[F1 2019] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste
Acties:
  • 146.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
DaniëlWW2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:30:
En Ferrari was weer een complete sh*tshow. Niet alleen de idiote strategieën voor zowel Vettel als Leclerc, maar het waren echt teamorders in de eerste race, voor P4. :N :')
[Embed: title]
Want jij zou het vertanding vinden om Lec die de race incluis in bijna elke sessie wel een foutje heeft gemaakt, te laten worstelen met Vet? Hij was heel langzaam maar kan nog wel een beetje verdedigen.

Mercedes was vorig jaar koning teamorders maar bij de rode rakkers wordt het altijd overbelicht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:27

Amphiebietje

In de blubber

Turbo-Puppy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:13:
Voor wie vandaag nog wat te lachen wil ...

http://www.thescuderia.net/forums/forum.php

Hier gaat het zo dadelijk wel lekker los, Italianen en falend Ferrari .. levert meestal wel goed materiaal op. :)
Zoals deze:

"Also on the Honda, I still feel it’s behind merc & ferrari. They didn’t caught us.
It’s just combo of RB chassis + mad max + fresh tyres+ Honda power. Most imp ferrari very slow."

Behind Merc en Ferrari, niet beter, maar vervolgens alle essentiële zaken beschrijven die aangeven waarom de Ferrari werd ingehaald...en dat is ook alles wat je zou beschrijven als ie beter was 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zie voor Kubica nog wel een mooie carrière als opvolger van Berndt Mailander.

Een Mercedes aangedreven auto die wel knappe rondetijden neer kan leggen, en de kans dat je continu wordt ingehaald is een stuk kleiner. :Y

(zet je die een keer in de muur dan staat er ook nog eens een reserve auto klaar)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Franco10 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:41:
[...]

Want jij zou het vertanding vinden om Lec die de race incluis in bijna elke sessie wel een foutje heeft gemaakt, te laten worstelen met Vet? Hij was heel langzaam maar kan nog wel een beetje verdedigen.

Mercedes was vorig jaar koning teamorders maar bij de rode rakkers wordt het altijd overbelicht.
Het kan me niks schelen wat verstandig is. Ferrari heeft overduidelijk voor het begin van het seizoen al besloten dat er teamorders gelden. Dat is doodsaai om naar te kijken. Ik ben een kijker, geen Ferrari teambaas. Begrijp echt wel waarom ze het doen, maar ik hoef het niet goed te keuren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
robpol schreef op zondag 17 maart 2019 @ 07:51:
Wat heeft Hamilton voor GTA San Andreas gangster style doek op z'n hoofd.
En misschien ook wel netjes om die ook af te doen als je op het podium staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:32:
Wat zou Gasly denken als ie Max zijn actie op Vettel ziet?
Had ik ook maar hardere banden ipv die dweilerige zachte banden?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Even iets anders, zou het kunnen dat Ocon misschien 1 of 2 trainingen gaat doen ter ontwikkeling van de Williams?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
DaniëlWW2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:43:
[...]

Het kan me niks schelen wat verstandig is. Ferrari heeft overduidelijk voor het begin van het seizoen al besloten dat er teamorders gelden. Dat is doodsaai om naar te kijken. Ik ben een kijker, geen Ferrari teambaas. Begrijp echt wel waarom ze het doen, maar ik hoef het niet goed te keuren. ;)
Daarvoor hoefde je deze race niet te kijken hoor, Ferrari en Mercedes hebben als iets eerder dan deze seizoenstart voor een rangorde gekozen. Als Bottas niet belachelijk veel sneller was hadden ze die met een pitstrategie wel achter Ham gezet.

Waarom zit Ocon trouwens echt al het hele weekend bijna Toto op schoot? Ook wel een beetje Amerikaans om bij elke goede Bottas actie even Ocon te laten zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Franco10 op 17-03-2019 08:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

pjlgt schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:43:
[...]

En misschien ook wel netjes om die ook af te doen als je op het podium staat...
Ham is verder een top coureur hoor .. daar kun je niets aan afdoen, maar zijn gedrag is doorgaans van een niveau dat je op enkel op het Penny forum tegenkomt. Nergens voor nodig als je dusdanig goed bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:40

Vuvuzela

My spire is forming

*knip* troll

We gaan het zien op banen zoals China waar je elkaar makkelijk met drs in kan halen.

