[F1 2019] Race 2 GP van Bahrein + testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste
Acties:
  • 114.851 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Wie loog er afgelopen seizoen dan wel over de eigen fouten?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 08:13
Volgens Leo Turrini heeft Ferrari het probleem in Melbourne gevonden en opgelost maar het is inhoudelijk verder angstvallig stil..

https://www.gpblog.com/en...blem-from-melbourne-.html

Ik hoop het van harte maar het lijkt me iets te naief om te denken dat Ferrari het gat met Mercedes direct gedicht heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Grimmie187 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:07:
Volgens Leo Turrini heeft Ferrari het probleem in Melbourne gevonden en opgelost maar het is inhoudelijk verder angstvallig stil..

Ik hoop het van harte maar het lijkt me iets te naif om te denken dat Ferrari het gat met Mercedes direct gedicht heeft.
Hetzelfde persbericht hebben ze gisteren naar alle news outlets gepushed idd:
https://www.motorsport.co...tions-bahrain-gp/4358361/

We zullen het zien over een paar daagjes :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 12:58
Ik hoop wel dat Ferrari mee kan doen. Alhoewel ik zelf een Max fan ben, vind ik het mooi om te zien hoe de grote teams met elkaar kunnen vechten. Maar ik ben bang dat het probleem van Ferrari vrij diep in de auto ligt en dat het een koelingsprobleem met de motor is. Sterker nog, ik denk dat dit pas opgelost gaat worden met een B-spec motor.

We gaan het zien aankomend weekend :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 18:07

pro_6or

amateur_60r

Vuvuzela schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Dat Max nooit zou liegen is naïef. En onnodig negatief? tsja prima.. Het is een F1 topic geen Max fanclub.
Nou, wanneer Hamilton "slecht" gaat in Melbourne 2019 is de vraag niet OF hij vloerschade heeft, maar HOEVEEL last hij ervan gehad heeft (dat was ook al direct zo, voor de foto opdook om te bewijzen dat er schade was). Als Max vloerschade in Melbourne 2018 heeft is de vraag niet eens hoeveel last hij ervan heeft gehad maar OF hij ueberhaupt schade had. en ALS hij al schade had gaan we daarna niet kijken hoeveel last hij had, maar OF het zijn Eigen schuld was. Ook die vraag heb ik bij Hamilton helemaal niet voorbij zien komen, hoe die vloerschade is ontstaan. En dat terwijl hij in zijn eerste rondje in Q3 keihard over de kerb stuiterde en er ook een foto te zien is geweest (van de middag na de Q3 of de ochtend voor de race) dat Mercedes probeerde op die plek een reparatie te doen (hitte lamp en klemmen op het carbon).

In dat licht lees ik jouw reactie ook een beetje, als Max iets zegt gaan we eerst zelf eens kijken OF we wel vinden of het zo zou kunnen zijn en pas als we zelf vinden dat het aannemelijk is krijgt hij wellicht het voordeel van de twijfel, maar pas na ampel beraad.

[ Voor 7% gewijzigd door pro_6or op 26-03-2019 17:47 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
wowly schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:03:
Koelings problemen voor de motor en geen goede sim voorbereiding voor de Ferrari's heeft ze genekt. Als ze dit keer er wel goed bijzitten is RBR weer het derde been ben ik bang
Het derde been = de lul? :+

Mijn verwachting is een mooie battle tussen de top 3 teams.
En daarachter nog meer battles in de F1.5.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
pro_6or schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:45:
[...]

Nou, wanneer Hamilton "slecht" gaat in Melbourne 2019 is de vraag niet OF hij vloerschade heeft, maar HOEVEEL last hij ervan gehad heeft (dat was ook al direct zo, voor de foto opdook om te bewijzen dat er schade was). Als Max vloerschade in Melbourne 2018 heeft is de vraag niet eens hoeveel last hij ervan heeft gehad maar OF hij ueberhaupt schade had. en ALS hij al schade had gaan we daarna niet kijken hoeveel last hij had, maar OF het zijn Eigen schuld was. Ook die vraag heb ik bij Hamilton helemaal niet voorbij zien komen, hoe die vloerschade is ontstaan. En dat terwijl hij in zijn eerste rondje in Q3 keihard over de kerb stuiterde en er ook een foto te zien is geweest (van de middag na de Q3 of de ochtend voor de race) dat Mercedes probeerde op die plek een reparatie te doen (hitte lamp en klemmen op het carbon).

