[F1 2019] Race 2 GP van Bahrein + testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste
Acties:
  • 115.273 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:33
Ff gechilled. Sta van mezelf te kijken dat als ik opgeladen ben van de race anders denk over de race dan als ik kalm ben.......

Wat neem ik mee:
1 Ferrari is bloedsnel, maar “on edge”. Kwetsbaar snel, niet zoals Mercedes betrouwbaar snel, of als Honda betrouwbaar net ietsje minder snel. Dat wordt nog leuk komend seizoen
2 jammer dat VER geen podium haalde. Ik heb lak aan al dat huilie gedoe van leclerc, als je rijd op het randje van je techniek, niet gaan janken als je verkeerd gokt. Dat podium was voor max. Dank je wel Renault (en misschien wel ric omdat ie zij stuurtje niet terug zette?)
3 de RBR lijkt nog helemaal niet goed te zijn. Zoveel onbalans. Ook in Melbourne was max heel erg druk met de wagen te managen. Geen 2018 chassis kwaliteiten dus. Snel doorontwikkelen jongens. Ik ben bang dat RBR verloren heeft tov Ferrari en Mercedes. Het middenveld is wel degelijk bij dit circuit dichterbij gekomen... Ze zullen wel doorontwikkelen, maar het lijkt wel alsof ze een verkeerde weg zijn ingeslagen of dat de reglement wijziging hen onevenredig hard in de kuiten bijt.
4 Ren, ik blijf gniffelen als ze uitvallen. Ook als ric uitvalt. Ik vind de Hulk veel leuker 🤫
5 max nog steeds op plekje drie. Wat mij betreft zeer onverwacht gezien de struggles
6 GRO nog steeds weggereden door KMAG
7 Racing point is nu f1.8 i.p.v. f1.5
8 VET rijd altijd op het randje....... en eroverheen
9 HAM is lucky. Not my kind of guy. Moet wel altijd lachen hoe hij altijd bezig is met zijn haar. Deze keer had ie zin helm al af terwijl zijn HANS nog vastzat hahahaha. Daarna kon ie niet zij. Balaclava afdoen en tot overmaat van ramp bleef zij. Helm niet lekker staan op de auto. Gniffel.
10 BOT heeft toch wee een beetje zijn “chicken”style laten zien. Kom op jongen, harder worden!

Al met al, genieten !! Het seizoen is echt supergaaf tot nu toe!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Smultie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Heb ik Max z'n eerste kampioenschap gemist?
Ik dacht dat ie LeClerc bedoelde. In 2016 won Max zijn debuut race met RBR en werd LeClerc WDC GP3. Max heeft in de autosport nog geen wereldtitel. LeClerc heeft er al 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-10 17:50

TinusTegengas

Formula Racing

TheBrut3 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:40:
[...]

Nou een aanpassing doen op het stuur staat niet gelijk aan hand omhoog. In mijn ogen dan.
Ze lieten net op ziggo zien dat het echt hand omhoog was, als een soort van verontschuldiging.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:25

DataGhost

iPL dev

demonic schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:39:
[...]

Heb je de gigantische handschoenen gezien die ze vast hadden?
Dus zeg je nu dat het "probleem" waar je het over had er eigenlijk niet was?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik zou Hulkenberg weleens in een RB willen zien rijden

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Martinusz schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:45:
Zie hem liever eerst een keer finishen .. dat is op zich zelf al een hele strijd momenteel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Hulkenberg naar RB voor Gasly zou niet verkeerd zijn, kunnen ze onderling in het Nederlands over de auto kletsen... 8)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-10 23:00
Dat zat ik dus ook te bedenken onder de race, wat die dan wel niet zou doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:40

SomerenV

It's something!

wowly schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:41:
2 jammer dat VER geen podium haalde. Ik heb lak aan al dat huilie gedoe van leclerc, als je rijd op het randje van je techniek, niet gaan janken als je verkeerd gokt. Dat podium was voor max. Dank je wel Renault (en misschien wel ric omdat ie zij stuurtje niet terug zette?)
Hier ben ik het volledig mee eens. Ja, Leclerc reed fenomenaal, maar foute keuzes vanuit het team (zoals het open schroeven van de motor) kunnen vreselijke gevolgen hebben. Dat is racen. Keuze maken, tactieken bedenken en hopen dat het kwartje de goede kant op valt. Soms gaat dat goed, soms niet. Shit happens. Verstappen had er makkelijk voorbij gekund en da's niet gebeurd vanwege de (totaal onnodige) SC en da's gewoon zuur.