[ Voor 69% gewijzigd door naitsoezn op 17-03-2019 09:37 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op zondag 17 maart 2019 @ 05:48:
[...]

Nee, ik denk dat hij een beetje bang is voor close racing met Max. :+
Het antwoord is gegeven :D _/-\o_ *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:28
Hoho nog niet zo snel Ferrari afschrijven , ze hadden een dingetje met het vermogen toch? Daarom andere setup. Mogelijk dat hierdoor het niet lekker liep? Het seizoen is pas net begonnen op een atypisch circuit. Er komen nog genoeg races waarin ze zullen gaan shinen hoor.

Ben verrast door Bottas met zijn pace, Hamilton die bigtime failt en max die toch lekker meekomt na een moeiZame quali

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

wowly schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:48:
Hoho nog niet zo snel Ferrari afschrijven , ze hadden een dingetje met het vermogen toch? Daarom andere setup. Mogelijk dat hierdoor het niet lekker liep? Het seizoen is pas net begonnen op een atypisch circuit. Er komen nog genoeg races waarin ze zullen gaan shinen hoor.

Ben verrast door Bottas met zijn pace, Hamilton die bigtime failt en max die toch lekker meekomt na een moeiZame quali
We zouden even de resultaten van de testdagen er bij kunnen pakken om dat vast te stellen ... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

wowly schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:48:

Ferrari afschrijven staat los van orders. Kansloos dit. Wat ook terecht genoemd werd; waarom geen nieuwe bandjes dan voor LEC om snelste ronde proberen te pakken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Richard117 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:26:
Ik denk dat als Williams er voor open zou staan, dat Ocon best wel een zakcentje en wat techniek van Mercedes mee kan krijgen. Voor Ocon is het natuurlijk vrijwel geen verbetering ten opzichte van zijn huidige rol. En valt er vooral veel te verliezen voor hem. Maar het feit dat hij nu in deze rol zit, toont wel aan dat Ocon weinig te willen heeft en Mercedes beslist.
Laten we voorop stellen dat de Williams wagen momenteel waardeloos is. Anders was Russell dichter bij de rest.

Maar Ocon in de plaats van Kubica kan onder de voorwaarden wat je aangeeft. Alleen hoe past dat weer in het plaatje van het geheel van de wagen als ze een deel techniek meekrijgen. In dat geval is het een technische onbekende wat mogelijk voor Williams goed uitpakt.

Maar voor Ocon is eender wat slecht. Russell maakt kilometers ervaring. Als Ocon zou instappen en Russell rijdt hem voorbij (iets meer ervaring met de wagen) dan staat hij ook in een slecht daglicht. Hij moet dan echt tonen dat hij beter is als Russell anders kan hij het wel vergeten.

Ocon zit in een slechte positie waarbij hij enkel te verliezen heeft. Ik zie hem niet snel weer actief achter het stuur van een auto. Tenzij gedwongen door Mercedes in die Williams.

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 17-03-2019 08:52 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:03

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12BXUxXcAAg23h.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12C-pWX4AAjsT9.jpg:large

[ Voor 34% gewijzigd door basvn op 17-03-2019 08:54 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Franco10 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:45:
[...]

Daarvoor hoefde je deze race niet te kijken hoor, Ferrari en Mercedes hebben als iets eerder dan deze seizoenstart voor een rangorde gekozen. Als Bottas niet belachelijk veel sneller was hadden ze die met een pitstrategie wel achter Ham gezet.
Mercedes heeft Hamilton gewoon een idiote strategie gegeven. Veel te vroeg naar binnen in reactie op Vettel, die veel te vroeg naar binnen ging, want Ferrari strategie. Daarna kon Bottas gewoon rustig uitlopen. Mercedes heeft Hamilton zijn race verpest en dat besefte Hamilton zich ook tijdens de race.
Waarom zit Ocon trouwens echt al het hele weekend bijna Toto op schoot? Ook wel een beetje Amerikaans om bij elke goede Bottas actie even Ocon te laten zien.
Ze doen maar. Ik dacht toch al niet dat Ocon zomaar erin zou komen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:03

basvn

Breezand - NHN

now we can fight :+ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 17-03-2019 08:55 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Flinke trap na :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:38

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12EbEHXgAAPXGg.jpg:large

Zie ik Horner nou de Renault-pitmuur uitlachen? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Edd op 17-03-2019 08:57 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Edd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:57:
[...]