In dat licht lees ik jouw reactie ook een beetje, als Max iets zegt gaan we eerst zelf eens kijken OF we wel vinden of het zo zou kunnen zijn en pas als we zelf vinden dat het aannemelijk is krijgt hij wellicht het voordeel van de twijfel, maar pas na ampel beraad.
Als Hamilton echt zoveel last had van dat kleine stukje dat van de vloer af was, dan deugt het aero regelement gewoon niet. Het zou heel raar zijn als zoiets kleins zoveel invloed zou hebben. Ja, de vloer is belangrijk. Maar dat missende stukje kan nooit de enige verklaring zijn voor het enorme gat tussen Hamilton en Bottas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ThomasG schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:34:
[...]
Als Hamilton echt zoveel last had van dat kleine stukje dat van de vloer af was, dan deugt het aero regelement gewoon niet. Het zou heel raar zijn als zoiets kleins zoveel invloed zou hebben. Ja, de vloer is belangrijk. Maar dat missende stukje kan nooit de enige verklaring zijn voor het enorme gat tussen Hamilton en Bottas.
Als het gat na een x aantal rondes al een paar seconden is, en je kunt gewoon een mooie 1-2 halen.
waarom zou je het dan niet gewoon zo laten, en lekker de race uit rijden?

Bottas had nog wat te goed van HAM, na vorig jaar.
Misschien is er wel afgesproken dat ze het zo ´oplossen´

Ik snap niet dat iedereen zo´n probleem van maakt dat Bottas hem pakte, en HAM eindigde met een groot gat er tussen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
basvn schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:39:
[...]

Als het gat na een x aantal rondes al een paar seconden is, en je kunt gewoon een mooie 1-2 halen.
waarom zou je het dan niet gewoon zo laten, en lekker de race uit rijden?

Bottas had nog wat te goed van HAM, na vorig jaar.
Misschien is er wel afgesproken dat ze het zo ´oplossen´

Ik snap niet dat iedereen zo´n probleem van maakt dat Bottas hem pakte, en HAM eindigde met een groot gat er tussen
Het probleem is helemaal niet dat Bottas beter was. Het probleem is dat Mercedes zelf na de race direct groot melde dat Hamilton een gat in de vloer had en dus zoveel langzamer was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Och, de vloer van Hamilton.... Volgens mij geldt bovenstaande reactie gewoon (die van dat 'ze' het wel prima vonden een 1-2 te hebben en geen moeite meer deden om Hamilton dichter bij Bottas te brengen) en gebruiken ze enkel die vloer als excuus. Maarrrr... Laten we niet vergeten dat Mercedes vorig jaar ook vrij dominant was in Australië, maar enkel door een samenloop van omstandigheden destijds afgetroefd werden door Vettel. En wie won de tweede race vorig jaar? En wie zat er op het vinkentouw in Australië dit jaar? :+

Ik hoop dat RBR in ieder geval de betrouwbaar door kan trekken en eindelijk deze race eens goed te eindigen, en dat Gasly tevens iets moois kan laten zien om te verklaren waarom ie het 2e zitje heeft gekregen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 26-03-2019 18:45 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 14:13

The_Scarabial

MTB for life!

heuj een nieuw race weekend :D
maar kom net tot de conclusie dat ik op een verjaardag zit als de race begint :|
naja dan maar terugkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]
Sinds wanneer deugt het aerodynamische reglement? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Herr. Michael Schmidt [AMuS] had het over een vrij kleine schade, wat ongeveer 0.1 sec. per ronde zou kunnen kosten. Het grote verschil met Bottas werd vooral verklaard door het feit dat Hamilton eigenlijk veel te vroeg aan de box kwam voor zijn 2e set banden en de angst dat deze het niet vol zouden houden de rest van de race, daarom werd er na die stop tamelijk snel met bandenmanagement begonnen. Vettel had de snelheid toch niet om Hamilton te bedreigen, die dreiging kwam pas door Verstappen, maar toen wist Mercedes al dat Hamilton het einde wel kon halen op die ene set en kon het tempo ook prompt wat omhoog. Bottas had het gat echter allang geslagen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

The_Scarabial schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:54:
maar kom net tot de conclusie dat ik op een verjaardag zit als de race begint :|
Des te beter... bier wordt voor je gepakt, pinda’s, chips, worst en bitterballen hoef je zelf niet te halen en in gezelschap kijken is altijd leuker.

Dat slappe geouwehoer over lease auto’s, verbouwing die nooit zullen plaatsvinden of nieuwe keuken bewaren ze maar voor collega’s. TV aan en kijken! oOo

Ik ben wel het type kl*z&* dat zulke dingen vooraf even wil melden, anders kom ik liever niet. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-02 19:57
naitsoezn schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:44:
Och, de vloer van Hamilton.... Volgens mij geldt bovenstaande reactie gewoon (die van dat 'ze' het wel prima vonden een 1-2 te hebben en geen moeite meer deden om Hamilton dichter bij Bottas te brengen) en gebruiken ze enkel die vloer als excuus. Maarrrr... Laten we niet vergeten dat Mercedes vorig jaar ook vrij dominant was in Australië, maar enkel door een samenloop van omstandigheden destijds afgetroefd werden door Vettel. En wie won de tweede race vorig jaar? En wie zat er op het vinkentouw in Australië dit jaar? :+

Ik hoop dat RBR in ieder geval de betrouwbaar door kan trekken en eindelijk deze race eens goed te eindigen, en dat Gasly tevens iets moois kan laten zien om te verklaren waarom ie het 2e zitje heeft gekregen. :)
Volgens bij heeft Hamilton ook gewoon aangegeven in de Paddock Pass debrief dat hij op een gegeven moment de auto ging sparen voor de 1-2.

