niet alle vermogen van de Honda motor beschikbaar had. Dus er zit sowieso meer in dan wat we vandaag gezien hebben.
Merc en RBR lijken sowieso minder last van degradatie te hebben dan Ferrari (zowel tijdens de tests als in Melbourne). Dat is ook nog een dingetje dat niet echt naar voren komt in deze korte runs.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:55:
[...]
Maar hij was wel snel genoeg over deze toch korte runs.
Dat is ook wel iets wat vergeten raakt in dit soort vergelijkingen. Eigenlijk kan er geen sprake zijn van een echte race simulatie als ze niet eens de helft van een volledige race rijden tijdens FP2 en al helemaal niet in de buurt komen van de werkelijke bandenlevensduur. Zeker hier is het belangrijk omdat Bahrein een behoorlijke slijtage met zich meebrengt. We kunnen uit een paar ronden simpelweg niet achterhalen hoe snel ze echt zullen zijn op zondag. Op het moment is dit allemaal te dicht op elkaar om echt een duidelijke winnaar aan te wijzen. Je kan hooguit een verliezer aanwijzen in Gasly die een beetje off the pace lijkt te zijn.
Komt ook nog eens bij dat Mercedes en RBR niet eens echt gas gegeven zullen hebben. Ze zitten in ieder geval niet in de speedtraps waar Ferrari steeds wel zit.
[Afbeelding]
Zondag wordt het wel iets warmer, dat kan het ook nog versterken.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik denk dat ze vooral hun goede kant laten zien omdat een of andere hoge baas van Ferrari zelf ook aanwezig is dit weekend, plus voor de pers natuurlijk, omdat ze het de vorige keer best wel verpruts hadden.JB schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:00:
Anyway voor de qualli denk ik dat max de 2e startrij pakt, (stiekem hoop ik voor de eerste
😆 - Denk ook eens om ;)
https://www.motorsport.co...-misleading-pace/4360994/
Ferrari reed met agressievere PU settings dan de rest.
Neemt niet weg dat RB nog een slapeloze nacht heeft voor quali settings (en PU mappings).
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah meer dat ze de soft banden (C3) niet aan de praat lijken te krijgen.loekf2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:21:
Ok, probleem opgelost, we kunnen rustig gaan slapen
Neemt niet weg dat RB nog een slapeloze nacht heeft voor quali settings (en PU mappings).
https://www.motorsport.co...ft-tyres-bahrain/4360860/
Dat is een redelijk open en "eerlijke" reactie van Binotto... niet geheel Ferrari eigen naar mijn mening.loekf2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:21:
Ok, probleem opgelost, we kunnen rustig gaan slapen
Klopt, alleen, ik denk, geldt ook voor jou hoor, dat de meeste toekijkers al wel doorhadden hoe de vork in de steel zit. Renault heeft met Hulkenberg ook al het gas open gedraaid, Ricci mocht longrunnen met zijn witte banden.sjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:46:
[...]
Dat is een redelijk open en "eerlijke" reactie van Binotto... niet geheel Ferrari eigen naar mijn mening.
een treffende spreuk
Of gewoon de underdog spelen.sjaool schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:46:
[...]
Dat is een redelijk open en "eerlijke" reactie van Binotto... niet geheel Ferrari eigen naar mijn mening.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Liever een goede afstelling voor zondag dan een 1e plek voor fp2, of zelfs fp3
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat wordt lastig ... het zgn. "clipping" effect kent de Honda motor niet nu deze direct vermogen van de mgu-h naar de mgu-k afstaat. Iets wat de Renault motor in 2018 nog niet had. Wellicht in mindere mate, maar het recupereren van de mgu-h t.a.v. de mgu-k is bij de Honda in ieder geval niet ter zake.wowly schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:01:
Het is duidelijk dat de langere runs van max erg goed waren. Als er dan ook nog eens clipping was (verkeerde afstelling?).
Liever een goede afstelling voor zondag dan een 1e plek voor fp2, of zelfs fp3
Toch wel, luister maar naar het interview met Horner op de achtergrond van het filmpje met het gejank van de Renault-motor. Zou hem 3 tiende in de laatste sector hebben gekost.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:48:
[...]
Dat wordt lastig ... het zgn. "clipping" effect kent de Honda motor niet nu deze direct vermogen van de mgu-h naar de mgu-k afstaat. Iets wat de Renault motor in 2018 nog niet had. Wellicht in mindere mate, maar het recupereren van de mgu-h t.a.v. de mgu-k is bij de Honda in ieder geval niet ter zake.
Ik ben toch malle pietje niet!
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Just spoke to Lewis. Says anyone who thinks Mercedes are holding back don't know what they're talking about. Merc have improved since Australia, but Ferrari have undoubtedly found what they lost after testing and then some. Battle is on and he's relishing it!
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 29 maart 2019
https://www.motorsport.co...hts-grid-bahrain/4361359/
Wat bedoelt Horner met “just a matter of moving the energy sensings around”The Legend schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:28:
[...]
Toch wel, luister maar naar het interview met Horner op de achtergrond van het filmpje met het gejank van de Renault-motor. Zou hem 3 tiende in de laatste sector hebben gekost.
Mappings voor de MGUs ? Schijnt dat motor management aan de hand van start/finish en snelheid ongeveer weet waar de auto zit en de energy store (batterij) beheert.