Had een gele vlag gegeven in die bocht. Dat was meer dan genoeg geweest. Wel een volwassen reactie van Verstappen en hoe je het ook went of keert: P4 in de race en P3 in het kampioenschap is nog steeds erg netjes als je in het achterhoofd houdt dat de wagen nog niet echt lekker is. Gasly is een pannenkoek. Zoals @Aardappelbakker al zei kijken we naar 3 TR's en 1 RBR.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10 12:19
DataGhost schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:42:
[...]

Dus zeg je nu dat het "probleem" waar je het over had er eigenlijk niet was?
De auto is niet veilig. Daar helpen een paar rubberen handschoenen niet bij... 8)7

En zeker als het in de een na laatste ronde is, dan is er geen reden om die auto verder aan te raken met alle risico's van dien..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Laatst online: 07:00

vliegnerd

Nintendo fan.

De onbalans van de RBR is wel echt een dingetje. Tijdens de tweede helft van de race vroeg Gianpiero Lambiase (VER's race-engineer) of VER wat later wilde remmen in een of andere bocht, dit was in een periode dat ze bezig waren om de te koude achterremmen te vebeteren. De hele tijd FAIL xx en MODE zoveel. Anyway, het antwoord van VER was veelzeggend: "Hoe kan ik later remmen met zoveel onbalans?". Dat is wel veelzeggend.

Over de pech van de safetycar: Ja, kost een podium. Maar de race had ook over kunnen zijn bij het wheelbangen met SAI. De schuld van SAI als je het mij vraagt, maar dat had zomaar in tranen kunnen eindigen.

Toffe race. Ik heb genoten. Kijk uit naar China, maar hoop op een betere RBR.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03

JB

Cédric roelt!

Hulkenberg nu hetzelfde issue als Daniël :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-10 07:58

mark-k

AKA markkNL

JB schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:50:
Hulkenberg nu hetzelfde issue als Daniël :?
Ja, beide een pratsjteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ja SAI was wel heel erg ongelukkig deze race. Max liet hem staan, maar vond het wel het randje hoor. Heel erg jammer voor McLaren, ze zaten er echt fantastisch bij.....alweer!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59

StarWing

Huh ?!?

wowly schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:41:
9 HAM is lucky. Not my kind of guy. Moet wel altijd lachen hoe hij altijd bezig is met zijn haar. Deze keer had ie zin helm al af terwijl zijn HANS nog vastzat hahahaha. Daarna kon ie niet zij. Balaclava afdoen en tot overmaat van ramp bleef zij. Helm niet lekker staan op de auto. Gniffel.
Akkoord, maar hij zit toch meestal op de juiste plek om de graantjes op te pikken !

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:19
:+
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/312137323611553793/561967728051617841/20190331_193847.jpg?width=618&height=676

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 12:25

DataGhost

iPL dev

demonic schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:48:
[...]

De auto is niet veilig. Daar helpen een paar rubberen handschoenen niet bij... 8)7

En zeker als het in de een na laatste ronde is, dan is er geen reden om die auto verder aan te raken met alle risico's van dien..
Ik snap niet helemaal waar je heen wilt. Je ziet toch dat het prima gaat met die handschoenen? Ze zijn toch ook niet blind daar en zien die rode lamp? Als het niet veilig is gaan ze dat toch niet doen? Ergo: het hele probleem van "auto onveilig" is er niet (want handschoenen, die wel werken) dus het probleem is simpelweg dat het stuurtje er niet is.

[ Voor 12% gewijzigd door DataGhost op 31-03-2019 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:25
Voor de fanatiekelingen, wat stats -> https://www.purepitwall.com/purepitwall/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

mark-k schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:51:
[...]

Ja, beide een pratsjteam.
True, Max nog last van die Franse rommel :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De setup van de gozert die al die korte filmpjes upload.
https://www.reddit.com/r/...up_and_i_present_you_the/

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bam6gtyrs7p21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 26-10 12:19
DataGhost schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:52:
[...]

Ik snap niet helemaal waar je heen wilt. Je ziet toch dat het prima gaat met die handschoenen? Ze zijn toch ook niet blind daar en zien die rode lamp? Als het niet veilig is gaan ze dat toch niet doen?
bovenop de auto (bij de halo, voor de driver) zit een knop die de marshalsin kunnen drukken. Hiermee kunnen de marshals de auto als nog in safe-mode krijgen. (denk hierbij aan een crash in de muur, waarbij de coureur niet in staat is het te doen).

Je ziet ze daar duidelijk meerdere malen op proberen te drukken.
Dat proberen ze dus te doen, met hun handschoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 24-10 07:58

mark-k

AKA markkNL

JB schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:53:
[...]