[ Voor 14% gewijzigd door dindr op 27-03-2019 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dindr schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 00:03:
[...]
Volgens bij heeft Hamilton ook gewoon aangegeven in de Paddock Pass debrief dat hij op een gegeven moment de auto ging sparen voor de 1-2.
Het maakt niet uit of je het sparen noemt of gewoon de race opgeven als je de eerste bocht verliest van bottas zoals hij het zelf na de race meldde.
Hij had gewoon niet meer zijn best gedaan om bij te blijven iig.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Ferrari gaat het rechtzetten dit weekend.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat ik hoop voor dit weekend:

Ver een podiumplek, begint dan een mooie podiumstreak te worden (als je doortelt van vorig jaar);
Bot beter dan Ham, ik hoop echt dat het niet 1malig was wat Bot liet zien. Dan zie je bij Mercedes ook een strijd;
Vet & Lec geen problemen meer met de auto, een f1 zonder goeie Ferrari's... kom op... 8)7 . Dat was het eerste autootje waar ik vroeger mee speelde.
Gas in de top 7, hij heeft laten zien dat hij op de meetpunten hardt rijdt, nu nog de ervaring in het racen.

Ric, in de top 10. Ik gun het Renault (lees Abiteboul) niet maar Ric heeft een nog steeds een gunfactor.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
In before the podiumplekken van Max en Lewis.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
The_Scarabial schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:54:
Neem jij die verjaardag op? Dat je die kan terugkijken. :+
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Des te beter... bier wordt voor je gepakt, pinda’s, chips, worst en bitterballen hoef je zelf niet te halen en in gezelschap kijken is altijd leuker.

Dat slappe geouwehoer over lease auto’s, verbouwing die nooit zullen plaatsvinden of nieuwe keuken bewaren ze maar voor collega’s. TV aan en kijken! oOo

Ik ben wel het type kl*z&* dat zulke dingen vooraf even wil melden, anders kom ik liever niet. O-)
Ik kan dat dus helemaal niet, in groepsverband kijken. Zoveel gelul en onnodige discussies en dan nog het roepen zonder iets van te weten. Nee geef mij maar rust. Desnoods ga ik in de schuur kijken, dit topic erbij. (y)

[ Voor 54% gewijzigd door DoeEensGek op 27-03-2019 07:40 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 30-05 16:43
DoeEensGek schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:34:
[...]
Ik kan dat dus helemaal niet, in groepsverband kijken. Zoveel gelul en onnodige discussies en dan nog het roepen zonder iets van te weten. Nee geef mij maar rust. Desnoods ga ik in de schuur kijken, dit topic erbij. (y)
Hier precies zo :).

Kijk het liefst helemaal alleen. Iemand erbij is altijd afleiding.

Zeker als ze je uitgebreid dingen uit gaan proberen te leggen die ik als (zelfverklaard :) ) F1 kenner al lang weet. Het wordt dan ook nog vaak fout uitgelegd, maar je knikt maar instemmend in plaats van er tegenin te gaan in de hoop dat de ander snel z'n mond houdt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 14:13

The_Scarabial

MTB for life!

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Dat is helaas wat lastig, de verjaardag is een etentje en verzuimen is in dit geval geen optie.
Misschien dat ik de start even kijk op mn mobiel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 691473

The_Scarabial schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:15:
[...]

Dat is helaas wat lastig, de verjaardag is een etentje en verzuimen is in dit geval geen optie.
Misschien dat ik de start even kijk op mn mobiel :)
Een keertje lang naar de wc gaan? :+

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

En dan, als je na een hele lange tijd terugkomt van het toilet, terwijl je met een moeilijk gezicht over je buik wrijft zeg je: "Ja, sorry, ik was aan de race" B)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Grimmie187 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:07:

Ik hoop het van harte maar het lijkt me iets te naief om te denken dat Ferrari het gat met Mercedes direct gedicht heeft.
Volgens Olav Mol zoeken ze de oplossing in een nieuw soort koelvloeistof. Daarmee moet het probleem met oververhitting van de motor opgelost zijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 08:13
sjaool schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:08:
[...]

Volgens Olav Mol zoeken ze de oplossing in een nieuw soort koelvloeistof. Daarmee moet het probleem met oververhitting van de motor opgelost zijn.
Ben heel benieuwd waar hij dit weer vandaan haalt want ik heb nog niet eens een bevestiging van het probleem gehoord?

Voorlopig blijft het stil bij Ferrari en heb ik alle geruchten van PU problemen en koeling tot aero filosofie voorbij zien komen de afgelopen week..