Mooi, weet Kubica tenminste wanneer ie vol gas moet geven.Humma Kavula schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:30:
Extra setje startlichten halverwege de startgrid.
F1 tv aangeschaft vanochtend!
is kijken tijdens FP3 of ik alles goed aan de gang krijg met meerdere beelden
[ Voor 24% gewijzigd door basvn op 30-03-2019 12:55 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Het werkte vorige keer zelfs dus.basvn schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:54:
zo FP3 begint zoben benieuwd of FER nog steeds zo aan kop staat
Verder is de kwaliteit ook zeker niet slecht.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja.Spotmatic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:57:
Werkt live ondertiteling in F1TV pro?
Het zijn niet altijd volledige zinnen en de delay is ongeveer 15s, maar het is goed te begrijpen. Volgens mij had ik je dit zelfs al eens gezegd.
Yes.Spotmatic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:57:
Werkt live ondertiteling in F1TV pro?
Het is iets, maar beter als niks
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Edit: Laat maar, ik moet mijn ogen na laten kijken

[ Voor 22% gewijzigd door BlazeMuis op 30-03-2019 13:04 ]
Iemand een goede link waarbij bovenstaande (technisch!!) goed wordt uitgelegd?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:48:
[...]
Dat wordt lastig ... het zgn. "clipping" effect kent de Honda motor niet nu deze direct vermogen van de mgu-h naar de mgu-k afstaat. Iets wat de Renault motor in 2018 nog niet had. Wellicht in mindere mate, maar het recupereren van de mgu-h t.a.v. de mgu-k is bij de Honda in ieder geval niet ter zake.
Beste link die ik even kon vinden is een vraag op Quora: https://www.quora.com/How...xactly-in-a-Formula-1-car
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Waren tot 4 uur vannacht bezig volgens Olaf.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, soms komt er echt onzin uit, maar het werkt gewoon. Misschien niet voor Nederlands maar Engels zeker.Spotmatic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:00:
Top! Ik had aan de chat gehangen met een F1TV medewerker maar die zei dat het momenteel niet werkt.
edit: je hebt zelf menu opties zoals kleur, font, formaat etc.

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-03-2019 13:04 ]
Zou toch zweren dat ik dat in voorgaande jaren al wel vaker ergens heb gezien, zo'n extra set startlichten? Of is men daar later mee gestopt of zo?Humma Kavula schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:30:
Extra setje startlichten halverwege de startgrid.
Staat ook in het artikel:pjlgt schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:12:
[...]
Zou toch zweren dat ik dat in voorgaande jaren al wel vaker ergens heb gezien, zo'n extra set startlichten? Of is men daar later mee gestopt of zo?
F1 has had such a set of repeater lights before, when high wings from 2009 caused similar visibility problems. But these were removed when new lower wings from 2017 meant they were no longer needed.
Ah, daar is steering wheel ook weer. Kimi in de bocht.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 30-03-2019 13:20 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je alles op 1 device bekijkt is het geen probleem. Indien je meerdere devices gebruikt, kan je "maar" op 1 device de world en/of onboard stream aanzetten schijnt.basvn schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:54:
zo FP3 begint zoben benieuwd of FER nog steeds zo aan kop staat
De andere streams (tracker / data) kan je wel op een tweede en/of derde device aanzetten.
Ik vind zelf de data stream erg leuk, en die switch ik soms naar een onboard. Bekijk alles wel op 1 PC met meerdere schermen.
Op dit moment kan GAS beter KVY als doel nemen dan VER.
Ik ben echt benieuwd waar GAS nu in de kwalificatie terecht komt.
[ Voor 64% gewijzigd door sjaool op 30-03-2019 13:32 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Maar goed iedereen kan nog veel sneller dan dit. Op Williams na dan...
[ Voor 55% gewijzigd door sjaool op 30-03-2019 13:34 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
ja eerste echte rondje, 1 paarse mini sector
ging prima!
Bensimpel
Positieve meneer
Kvy p7, gas p8sjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:30:
VER nu ook als laatste naar buiten.
Op dit moment kan GAS beter KVY als doel nemen dan VER.
Ik ben echt benieuwd waar GAS nu in de kwalificatie terecht komt.
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-03-2019 13:37 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ja maar medium banden, maar nog een seconde te veel.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 30-03-2019 13:40 ]
Hamilton gewoon...sjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:39:
Iemand een gokje wagen voor de kwalificatie?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
-Hamiltonsjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:39:
-P2-P18
-Russel
-Kubica
Vet
Ham
Ver
Bot
Hulk
Smiling as the shit comes down...
Max 2e rijsjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:39:
Ham p2
Vet P1
de enige die de zandzakken van de auto heeft gehaald denk?
Denk dat het party mode knopje was blijven hangen sinds gisteravond.
Bensimpel
Positieve meneer
Maar die doen party mode en alles al aan.sjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:42:
LEC 2x paars en 1x geel in S3... wel bijna 1.4s sneller dan VER.
Denk dat de top 3 teams wel dichter bij elkaar aan zitten hoor.
😆 - Denk ook eens om ;)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hopelijk lukt het LEC vandaag.Spotmatic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:40:
Glory run LEC incoming!
Een beetje druk op VET zetten is altijd goed wil ie niet meteen het stempel van 2e rijder krijgen.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.