Nee, want ja.rwijnhov schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 18:32:
Mag shu hier besproken worden? Of is dat tegen de regels?
[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 07-10-2026 19:42 ]
Nee, want ja.rwijnhov schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 18:32:
Mag shu hier besproken worden? Of is dat tegen de regels?
[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 07-10-2026 19:42 ]
Je bedoelt nee, want ja
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Eigenlijk niet want die spiegels zijn niet te koop als reserve onderdelen voor die G3 step.sjirafje schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:15:
Moet er niet een dedicated Segway Ninebot Max G3 NL komen? Want de laatste posts gaan alleen maar over die specifieke step.
:strip_exif()/f/image/dr2udn1njF2IXIN8tpExdgZ8.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door keuringsdienst op 07-10-2026 19:42 ]
Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.
Zou dat komen doordat de rest simpelweg nog niet op de markt is?sjirafje schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:15:
Moet er niet een dedicated Segway Ninebot Max G3 NL komen? Want de laatste posts gaan alleen maar over die specifieke step.
Behalve de 2K Alpha, maar de 3 mensen die hem bezitten hebben ws geen tweakers account.BioHazard schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:42:
[...]
Zou dat komen omdat de rest simpelweg nog niet op de markt is?
Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.
Dat ook, maar het gaat nu voornamelijk over de 3G NL en dat verdient wel een eigen topic, juist omdat tzt andere gebruikers de posts over welke spiegels kunnen terug vinden.BioHazard schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:42:
[...]
Zou dat komen doordat de rest simpelweg nog niet op de markt is?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
Hier hetzelfde geprobeerd. Zo ver mogelijk naar links gemonteerd maar ik kwam alsnog met m'n hand er tegenaan. Dus weer eraf gehaald. Zijn die knipperlichten plug & play? Ik hoef ze niet per sé knipperend aan te sluiten, maar iets meer ruimte om die bolle spiegel op te monteren is welkomsjirafje schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 16:53:
Ik heb vandaag de bolle segway spiegel links gemonteerd en die is wel zo af te stellen dat je er fatsoenlijk wat in ziet. Door dat ze bol zijn zie je er ook lekker veel in. Wat bij betreft een duidelijke upgrade tov de originele spiegels. Wel is het zo dat ze duidelijk ontworpen zijn om op de handlebar knipperlichten te monteren dus hij zit gedeeltelijk op het handvat. Ik zit er daarom sterk aan te denken om die knipperlichten ook te bestellen.
Het axa vouwslot 8-130 heb ik ook geprobeerd maar daar ben ik niet over te spreken die rammelt tijdens het rijden steeds uit de houder. Ook vind ik de houder van erg matige kwaliteit. Tot overmaat van ramp zag ik een youtube filmpje dat ze ook nog eens eenvoudig open te knippen zijn met zo'n grote tang. Dus die ga ik terug sturen. Heeft iemand van jullie nog tips voor een goed slot?
[ Voor 16% gewijzigd door sjirafje op 07-10-2026 20:32 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Ze passen 1 op 1, zeer makkelijk te monteren. Ik heb ze er al op zitten. Ik wacht nog op de bekabeling om te gaan checken of ze ook echt volledig functioneren op de NL firmware.sjirafje schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:31:
Ik ga er vanuit dat die knipperlichten gewoon passen. Of ze ook werken zonder gedoe weet ik niet. Voor mij hoeven ze ook niet te werken.
[ Voor 26% gewijzigd door BioHazard op 07-10-2026 20:39 ]
Die van mij kwam trouwens met 2 dopjes.hoofdcoach schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:17:
Voor de Segway rijders die de spiegels eraf halen en het gaatje willen opvullen: de Handson kozijnbuffers van de Karwei vullen ze mooi op. Van siliconen, dus goed UV bestendig:
[Afbeelding]
(een zwart boutje werkt ook natuurlijk maar ik vond dit ook wel netjes staan)
Verder heb ik wel tijdens het rijden over klinkers een ratelend geluid. Ik heb nog niet helemaal kunnen achterhalen uit welk onderdeel het komt. Meer rijders die dit hebben?
Oh! Die van mij is “rijklaar” met de spiegels erop thuis geleverd. Misschien zijn de dopjes dan bij de dealer achtergebleven in mijn geval
Kun je geen adapter kabel maken van de extra kabel door deze in te korten en van connector te voorzien? Blijft je bekabeling verder origineel inclusief garantie.BioHazard schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:38:
Ik heb de knipperlicht kabels zojuist binnen, maar eigenlijk wil je daar niet mee kutten tot je garantie voorbij is, want de knipperlicht kabels lopen een dikke blob sealant het dash/display in, en die moet je open maken om de US spec knipperlicht kabels erin te swappen. Dus ik laat ze voor de sier zitten haha.
Gelukkig hebben we geen step APKBioHazard schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:38:
Ik heb de knipperlicht kabels zojuist binnen, maar eigenlijk wil je daar niet mee kutten tot je garantie voorbij is, want de knipperlicht kabels lopen een dikke blob sealant het dash/display in, en die moet je open maken om de US spec knipperlicht kabels erin te swappen. Dus ik laat ze voor de sier zitten haha.
Er gaat voor de NL spec knipperlichten een 2 aderige kabel door de sealant naar binnen, en US spec knipperlichten hebben een 4 aderige aansluiting.naizzen schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:55:
[...]
Kun je geen adapter kabel maken van de extra kabel door deze in te korten en van connector te voorzien? Blijft je bekabeling verder origineel inclusief garantie.
Kun je die niet gewoon zo los schroeven?eenhoorntje schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:08:
https://www.vulpex.com/nl...AcrB-l4CHyWPMUIH-2sNpNI84
Prijs is wat minder, zag zon slot een keer bij een vespa scooter. Te monteren aan het stuur, niet meer bukken