Maar wie weet heeft Olav het dit keer bij het rechte eind, een quick fix zou fijn zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Ik ben benieuwd hoe Leclerc het gaat doen. Want hij kon tijdens zijn eerste stint het tempo van zijn voorgangers (Max/Vet) niet echt volgen. Op 1 of andere leek dat een beetje ondergesneeuwd omdat vettel wat issues had.

Verder kan ik waarschijnlijk alleen het eerste uur kijken helaas.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alexbl69 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:04:
[...]

Hier precies zo :).

Kijk het liefst helemaal alleen. Iemand erbij is altijd afleiding.

Zeker als ze je uitgebreid dingen uit gaan proberen te leggen die ik als (zelfverklaard :) ) F1 kenner al lang weet. Het wordt dan ook nog vaak fout uitgelegd, maar je knikt maar instemmend in plaats van er tegenin te gaan in de hoop dat de ander snel z'n mond houdt.
Dan is dit wel iets voor jou:

https://racingnews365.nl/...ive-te-zien-in-ziggo-dome

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 10:37

Soggney

Zeekomkommer

Wat is dit voor gelul nou?
Er is al een reputatie van Max fans die het "gezellig" maken op tracks. Dus gaan ze die mensen nog even in de ziggo dome samen duwen om er een tenenkrommend feestje van te maken tegen ~20 euro pp.
Als dit slaagt dan krijg ik nog maar eens bevestigd dat ik geen fuck weet van de gemiddelde nederlander. 8)7

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grimmie187 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Ben heel benieuwd waar hij dit weer vandaan haalt want ik heb nog niet eens een bevestiging van het probleem gehoord?

Voorlopig blijft het stil bij Ferrari en heb ik alle geruchten van PU problemen en koeling tot aero filosofie voorbij zien komen de afgelopen week..

Maar wie weet heeft Olav het dit keer bij het rechte eind, een quick fix zou fijn zijn!
Grandprixradio was de bron van dit bericht.
Alle Ferrari-motoren kampten tijdens de eerste Grand Prix van het seizoen in het Australische Melbourne met koelingsproblemen. Dat zegt Olav Mol in de podcast F1 Aan Tafel.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 27-03-2019 09:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44
sjaool schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:42:
[...]

Grandprixradio was de bron van dit bericht.

[...]
GrandPrixRadio = Olav Mol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
Ah, nieuwe topic is er al weer. Wordt weer een fijn weekend op gunstige tijden :)
F1 lekker aan het eind van de middag, MotoGP is in Argentinië en zal dus 's avonds zijn (moet de tijden nog even opzoeken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
P.K. schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:51:
[...]

Olav boert financieel inderdaad goed op de successen van Verstappen.
Theater shows, 14 pulp-boeken per jaar, GrandPrixRadio, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Tleilaxu op 27-03-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Klopt... zie de quote. ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/55658723_2512954155466691_2886680328896774144_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=b00dc883d8be6df1843b829a4dac1fc1&oe=5D05B41B

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heeft Max een soort van middenweg ontdekt? :o

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/0gl14vl1a3o21.jpg?overlay-align=bottom,left&overlay-pad=8,16&crop=1080:565.445026178,smart&overlay-height=0.10&overlay=%2Fv9vyirk6hl221.png%3Fs%3Db466421949eb723078743745ce6421609d7a9c66&width=1080&height=565.445026178&auto=webp&s=1f876fce35544682b21a7705286563602600f684

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bensimpel schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:27:
[...]

[Afbeelding]
Het ziet er meer uit alsof Newey het ontworpen heeft ja. :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-05 16:59
[...]

Dit vind ik wel erg kort door de bocht. Er zitten hele serieuze autosport journalisten achter dit project. Daarnaast is de podcast vaak bezet door andere mensen dan Olav Mol. En ik ga niet wéér de discussie opstarten, maar Olav heeft het wel eens mis inderdaad. Echterrrr, ziet hij veel meer dingen wél goed die wij met zn allen niet zien of horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Mijn voorgevoel zegt dat Ferrari gaat knallen dit weekend. Zomaar een 1-2 op zondag oid.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 06:35
Wom schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:37:
Mijn voorgevoel zegt dat Ferrari gaat knallen dit weekend. Zomaar een 1-2 op zondag oid.
Gelukkig heb je dat laatste erachter gezet. Koelingsproblemen in Bahrein kan ook tot andere knallen leiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44
Razorbite schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Dit vind ik wel erg kort door de bocht. Er zitten hele serieuze autosport journalisten achter dit project. Daarnaast is de podcast vaak bezet door andere mensen dan Olav Mol. En ik ga niet wéér de discussie opstarten, maar Olav heeft het wel eens mis inderdaad. Echterrrr, ziet hij veel meer dingen wél goed die wij met zn allen niet zien of horen.
Die discussie hoeft ook helemaal niet opgestart te worden. Het gaat ook niet over een waardeoordeel van dat project.
Alleen kan je moeilijk GrandPrixRadio zien als een andere bron dan Olav Mol, omdat ze verstrengeld zijn.
Dat is een beetje "Wij van WC-eend"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mijn voorgevoel zegt dat Ferrari gaat knallen dit weekend.
Als het dan maar koppakkingen zijn ten gunste van Max vind ik het prima. :)F

[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-03-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
P.K. schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:06:
[...]