[Afbeelding]

Zie ik Horner nou de Renault-pitmuur uitlachen? :+
Daar lijkt het wel op. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Ik zou eigenlijk de reactie van Horner en Cyril (want zijn achternaam is lastig) weten op de McLaren plof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Geniaal, gepost door Horner zelf neem ik aan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is echt een cat fight. Heerlijk :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sir_Lion schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:58:
Ik zou eigenlijk de reactie van Horner en Cyril (want zijn achternaam is lastig) weten op de McLaren plof.
Waarschijnlijk het excuus dat het top chassis van McLaren niet alle 1400pk's die Abiteboul beloofd had aan de grond kreeg.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zeldzaam boeiende race (voor een seizoensstart in Australië) leuk om te kijken en relatief weinig saaie optocht, wel lekker mijn rustmomentje kunnen nemen bij het kijken naar de Kubica Oase :)
Terecht dat die inhaalactie op Vettel met een podium beloont is.

Zal mijn Honda iets lekkers te slobberen geven straks bij de pomp om het te vieren, mijne is nu 21 jaar oud dus die mag alles drinken, ik ga maar trakteren op een slokje 98 ter verhoging van de feestvreugde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben voorlopig wel positief gestemd over die snelste ronde. Ik merkte dat het de laatste 10 rondes toch een extra dimensie geeft. Wat echter wel zo is is dat de leider in de race natuurlijk een voordeel heeft vanwege de schone lucht. Ik hoop dat er de komende races dus vooral niet winnaars zijn die dat pakken. Anders heeft het uiteindelijk weinig nut.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:06
Heeft Williams niet ook een bandenprobleem naast chassis en motor?
3 sets banden is wel veel voor hun snelheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
We fear it is something related to being Spanish :+ Because we do not have any issues at our cars.

Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Gizmo_mokum schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:04:
Die Williams heeft al problemen om op de baan te blijven. Wat denk je zelf? :P
Russel had drie setjes nodig en Kubica vier. Kubica reed dan wel over de vleugel van Ricciardo en moest ook pitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:04
ArthurMorgan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:04:
Ik ben voorlopig wel positief gestemd over die snelste ronde. Ik merkte dat het de laatste 10 rondes toch een extra dimensie geeft. Wat echter wel zo is is dat de leider in de race natuurlijk een voordeel heeft vanwege de schone lucht. Ik hoop dat er de komende races dus vooral niet winnaars zijn die dat pakken. Anders heeft het uiteindelijk weinig nut.
Die snelste ronde punt wordt omgedoopt in de loop van het seizoen Mecedes punt,effe party mode aan en gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Honda <3
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I0LxK7i.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik zou nu wel horner en cyril samen net vlak voor de pers conference willen zien :D :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:04
Bruce Lee

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Je ziet ze denken; Finally we are part of a great team!

;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Al mijn 'underdogs' in de punten vandaag. *O*

HUL, sterke race gezien het materiaal en het hoofd koel gehouden. Hopelijk dit jaar ook weer aanvoerder van de F1.5 ;)

KVI, grote gunfactor vanwege die stoelendans bij redbull / toro rosso, hopelijk gaat ie dit seizoen lekker racen.
(ik hoop van harte dat ze nogmaals een midseason driverswap doen, maar dat dan KVI het stoeltje van GAS krijgt)

STR, gewoon omdat iedereen hem een pannekoek vond, maar hopelijk nu zonder die Williams kan laten zien dat niet zo slecht is. :>

RAI, dat ie maar lekker mag strijden met de best of the rest. Ik kan er wel van genieten dat iemand na zo'n lange tijd in de F1 nog zo'n drive heeft om te racen en daarbij nog een behoorlijk niveau neer kan zetten ook.
Zeer verrassende en sterke race van BOT, hopelijk krijgen we weer zo'n seizoen als met Rosberg.
Zeer strakke race van Max, lekkere actie op VET :9
Ferrari, tja, niet zo vlot deze race en gemiste kans op extra punt door LEC niet achter VET uit te halen.
Heerlijk genoten vandaag, benieuwd hoe het volgende race weekend zal verlopen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:09:
Je ziet ze denken; Finally we are part of a great team!

