Ik ben bezig met een vergelijking van enkele Xiaomi elektrische step modellen en zoek naar concrete, officieel onderbouwde informatie maar dat lijkt niet zo eenvoudig.
Het gaat om deze e-steps:
Xiaomi 5 EU
Xiaomi Elite
Xiaomi 5 Max
Xiaomi 5 Pro
De e-steps zijn (oa) te koop bij Mediamarkt maar product informatie op hun website lijkt niet echt accuraat. Ze zijn eigenlijk vrijwel identiek. Er staat bovendien dat ze geschikt zijn voor op de openbare weg, maar is dat wel echt zo?
Mijn vragen zijn:
1. Technische Specificaties:
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze modellen op het gebied van motorvermogen, batterijcapaciteit, actieradius, en firmware-instellingen (zoals snelheidslimieten en step ondersteuning)?
2. Wettelijke Toelating in Nederland:
Zijn deze modellen (in hun standaard configuratie) wettelijk toegestaan op de openbare weg in Nederland?
Ik kon zelf geen officiële documentatie of betrouwbare bronnen vinden die de specificaties en wettelijke status van mediamarkt bevestigen?
Het gaat om deze e-steps:
Xiaomi 5 EU
Xiaomi Elite
Xiaomi 5 Max
Xiaomi 5 Pro
De e-steps zijn (oa) te koop bij Mediamarkt maar product informatie op hun website lijkt niet echt accuraat. Ze zijn eigenlijk vrijwel identiek. Er staat bovendien dat ze geschikt zijn voor op de openbare weg, maar is dat wel echt zo?
Mijn vragen zijn:
1. Technische Specificaties:
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze modellen op het gebied van motorvermogen, batterijcapaciteit, actieradius, en firmware-instellingen (zoals snelheidslimieten en step ondersteuning)?
2. Wettelijke Toelating in Nederland:
Zijn deze modellen (in hun standaard configuratie) wettelijk toegestaan op de openbare weg in Nederland?
Ik kon zelf geen officiële documentatie of betrouwbare bronnen vinden die de specificaties en wettelijke status van mediamarkt bevestigen?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
/f/image/B59tfcDbM9cK6Ez8kKTA64ss.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dk6kN1KMu9I9F8N73oAdrgNE.png?f=fotoalbum_large)