True, Max nog last van die Franse rommel :+
Sowieso, dit is Renault hun manier om Max nog een keertje te naaien nu het niet met die potato-motor kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
vliegnerd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:49:
De onbalans van de RBR is wel echt een dingetje. Tijdens de tweede helft van de race vroeg Gianpiero Lambiase (VER's race-engineer) of VER wat later wilde remmen in een of andere bocht, dit was in een periode dat ze bezig waren om de te koude achterremmen te vebeteren. De hele tijd FAIL xx en MODE zoveel. Anyway, het antwoord van VER was veelzeggend: "Hoe kan ik later remmen met zoveel onbalans?". Dat is wel veelzeggend.
Vraag me af wat voor rol het verbieden van de gurney flaps is geweest in deze.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chiron schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:55:
[...]

Die is pas na deze race verboden. :)
Ik denk dat RBR toch al met andere vleugels zal komen voor China, los van de puns. Nu zullen ze waarschijnlijk helemaal moeten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chiron schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:55:
[...]

Hopelijk niets .. als het afhangt van een paar gurney flaps dan is er iets fundamenteel verkeerd in je aero vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Laatst online: 07:00

vliegnerd

Nintendo fan.

Heeft iemand al reacties van HUL en RIC gezien? (F1TVPro kijker... Dat mis ik toch wel een beetje)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
Ff wat ander... Albon...... netjes! Punten gescoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Wacht, dat scherm met de timing enzovoorts. Zit dat in het F1 TV abo? :o NEED IT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

wowly schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:57:
Ff wat ander... Albon...... netjes! Punten gescoord!
Met een GP2 motor nota bene ... keurig! oOo
Aardappelbakker schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:58:
[...]

Wacht, dat scherm met de timing enzovoorts. Zit dat in het F1 TV abo? :o NEED IT!
Ja, en ook een tracker. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Turbo-Puppy op 31-03-2019 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:57:
[...]

Hopelijk niets .. als het afhangt van een paar gurney flaps dan is er iets fundamenteel verkeerd in je aero vermoed ik.
Dat er iets goed mis is met de RBR is wat teveel gezegd, maar ze halen het er wel met lange haren bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
[...]

Ja.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Zo kijk ik ook, race op TV, track/timing op PC, onboard op mobiel :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Nice! Heb nu alleen de iPad app in gebruik, maar wat hebben ze die een partij verpest zeg. Werkt voor geen meter en ook niet overzichtelijker dan voorheen.

Excuus voor het klein beetje off-topic gaan. Hou er nu over op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 22:39
Heeft iemand een streamable van die inhaal actie van Hamilton en z'n hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

De_Bastaard schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:01:
3 Posts hierboven...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 19:08
Vrraag me wel af wat Red Bull denkt te gaan testen morgen en dinsdag in Bahrein... of heeft de 3D printer in Milton Keynes overuren staan te maken tijdens dit weekend ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:06:
Vrraag me wel af wat Red Bull denkt te gaan testen morgen en dinsdag in Bahrein... of heeft de 3D printer in Milton Keynes overuren staan te maken tijdens dit weekend ?
Het is een bandentest, volgens mij mogen ze dan niks aan de auto doen.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou banden. Je weet wel, die dingen die deze hele GP al voor geen meter werken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
De_Bastaard schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:01:
Had 'm tijdens de race al gepost, maar hier nog een keer:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hopelijk een 2e coureur die wel plezier heeft in het racen ... niet om het 1 of ander, maar Gasly zou zich kapot moeten schamen voor de prestaties tot nu toe. Zelfs Kubica inhalen was al een hele strijd ... geen idee waar die mee bezig is, maar in ieder geval niet met racen, en al helemaal niet op het niveau dat je bij RBR zou mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
PWM schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:02:
Snap niet dat mensen zo'n lol hebben om Renault. Ik vind het ook eikels. Maar mochten ze falen en zich terugtrekken, staan we over 2 jaar met 16 auto's op de grid. Daar heeft niemand wat aan.
Tja, als het zo doorgaat met Renault heb je er ook niet veel aan toch?

Ik ben geen F1 kenner en volg het pas meer omdat Ziggo en Max het zo goed doen, maar bijna elke race was het echt afwachten of de Renault het einde haalde en/of er geen verassing zich voordeed. Nu bijvoorbeeld weer met die twee die weer spontaan uitvallen, als dat niet was gebeurd had de top 3 er wel anders uitgezien als ik de boardradio's had moeten geloven.

Het is ook ontzettend zonde dat RIC weg is gekaapt, die was echt wel blijer geweest in de Honda en van wat ik zie mist hij zijn ploeggenoot Max toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:30
Rivanov schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:10:
[...]