;)
Alonso gaat McLaren om zeep helpen. Teveel (negatieve) invloed.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1qGjljD.jpg

Uhh.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2019 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:10:
[...]

Alonso gaat McLaren om zeep helpen. Teveel (negatieve) invloed.
Ik denk dat Renault McLaren om zeep gaat helpen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 18-09 17:42
https://www.rtl.de/cms/ve...uf-und-davon-4309190.html

Red Bull glücklich und zuversichtlich
Helmut Marko (Red-Bull-Motorsportberater): "Wir sind sehr happy. Was uns sehr zuversichtlich macht, ist, dass es den krassen Unterschied im Qualifying nicht mehr gibt. Wir brauchen jetzt mehr Downforce, ich bin aber zuversichtlich, dass wir das in den nächsten fünf Rennen hinbekommen. Ich hoffe, dass diese Überlegenheit von Mercedes nicht mehr da ist, vom Motor sind wir auf Mercedes-Niveau. Wenn es heißer wird wie zum Beispiel in Bahrain, sollten wir noch besser sein. Unser Ziel ist es, in den nächsten Rennen dranzubleiben und unser Ziel ist der WM-Titel."

Bizar dat een auto van Newey nog niet genoeg downforce levert ? Of hebben ze Honda onderschat ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Turbo-Puppy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:01:
[...]

Waarschijnlijk het excuus dat het top chassis van McLaren niet alle 1400pk's die Abiteboul beloofd had aan de grond kreeg.
Ze hebben dat geweldige chassis wel tot de grond af weten te branden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:12:
[...]

Ik denk dat Renault McLaren om zeep gaat helpen :P
Door geschreeuw van Alonso. Als het wel beter gaat zie ik hem ook nog terug willen komen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

mark-k schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:12:
[...]

Ze hebben dat geweldige chassis wel tot de grond af weten te branden :X
Plus dat was gelijk motor 1 van de 3. 30 plaatsen gridstraf voor Sainz volgende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Man man valt me nog mee dat de driver standings wel kloppen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

DaniëlWW2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:43:
[...]

Het neemt wel een beetje de gunfactor weg bij Ferrari.

Ik vond het vandaag geweldig om Bottas vandaag +20s weg te zien rijden bij alles en iedereen, Ferrari schijnt een Leclerc zoiets niets een te gunnen. :N

Afbraak strategie bij Ferrari. Schadelijk voor Leclerc, schadelijk voor de gunfactor van Ferrari.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

3x3 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Het neemt wel een beetje de gunfactor weg bij Ferrari.

Ik vond het vandaag geweldig om Bottas vandaag +20s weg te zien rijden bij alles en iedereen, Ferrari schijnt een Leclerc zoiets niets een te gunnen. :N

Afbraak strategie bij Ferrari. Schadelijk voor Leclerc, schadelijk voor de gunfactor van Ferrari.
Wel stoer dat LEC dat durft uit te spreken. Wordt nog gezellig daar..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
HAM had wat schade aan de vloer, voor achterwiel:

https://twitter.com/adamc.../1107193084713074689?s=21

Neemt niet weg dat BOT on fire was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 20:40
Gizmo_mokum schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:04:
Zouden ze niet de race als veredelde training hebben gebruikt, data verzamelen met alle compounds?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Message from @MercedesAMGF1: “We have discovered damage to Lewis' floor at the region of the left-rear tyre seal (in front of the rear tyre) which will have exacerbated the challenges he had with the car balance. A chunk of the floor is missing, not sure how or why at this stage”
Hamilton heeft zijn excuus ook binnen ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wom schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:19:
[...]