Die discussie hoeft ook helemaal niet opgestart te worden. Het gaat ook niet over een waardeoordeel van dat project.
Alleen kan je moeilijk GrandPrixRadio zien als een andere bron dan Olav Mol, omdat ze verstrengeld zijn.
Dat is een beetje "Wij van WC-eend"
De andere journalisten die ook schrijven voor Grand Prix Radio zijn bijvoorbeeld ook betrokken bij de verslaggeving van nu.nl. Een van de journalisten is zelf naar de wintertesten in Barcelona geweest. Genoeg andere bronnen dan Olav Mol dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:00:
[...]
Gelukkig heb je dat laatste erachter gezet. Koelingsproblemen in Bahrein kan ook tot andere knallen leiden :+
Op het tijdstip van de race zou het beslist niet warmer, mogelijk zelfs nog wat koeler kunnen zijn, dan tijdens de race in Melbourne, wordt door AMuS geopperd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Benieuwd of we "it's such a dick head" nog zullen horen dit weekeind. Vorig jaar was dramatisch voor RBR, succesvol voor VET en ook voor Mercedes die toen met twee man op podium stond. GAS has een bijzonder resultaat met de Torro Rosso.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, nog 48 uur wachten en we zijn weer wijzer hoe het huidige Formule 1 seizoen zich verder zou gaan ontvouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Woudloper schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:30:
Benieuwd of we "it's such a dick head" nog zullen horen dit weekeind. Vorig jaar was dramatisch voor RBR, succesvol voor VET en ook voor Mercedes die toen met twee man op podium stond. GAS has een bijzonder resultaat met de Torro Rosso.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, nog 48 uur wachten en we zijn weer wijzer hoe het huidige Formule 1 seizoen zich verder zou gaan ontvouwen.
Die uitspraak was tamelijk dubieus, maar een "winnaar" heeft altijd gelijk. Voor mij was het percentage "Dick" minstens 50/50.

Verstappen moet eerst nog maar eens de beste score van zijn teammaatje zien te overtreffen op dat circuit 8)

Edit: dit plaatje schijnt nu ook niet meer te kloppen, extra DRS zone tussen bocht 3 en 4.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LrEbpn6D7y7O5KLWdbwQzsvj/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 27-03-2019 13:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qhgEyWkAAMLAj.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qhfgjWsAATYJH.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qhe1RXQAAXbSJ.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qheRdW0AUSTck.jpg:large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 28-05 19:21
(jarig!)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qifrWX0AUDoAf.jpg:large

[ Voor 36% gewijzigd door Extigo op 27-03-2019 13:31 ]

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

koli-man schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:29:
Ik ben benieuwd hoe Leclerc het gaat doen. Want hij kon tijdens zijn eerste stint het tempo van zijn voorgangers (Max/Vet) niet echt volgen. Op 1 of andere leek dat een beetje ondergesneeuwd omdat vettel wat issues had.

Verder kan ik waarschijnlijk alleen het eerste uur kijken helaas.
Dat wordt ondergesneeuwd omdat er heel veel mensen actief hopen op deze jongen. Hij is wel goed hoor, maar op internationale fora wordt de plank vooralsnog erg misgeslagen. Vettel was sneller in de qualy, hij was sneller in de eerste stint en pas nadat zijn mislukte undercut betekende dat hij kansloos derde bleef (totdat Max hem ook nog pakte) op richting het einde van de race veels te oude banden (en Leclerc was oom nog naar de WITTE banden gezet) kon Leclerc op hem inlopen. Het eerst race weekend was voor Seb maar een hoop mesnen willen dat niet horen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Mijn voorgevoel zegt dat de Ferrari motoren gaan knallen dit weekend. Zomaar 19-20 op zondag oid.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

vhal

ಠ_ಠ

Mooi man, gaan miljoenen om in de sport maar vervolgens worden diverse carbon onderdelen bezorgd in een kartonnen doos, beetje bubbelplastic en op een wegwerppallet :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
vhal schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:39:
[...]

Mooi man, gaan miljoenen om in de sport maar vervolgens worden diverse carbon onderdelen bezorgd in een kartonnen doos, beetje bubbelplastic en op een wegwerppallet :+
Hoe had je het anders willen vervoeren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

vhal

ಠ_ಠ

ThomasG schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:43:
[...]
Hoe had je het anders willen vervoeren? 8)7
grote flightcase of zo? :P

ja ik snap ook wel dat het een efficiënte manier van vervoeren is maar het zag er zo knullig uit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 12:58
Zo'n flight case kost al snel tegen de anderhalf miljoen. Het binnenschuim zo rond de drie ton per onderdeel. Dan zou F1 dus echt onbetaalbaar zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 18:12
Pak dan ook maar meteen het stukje tussen 13 en 14 of nog beter: laat de coureur maar 1 ronde lang DRS mogen gebruiken. Hoeven we ook geen zones meer aan te wijzen, enkel nog een detectie punt, leg die op start/finish en het is weer een stukje simpeler geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
scrappy.doo schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:33:
[...]