Had 'm tijdens de race al gepost, maar hier nog een keer:
[Streamable: Replay 2019-03-31 18-32-04]
Ik heb je video een paar keer bekeken. Maar ik heb geen idee wat mensen niu bedoelen met HAM’s hand. Wat doet ie en op welk moment?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik ben geen complotdenker, oh wacht dat ben ik wel haha, maar ik vind het wel heel toevallig dat de REN's tegelijk uitvallen en dat dat Max zijn podium kost.Eat that..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:34:
[...]

Ik heb je video een paar keer bekeken. Maar ik heb geen idee wat mensen niu bedoelen met HAM’s hand. Wat doet ie en op welk moment?
Tijdens inhalen doet ie zijn hand los van stuur om gebaar te maken van “sorry”.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
Tarabass schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:35:
Ik ben geen completdenker, oh wacht dat ben ik wel haha, maar ik vind het wel heel toevallig dat de REN's tegelijk uitvallen en dat dat Max zijn podium kost.Eat that..
En in wiens voordeel is dat dan? In ieder geval niet dat van Renault.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:30
JB schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:35:
[...]

Hmm. Dan ligt aan mij, haha. Ik zie het handgebaar echt niet. Lijkt eerder alsof hij aan het stuur zit.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-10 23:00
[...]

Matched wel met zijn uitspraken over de radio als hij over de finish komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 27-10 21:32
[...]

Lol - hij veranderd gewoon van engine mapping na de inhaal actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Razorbite schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:40:
[...]

Gast... Door zijn linker hand helemaal los te doen zeker :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 00:03

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Alfa Romeo Racing lekker op de 4e plek in het constructeurs kampioenschap :P
Iemand die mij naar beelden kan sturen waaruit duidelijk kan worden wat er allemaal misging met GRO?
(dure grappen weer voor Haas zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zelfs zonder Renault motor wordt Max nog genaaid door Renault door het uitvallen van beide van hun auto’s met als gevolg een safety car waardoor Max geen podium meer kon halen. Maar ik gunde het Leclerc nog wel, want die had gewoon deze race moeten winnen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10 16:31
Weet iemand waarom het veld totaal niet aansloot tijdens de safety car? Stonden de limiters van de VSC ook nog aan of was het bij iedereen al bekend dat de race zo zou eindigen (en men dus brandstof ging sparen oid?).

Verder jammer dat P3 wordt misgelopen maar ik mort kiezen tussen pechvogel Leclerc of Verstappen in de Red Bull dan neig ik zelfs met een oranje bril nog om Leclerc te verkiezen.

[ Voor 29% gewijzigd door Divak op 31-03-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:31
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:59:
[...]

Nou, verlicht ons eens even met het laatste nieuws uit de Red Bull fabriek dan...jij schijnt het allemaal te weten en goed op de hoogte te zijn, en klaarblijkelijk heb je ook nog contacten in kamp Honda nu jij in ieder geval stellig komt vertellen dat de motor nog niet vol open staat.

Goed te vernemen dat je er net zoveel vertrouwen in hebt als ik, maar voor iemand met jou contacten en insider kennis is dat natuurlijk niet vreemd. O-)

Zonder gekkigheid... laat mensen lekker speculeren joh, toch leuk om overal plukjes informatie vandaan te trekken en hier bespreekbaar te maken? :)
Moeilijk he een bericht lezen ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:42

Spotmatic

Ken sent me

Wel bemoedigend dat RIC de overgang naar Renault niet al te lastig vindt. Net als bij RBR rijgt hij de DNF's aaneen.

/s

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-10 18:53
Divak schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:43:
Weet iemand waarom het veld totaal niet aansloot tijdens de safety car? Stonden de limiters van de VSC ook nog aan of was het bij iedereen al bekend dat de race zo zou eindigen (en men dus brandstof ging sparen oid?).

Verder jammer dat P3 wordt misgelopen maar ik mort kiezen tussen pechvogel Leclerc of Verstappen in de Red Bull dan neig ik zelfs met een oranje bril nog om Leclerc te verkiezen.
Bij VSC moet iedereen gelijke rondetijden rijden, bij SC mogen ze pas aansluiten ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10 12:49
Ik vind het wel beetje zielig dat die teamcrew van Mercedes zo hard klappen en juichen. Ze klappen voor een overtake van niks. Ja, Hamilton komt hierdoor op de eerste plek, maar hij heeft er helemaal niks voor hoeven te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-10 16:52
Veel respect voor Lewis hoor, hij weet ook dat hij het kado krijgt, en zegt ook tegen zijn team dat Charles pech had, super netjes. En heeft het persoonlijk ook gezegd. Dat Lewis dan met de parade in een hoekje op de vrachtwagen gaat zitten waar niemand hem kan zien vind ik dan weer vreemd/niet kunnen/zweverig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Razorbite schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:40:
[...]
Ik zie er ook alleen maar dat in. Niks "sorry" gebaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10 16:31
HvanL schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:47:
[...]