Hamilton heeft zijn excuus ook binnen ;)
Inderdaad, geloof er weinig van.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:56
loekf2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:19:

quote: Schaamteloos gestolen uit een reddit comment
Reports say that the damage is the same size and shape as Bottas’ foot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Plus dat was gelijk motor 1 van de 3. 30 plaatsen gridstraf voor Sainz volgende race.
Ik weet niet wat voor straffen je wil geven, maar die komen pas vanaf de 4e motor die hij gebruikt ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

YakuzA schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Ik weet niet wat voor straffen je wil geven, maar die komen pas vanaf de 4e motor die hij gebruikt ;)
Ik denk dat er wel meer stuk is. Sommige onderdelen moeten minimaal x races mee, zoals de gearbox (maar ok, 30 was wat overdreven :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2019 09:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

loekf2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:19:

Tuurlijk. Huilie huilie Hamilton. Die zal nog moeten leren incasseren om niet als een koning te regeren als het minder gaat dit seizoen. Ook weer meteen paniek op de boordradio als ie niet voorop rijd :D

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 17-03-2019 09:24 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat er wel meer stuk is. Sommige onderdelen moeten minimaal x races mee. (maar ok, 30 was wat overdreven :P)
Dat is alleen de versnellingsbak en die regel geldt alleen als je gefinished bent ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:32
[...]

Ik denk dat er wel meer stuk is. Sommige onderdelen moeten minimaal x races mee.
Maar bij bijv de versnellingsbak is bijv. een afgebrande auto daar wel een uitzondering op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Ik denk dat er wel meer stuk is. Sommige onderdelen moeten minimaal x races mee.
Alleen de gearbox.
Als die kapot is is dat echter maar 5 plekken. Echter bij uitval in de race mag je die wel gratis wisselen.
Misschien als ie nog 5 minuutjes door had gebrand :P

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 17-03-2019 09:25 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

rik86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:24:
[...]

Maar bij bijv de versnellingsbak is bijv. een afgebrande auto daar wel een uitzondering op
Ah ok jammer :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:48
Honda bij het podium! :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OpPhLbApqbCQlrpalJRzAbDA/full.png

[ Voor 46% gewijzigd door Maurice079 op 17-03-2019 09:28 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
rik86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:24:
[...]

bij een DNF mag je de versnellingsbak altijd vervangen volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Maurice079 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:25:
Honda bij het podium! :*)
[[URL="\\[img=528,345,,,\"Honda Podium\"]https://tweakers.net/ext/f/OpPhLbApqbCQlrpalJRzAbDA/full.png\\[/img]"]Afbeelding[/URL]]
Newey ook blij, dat is goed om te zien. Sowieso goed om hem er weer bij te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

demonic schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:26:
[...]

bij een DNF mag je de versnellingsbak altijd vervangen volgens mij.
Geldt dat bij blok niet dan? Dat word pijnlijk dan met die Renault blokken...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Honda is trouwens ook wel hard op zichzelf:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12IXYJXcAAUZB6.jpg:large

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2019 09:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Newey ook blij, dat is goed om te zien. Sowieso goed om hem er weer bij te zien!
Dit soort foto's doen me vermoedden dat zowel Newey als Honda nu nog harder aan de bak gaan (kan dat?) ... en dan was "money al no object" voor beide partijen. Ben heel benieuwd hoe het er over een race of 3 á 4 uit ziet allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Als hij een ES, CE of mgu-k hierdoor kwijt is zal ie wel balen trouwens. Daarvan mag je in het hele seizoen maar 2 van gebruiken.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:28:

[Twitter]

[Afbeelding]
Het zijn japanners, Gouden combinatie Max + Japanners. Die gaan er echt voor!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:27:
[...]

Geldt dat bij blok niet dan? Dat word pijnlijk dan met die Renault blokken...
Nope, de rest van de motoronderdelen mag je maximaal x keer vervangen.
(motoronderdelen zijn: MGU-K, MGU-H, KERS, Turbo en nog iets? (dacht ik))

De versnellingsbak moet minimaal 6 quali+races meegaan. en dan mag die vrij vervangen worden.
en bij een DNF (of crash tijdens een sessie) mag deze vrij vervangen worden.