Pak dan ook maar meteen het stukje tussen 13 en 14 of nog beter: laat de coureur maar 1 ronde lang DRS mogen gebruiken. Hoeven we ook geen zones meer aan te wijzen, enkel nog een detectie punt, leg die op start/finish en het is weer een stukje simpeler geworden.
Joker ronde waarbij de DRS de gehele ronde open blijft staan, ook in de bochten. Helpt het ingehaald worden. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
Is dit de 2e race al weer? Gaat weer veel te snel dit seizoen, na zondag nog 19 races en het is weer voorbij :'(

:9

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 27-03-2019 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gewoon afschaffen dat hele DRS gedoe. Laat het maar weer eens op stuurmanskunst en durf aankomen.
De enigen die er nu voordeel van hebben zijn de mindere teams. Met DRS inhalen om vervolgens op het volgende rechte stuk weer ingehaald te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Grimmie187 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Laten we het hopen maat :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FastFred
alex3305 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:53:
Zo'n flight case kost al snel tegen de anderhalf miljoen. Het binnenschuim zo rond de drie ton per onderdeel. Dan zou F1 dus echt onbetaalbaar zijn!

Nu zit mijn werkgever toevallig in de productie van op maat gemaakte, eenmalige kisten, pendelkisten en flightcases, incl. schuimen interieurtjes.

Voor anderhalf miljoen verpak je die hele F1 auto en ieder onderdeeltje apart in een flightcase met custom binnenwerkje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
sjaool schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:57:
Gewoon afschaffen dat hele DRS gedoe. Laat het maar weer eens op stuurmanskunst en durf aankomen.
De enigen die er nu voordeel van hebben zijn de mindere teams. Met DRS inhalen om vervolgens op het volgende rechte stuk weer ingehaald te worden.
Niks afschaffen, en niks gedoe. DRS is er alleen om de negatieve effecten van de aerodynamica te compenseren. Zonder DRS zouden we vreselijke optochten krijgen....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

wowly schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:15:
[...]

Niks afschaffen, en niks gedoe. DRS is er alleen om de negatieve effecten van de aerodynamica te compenseren. Zonder DRS zouden we vreselijke optochten krijgen....
En daarom zijn ze nu juist bezig om de aerodynamica aan te passen. Het is al gebleken dat de wagens elkaar nu makkelijker kunnen volgen. Dus van mij mag DRS weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:28
Ik heb wat anders begrepen, namelijk dat het wel wat is verbeterd, maar dat het nog steeds teveel consequenties had voor het inhalen. Giovanazzi anyone? Die had een mooi treintje achter zich aan (deels ook vanwege circuit lay-out)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

DRS is er gekomen omdat McLaren aan het "cheaten" was met een F-duct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 10:47
Ik hoop dat Renault ook genoeg reserve neusvleugels meeneemt ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Ik zou wel voorstander zijn om dit ook op de voorvleugel te gebruiken. Downforce Reduction System... :Y

Levert waarschijnlijk wel een hoog Bassie & Adriaan gehalte op. ... iets met een Prelude.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Turbo-Puppy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:30:
[...]
Ik zou wel voorstander zijn om dit ook op de voorvleugel te gebruiken. Downforce Reduction System... :Y

Levert waarschijnlijk wel een hoog Bassie & Adriaan gehalte op. ... iets met een Prelude.
Dat is op Baku 2018 al uitgetest, inhalen lukte nog steeds niet :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Tripl3 D op 28-03-2019 07:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Dat is vreemd, bij mij doet hij het wel.

Is Dumpert bij jou soms geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 21:06

DataGhost

iPL dev

Nee, maar hotlinken vanaf Dumpert wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 06:35
wowly schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:20:
Ik heb wat anders begrepen, namelijk dat het wel wat is verbeterd, maar dat het nog steeds teveel consequenties had voor het inhalen. Giovanazzi anyone? Die had een mooi treintje achter zich aan (deels ook vanwege circuit lay-out)
Vroeger had je ook de Truli train. Makkelijk volgen of niet, als je voorop rijdt is het te makkelijk om de auto in het midden van het circuit te parkeren zodat niemand erlangs kan. Een relatief smal circuit zoals Albert Park helpt daar niet aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 08:26

ATS

[...]

Ze zorgen er ook voor dat coureurs nog maar weinig proberen op andere plekken op het circuit, want het is toch makkelijker na een DRS zone. Dat maakt het inhalen wel heel voorspelbaar.

Nee, ik ben bepaald geen fan.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 30-05 14:33
Bensimpel schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:27:
[...]