Bij VSC moet iedereen gelijke rondetijden rijden, bij SC mogen ze pas aansluiten ;)
Ja, en het was een SC, maar niemand sloot aan.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 13:13

WhySoSerious

Be the change.

Kennen jullie die race waar Renault Sport met twee auto's over de streep komt?

1 april :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
Zoo. Wat een heerlijke race zeg. Echt ontzettend genoten! Ontzettend zuur voor Leclerc natuurlijk.
Gunde hem die overwinning wel, had ie ook verdiend.

Weet verder niet zo goed of ik nou blij ben of niet dat die Renaults uitvielen. Die safety-car bracht Leclerc nog een troostprijs met een 3e positie, maar ik had het ook wel weer mooi gevonden als Max die paar extra ptn had gekregen...Gek einde. Dubbel gevoel bij.

Hamilton wel mooi vol respect naar Leclerc toe, over board radio en direct bij het uitstappen.

Mooie race! Op naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Spotmatic schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:49:
[...]

Wat zien jullie dan niet wat ik wel zie :? Zijn linkerhand gaat helemaal omhoog en los van zijn stuur tijdens het passeren. Alle vier de vingers in de lucht. Pas je zo de engine mapping aan...?

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 31-03-2019 20:58 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

WhySoSerious schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:49:
Kennen jullie die race waar Renault Sport met twee auto's over de streep komt?

1 april :+
Zelfs in Clio Cup komt dat zelden voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
Spotmatic schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:49:
[...]
Precies tijdens het inhalen doet hij met zijn linkerhand precies hetzelfde gebaar wat ik doe als ik in het verkeer iemand over het hoofd zag, per ongeluk geen voorrang geef of iets dergelijks... "Oh sorry!"

Die hand gaat hier wel echt bewust even van het stuur en omhoog naar Leclerc... Altans, zo zie ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

JB schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:52:
[...]

Wat zien jullie dan niet wat ik wel zie :? Zijn linkerhand gaat helemaal omhoog en los van zijn stuur tijdens het passeren. Pas je zo de engine mapping aan...?
Ja, door middel van gestures. Werkt op een telefoon ook.... :+
Maar zonder gekheid, ik zag het ook als een gebaar van sorry. Ik zie de hand bij het stuur vandaan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

Mijn 2 cents:

- Wat een race van Leclerc. Future WDC. Indien niet dit seizoen, dan volgend.
- Prima gedaan door rookies Norris (P6) en Albon (P9) :)
- Geluk én pech voor Verstappen: uiteindelijk P4, best ok.
- Gasly weer teleurstellend: P8. Yikes :/
- Mercedes weeeeer geluk zoals zo vaak: weer een 1-2 nu. Valtteri wel 1 punt voorsprong in WDC.
- Ach ach wat een pech voor Renault: HULK van P17 naar P6, fantastische race, en dan uitvallen.
- Vettel P5: ietwat tegenvallend, maar was niet helemaal in z'n ritme, ook gezien de spin! :o
- Een paar rare fouten van veteranen zoals Kvyat en Grosjean, helaas.

Oh well. Deze tweede race heeft wat gelukjes (Mercedes, Verstappen, en wat pechjes (Leclerc, Renault) veroorzaakt. Op naar de volgende!

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

JB schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:52:
[...]

Wat zien jullie dan niet wat ik wel zie :? Zijn linkerhand gaat helemaal omhoog en los van zijn stuur tijdens het passeren. Alle vier de vingers in de lucht. Pas je zo de engine mapping aan...?
Ja, ik heb dit wel vaker gezien. Duim en wijsvinger gebruiken om de engine mapping te veranderen, de overige drie vingers gaan dan de hoogte in. Ik zie er dus ook alleen maar dat in:

https://streamable.com/tubwr

Maar het maakt eigenlijk ook niet uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spotmatic op 31-03-2019 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:40

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wat zou ik norris graag in de redbull willen zien. Die doet nu samen simracen met max bij redline racing met iracing..
zou wat zijn als die samen in de redbull rijden..