(iemand corrigeert me als ik het fout heb?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bensimpel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Het zijn jappaners, Gouden combinatie Max + Jappaners. Die gaan er echt voor!
Max + Newey + Japanners. Als dat geen WC wordt dan zat het er gewoon echt niet in dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Max + Newey + Japanners. Als dat geen WC wordt dan zat het er gewoon echt niet in dit jaar.
mja Mercedes is wel erg sterk, Sowieso 2e plaats, maar we zullen het over 2 weken zien.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

demonic schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Nope, de rest van de motoronderdelen mag je maximaal x keer vervangen.
(motoronderdelen zijn: MGU-K, MGU-H, KERS, Turbo en nog iets? (dacht ik))

De versnellingsbak moet minimaal 6 quali+races meegaan. en dan mag die vrij vervangen worden.
en bij een DNF (of crash tijdens een sessie) mag deze vrij vervangen worden.

(iemand corrigeert me als ik het fout heb?)
Alleen bij een dnf of de 6 races mag je hem gratis vervangen.

Korte toevoeging is dat ze op vrijdag met een andere bak mogen rijden. Dus een vrijdag crash kost je over het algemeen geen gridstraf voor de bak vervangen.

/edit
Hele lijstje met motor regels staat hier: https://www.formula1.com/...s/Power_Unit_and_ERS.html

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 17-03-2019 09:34 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bensimpel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:32:
[...]

mja Mercedes is wel erg sterk, Sowieso 2e plaats, maar we zullen het over 2 weken zien.
Voordeel is als Bottas en Hamilton een strijd gaan leveren, dat minder punten voor Hamilton alleen oplevert en er dus meer kans is voor RBR (of Max eigenlijk dus) om bij te blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 20:08
Leuke race!
Weer uit mijn winterslaap dit weekend, winter tests enz. (weer) overgeslagen zeggen over de verwachtingen toch weinig.

Bottas goed bezig, GAS viel wat tegen maarja eerste race in een Red Bull.
Op naar de volgende race :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

En dan moet Redbull natuurlijk niet een Gasly doen en het verkloten tijdens de qualli, Als ze Gas nog een rondje hadden laten doen, stond Redbull waarschijnlijk nu wel boven Ferrari.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Marc3l schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:33:
Leuke race!
Weer uit mijn winterslaap dit weekend, winter tests enz. (weer) overgeslagen zeggen over de verwachtingen toch weinig.

Bottas goed bezig, GAS viel wat tegen maarja eerste race in een Red Bull.
Op naar de volgende race :D
Eerste race in een RB kun je ook gewoon winnen :+

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:28
Hahaha mooi om te zien hoe Honda zichzelf pusht. En wat een verademing vergeleken met de Fransen...

Zag een mooie op Reddit: bottas is vergeten zijn tire wear aan te zetten in de race. Bug report van LH: “patch bug tire wear in race setting”

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bensimpel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:34:
En dan moet Redbull natuurlijk niet een Gasly doen en het verkloten tijdens de qualli, Als ze Gas nog een rondje hadden laten doen, stond Redbull waarschijnlijk nu wel boven Ferrari.
Ja bedoelde meer Max specifiek. Een dominante Mercedes-rijder gaat Max niet tegenop kunnen rijden, wat ze ook uitvogelen bij RBR/Honda. Maar als er veel stuivertje gewisseld wordt aan de top en Max consistent z'n podiums kan pakken zoals tweede helft vorig jaar, is er zeker een kans aanwezig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Pijnlijk...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D112G2VWsAAqKzf?format=jpg&name=large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• loekf2
Om nog even terug te komen op het shut the f*** up momentje van RIC bij Ziggo:

https://streamable.com/79h3s

Let tijdens het interview met GRO op Jack Plooij en die BBC dame in de achtergrond, zijn geen vrienden denk ik....

EDIT: en Sky interview met Horner

[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 17-03-2019 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Marc3l schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:33:
Over tijden e.d. zegt het inderdaad niets.
Maar er zijn in deze race wel dingen gebeurd die ook al tijdens de wintertests naar boven kwamen.. Namelijk betrouwbaarheidsproblemen. Vooral duidelijk bij de Renault-aangedreven teams. Maar Vettel ook.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
YakuzA schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:32:
[...]

