Het grote elektrische steps topic

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste
Acties:

• keuringsdienst
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01:35

keuringsdienst

Rabarber Rabarber

Het lijkt mij dan logisch dat EU goedgekeurde steps dan niet nog eens door de RDW moeten.
Tenzij ik het verkeerd begrijp en er geen EU goedgekeurde steps zijn en ieder land zelf keurt.
Maar waar heb je de EU dan nog voor nodig...

Het valt ook op dat bij de huidige legale steps er heel veel uit Nederland zelf komt.
Of dat het bedrijf hier een eigen lokale verkoop afdeling heeft zoals Segway.
Naast de opmerkelijk hoge kosten die erg opvallen.

Ik gok dat alles in Nederland wat niet binnen de wegenverkeerswet valt en nooit door de RDW gekeurd is sowieso hier niet de weg op mag.

Voor een scootmobiel schijnen gek genoeg bijna geen regels te zijn.
Botsauto scootmobiel. (er zijn er meerdere Legaal van in Nederland)
Stoeltje op je step, een verzekeringsplaatje achterop en klaar.
https://www.rijnmond.nl/n...er-dochter-mee-van-school

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-o-HEdux7P9wo6Xa7PI_1fsOMA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6e7xQYELvYzC3stIxNGTSEhn.png?f=user_large

Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Let op:
Zoals in de topicstart al duidelijk is aangegeven, er is op het moment nog steeds veel onduidelijk over de legaliteit van het gebruik van e-steps op de openbare weg in Nederland. Dat betekent niet dat de e-steps op zichzelf illegaal zijn, op privéterrein mogen ze sowieso zonder restricties gebruikt worden.
Gebruik op de openbare weg is te aller tijden voor rekening en risico van de berijder en het is de berijder die zich bewust moet zijn van de geldende regels op de plaats waar hij of zij een e-step gebruikt.

Andere gebruikers hierover aanspreken is daarom ongewenst en wordt niet getolereerd en willen we daarom hierna ook niet meer zien.

RECALL:
Xiaomi heeft een recall uitgevaardigd voor de Mi Electric Scooter.