Zie dat liever dan gasly.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:27
Wat een heerlijke race met uiteindelijk een wrang einde. Zo jammer van Leclerc, maar wat een actie op de baan, vooral toen nog niet duidelijk was welke pitstop strategie de beste was (1 of 2). Frappant dat beide Renaults uitvielen, ik dacht zelf eerst dat ze toch niet de fout hadden gemaakt om op afstand Hulkenberg ze'n auto in een veilige stand te zetten maar per ongeluk dat command naar de wagen van Ricciardo hadden verzonden... in zo'n korte tijd twee wagens met no power eraf...dat moet wel verband met mekaar hebben... Albon moet zich denk ik echt achter de oren krabben... dit is gewoon niet goed genoeg - hoewel ik zeker kan begrijpen dat deze RB15 een behoorlijke moeilijke diva is om te besturen. Werk aan de winkel... Bottas was... geen idee eigenlijk, door die irritante regie heb ik bepaalde cruciale momenten van Bottas gemist en kan ik moeilijk verklaren hoe hij zo achter kwam te liggen. Mclaren met Norris heerlijk zesde (Mclaren was het eerste team dat ik volgede tig jaren terug, prachtig dat ze aansluiting met de rest hebben gevonden). Dit wordt hopelijk een heel spannend seizoen, op naar de volgende!

kleine edit, ik dacht dat de spin van Vettel in bocht 4 kwam doordat de airo van zijn voorvleugel compleet verstoord werd door Hammilton, en dat hij daardoor in een spin kwam - maar ik wordt graag verbeterd door mensen die betere verklaringen hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door The_Butler op 31-03-2019 21:05 ]

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie ook duidelijk zijn hele hand (incl duim) van zijn stuur af gaan en 4 vingers verticaal (nee dit is geen HK grap) omhoog gaan. Kijken jullie op een aardappel ofzo :+

tip: youtube filmpje van rivanov, rechtsklik, 1/4 snelheid ....

[ Voor 16% gewijzigd door u_nix_we_all op 31-03-2019 21:07 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
Nickrsd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:01:
Wat zou ik norris graag in de redbull willen zien. Die doet nu samen simracen met max bij redline racing met iracing..
zou wat zijn als die samen in de redbull rijden..

Zie dat liever dan gasly.
RBR had ook een poging gedaan om Norris te "kopen" van McLaren, maar McLaren weigerde dat :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 14:18

pinda powerrr

Slow down...

Remy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:59:
Mijn 2 cents:

- Wat een race van Leclerc. Future WDC. Indien niet dit seizoen, dan volgend.
- Prima gedaan door rookies Norris (P6) en Albon (P9) :)
- Geluk én pech voor Verstappen: uiteindelijk P4, best ok.
- Gasly weer teleurstellend: P8. Yikes :/
- Mercedes weeeeer geluk zoals zo vaak: weer een 1-2 nu. Valtteri wel 1 punt voorsprong in WDC.
- Ach ach wat een pech voor Renault: HULK van P17 naar P6, fantastische race, en dan uitvallen.
- Vettel P5: ietwat tegenvallend, maar was niet helemaal in z'n ritme, ook gezien de spin! :o
- Een paar rare fouten van veteranen zoals Kvyat en Grosjean, helaas.

Oh well. Deze tweede race heeft wat gelukjes (Mercedes, Verstappen, en wat pechjes (Leclerc, Renault) veroorzaakt. Op naar de volgende!
Je stipt een belangrijk punt aan. BOT heeft een punt meer dan HAM. Kunnen we ons de vorige race nog herinneren? Verbod op snelste ronde, die BOT aan de laars lapte, dit is nu zijn voordeel.
Gezien over 20 races kan het dus betekenen of je WDC wordt of niet.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De auto van Ricciardo was dus wel onveilig. MGU-K waarschijnlijk...

https://streamable.com/ds0be

Uitval Ricciardo onboard

https://streamable.com/xyppj

Sainz vs. Verstappen vanuit perspectief Verstappen. Gewoon zeer domme actie van Sainz.
https://i.gyazo.com/4acab1288e242cc2f88d408755beda98.mp4

Steiner had geen idee waarom Haas zo langzaam was.

https://streamable.com/65tul

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-03-2019 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:22
The_Butler schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:02:
Albon moet zich denk ik echt achter de oren krabben... dit is gewoon niet goed genoeg - hoewel ik zeker kan begrijpen dat deze RB15 een behoorlijke moeilijke diva is om te besturen. Werk aan de winkel...
Wat heeft Albon verkeerd gedaan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FabianGTI schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:10:
[...]

Zo te lezen is die volgens de poster in de verkeerde auto gestapt voor de race. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:07:
De auto van Ricciardo was dus wel onveilig. MGU-K waarschijnlijk...
[Embed: title]
https://streamable.com/ds0be

Sainz vs. Verstappen vanuit perspectief Verstappen. Gewoon zeer domme actie van Sainz.