Alleen bij een dnf of de 6 races mag je hem gratis vervangen.

Korte toevoeging is dat ze op vrijdag met een andere bak mogen rijden. Dus een vrijdag crash kost je over het algemeen geen gridstraf voor de bak vervangen.

/edit
Hele lijstje met motor regels staat hier: https://www.formula1.com/...s/Power_Unit_and_ERS.html
Dat zei ik, toch?

de versnellingsbak moet dus 6 qualy's en 6 races meegaan. (ook 6 FP3's?)
Want zodra je de pitstraat uit rijdt tijdens qualy kom je in parc ferme rules, en dan mag je de bak niet meer wisselen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:59
Bosmonster schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:28:

[Twitter]

[Afbeelding]
Goede spirit, Cyril zou je dit nooit horen zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

demonic schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Dat zei ik, toch?

de versnellingsbak moet dus 6 qualy's en 6 races meegaan. (ook 6 FP3's?)
Want zodra je de pitstraat uit rijdt tijdens qualy kom je in parc ferme rules, en dan mag je de bak niet meer wisselen.
Klopt :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Maar zoals bij McLaren waar een blok in rook op gaat, kost je evengoed een grid straf ook al DNF?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Laatst online: 07:42

DataCopy

Dum vita est spes est

loekf2 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:37:
Om nog even terug te komen op het shut the f*** up momentje van RIC bij Ziggo:

https://streamable.com/79h3s

Let tijdens het interview met GRO op Jack Plooij en die BBC dame in de achtergrond, zijn geen vrienden denk ik....

EDIT: en Sky interview met Horner
Hahaha, toch wel benieuwd wat daar uitgevochten werd

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DataCopy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Hahaha, toch wel benieuwd wat daar uitgevochten werd
Tijdens de grid walk was Jack ook al “zo te spreken” over haar :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Maar zoals bij McLaren waar een blok in rook op gaat, kost je evengoed een grid straf ook al DNF?
nu nog niet.
Want ze zitten nog niet aan de limit van 3 verbruikte onderdelen.
Dit betekent alleen dat ze de rest van het seizoen nog maar 2 blokken kunnen gebruiken.

De versnellingsbak is geen probleem vanwege de DNF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Bij elke dnf mag je gratis een nieuwe bak monteren.
Voor de motoren komen de straffen pas later in het seizoen zodra je de 3e cq 4e monteert.

Volgende race is dus nog veilig zonder gridstraffen voor hem.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

demonic schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:48:
[...]

nu nog niet.
Want ze zitten nog niet aan de limit van 3 verbruikte onderdelen.
Dit betekent alleen dat ze de rest van het seizoen nog maar 2 blokken kunnen gebruiken.

De versnellingsbak is geen probleem vanwege de DNF.
Helder, dus evengoed een -1 mbt gebruik. Thnx.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12HAfZXcAAiEX0?format=jpg&name=large
Mej zun ditzeriedoe
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D112d7AX4AAkT-i?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D11H1HIWoAAjFRr?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12N0S9W0AA6sMM?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12O1-eW0AEVqZk?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12DM6lW0AE_LiA?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

probeer wat interviews terug te kunnen kijken, maar man man wat gaat dat beroerd via die ziggo site, de helft laad niet in :S.
Meer mensen last van?
Even later geen last meer na opnieuw inladen ziggosport site.
Moet wel zeggen dat de interviews van Jack met Hamilton altijd soort van gespannen zijn

[ Voor 41% gewijzigd door The_Scarabial op 17-03-2019 10:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Lachende Fin.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1106_7X4AAC22A?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Toch weer de REN op een rondje door VER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ug6N1GD9cedLjAU8RM86exTD/thumb.png

Ze hebben al een slash toegevoegd bij Alfa dus misschien krijgen ze het nog wel goed voor het einde van het seizoen _/-\o_

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12Arb9WkAA60-w?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12JoHpWsAIOzqu?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D117MvzWkAA7Uip?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D11sOjLX4AU8y6C?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D12FVzLX0AAAGBz?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
Als ie nou ook gewoon niet meer aan de kant gaat voor z'n collega dit seizoen (stalorders), dan wordt het veel leuker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.