[Afbeelding]
Lijkt hier wat op Filemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Vuvuzela schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:12:
[...]

De fout zat vorig jaar toch echt in Max zijn rechtervoet. Dat hele "opeens had ik 150pk meer" verhaal was kletskoek.
Welke fout? :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 10:47
ATS schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:08:
[...]

Ze zorgen er ook voor dat coureurs nog maar weinig proberen op andere plekken op het circuit, want het is toch makkelijker na een DRS zone. Dat maakt het inhalen wel heel voorspelbaar.

Nee, ik ben bepaald geen fan.
Tsja. Iedereen rijdt op dezelfde banden. Hoeft maar 1 pitstop te maken. Heeft net zoveel benzine aan boord.
Het resultaat is dat als je in rondje 1 niet snel genoeg bent, je dat de rest van de race ook niet bent.

Op de DRS na is het enige andere wat voor een beetje inhalen zorgt de timing van de pitstop (overcut/undercut). Maar dat is weer niet echt leuk om te zien.

Als ze bijvoorbeeld de brandstof limiet afschaffen en tanken weer toestaan dan kan DRS weer weg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-05 08:21
Schaamteloos van reddit gepakt maar ik wilde jullie de vloer van Red Bull niet ontzeggen. Let vooral op de Serial no. RB15 BU 00103, zouden ze al 103 vloeren gemaakt hebben? of is dit vloer 001 van maart (03).
Ziet iemand nog iets bijzonders?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2qr_PdXgAAsR7x.jpg:large

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik denk iteratie 103. Maar iedere kleine design aanpassing hoeft niet gelijk een hele nieuwe vloer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

The_Butler schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:03:
Schaamteloos van reddit gepakt maar ik wilde jullie de vloer van Red Bull niet ontzeggen. Let vooral op de Serial no. RB15 BU 00103, zouden ze al 103 vloeren gemaakt hebben? of is dit vloer 001 van maart (03).

[Afbeelding]
Nee helemaal niks... Zelfs geen afbeelding in je post zichtbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Maar wel zichtbaar als ik je quote .. mm interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 06:41
The_Butler schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:03:

[Afbeelding]
Waar ik mij eerder in kan vinden is dat dit digitaal ontwerp 103 is en dat dit daar de fysieke uitwerking van is of, en dit lijkt mij waarschijnlijker, dat dit vloermodel 1, versie 3 is.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49
Jasphur schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:44:
[...]

Waar ik mij eerder in kan vinden is dat dit digitaal ontwerp 103 is en dat dit daar de fysieke uitwerking van is of, en dit lijkt mij waarschijnlijker, dat dit vloermodel 1, versie 3 is.
RB15 = 15 jaar redbull. 103 / 15 = ~6.8

Kan me best indenken dat ze wel gemiddeld 7 verschillende vloeren per jaar hebben.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-05 08:21
Jasphur schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:44:
[...]

The German Tank Problem
During the Second World War, the British became very interested in the number of tanks the Germans were producing. Intelligence sources suggested the production was about 1,000 to 1,500 tanks per month. In practice it was nowhere near that high and the wily British boffins found another much more accurate way of estimating production.

They got the squaddies on the battlefield to examine as many captured/disabled tanks as they could and collect all the serial numbers they could find. (In truth this must have been highly exasperating for the soldiers, who probably felt that knocking the tank out in the first place was good enough)
pro-tip, random serie nummers gebruiken om de opositie in het donker te houden ;)

pro-tip voor het zakenleven, als ik een leverancier heb waar de quote en / of factuur nummers maar een paar getallen uit elkaar staan dan weet je vrij goed hoe die toko er voor staat....

[ Voor 8% gewijzigd door The_Butler op 27-03-2019 20:28 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Moet er wel een nieuw detectiepunt bijkomen. Gevechten zijn snel voorbij als de inhaler op het volgende rechte stuk nog steeds DRS heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Track guide van de Nr.1 in het kampioenschap

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
The_Butler schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:00:
[...]

pro-tip voor het zakenleven, als ik een leverancier heb waar de quote en / of factuur nummers maar een paar getallen uit elkaar staan dan weet je vrij goed hoe die toko er voor staat....
Dit is de reden waarom sommige klanten van ons heel graag willen dat we bij een nieuw systeem de database bij een groot (willekeurig) getal laten beginnen, omdat er anders kleine ids in de urls staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Roamor schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Moet er wel een nieuw detectiepunt bijkomen. Gevechten zijn snel voorbij als de inhaler op het volgende rechte stuk nog steeds DRS heeft...
Dat is er ook, tegen het einde van het start/finish gedeelte.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ThomasG schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:02:
[...]
Dit is de reden waarom sommige klanten van ons heel graag willen dat we bij een nieuw systeem de database bij een groot (willekeurig) getal laten beginnen, omdat er anders kleine ids in de urls staan 8)7
Dat is dan behoorlijk achterhaald. Mijn offertesysteem en order/pro forma’s worden niet incrementaal genummert. Dat is iets wat je in het verleden veel zag.. mysql of nexus db bijvoorbeeld biedt al heel lang uid mogelijkheden... zo ook veel erp en of pos systemen.
Het enige wat je incrementaal wil is eigenlijk je facturen en credits omdat de rakkers in Apeldoorn er anders geen reet meer van begrijpen. (Derhalve uid’s voor orderbevestigingen) :)

Heb ik me ook maar laten vertellen bij aankoop van het pakket hoor... wist ook niet beter, maar er zit wel een logica in en zekere vorm van extra veiligheid.