Steiner had geen idee waarom Haas zo langzaam was.
[Streamable]
https://streamable.com/65tul
Iig een stevige(re) velg op de RB15, dacht in eerste instantie dat ie hem met de vleugel had geraakt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

u_nix_we_all schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:04:
Ik zie ook duidelijk zijn hele hand (incl duim) van zijn stuur af gaan en 4 vingers verticaal (nee dit is geen HK grap) omhoog gaan. Kijken jullie op een aardappel ofzo :+

tip: youtube filmpje van rivanov, rechtsklik, 1/4 snelheid ....
Ik zie iemand die met duim en wijsvinger aan een knopje draait...
Als het een sorry gebaar is is het in ieder geval 1 die niemand ooit kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:27
FabianGTI schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:10:
[...]

My bad! Excuus, typte weer veel te snel.... Helemaal niks... krijg je als je heel snel een comment wilt typen - ik bedoelde Gasly en heb geen idee hoe ik die twee coureurs door elkaar heb gehaald...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 13:23

Nhz

DaniëlWW2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:07:

Inderdaad, Sainz zat er helemaal voor, hij had gewoon direct de deur dicht moeten gooien op het moment dat hij Max voorbij was.

Groetjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
The_Butler schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:19:
[...]

My bad! Excuus, typte weer veel te snel.... Helemaal niks... krijg je als je heel snel een comment wilt typen - ik bedoelde Gasly en heb geen idee hoe ik die twee coureurs door elkaar heb gehaald...
Ach, op het moment heeft Red Bull drie coureurs rondtijden voor STR. Alle drie maken aanspraak op promotie naar RBR. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zal wel met mijn neus kijken, maar HAM haalt VET toch in met vier wielen buiten de baan?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 13:37
HaterFrame schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:44:
Zag ik nou op het stuur "fuell out"?
Nee, daar stond 'yll flag' vanwege de andere Renault die vlak daarvoor stopte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

pinda powerrr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:07:
[...]

Je stipt een belangrijk punt aan. BOT heeft een punt meer dan HAM. Kunnen we ons de vorige race nog herinneren? Verbod op snelste ronde, die BOT aan de laars lapte, dit is nu zijn voordeel.
Gezien over 20 races kan het dus betekenen of je WDC wordt of niet.
Yes, en zo zijn al best wel veel kampioenschappen beslist, op 1 of 2 punten :o . Ferrari maakt zich daar nu al druk om: https://www.autosport.com...points-could-decide-title ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nhz schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, Sainz zat er helemaal voor, hij had gewoon direct de deur dicht moeten gooien op het moment dat hij Max voorbij was.
Daar had ie echt niet genoeg tijd voor. Was op de hand van sainz, maar met deze onboard vind ik dat hij toch de deur teveel dicht gooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DaniëlWW2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:21:
[...]

Ach, op het moment heeft Red Bull drie coureurs rondtijden voor STR. Alle drie maken aanspraak op promotie naar RBR. :>
Wellicht dat de STR14 beter is dan ik denk, maar waar ik onder de indruk ben van Kvyat zijn come back en Albon zijn volwassenheid zie ik bij Gasly alleen maar teleurstelling. Tot nu toe komt hij niet eens in de buurt van Max. Mijn gevoelt zegt....maar dat zullen we nooit weten, dat Kvyat in ieder geval dichterbij zou zitten.

Wie weet heeft dat nog iets te maken met Barcelona maar Gasly heeft het spreekwoordelijke mes nog niet tussen de tanden gehad...geen 1 sessie zelfs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
EddoH schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:19:
[...]

Ik zie iemand die met duim en wijsvinger aan een knopje draait...
Dat zou het kunnen zijn ....
spoiler:
Als ze knopjes in de cockpitrand of headrest gebouwd hadden

:P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 13:23

Nhz

MikeyMan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:24:
[...]

Daar had ie echt niet genoeg tijd voor. Was op de hand van sainz, maar met deze onboard vind ik dat hij toch de deur teveel dicht gooit.
Hmwoah, ik vind niet dat Sainz 'de deur dicht gooit'. Sainz ligt voor, hij zit op de racelijn dus dan mag hij in principe bepalen hoe hij de bocht aansnijdt. Dit doet hij niet heel erg afwijkend van de normale racelijn. Max weet dat dat gat kleiner wordt omdat Sainz die apex gaat halen, maar kiest ervoor om er toch in te duiken en moet daarvoor bijna volledig over de kerbstone. Als je frame voor frame gaat bekijken is duidelijk te zien dat die kerbstone hem vervolgens van zijn eigenlijke route gooit, daarna raken ze elkaar. Ik denk dat als er geen kerb had gelegen dat ze er met veel minder schade doorheen waren gekomen.

Dit had echter allemaal voorkomen kunnen worden door Max gewoon direct na het passeren, dus voor het aanremmen en insturen, al te blokken. Dus er voorbij en direct ervoor. Daar was in de eerste seconde van de geposte video gewoon ruimte voor.

Groetjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 24-10 23:08
Honestly, who cares wat hij deed? :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij willen ze gewoon dingen zien. Hamilton heb ik nu zo vaak die beweging zien maken als hij engine mappings aanpast. Dat doe je namelijk nadat je iemand inhaalt.

Verder was ik nu echt de enige die door Hamilton zijn "excuses" heen prikte? Hamilton doet dit alleen als hij wint, zeker als het ten onrechte is en hij het ook weet. Verder doet hij het ook alleen met mensen die hij niet als bedreiging ziet. Zodra je een echte bedreiging bent, dan is het niet zo hartelijk.

Dat is voor mij misschien nog wel de grootste teleurstelling. Leclerc zijn race naar de klote, laat Bottas dan lekker winnen. Ja, juichen voor de underdog maar Bottas verdient ook wel eens wat geluk na vorig seizoen.
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Wellicht dat de STR14 beter is dan ik denk, maar waar ik onder de indruk ben van Kvyat zijn come back en Albon zijn volwassenheid zie ik bij Gasly alleen maar teleurstelling. Tot nu toe komt hij niet eens in de buurt van Max. Mijn gevoelt zegt....maar dat zullen we nooit weten, dat Kvyat in ieder geval dichterbij zou zitten.

Wie weet heeft dat nog iets te maken met Barcelona maar Gasly heeft het spreekwoordelijke mes nog niet tussen de tanden gehad...geen 1 sessie zelfs.
Tja, die "secret aerodynamist van de BBC had het erover dat de Ferrari stijl voorvleugel waarschijnlijk minder efficient is en minder doorontwikkeling toelaat, maar de coureur wel het gevoel zou geven dat de auto gewoon heel erg stabiel is waardoor ze er meer uithalen. Verder was de STR13 gewoon slecht. Nu met wat RB14 spul en een beter ontwerp lijkt het een goede middenveld auto te zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-10 10:54
MikeyMan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:24:
[...]

Bij mij is het net andersom. Verstappen duikt in een gat en moet daarvoor vol over een curb, echter is geen penalty prima. Was niet schokkend, wel balen voor McLaren omdat Sainz toch een paar tienden sneller was dan Norris. Overigens bleek later dat hij ook een probleem had met de versnellingsbak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie 3 vingers omhoog, dus wijsvinger en duim op het stuur, die zit gewoon aan een knop te draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 23:37

The_Scarabial

MTB for life!

Ook de race ff teruggekeken, erg vermakelijk.
Lees hier flink wat mensen die afgeven op RBR, maar volgensmij een veel betere start dan vorig jaar. En het was voor elk team moeilijk om de banden te laten werken door track temperatuur en de harde wind. In China komt het goed :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vond het ook een vermakelijke race. Eindelijk weer veel close racing, inhaalacties of -pogingen... Ontzettend sneu voor Leclerc dat hij zo de winst kwijtraakt, maar zijn tijd komt nog wel. Mercedes had daar wel enorm mazzel mee, vooral dat Bottas er net WEL voorbij komt voor de safety car en Verstappen net NIET.

Maar goed, dat scheelt 3 punten en een podium zou, ook volgens Max zelf, onverdiend zijn. Als de rest van het seizoen net zo enerverend wordt als deze race, belooft dat veel goeds.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:32:
[...]

Volgens mij willen ze gewoon dingen zien.
Dat werkt 2 kanten op blijkbaar
Verder was ik nu echt de enige die door Hamilton zijn "excuses" heen prikte?
Hoewel ik de gladde pr-praatjes van HAM meestal ook verafschuw, vond ik hem nu toch wel sympahiek, ook naar Leclerc zelf toe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
DaniëlWW2 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:32:
[...]

Verder was ik nu echt de enige die door Hamilton zijn "excuses" heen prikte?
Dan kan je het nooit goed doen als winnaar denk ik. Ik denk dat hij het goed opgepakt heeft. Gewoon eerst over LEC beginnen, en daarna pas over jezelf. Het is niet alsof er iemand dood is ofzo, hij had motorproblemen en dat hoort er nou eenmaal bij af en toe. En die punten zou HAM nog wel eens hard nodig kunnen hebben dus ik kan me voorstellen dat hij achteraf erg blij is met de motorproblemen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Back2the Future is er niets bij....

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/540531/BEv1wtGy.jpeg
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.