On-topic.
Hier zou zelfs Newey een harde pieper van krijgen als alles zou werken... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/539193/ANRSlGL0.jpeg

Wat zou de filosofie hierachter zijn? .. de lucht in 100 lagen delen, met 4 loopings over de sidepod, en ... nevermind. Hoe bestaat het dat je zo idioot veel flapjes nodig hebt om 1 of 2 schone luchtstromen te genereren wanneer je ziet dat de top 3 dat met de helft minder kan. Gaat er dan zoveel mis bij de voorvleugel van Renault? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-03-2019 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 18:02

Just_I

What did you just say?

Turbo-Puppy schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:50:
[...]

Gaat er dan zoveel mis bij de voorvleugel van Renault? :?
Misschien is dit wel om een gebrek aan voorvleugel te compenseren ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:27
Just_I schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:11:
[...]

Misschien is dit wel om een gebrek aan voorvleugel te compenseren ;)
Pun intended? (gezien Ricciardo vorige week)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 27-05 16:54

mark-k

AKA markkNL

floriz87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:47:
[...]

Wauwie sherlock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 18:02

Just_I

What did you just say?

floriz87 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:47:
[...]

Wat @mark-k zegt :+

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

On-topic.
Nah, Newey is veel meer van de schone lijnen en zo veel mogelijk doen met zo weinig mogelijk verschillende onderdelen. :)
[Afbeelding]

Wat zou de filosofie hierachter zijn? .. de lucht in 100 lagen delen, met 4 loopings over de sidepod, en ... nevermind. Hoe bestaat het dat je zo idioot veel flapjes nodig hebt om 1 of 2 schone luchtstromen te genereren wanneer je ziet dat de top 3 dat met de helft minder kan. Gaat er dan zoveel mis bij de voorvleugel van Renault? :?
De extra complexiteit kan best wel eens het gevolg zijn van een relatief zwak aerodynamisch team. De RS.19 vertoont zekere elementen die lijken op de RB14, maar het is allemaal bij lange na niet zo verfijnt, noch zo effectief. Al die extra onderdelen zijn ook extra gewicht, gewicht dat je elders moet verliezen. Vervolgens denk ik dat er geen enkele twijfel over zal bestaan welke auto meer functionele neerwaartse druk zal genereren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Dat is dan behoorlijk achterhaald. Mijn offertesysteem en order/pro forma’s worden niet incrementaal genummert. Dat is iets wat je in het verleden veel zag.. mysql of nexus db bijvoorbeeld biedt al heel lang uid mogelijkheden... zo ook veel erp en of pos systemen.
Het enige wat je incrementaal wil is eigenlijk je facturen en credits omdat de rakkers in Apeldoorn er anders geen reet meer van begrijpen. (Derhalve uid’s voor orderbevestigingen) :)

Heb ik me ook maar laten vertellen bij aankoop van het pakket hoor... wist ook niet beter, maar er zit wel een logica in en zekere vorm van extra veiligheid.

On-topic.

[Afbeelding]

De onderste verlenging van de vloer zal voornamelijk zijn om zeker te weten dat er alleen nette lucht zonder verstoring onder de vloer terecht komt.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

T
YakuzA schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 00:04:
[...]

De onderste verlenging van de vloer zal voornamelijk zijn om zeker te weten dat er alleen nette lucht zonder verstoring onder de vloer terecht komt.
Heb nu meer dan een uur naar de foto zittenbkijken, en denk het volgende. (Spoiler... ik heb echt helemaal geen verstand van aero)

- de wingtips creeëren vortex stromen..
- de verlenging van de vloer neemt de druk weg zodat deze uitwaarts stromen en vloer sealen (?)
- het bovenste bardgeboard duwt de in-wash langs de sidenpod.
- de sidepod panels vloeien die naar de diffusor
- de rest ... geen idee.

Ziet er uit als een timmerman die met 8 kruiwagens vol gereedschap binnenkomt om de het keukenkastje even af te hangen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:33
On-topic.

[Afbeelding]

Vermoedelijk hebben ze in hun team iemand zitten die verstand heeft van air dynamics en die heeft op micro niveau een supercomputer laten rekenen om ergens 0.001 seconden per ronde er uit te halen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Trackwalk day!! :9~ _/-\o_

Zal Ric nog een extra rondje doen over de startgrid?

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.